Terecht. Mijn man zou het echt niet pikken.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als Monique mijn vrouw zou zijn zou ik thuis wel een goed gesprek met haar willen.
Dat zou wel leuke beelden opleveren!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:26 schreef Inca het volgende:
Heeft Rob de echtscheidingspapieren al afgeleverd in het huis?
Terecht dat 'ie het niet zou pikken.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Terecht. Mijn man zou het echt niet pikken.
zei ik dat lezen niet mochtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:09 schreef Capaja het volgende:
[..]
dont shoot the messenger please
ik heb het alleen maar gelezen en ben toebn vlug weer terug gekomen hierheen
OT ik heb het gevoel dat het een saaie weekopdracht gaat worden, de knijpers en het rad waren leuker
letterlijk en figuurlijk jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als Monique mijn vrouw zou zijn zou ik thuis wel een goed gesprek met haar willen.
Nou inderdaad. Ik vraag me echt af of het huis als katalysator fungeert betreffende de gevoelens van Monique.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Terecht. Mijn man zou het echt niet pikken.
Denk het ook..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:31 schreef NorthernStar het volgende:
Micheline begon zo elegant maar het ziet er nu niet meer uit.
Wie gaat als eerste op de stretcher? Ik zeg Mies.
Precies: "Hier zijn je koffers en dáár is de deur..."quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Er moet altijd een dansmeester aanwezig zijn, dus 1 koppel moet aan de kant zitten.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jawel, vanaf 01:00uur hoeven er maar 3 koppels verder te gaan, dus kunnen de anderen even een paar uurtjes tukken
Dan wordt de opdracht idd erg zwaar, mja denk dat het de bewoners niet zoveel uitmaakt als die mislukt na 2 weken luxequote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Er moet altijd een dansmeester aanwezig zijn, dus 1 koppel moet aan de kant zitten.
Dus dan kan er maar 1 koppel gaan slapen
Hij kan beter dansles nemen...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
moet je verplicht op schoenen dansen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:38 schreef tonja het volgende:
Mies staat te waggelen, die heeft pijn denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |