Marcelquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat dansen snap ik nog als weekopdracht. Maar wie loopt er nu in het rad dan?
En Hilde zit knijpers te maken.quote:
E Sjaan heeft zich verstopt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:32 schreef Bartoli het volgende:
En Milica zit die toren van suiker te bouwen in haar eentje
Nee dat was Jeroen.quote:
omdat ie op vol zit ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:39 schreef mazaru het volgende:
Waarom heb ik Eggie nog niet op Fok gezien? LekkerSimpel?![]()
Ik ga pas volgend weekend die kant op. (als alles doorgaat) Met vrienden. En gaan we ook ff kroegie pakken in Abbekerk ...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:39 schreef mazaru het volgende:
Waarom heb ik Eggie nog niet op Fok gezien? LekkerSimpel?![]()
das best knap van saquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:52 schreef Suikeroom het volgende:
E-10 had een stijf piemoltje en Sa had het door![]()
Hier is het toch veel leuker?quote:
Er wonen maar 2000 mensen, die moet je kunnen vinden.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ga pas volgend weekend die kant op. (als alles doorgaat) Met vrienden. En gaan we ook ff kroegie pakken in Abbekerk ...
Het is dus echt de prinses op de erwtquote:
VOL zijn overlopers die eerst hiero zaten (sommige mss nog alleen minder als voorheen wss)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier is het toch veel leuker?![]()
[..]
dont shoot the messenger pleasequote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:58 schreef Bartoli het volgende:
[..]
VOL zijn overlopers die eerst hiero zaten (sommige mss nog alleen minder als voorheen wss)![]()
nog een uurtje en dan mogen sa/e10 en jeroen/mars ook meedoen![]()
Haal Eggie hier maar heen,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ga pas volgend weekend die kant op. (als alles doorgaat) Met vrienden. En gaan we ook ff kroegie pakken in Abbekerk ...
ook hier veel buffersquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:04 schreef T-lex het volgende:
Krijg echt de schijt van dat gebuffer...stream 3 en 4 zijn gewoon echt niet te doen.
Meer mensen daar last van?
O.T. Rik is gelukkig gestopt met tellendat was vet irritant!
Snelweg Amsterdam-Hoorn.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:12 schreef berney het volgende:
[..]
Haal Eggie hier maar heen,.
Waar ligt Abbekerk eigenlijk.![]()
Bij de 1.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:12 schreef berney het volgende:
[..]
Haal Eggie hier maar heen,.
Waar ligt Abbekerk eigenlijk.![]()
t laatstequote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:23 schreef LennyKravitz het volgende:
vraagje... hebben ze eigen schoenen aan... of staan ze nu blaren erbij te dansen in nieuwe schoenen?
massage tafelquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:26 schreef Bigblahbla het volgende:
waarom zo'n soort ziekenhuisbed daar op stream 1en 2 ?![]()
EHBO Blaren prikkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:26 schreef Bigblahbla het volgende:
massagebed denk ikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:26 schreef Bigblahbla het volgende:
ja ivm wisselen shiftsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:32 schreef Bigblahbla het volgende:
en die klok op stream 4 die hangt er voor de weekopdracht??
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:32 schreef schizolientje het volgende:
ik ben een tijdje weg geweest maar wat is E10 druk, heeft hij gezopen of zo
hij is nog druk bezigquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:32 schreef schizolientje het volgende:
ik ben een tijdje weg geweest maar wat is E10 druk, heeft hij gezopen of zo
Zal niet, ze zullen elkaar wel moeten masserenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:34 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Krijgen ze dan ook een masseur?
Maar Rik danst als een boekenkast.....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:35 schreef Verida het volgende:
na al die uren tellen kan marlies het nog steeds niet, volgens mij een totaal gebrek aan ritmegevoel.
Ik had het zelf natuurlijk ook effe kunnen opzoeken he,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:24 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Bij de 1.
[afbeelding]
[afbeelding]
Bron
Ik denk ook dat het deze keer geen geslaagde WO wordt, ws. zullen ze gewoon opgeven vannacht of morgenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:01 schreef marbe het volgende:
Dit gaat helemaal niks worden.... Hoor ze over blaren en pijn in hun voeten. En ze moeten nog 44 uur.
Jawel, vanaf 01:00uur hoeven er maar 3 koppels verder te gaan, dus kunnen de anderen even een paar uurtjes tukkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:04 schreef Fronsertje het volgende:
der kan in die 48 uur niet geslapen worden? dan gaat het niet goed komen..
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:06 schreef kukeleku het volgende:
okee nu 44 uur lang dansende bewoners![]()
Het is geloof ik de bedoeling om per nummer de juiste dans te nemen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:15 schreef Day het volgende:
Mogen ze niet vrij dansen? (kom net binnen)
opdracht is dat er in stijlgedanst moet wordenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:15 schreef Day het volgende:
Mogen ze niet vrij dansen? (kom net binnen)
OK. Nou, dat gaat lekker dan.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:16 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het is geloof ik de bedoeling om per nummer de juiste dans te nemen.
Ja, echt walgelijk die tweequote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:18 schreef NorthernStar het volgende:
Het wordt weer een zware voetbaltraining voor Rob
Als Monique mijn vrouw zou zijn zou ik thuis wel een goed gesprek met haar willen.quote:
Terecht. Mijn man zou het echt niet pikken.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als Monique mijn vrouw zou zijn zou ik thuis wel een goed gesprek met haar willen.
Dat zou wel leuke beelden opleveren!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:26 schreef Inca het volgende:
Heeft Rob de echtscheidingspapieren al afgeleverd in het huis?
Terecht dat 'ie het niet zou pikken.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Terecht. Mijn man zou het echt niet pikken.
zei ik dat lezen niet mochtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:09 schreef Capaja het volgende:
[..]
dont shoot the messenger please
ik heb het alleen maar gelezen en ben toebn vlug weer terug gekomen hierheen
OT ik heb het gevoel dat het een saaie weekopdracht gaat worden, de knijpers en het rad waren leuker
letterlijk en figuurlijk jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als Monique mijn vrouw zou zijn zou ik thuis wel een goed gesprek met haar willen.
Nou inderdaad. Ik vraag me echt af of het huis als katalysator fungeert betreffende de gevoelens van Monique.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Terecht. Mijn man zou het echt niet pikken.
Denk het ook..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:31 schreef NorthernStar het volgende:
Micheline begon zo elegant maar het ziet er nu niet meer uit.
Wie gaat als eerste op de stretcher? Ik zeg Mies.
Precies: "Hier zijn je koffers en dáár is de deur..."quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Er moet altijd een dansmeester aanwezig zijn, dus 1 koppel moet aan de kant zitten.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jawel, vanaf 01:00uur hoeven er maar 3 koppels verder te gaan, dus kunnen de anderen even een paar uurtjes tukken
Dan wordt de opdracht idd erg zwaar, mja denk dat het de bewoners niet zoveel uitmaakt als die mislukt na 2 weken luxequote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Er moet altijd een dansmeester aanwezig zijn, dus 1 koppel moet aan de kant zitten.
Dus dan kan er maar 1 koppel gaan slapen
Hij kan beter dansles nemen...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
moet je verplicht op schoenen dansen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:38 schreef tonja het volgende:
Mies staat te waggelen, die heeft pijn denk ik.
Ze gaan idd helemaal op in elkaar... Die dansen gewoon door, worden ze over 44 uur geroepen denken ze dat er pas 1 uur voorbij is ofzoquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:42 schreef lissette72 het volgende:
Moon en Tijn helemaal in hun eigen wereld.... WTF ..is dat bewijzen dat het niet zo is Monique?? slecht toneel spel dit!
Jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
moet je verplicht op schoenen dansen?
Mich heeft blaren, die zijn net behandeld. Reken maar dat dat pijn doet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:44 schreef Day het volgende:
Micheline heeft d'r janksmoel al opstaan.
Ja een janksmoel dat is hetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:44 schreef Day het volgende:
Micheline heeft d'r janksmoel al opstaan.
ik denk dat Rob met een uurtje of wat wel aan de deur staat...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze gaan idd helemaal op in elkaar... Die dansen gewoon door, worden ze over 44 uur geroepen denken ze dat er pas 1 uur voorbij is ofzo
Ja hè...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik denk dat Rob met een urrtje of wat wel aan de deur staat...
de chemie spettert van het scherm...
Ze heeft de BB koffer toch, meer dan genoegquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Precies: "Hier zijn je koffers en dáár is de deur..."
denk ik ook!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja hè...
Monique kan blijven ontkennen wat ze wil, ze is gewoon knetter van Tijn, geen ontkomen meer aan.
met stijl dansenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Monique zei net al: "Laten we de danspasjes maar doen".quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:46 schreef riri het volgende:
er hangt steeds zo'n heerlijke spanning tussen Tijn en Monique......![]()
dat zijn wat ik "zitschoenen" noem...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:50 schreef tonja het volgende:
De tenen van Mich hangen over de rand van haar schoenen, het past helemaal niet goed. De vrouwen hebben het wel een stuk zwaarder te verduren dan de mannen bij deze opdracht. Ik zou het nog geen 50 meter op die krengen van schoenen uithouden.
die doen na 2 uur aan erg veel pijnquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:51 schreef marbe het volgende:
Vind het toch wel zielig hoor. Wat een kloteschoenen...
Classy ladyquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:54 schreef neferhone het volgende:
[..]
die doen na 2 uur aan erg veel pijnmaar zijn wel mooi
ik heb nog 13 paar in de aan bieding
![]()
Dat hem dat nog opvalt hequote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:54 schreef schatje het volgende:
Tij heeft commentaar op het dansen van Sabrina en Etiënne.
Tijn gaat altijd zeiken tijdens een weekopdracht.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:54 schreef schatje het volgende:
Tij heeft commentaar op het dansen van Sabrina en Etiënne.
Ja, op schoenen door BB verstrekt. Alléén Marlies had een uitzondering, omdat haar maat niet goed was. (Ik weet niet of dat ondertussen is opgelost)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:50 schreef lissette72 het volgende:
Maakte ik me eerst nog zorgen over sabje.. maar uhm.... tussen Moon en Tijn is er echt wat aan het gebeuren..straalt er aan alle kanten van af.. arm thuisfront maar..ik vind het aandoenelijk om naar te kijken![]()
![]()
Casual sjiek. Ofzo.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:57 schreef neferhone het volgende:
stijldansen op gimpen? big no no
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze gaan idd helemaal op in elkaar... Die dansen gewoon door, worden ze over 44 uur geroepen denken ze dat er pas 1 uur voorbij is ofzo
BB de sofste ooit.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:58 schreef tonja het volgende:
Er was een brief van bb. ze mogen nu ook op blote voeten
Na de volgende shift toch?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:58 schreef tonja het volgende:
Er was een brief van bb. ze mogen nu ook op blote voeten
allemaal nietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:04 schreef heksie69 het volgende:
marlies moet NIET zingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |