Ik had het zelf natuurlijk ook effe kunnen opzoeken he,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:24 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Bij de 1.
[afbeelding]
[afbeelding]
Bron
Ik denk ook dat het deze keer geen geslaagde WO wordt, ws. zullen ze gewoon opgeven vannacht of morgenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:01 schreef marbe het volgende:
Dit gaat helemaal niks worden.... Hoor ze over blaren en pijn in hun voeten. En ze moeten nog 44 uur.
Jawel, vanaf 01:00uur hoeven er maar 3 koppels verder te gaan, dus kunnen de anderen even een paar uurtjes tukkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:04 schreef Fronsertje het volgende:
der kan in die 48 uur niet geslapen worden? dan gaat het niet goed komen..
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:06 schreef kukeleku het volgende:
okee nu 44 uur lang dansende bewoners![]()
Het is geloof ik de bedoeling om per nummer de juiste dans te nemen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:15 schreef Day het volgende:
Mogen ze niet vrij dansen? (kom net binnen)
opdracht is dat er in stijlgedanst moet wordenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:15 schreef Day het volgende:
Mogen ze niet vrij dansen? (kom net binnen)
OK. Nou, dat gaat lekker dan.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:16 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het is geloof ik de bedoeling om per nummer de juiste dans te nemen.
Ja, echt walgelijk die tweequote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:18 schreef NorthernStar het volgende:
Het wordt weer een zware voetbaltraining voor Rob
Als Monique mijn vrouw zou zijn zou ik thuis wel een goed gesprek met haar willen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |