Mwah, zaterdag ging het wel redelijk.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:58 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
een echte voetbalfan kijkt geen NL elftal![]()
god god god wat spelen die lui slecht zegtering.
hoe ze het WK verknalt hebbenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Mwah, zaterdag ging het wel redelijk.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, in 1974 moesten ze ook wereldkampioen worden.
Het is echt niet tof, dat voetbal.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:04 schreef wonderer het volgende:
Een vrouwentopic waar het over voetbal gaat...
Da's bij handbal ook.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:06 schreef soapie het volgende:
Beetje met z'n allen achter een bal aan rennen van de ene kant van het veld naar de andere...![]()
Ja, ik ga een Sport opleiding doenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Kunnen we het ander níet over sport hebben.
Dat denkt iedereenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:06 schreef soapie het volgende:
Beetje met z'n allen achter een bal aan rennen van de ene kant van het veld naar de andere...![]()
Allebei.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Op dit moment? Of welke opleiding (we gaan doen)?
Ik loop je alleen maar te dollen hoor!!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:09 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen
denk je nou echt dat er geen tactiek bij komt kijken? Dat echt serieus maar iedereen suf achter die bal aanrent? Nee dus
Tis best zwaar hoortelkens onderuit gemaaid worden en die bal weer moeten veroveren
dat weet ik wel hoorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:12 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik loop je alleen maar te dollen hoor!!!!
En wat doe je nu voor opleiding?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Op dit moment FOK! ik en drink ik een glas sap. En ik ga na dit jaar (als ik mijn examens ga halen) Nederlands studeren in Utrecht.
VWO.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
En wat doe je nu voor opleiding?
En wat heb je in die plaats gedaan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:13 schreef wonderer het volgende:
Ik had ook Nederlands moeten gaan studeren.
Media management->redactie.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En wat heb je in die plaats gedaan?
Richting Randstad!!!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:15 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
geef je adres maar. Dan stuur ik wel ff wat
Is dat zo? Ik ben al drie jaar klaar, ik weet niet hoe de opleiding is gegroeid. Toen ik begon waren er 150 studenten geloof ik. Er zijn er in totaal 80 afgestudeerd.quote:
Uit mijn klas wilden er al 15 naar die opleiding, onze school heeft in 10 jaar ruim 250 leerlingen daarheen gebracht.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ben al drie jaar klaar, ik weet niet hoe de opleiding is gegroeid. Toen ik begon waren er 150 studenten geloof ik. Er zijn er in totaal 80 afgestudeerd.
MIM op de HvA? Echt? Wat grappig. Je hebt er echt geen fuck aan trouwens, tenzij ze het curriculum hebben omgegooid.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Uit mijn klas wilden er al 15 naar die opleiding, onze school heeft in 10 jaar ruim 250 leerlingen daarheen gebracht.
Ja, ik wilde er zelf ook eerst heen, maar toen ik bij een voorlichting zat, en de hoeveelheid mensen erbij zag, had ik zoiets van : "Doe maar nietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
MIM op de HvA? Echt? Wat grappig. Je hebt er echt geen fuck aan trouwens, tenzij ze het curriculum hebben omgegooid.
Sport, Economie en Communicatie.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:33 schreef wonderer het volgende:
Wat is Speco?
Ik heb er op zich wel een leuke tijd gehad, maar ik heb er eigenlijk niks aan. Wat ik nu doe, heeft meer met mijn "buitenschoolse" activiteiten te maken.
Mijn hobby's. Ik kon een aantal dingen die ik op school leerde, in mijn hobby stoppen en daardoor ben ik meer met websites bezig gegaan. Nou ja, helemaal nutteloos was het natuurlijk ook niet. Maar achteraf was ik liever Nederlands of journalistiek gaan studeren.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Sport, Economie en Communicatie.
Welke buitenschoolse activiteiten?
Welke hobby?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn hobby's. Ik kon een aantal dingen die ik op school leerde, in mijn hobby stoppen en daardoor ben ik meer met websites bezig gegaan. Nou ja, helemaal nutteloos was het natuurlijk ook niet. Maar achteraf was ik liever Nederlands of journalistiek gaan studeren.
Websites makenquote:
Haha, ach, je hebt een papiertje.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Websites makenKreeg les in photoshop en schrijven voor het web enzo. Dat was wel nuttig. Maar alles bij elkaar had het nuttige ook wel in een jaar gepast.
True. En een idee wat ik NIET wil doen laterquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Haha, ach, je hebt een papiertje.
Moet je niet naar bed?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:00 schreef Sebasser het volgende:
fipo.
Omdat je gisteren al om een uur of 6 naar bed ging.quote:
Ja, en dus kan ik vannacht niet slapen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat je gisteren al om een uur of 6 naar bed ging.
Ah, zo. Klote. Denk ik.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, en dus kan ik vannacht niet slapen.
doe hier maar ook niet Nannie, ik heb knoflookworst gegetenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:29 schreef NanKing het volgende:
Mond-op-mond.
Je poetst savonds en smorgens je tanden niet?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe hier maar ook niet Nannie, ik heb knoflookworst gegeten![]()
zal de tandarts morgenochtend blij mee zijn![]()
Ja best welquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:36 schreef Chowi het volgende:
Bier maakt je loom, nietwaar Zwaffel?
Oh, sjeuzus, ik hoopte dat je Smoke had gekeken. Want ik namelijk wel, net. En die is tof.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:39 schreef Zwaffel het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=fotvDetails&movieID=20946&film=Deliver_us_from_Eva
die. En die was heel erg cutevooral het einde
ik hou niet van komediequote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, sjeuzus, ik hoopte dat je Smoke had gekeken. Want ik namelijk wel, net. En die is tof.
Smoke?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, sjeuzus, ik hoopte dat je Smoke had gekeken. Want ik namelijk wel, net. En die is tof.
die sucks. Christiane F rulez. En kill bill ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zin om Sin City te kijken.
Ik vind het een rare film, ik heb er een maand over gedaan om een uur ervan te kijken, en toen heb ik hem weggeflikkerdquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zin om Sin City te kijken.
jewel hoor, maar moet morgen dus op controle, en sterk riekende spaanse worst gegeten die mijn collega uit Leon heeft meegebracht van haar vakantiequote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je poetst savonds en smorgens je tanden niet?
Kill billquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:42 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
die sucks. Christiane F rulez. En kill bill ooklilja forever btw ook
Is heul geen komedie!quote:
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=fotvDetails&movieID=20943&film=Smokequote:
Leon?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jewel hoor, maar moet morgen dus op controle, en sterk riekende spaanse worst gegeten die mijn collega uit Leon heeft meegebracht van haar vakantie
Die was vanavond, 20:30 op Ned 3.quote:
Het is eerder drama dan komedie, heur.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:43 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=fotvDetails&movieID=20943&film=Smoke
staat er echt
cube is ook stoer. Die moet je gewoon zienquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Kill Bill is tof!
Oeh, ikheb zin om Amelie te kijken!
Leon als in stad in Spanjequote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Leon?
Dus nu zit die kerel zonder een lul?
Nou, je bent altijd maar zo kort aanwezigquote:
http://www.moviemeter.nl/film/298quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:45 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
cube is ook stoer. Die moet je gewoon zien
Ja, druk enzo ofzoot enzoot...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, je bent altijd maar zo kort aanwezig![]()
Oeh, da's zonde. Cinema 3 enzo, vrijdagavond. Dat zijn vaak echt uitermate goede films.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, ik sla altijd NL 1 2 en 3 over bij het kijken of er films opkomen..
Hoi! Doei! Kroelen!quote:
Jij bent dan ook uitermate tof.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:50 schreef Chowi het volgende:
Hmnou. Ik ben er nog hoor.
Ik heb nog naast je gezeten, toen je in de armen lag van een of ander iemand, en we aan het blowen waren.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:55 schreef Chowi het volgende:
Sebasser, was jij nou ook op de baggermeet? Ik herinner me het maar vaagjes.
Oh, was jíj dat!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb nog naast je gezeten, toen je in de armen lag van een of ander iemand, en we aan het blowen waren.
Naast mij zat PC-Fr34k, en PDL kwam ook nog even langs.quote:
Het waren de armen van Nosh waar ik in lag, trouwens. Voor de duidelijkheid.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Naast mij zat PC-Fr34k, en PDL kwam ook nog even langs.
En ratelslangtje, die haar dochter zocht, die even later ook nog langskwam.
Nog geneukt?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het waren de armen van Nosh waar ik in lag, trouwens. Voor de duidelijkheid.
Bwoah.quote:
Maar wij ook van jou Erikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Trusten, mensjes. Ik houd van jullie allemaal.
gewoon doodslaanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:11 schreef Sebasser het volgende:
Ik haat muggen.
Dat mocht ik willenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon doodslaan
jij bent toch sterker![]()
Dank je wel Sitthief, ze werken aanstekelijkquote:Op donderdag 12 oktober 2006 07:19 schreef Sitethief het volgende:
Goedenmorgen Stroekie & Maedel,, ik voel me goed, ik voel me lekker.
Aïcha
Door eenFrans/joodse tekstschrijver voor Cheb Khaled, een Algerijnse raï zanger geschrevent, die het in Frans en Arabische zingt. The original song's about a man who fell in love with a girl. He would do/offer everything for her, but she doesn't care about him. She answers that all that she wants is rights, respect and love.
Aïcha
Outlandish, twee gelovige moslims, een gelovige christen vertolken dit nummer dan weer, let op de hoofddoekjes, de kruisjes, de tekeningen van het jongetje, en de poster van Cheb Khaled.
En vandaag vrolijken zij mijn dag op,.
Nog meer vertolkers
Lyrics origineel (mis alleen het arabische gedeelte)
Lyrics Outlandish
Succes Stroek,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 07:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dank je wel Sitthief, ze werken aanstekelijk
ik ga nu fluitend naar de smoelsmid![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 07:19 schreef Sitethief het volgende:
[url=http://www.lyricsdownload.com/cheb-khaled-aicha-lyrics.html]Lyrics origineel (mis alleen het arabische gedeelte)
Het viel wel mee,quote:
Moguh Zwaf,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:31 schreef Zwaffel het volgende:
mogguh
Dat laatste is toch wel lief van MMquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:33 schreef Zwaffel het volgende:
Hoofdpijn verdomme
En nekpijnkut kussen
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat laatste is toch wel lief van MM.
je op alle zere plekjes.
Arme Zwaffeltjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:33 schreef Zwaffel het volgende:
Hoofdpijn verdomme
En nekpijnkut kussen
En van mij dan ook maar eenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:33 schreef Zwaffel het volgende:
Hoofdpijn verdomme
En nekpijnkut kussen
ik drink geen koffiequote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Arme Zwaffeltje
kopje koffie dan maar deze ochtend ?![]()
Er is een interne verhuizing geweest, dus er staat geen waterkoker meer hier op mijn kamer op kantoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:14 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik drink geen koffie
kopje thee of warme chocolademelk gaat er dan wél weer in
Dat is toch lastig als je Ugg's draagtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:48 schreef Twisted_fok het volgende:
Mensen proberen je ook altijd weer andere dingen in je schoenen te schuiven.
doen!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik twijfel. Zal ik in [FOT] een showcase openen? Het zijn een soort van zelfportretfoto's, maar dan wel met een soort thema.
Zal ik? Zal ik niet?
goed hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:40 schreef Tha_Erik het volgende:
* Tha_Erik spamt:
[Showcase] Captured
Zn borstkast ook geloof ikquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet alleen z'n armen volgens mij.
* viking84 4e jaars Nederlands isquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Op dit moment FOK! ik en drink ik een glas sap. En ik ga na dit jaar (als ik mijn examens ga halen) Nederlands studeren in Utrecht.
Plus dat ie dan koffie met mij kan drinken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* viking84 4e jaars Nederlands is. In Groningen helaas. Heel goed dat jij naar Utrecht gaat
, daar schijnen ze het wel wat beter voor elkaar te hebben dan in Groningen.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Borsthaar is OK. Niet dat ik een oerwoud heb staan, maar een beetje.
Meer dan dat er daar te zien is krijg je ook niet te zienquote:
Ja heerlijk door borsthaar kroelenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Borsthaar is OK. Niet dat ik een oerwoud heb staan, maar een beetje.
Aan dat idee moet ik even wennen,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja heerlijk door borsthaar kroelen![]()
Je hoeft je echt niet te schamen voor zulke fraaie foto'squote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meer dan dat er daar te zien is krijg je ook niet te zien.
Ja,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je hoeft je echt niet te schamen voor zulke fraaie foto's
en wat mij betreft kan je ze zelfs posten in S & G mannelijk![]()
Is ook leuk ja,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:57 schreef Viking84 het volgende:
borsthaar. Ik kroel liever door lange, blonde lokken
.
Nou, nee.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je hoeft je echt niet te schamen voor zulke fraaie foto's
en wat mij betreft kan je ze zelfs posten in S & G mannelijk![]()
Jij hebt je de afgelopen periode een snelle leerling betoond, dus dat wennen lukt je welquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:57 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Aan dat idee moet ik even wennen,.
Josh Wald heeft ook leuk borsthaar,.
iddquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja heerlijk door borsthaar kroelen![]()
puhlease?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meer dan dat er daar te zien is krijg je ook niet te zien.
Wanneer krijgen we jouw poezelig gezichte eigenlijk te zien, Zwaf?quote:
Die zit,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we jouw poezelig gezichte eigenlijk te zien, Zwaf?
nooitquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we jouw poezelig gezichte eigenlijk te zien, Zwaf?
Maar hoe herkennen we je dan op de komende L meetingquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:06 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
nooitWant er zwerft al een foto van mij ergens rond
al moet ik zeggen dat die foto wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel oud is
FOK zal nooit mijn foto's te zien krijgen
Dan trek ik mn witte blouse wel aanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar hoe herkennen we je dan op de komende L meeting![]()
Doe maar niet. Ik ben echt niet zo trots op mijn borstkas. Jij anoniem, mijn borstkas ook anoniem, zo is het, en zo blijft het..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:28 schreef Zwaffel het volgende:
hey erik? Foto van mij, en dan een krijgen wij een foto van je borstkast. Deal?
Dealquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:21 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Dan trek ik mn witte blouse wel aan
Jammerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe maar niet. Ik ben echt niet zo trots op mijn borstkas. Jij anoniem, mijn borstkas ook anoniem, zo is het, en zo blijft het..
werdt?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:31 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
JammerDan post ik mijn ludieke foto toch maar
![]()
[afbeelding]
ooit eens geschoten door MM (en ook de tekst erin gezet) Net naardat zwaffel gedoogd werdt
en overal waar te voor staat is niet goedquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
te.
Kom op Erik, jij laat je toch niet door Zwaffel op de kop zittenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan houd ik mijn mond maar weer.
puhquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan houd ik mijn mond maar weer.
Getver, nee. Ze zoekt maar een andere zitplaats!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kom op Erik, jij laat je toch niet door Zwaffel op de kop zitten![]()
Neeee, ze gaat maar lekker bij mij zitten,quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kom op Erik, jij laat je toch niet door Zwaffel op de kop zitten![]()
Nee dat doet ze maar in het weekend bij MMquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:55 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Neeee, ze gaat maar lekker bij mij zitten,,
.
morgen weerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee dat doet ze maar in het weekend bij MM
daar mag ze jullie niet mee lastig vallen![]()
dat ziet eruit als een mooi herfstplaatjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:14 schreef Zwaffel het volgende:
[afbeelding]
Ik verlang weer naar de zomer
Zelf geschotenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat ziet eruit als een mooi herfstplaatje.
ik heb werkelijk geen ideequote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:25 schreef Messenga het volgende:
Vind ik ook sebasser.
Ik moet weten hoe ik een totaalsom kan maken met behulp van een list.
Je wil die som er in laten lopen dmv een val?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:25 schreef Messenga het volgende:
Vind ik ook sebasser.
Ik moet weten hoe ik een totaalsom kan maken met behulp van een list.
Google is voor paupers.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:26 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee
Google?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je wil die som er in laten lopen dmv een val?
Ja, listig he.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je wil die som er in laten lopen dmv een val?
quote:
FOK!ken tijdens het neuken is gewoon sneuquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:32 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
welles. Maar die is met hele andere zaken bezig @ the moment![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
FOK!ken tijdens het neuken is gewoon sneu.
Je houdt wel van me. Ik weet het. Ik voel het.quote:
Je bent niet de enige.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:39 schreef Chowi het volgende:
Ik vind neuken en FOK!ken wel een puike combi.
Dat ben je nu toch al wel gewend?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Sebasser, je zei al een aantal keer "trusten".
Gewennig betekent afschaving van je eigen overtuigingenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat ben je nu toch al wel gewend?
Dus die vriend slaat mensen? Herhaaldelijk?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:44 schreef Zwaffel het volgende:
Jezus christus wat een familieik moest ff van mn moeder 50 euro naar mn zus brengen omdat ik en mn andere zus dat ook hebben gehad.
Maar aangezien haar vriend thuis is (die ik totaal niet mag omdat meneer meent dat zodra hij het met mensen niet eens is -waaronder mij- mij/anderen in elkaar moet stompen) dacht ik van "laat ik maar bellen" Dus neemt die kutkneus op. Dus ik had zoiets van "kut ennu?" dus ik beleeft vragen "Hoi met Qwea is Bianca dr ook?" gooit die gore hoerenkneus de foon neer.
Kunnen ze mooi fluiten naar die 50 euro
Volgende keer roep je maar 'Hoi, met de bel&win lijn van SBS6, u heeft zojuist 50 euro gewonnen.'quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:44 schreef Zwaffel het volgende:
Jezus christus wat een familieik moest ff van mn moeder 50 euro naar mn zus brengen omdat ik en mn andere zus dat ook hebben gehad.
Maar aangezien haar vriend thuis is (die ik totaal niet mag omdat meneer meent dat zodra hij het met mensen niet eens is -waaronder mij- mij/anderen in elkaar moet stompen) dacht ik van "laat ik maar bellen" Dus neemt die kutkneus op. Dus ik had zoiets van "kut ennu?" dus ik beleeft vragen "Hoi met Qwea is Bianca dr ook?" gooit die gore hoerenkneus de foon neer.
met name mn zus. Had ik nog niet vertelt he? Ze staan in de krantquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus die vriend slaat mensen? Herhaaldelijk?
En wat ga je er van kopen?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:44 schreef Zwaffel het volgende:
Ik heb liever dat ze geen geld krijgen heurquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgende keer roep je maar 'Hoi, met de bel&win lijn van SBS6, u heeft zojuist 50 euro gewonnen.'
Hun blij, jij blij.
Koop iets puiks van die vijftig euro en ga er voor zijn raam van staan genieten.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:44 schreef Zwaffel het volgende:
Diepzinninge homo!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewennig betekent afschaving van je eigen overtuigingen![]()
()
Waarom is het dan in hemelsnaam nog de vriend van je zus?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:46 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
met name mn zus. Had ik nog niet vertelt he? Ze staan in de krantwegens huiselijk geweld. Ik geloof dat het maandag voor 2 weken terug was, toen issie opgepakt. De buren hebben de politie gebelt omdat mn zus moord en brand schreeuwde
Dat roep ik ook wel eens, alleen dan droom ik over mijn sociale leven.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:46 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
met name mn zus. Had ik nog niet vertelt he? Ze staan in de krantwegens huiselijk geweld. Ik geloof dat het maandag voor 2 weken terug was, toen issie opgepakt. De buren hebben de politie gebelt omdat mn zus moord en brand schreeuwde
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Koop iets puiks van die vijftig euro en ga er voor zijn raam van staan genieten.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Diepzinninge homo!
Homo en diep.![]()
![]()
![]()
omdat ze een kind hebben en mn zus (die IMHO bang is om alleen te blijven) niet helemaal 100% is blijkbaarquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom is het dan in hemelsnaam nog de vriend van je zus?
Dan stuur je ze slechte wiet op, laat ze maar lekker misselijk worden, heel erg misselijk en meerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:47 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze geen geld krijgen heurgaat toch enkel op aan wiet
Zoals een mooie verzameling van dozen eieren die je naar hem toegooit als hij naar buiten komt, en als hij op je afkomt een baksteen gooienquote:
Precies. Hij verdient het.quote:
Een kind ook nog? Bij die agressieve gast?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:48 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
omdat ze een kind hebben en mn zus (die IMHO bang is om alleen te blijven) niet helemaal 100% is blijkbaar
Ik ookquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wil al bijna een piemel groeien.
jup. Die ook nog zn eigen jackrussel honden meerdere malen door het huis tieft.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een kind ook nog? Bij die agressieve gast?.
Leuke vent! Kan die ook niet op de meet komenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:50 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
jup. Die ook nog zn eigen jackrussel honden meerdere malen door het huis tieft.
Leuke relatie he?
Nou ja, daar krijg je wonden van en misschien wel een schadeclaim.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoals een mooie verzameling van dozen eieren die je naar hem toegooit als hij naar buiten komt, en als hij op je afkomt een baksteen gooien.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoals een mooie verzameling van dozen eieren die je naar hem toegooit als hij naar buiten komt, en als hij op je afkomt een baksteen gooien.
Dwangneurose?quote:
schadeclaim my assquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou ja, daar krijg je wonden van en misschien wel een schadeclaim.
Ik wil wel 50 euro.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:52 schreef Zwaffel het volgende:
Belt mn zus![]()
"ja wat wasser?"
-Ja daag nu hoeft het niet meer laat maar zitten.
"ja wat wasser dan?"
-Wat zeg ik nou? hoeft niet. Ik ben er niet van gedient dat meneer zo idioot doet
"ooh oke doei!"
*tuuttuut*dag 50 euro
Deurwaarder der op af sturen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:53 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
schadeclaim my assheb hier nog een schadeclaim van 5000 euro van ze liggen voor die in de prak gereden auto van mn ouders
die ze weigeren te betalen
Lekker stel, wel.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:53 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
schadeclaim my assheb hier nog een schadeclaim van 5000 euro van ze liggen voor die in de prak gereden auto van mn ouders
die ze weigeren te betalen
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:56 schreef Twisted_fok het volgende:
Misschien dat ik nu wat beter begrijp waarom je moeder zo neurotisch beschermend tegen jou is Zwaf.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:56 schreef Sebasser het volgende:
Ik zit hier nu met mijn broek op mijn enkels.
Je moet nog tanden poetsen, vlerk!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:56 schreef Sebasser het volgende:
Ik zit hier nu met mijn broek op mijn enkels.
Nu ligt ie over de stoel.
Nu trek ik mijn T-shirt uit.
Die tyf ik ergens in een hoek.
Nu ben ik het zat mijzelf uit te kleden en met 1 hand te typen.
Trusten.
Dat heb ik net al gedaan, oh, ik moet nog even lenzen uitdoen..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet nog tanden poetsen, vlerk!
Camera! Heb je mijn foto's al bekeken!?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:59 schreef Sebasser het volgende:
Dus ik spring op bed, tyf ik op mijn fotocamera
Zie ik dat mijn beeldscherm nog aanstaat, typ ik dit bericht.
Ben ik weer een half uur of zo verder dan toen ik wou gaan slapen
Sexy.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat heb ik net al gedaan, oh, ik moet nog even lenzen uitdoen..
die ene met dat kaartspel?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Camera! Heb je mijn foto's al bekeken!?
Neen! Klik op de link in mijn sig!quote:
Wil dat wel, neuken en lenzen uitdoen tegelijkertijd?quote:
wil niet zeggen dat ik ook zo debiel benquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:56 schreef Twisted_fok het volgende:
Misschien dat ik nu wat beter begrijp waarom je moeder zo neurotisch beschermend tegen jou is Zwaf.
Ik heb net toevallig zitten kijken. Ik vind zo móói. Heus.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen! Klik op de link in mijn sig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |