Hoi! Doei! Kroelen!quote:

Jij bent dan ook uitermate tof.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:50 schreef Chowi het volgende:
Hmnou. Ik ben er nog hoor.

Ik heb nog naast je gezeten, toen je in de armen lag van een of ander iemand, en we aan het blowen waren.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:55 schreef Chowi het volgende:
Sebasser, was jij nou ook op de baggermeet? Ik herinner me het maar vaagjes.

Oh, was jķj dat!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb nog naast je gezeten, toen je in de armen lag van een of ander iemand, en we aan het blowen waren.

Naast mij zat PC-Fr34k, en PDL kwam ook nog even langs.quote:

Het waren de armen van Nosh waar ik in lag, trouwens. Voor de duidelijkheid.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Naast mij zat PC-Fr34k, en PDL kwam ook nog even langs.
En ratelslangtje, die haar dochter zocht, die even later ook nog langskwam.

Nog geneukt?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het waren de armen van Nosh waar ik in lag, trouwens. Voor de duidelijkheid.

Bwoah.quote:

Maar wij ook van jou Erikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Trusten, mensjes. Ik houd van jullie allemaal.

gewoon doodslaanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:11 schreef Sebasser het volgende:
Ik haat muggen.

Dat mocht ik willenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon doodslaan
jij bent toch sterker![]()

Dank je wel Sitthief, ze werken aanstekelijkquote:Op donderdag 12 oktober 2006 07:19 schreef Sitethief het volgende:
Goedenmorgen Stroekie & Maedel,, ik voel me goed, ik voel me lekker.
Aļcha
Door eenFrans/joodse tekstschrijver voor Cheb Khaled, een Algerijnse raļ zanger geschrevent, die het in Frans en Arabische zingt. The original song's about a man who fell in love with a girl. He would do/offer everything for her, but she doesn't care about him. She answers that all that she wants is rights, respect and love.
Aļcha
Outlandish, twee gelovige moslims, een gelovige christen vertolken dit nummer dan weer, let op de hoofddoekjes, de kruisjes, de tekeningen van het jongetje, en de poster van Cheb Khaled.
En vandaag vrolijken zij mijn dag op,.
Nog meer vertolkers
Lyrics origineel (mis alleen het arabische gedeelte)
Lyrics Outlandish

Succes Stroek,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 07:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dank je wel Sitthief, ze werken aanstekelijk
ik ga nu fluitend naar de smoelsmid![]()
![]()

quote:Op donderdag 12 oktober 2006 07:19 schreef Sitethief het volgende:
[url=http://www.lyricsdownload.com/cheb-khaled-aicha-lyrics.html]Lyrics origineel (mis alleen het arabische gedeelte)

Het viel wel mee,quote:

Moguh Zwaf,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:31 schreef Zwaffel het volgende:
mogguh

Dat laatste is toch wel lief van MMquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:33 schreef Zwaffel het volgende:
Hoofdpijn verdomme
En nekpijnkut kussen

quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat laatste is toch wel lief van MM.
je op alle zere plekjes.

Arme Zwaffeltjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:33 schreef Zwaffel het volgende:
Hoofdpijn verdomme
En nekpijnkut kussen

En van mij dan ook maar eenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:33 schreef Zwaffel het volgende:
Hoofdpijn verdomme
En nekpijnkut kussen

ik drink geen koffiequote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Arme Zwaffeltje
kopje koffie dan maar deze ochtend ?![]()

Er is een interne verhuizing geweest, dus er staat geen waterkoker meer hier op mijn kamer op kantoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:14 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik drink geen koffie
kopje thee of warme chocolademelk gaat er dan wél weer in

Dat is toch lastig als je Ugg's draagtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:48 schreef Twisted_fok het volgende:
Mensen proberen je ook altijd weer andere dingen in je schoenen te schuiven.

doen!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik twijfel. Zal ik in [FOT] een showcase openen? Het zijn een soort van zelfportretfoto's, maar dan wel met een soort thema.
Zal ik? Zal ik niet?

goed hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:40 schreef Tha_Erik het volgende:
* Tha_Erik spamt:
[Showcase] Captured

Zn borstkast ook geloof ikquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet alleen z'n armen volgens mij.

* viking84 4e jaars Nederlands isquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Op dit moment FOK! ik en drink ik een glas sap. En ik ga na dit jaar (als ik mijn examens ga halen) Nederlands studeren in Utrecht.

Plus dat ie dan koffie met mij kan drinken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* viking84 4e jaars Nederlands is. In Groningen helaas. Heel goed dat jij naar Utrecht gaat
, daar schijnen ze het wel wat beter voor elkaar te hebben dan in Groningen.

quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Borsthaar is OK. Niet dat ik een oerwoud heb staan, maar een beetje.

Meer dan dat er daar te zien is krijg je ook niet te zienquote:

Ja heerlijk door borsthaar kroelenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Borsthaar is OK. Niet dat ik een oerwoud heb staan, maar een beetje.

Aan dat idee moet ik even wennen,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja heerlijk door borsthaar kroelen![]()

Je hoeft je echt niet te schamen voor zulke fraaie foto'squote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meer dan dat er daar te zien is krijg je ook niet te zien.

Ja,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je hoeft je echt niet te schamen voor zulke fraaie foto's
en wat mij betreft kan je ze zelfs posten in S & G mannelijk![]()

Is ook leuk ja,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:57 schreef Viking84 het volgende:
borsthaar. Ik kroel liever door lange, blonde lokken
.

Nou, nee.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je hoeft je echt niet te schamen voor zulke fraaie foto's
en wat mij betreft kan je ze zelfs posten in S & G mannelijk![]()

Jij hebt je de afgelopen periode een snelle leerling betoond, dus dat wennen lukt je welquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:57 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Aan dat idee moet ik even wennen,.
Josh Wald heeft ook leuk borsthaar,.

iddquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja heerlijk door borsthaar kroelen![]()

puhlease?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meer dan dat er daar te zien is krijg je ook niet te zien.

Wanneer krijgen we jouw poezelig gezichte eigenlijk te zien, Zwaf?quote:

Die zit,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we jouw poezelig gezichte eigenlijk te zien, Zwaf?

nooitquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we jouw poezelig gezichte eigenlijk te zien, Zwaf?

Maar hoe herkennen we je dan op de komende L meetingquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:06 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
nooitWant er zwerft al een foto van mij ergens rond
al moet ik zeggen dat die foto wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel oud is
FOK zal nooit mijn foto's te zien krijgen

Dan trek ik mn witte blouse wel aanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar hoe herkennen we je dan op de komende L meeting![]()

Doe maar niet. Ik ben echt niet zo trots op mijn borstkas. Jij anoniem, mijn borstkas ook anoniem, zo is het, en zo blijft het..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:28 schreef Zwaffel het volgende:
hey erik? Foto van mij, en dan een krijgen wij een foto van je borstkast. Deal?

Dealquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:21 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Dan trek ik mn witte blouse wel aan

Jammerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe maar niet. Ik ben echt niet zo trots op mijn borstkas. Jij anoniem, mijn borstkas ook anoniem, zo is het, en zo blijft het..

werdt?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:31 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
JammerDan post ik mijn ludieke foto toch maar
![]()
[afbeelding]
ooit eens geschoten door MM (en ook de tekst erin gezet) Net naardat zwaffel gedoogd werdt

en overal waar te voor staat is niet goedquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
te.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |