Marcelquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat dansen snap ik nog als weekopdracht. Maar wie loopt er nu in het rad dan?
En Hilde zit knijpers te maken.quote:
E Sjaan heeft zich verstopt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:32 schreef Bartoli het volgende:
En Milica zit die toren van suiker te bouwen in haar eentje
Nee dat was Jeroen.quote:
omdat ie op vol zit ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:39 schreef mazaru het volgende:
Waarom heb ik Eggie nog niet op Fok gezien? LekkerSimpel?![]()
Ik ga pas volgend weekend die kant op. (als alles doorgaat) Met vrienden. En gaan we ook ff kroegie pakken in Abbekerk ...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:39 schreef mazaru het volgende:
Waarom heb ik Eggie nog niet op Fok gezien? LekkerSimpel?![]()
das best knap van saquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:52 schreef Suikeroom het volgende:
E-10 had een stijf piemoltje en Sa had het door![]()
Hier is het toch veel leuker?quote:
Er wonen maar 2000 mensen, die moet je kunnen vinden.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ga pas volgend weekend die kant op. (als alles doorgaat) Met vrienden. En gaan we ook ff kroegie pakken in Abbekerk ...
Het is dus echt de prinses op de erwtquote:
VOL zijn overlopers die eerst hiero zaten (sommige mss nog alleen minder als voorheen wss)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier is het toch veel leuker?![]()
[..]
dont shoot the messenger pleasequote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:58 schreef Bartoli het volgende:
[..]
VOL zijn overlopers die eerst hiero zaten (sommige mss nog alleen minder als voorheen wss)![]()
nog een uurtje en dan mogen sa/e10 en jeroen/mars ook meedoen![]()
Haal Eggie hier maar heen,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ga pas volgend weekend die kant op. (als alles doorgaat) Met vrienden. En gaan we ook ff kroegie pakken in Abbekerk ...
ook hier veel buffersquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:04 schreef T-lex het volgende:
Krijg echt de schijt van dat gebuffer...stream 3 en 4 zijn gewoon echt niet te doen.
Meer mensen daar last van?
O.T. Rik is gelukkig gestopt met tellendat was vet irritant!
Snelweg Amsterdam-Hoorn.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:12 schreef berney het volgende:
[..]
Haal Eggie hier maar heen,.
Waar ligt Abbekerk eigenlijk.![]()
Bij de 1.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:12 schreef berney het volgende:
[..]
Haal Eggie hier maar heen,.
Waar ligt Abbekerk eigenlijk.![]()
t laatstequote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:23 schreef LennyKravitz het volgende:
vraagje... hebben ze eigen schoenen aan... of staan ze nu blaren erbij te dansen in nieuwe schoenen?
massage tafelquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:26 schreef Bigblahbla het volgende:
waarom zo'n soort ziekenhuisbed daar op stream 1en 2 ?![]()
EHBO Blaren prikkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:26 schreef Bigblahbla het volgende:
massagebed denk ikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:26 schreef Bigblahbla het volgende:
ja ivm wisselen shiftsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:32 schreef Bigblahbla het volgende:
en die klok op stream 4 die hangt er voor de weekopdracht??
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:32 schreef schizolientje het volgende:
ik ben een tijdje weg geweest maar wat is E10 druk, heeft hij gezopen of zo
hij is nog druk bezigquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:32 schreef schizolientje het volgende:
ik ben een tijdje weg geweest maar wat is E10 druk, heeft hij gezopen of zo
Zal niet, ze zullen elkaar wel moeten masserenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:34 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Krijgen ze dan ook een masseur?
Maar Rik danst als een boekenkast.....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:35 schreef Verida het volgende:
na al die uren tellen kan marlies het nog steeds niet, volgens mij een totaal gebrek aan ritmegevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |