Hoi! Doei! Kroelen!quote:
Jij bent dan ook uitermate tof.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:50 schreef Chowi het volgende:
Hmnou. Ik ben er nog hoor.
Ik heb nog naast je gezeten, toen je in de armen lag van een of ander iemand, en we aan het blowen waren.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:55 schreef Chowi het volgende:
Sebasser, was jij nou ook op de baggermeet? Ik herinner me het maar vaagjes.
Oh, was jíj dat!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb nog naast je gezeten, toen je in de armen lag van een of ander iemand, en we aan het blowen waren.
Naast mij zat PC-Fr34k, en PDL kwam ook nog even langs.quote:
Het waren de armen van Nosh waar ik in lag, trouwens. Voor de duidelijkheid.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Naast mij zat PC-Fr34k, en PDL kwam ook nog even langs.
En ratelslangtje, die haar dochter zocht, die even later ook nog langskwam.
Nog geneukt?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het waren de armen van Nosh waar ik in lag, trouwens. Voor de duidelijkheid.
Bwoah.quote:
Maar wij ook van jou Erikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Trusten, mensjes. Ik houd van jullie allemaal.
gewoon doodslaanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:11 schreef Sebasser het volgende:
Ik haat muggen.
Dat mocht ik willenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon doodslaan
jij bent toch sterker![]()
Dank je wel Sitthief, ze werken aanstekelijkquote:Op donderdag 12 oktober 2006 07:19 schreef Sitethief het volgende:
Goedenmorgen Stroekie & Maedel,, ik voel me goed, ik voel me lekker.
Aïcha
Door eenFrans/joodse tekstschrijver voor Cheb Khaled, een Algerijnse raï zanger geschrevent, die het in Frans en Arabische zingt. The original song's about a man who fell in love with a girl. He would do/offer everything for her, but she doesn't care about him. She answers that all that she wants is rights, respect and love.
Aïcha
Outlandish, twee gelovige moslims, een gelovige christen vertolken dit nummer dan weer, let op de hoofddoekjes, de kruisjes, de tekeningen van het jongetje, en de poster van Cheb Khaled.
En vandaag vrolijken zij mijn dag op,.
Nog meer vertolkers
Lyrics origineel (mis alleen het arabische gedeelte)
Lyrics Outlandish
Succes Stroek,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 07:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dank je wel Sitthief, ze werken aanstekelijk
ik ga nu fluitend naar de smoelsmid![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 07:19 schreef Sitethief het volgende:
[url=http://www.lyricsdownload.com/cheb-khaled-aicha-lyrics.html]Lyrics origineel (mis alleen het arabische gedeelte)
Het viel wel mee,quote:
Moguh Zwaf,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:31 schreef Zwaffel het volgende:
mogguh
Dat laatste is toch wel lief van MMquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:33 schreef Zwaffel het volgende:
Hoofdpijn verdomme
En nekpijnkut kussen
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat laatste is toch wel lief van MM.
je op alle zere plekjes.
Arme Zwaffeltjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:33 schreef Zwaffel het volgende:
Hoofdpijn verdomme
En nekpijnkut kussen
En van mij dan ook maar eenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:33 schreef Zwaffel het volgende:
Hoofdpijn verdomme
En nekpijnkut kussen
ik drink geen koffiequote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Arme Zwaffeltje
kopje koffie dan maar deze ochtend ?![]()
Er is een interne verhuizing geweest, dus er staat geen waterkoker meer hier op mijn kamer op kantoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:14 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik drink geen koffie
kopje thee of warme chocolademelk gaat er dan wél weer in
Dat is toch lastig als je Ugg's draagtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:48 schreef Twisted_fok het volgende:
Mensen proberen je ook altijd weer andere dingen in je schoenen te schuiven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |