die moet ik ergens opslaanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:34 schreef Fannetje het volgende:
[afbeelding]
vond ik wel toepasselijk hier..
Wel grappig om te zien vond ik, vroeger rende iedereen meteen naar Space Mountain. Nu gaat iedereen naar Buzz.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:12 schreef ivetje het volgende:
Buzz is echt super!! Vooral als je alleen zit, je kan nl met 2en in een bakje alleen er is maar 1 stuurknuppeltje voor je bakje. Je draait dus de kant op die 1 persoon wil, als jij die persoon niet bent kan je dus nogal onverwachts ineens wegdraaien van een target
Verder zijn de fastpasses al erg vroeg op bij Buzz, als eerste heen gaan en pass halen is denk ik het slimst. Maar goed, toen wij er waren hebben we hem niet nodig gehad...zijn er 2 keer ingeweest. Alleen in het weekend was hij vreselijk druk, maar doordweeks gelukkig niet
quote:Gepost door Rob (R@b) - Bron: HLN
Gepubliceerd: donderdag 12 oktober 2006 @ 11:44
Een internetfilmpje waarop diverse karakters uit Disneyland seksuele handelingen suggereren, is in slechte aarde gevallen bij de directie van het in Parijs gelegen park.
De beelden werden backstage opgenomen, nét voor de acteurs moesten optreden voor honderden kinderen. Te zien is onder meer hoe Goofy Minnie Mouse van achteren neemt. Mickey Mouse doet het met de Sneeuwman.
De directie van Disneyland Parijs zegt actie te zullen ondernemen. In de Britse krant The Sun zegt een woordvoerder: ''We weten dat er een video gemaakt werd op een plek die niet toegankelijk is voor het publiek. We betreuren het incident en gaan maatregelen nemen om gelijkaardige incidenten in de toekomst te vermijden.''
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:27 schreef Biancavia het volgende:
Disneyland boos over 'seksfilmpje'
[..]
[afbeelding]
Het filmpje staat hier.
Ik kan er wel om lachen, die mensen hebben gewoon even een lolletje voordat ze 'op' moeten.
Ik denk ook niet dat Disney boos zal zijn over wat er is gebeurd, volgens mij gebeuren dat soort praktijken dagelijks.
Alleen dat iemand er een filmpje van maakt en dat op internet zet is natuurlijk wel een stomme zet.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:07 schreef Enchanter het volgende:
nog 35 nachtjes dan ga ik ook naar DisneylandWorld![]()
Disneyland Parijs![]()
Oh, dat zal ook best hoor. Ik heb pas één keer regen gehad, van de 8 keer dat ik er nu geweest ben. En dat was in 1998, dus dat is al ver weggezaktquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:51 schreef DJJoris het volgende:
Ach, zelfs met regen zal je er een fantastische tijd hebben denk ik, alle 3 de keren dat ik daar was hadden we regen en alsnog hadden we veel plezier
Niet als je al in Disneyworld bent geweestquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:33 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Disneyland Parijs is leuk!
Ik ga hopelijk ook nog een keer naar Disneyworld
Ja, maar wanneer is dat dan?quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:43 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Niet als je al in Disneyworld bent geweest![]()
Is van harte aan te bevelen , eenn retourtje Orlando heb je tegenwoordig al voor ¤.250,00 (exclusief luchthavnebelasting en zo)
Eensch! Over 5 nachtjes ben ik weer in WDWquote:Op zondag 15 oktober 2006 02:07 schreef Enchanter het volgende:
nog 35 nachtjes dan ga ik ook naar DisneylandWorld![]()
Disneyland Parijs![]()
Het Parade-liedjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:56 schreef Biancavia het volgende:
Nog maar drie nachtjes slapen!
Hey there, hi there, ho there,
it's a Disney kind of day!
[afbeelding]
It's Halloween -loween everybody!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:23 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Het Parade-liedje
Dat blijft zo lekker de hele dag in je hoofd hangen
Overigens zal dat liedje er nu wel niet zijn tijdens de Parade, want er is een Villain parade, daar verwacht ik toch een iets minder vrolijk muziekje bij
Oh leuk , hoe lang ga je ?quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:45 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Eensch! Over 5 nachtjes ben ik weer in WDW![]()
![]()
![]()
Parijs is gewoon een stuk minder nu ik in WDW ben geweest. Komt ook vooral door de Fransen denk ik...
Weekje, we gaan naar de 4 hoofdparken, lekker parkhoppenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:03 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Oh leuk , hoe lang ga je ?
En welke parken ga je allemaal ?
Ja die Fransen
Ga je niet Naar Universal en/of Islands of adventure ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:26 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Weekje, we gaan naar de 4 hoofdparken, lekker parkhoppenDit jaar gaat m'n oom ook mee, vraag me af wat ie ervan vindt want de laatste keer dat ie in een pretpark was geweest was toen de Efteling amper de Dansende Waterlelies had en het zwembad nog bestond
Nope, gewoon Disney. We gaan niet voor de attracties (nouja, Splash Mountain is toch wel onze favoriet) maar meer voor de sfeer.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:41 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ga je niet Naar Universal en/of Islands of adventure ?
Vooral IoA is toch wel mijn favo pretpark
Moet je eens naar Disney LA (Annaheim) gaan....dat was de eerste en is ook errug leuk/mooi.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:43 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nope, gewoon Disney. We gaan niet voor de attracties (nouja, Splash Mountain is toch wel onze favoriet) maar meer voor de sfeer.
Staat bij mij ook nog op het verlanglijstje , waarschijnlijk gaan we over 2 jaar daar naar toe)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:00 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Moet je eens naar Disney LA (Annaheim) gaan....dat was de eerste en is ook errug leuk/mooi.![]()
Die Indiana Jones attractie is errug cool......quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Staat bij mij ook nog op het verlanglijstje , waarschijnlijk gaan we over 2 jaar daar naar toe)
Er waren nu al allemaal kerstspulletjes in de winkeltjes. Zo leuk!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:37 schreef ijsmeis het volgende:
HoiIk post even lekker mee
want mijn vriendje wil mij meenemen naar Disneyland Parijs (mijn eerste keer) met de kerst
.
Dat had ik door jaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:13 schreef Fannetje het volgende:
Dat winkeltje in het kasteel verkoopt 365 dagen per jaar kerstspullen, dat is het kerstwinkeltje
Kerst was er nu inderdaad al volop. Lekker knus, ik ben dol op kerst
Kijk even op de sitequote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:09 schreef ray_nl het volgende:
Hoi,
wij willen begin februari 3 dagen gaan. Ben voor het laatst 8 jaar geleden geweest dus ben nieuwsgierig hoe het er nu uitziet.
Ja, met die kaartjes kun je gewoon hoppenquote:Waar ik maar niet achter kom is of, wanneer je zo'n Disneyhotel boekt met kaartjes of je dan toegang hebt tot beide parken en of je overdag nog kan switchen, van het disney park naar dat studio park en terug.
Ik boek meestal gewoon via de site van Disneyland zelf, dat scheelt reserveringskosten. Maar D Reizen heeft nu een aanbieding voor 15 % korting (en kids gratis). Ik weet niet of de Disneyland site dat ook heeft. Even checken dusquote:Bij welke touroperator kan je eigenlijk het beste (lees goedkoopst) boeken of maakt dat niet zoveel uit?
Graag gedaan. Als je nog meer wil weten, vraag maar raak. Ik ben er nu negen keer geweest en ga dit jaar voor het eerst naar Disneyworld Floridaquote:Thnx![]()
Driequote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:32 schreef ray_nl het volgende:
Nog 1 vraagje!
Als je drie dagen/2nachten boekt heb je dan 3 dagen toegang tot het park of 2?
Oehquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:15 schreef Fannetje het volgende:
en ga dit jaar voor het eerst naar Disneyworld Florida
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:15 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben er nu negen keer geweest en ga dit jaar voor het eerst naar Disneyworld Florida
Ik boek zelf altijd bij het reisbureau, meestal via TUI ofzo. We wachten ook altijd op acties als 1 dag en 1 nacht gratis, 15% korting etc. Vorige keer hadden we beide acties, kregen dus 1 dag en nacht gratis en nog eens 15% korting. Die 15% is vaak als je vroeg boekt, bij ons was het voor 1 april boeken. Er zijn altijd wel reclames van op TV enzo, dat houden we gewoon in de gaten en zo kan je toch erg voordelig naar Disneylandquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:09 schreef ray_nl het volgende:
Bij welke touroperator kan je eigenlijk het beste (lees goedkoopst) boeken of maakt dat niet zoveel uit?
Leukkkquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:56 schreef Fannetje het volgende:
Het ziet er echt niet uit nu, de Studios.... Dat was in oktober ook al, overal van die hekken!
Nog maar 2 maanden, 1 week en 3 dagen en dan ga ik naar DisneyworldDisneyland Parijs staat voorlopig niet op de planning.
En al je terug bent helemaal nooit meer.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:56 schreef Fannetje het volgende:
Het ziet er echt niet uit nu, de Studios.... Dat was in oktober ook al, overal van die hekken!
Nog maar 2 maanden, 1 week en 3 dagen en dan ga ik naar DisneyworldDisneyland Parijs staat voorlopig niet op de planning.
We gaan bijna 2 weken, we zijn 11 hele dagen daar en hebben 6 dagen gereserveerd voor Disneyworld. De andere dagen zijn voor de Universal Studios, Seaworld en de waterparken van Disney.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 08:34 schreef _gaby_ het volgende:
Disneyworld lijkt me ook echt geweldig! Ik denk dat je daar zeker meer dan een week voor nodig hebt om dat te zien.
Halloween is inderdaad super, kerst (we waren er net ná kerst) vond ik destijds tegenvallen. Maar dat kan ook door het weer komen, het was toen echt heel koud & regenachtig!quote:Disneyland Parijs, de kerstperiode en halloween zijn zeker aanraders!
^dagen is best wel lang voor Disney , MGM (of heet dat tegenwoordig Disney Studio's?) en Animal kingdom kan je beide in 1 dag doen, probeer iig het vuurwerk in MGM en Epcot mee te pikken , echt geweldigquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:40 schreef Fannetje het volgende:
[..]
We gaan bijna 2 weken, we zijn 11 hele dagen daar en hebben 6 dagen gereserveerd voor Disneyworld. De andere dagen zijn voor de Universal Studios, Seaworld en de waterparken van Disney.
[..]
Halloween is inderdaad super, kerst (we waren er net ná kerst) vond ik destijds tegenvallen. Maar dat kan ook door het weer komen, het was toen echt heel koud & regenachtig!
MGM en Animal Kingdom in één dag gaat mij echt niet lukken hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:58 schreef Enchanter het volgende:
^dagen is best wel lang voor Disney , MGM (of heet dat tegenwoordig Disney Studio's?) en Animal kingdom kan je beide in 1 dag doen, probeer iig het vuurwerk in MGM en Epcot mee te pikken , echt geweldig.
Vergeet vooral niet 2 dagen in te plannen om te shoppen.
Oh ja sávonds moet je echt ff bij de Bahama Breezegaan eten.
Heb trouwens een crapload aan WDW en ook een beetje DLRP/DLA muziek (handig om in de sfeer te komen), dus als je interesse hebt, PM maarquote:Op zondag 25 februari 2007 14:52 schreef Chanty87 het volgende:
[knip]
Ben in september vorig jaar geweest (drie nachten) met mijn ouders, oma, broer+vriendin, zus+zoontje, broertje en ik. Omdat we met veel mensen waren en we de hotels erg duur vonden, stonden we op een camping, ruim 10 km buiten Parijs. We hadden daar twee grote stacaravans. Was erg leukquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:42 schreef rolf2 het volgende:
Iemand hier eigenlijk nog tips om goedkoop rond juli met 11 personen naar Euro Disney te gaan (8 volwassenen 3 kinderen en 1 baby)
We gaan met eigen vervoer en hoeven dus niet op het park zelf. (Davey Crockett Ranch leek ons wel wat)
Op internet is wel wat te vinden maar meestal alleen te boeken in september en wij willen juist ergens in juni of juli
Dat hadden wij ook (twee zespersoons stacaravansquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:18 schreef rolf2 het volgende:
Ok, maar welke hotels buiten het park/campings met stacaravans etc? We kunnen niet met de tent.. maar 2x6 persoons stacaravans ofzo voldoen goed...
Dus graag namen;)
Okay, sorry. Ik dacht alleen treinen richting Torcy en Boissy St Leger zag op de monitoren. Maar misschien vergis ik me, en ging ik er gewoon vanuit aangezien het park om 8.30 sluit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:51 schreef tim2308 het volgende:
SlamD en anderen: er gaan ook RER's (geen metros) naar Marne la Vallee Chessy na 20h00 Je moet goed naar de lichtjes op de aankondigingsborden kijken! Er stoppen treinen in Torcy, maar er zijn ook treinen die naar MLV Chessy gaan. De laatste gaat om 0h20 als ik me niet vergis. Ik zal morgen wel even een fotootje maken als ik in Parijs ben
waar heb je geboekt? ik wil manlief overhalen om volgend jaar naar Disneyworld te gaan... ipv naar Tenerifequote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:56 schreef Fannetje het volgende:
Nog maar 2 maanden, 1 week en 3 dagen en dan ga ik naar Disneyworld![]()
Haha, da's nogal een verschilquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar heb je geboekt? ik wil manlief overhalen om volgend jaar naar Disneyworld te gaan... ipv naar Tenerife
Ik heb vorig jaar alles rechtstreeks geboekt op de auto na , tickets rechtstreeks bij Martinair , 1e 2 nachten hotel via de sie van het hotel zelf , cruise (als je dat gaat doen ) rechtstreeks bij Carnival.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar heb je geboekt? ik wil manlief overhalen om volgend jaar naar Disneyworld te gaan... ipv naar Tenerife
Ik heb de vlucht geboekt bij D-reizen, de rest (auto, hotel, Disneytickets) bij American Estates. En de Universal & Seaworld tickets gewoon via internet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou, als ie DLRP al tof vond, dan vindt ie WDW nog VÉÉL tofferquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:20 schreef Fannetje het volgende:
Veel plezier in Disneyland en hopelijk krijg je je man ooit zover (het heeft mij ook wat moeite gekost)
Nou, dat is dus het probleem, hij vond DLRP niet zoveel aanquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:44 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nou, als ie DLRP al tof vond, dan vindt ie WDW nog VÉÉL tofferEerlijk waar, DLRP is echt niks vergeleken met WDW. Mensen zijn er ook een heel stuk vriendelijker en gedisciplineerd, veel georganiseerder allemaal... Serieus 'the Happiest Celebration on Earth'!
Ik heb filmpjes van onze trip van vorig jaar, maar ik weet wel zeker dat het een stuk minder indruk zal maken dan dat je er zelf staat en de sfeer proeft.
Die Amerikanen weten wel hoe ze een show kunnen opvoeren!
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:44 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Mensen zijn er ook een heel stuk vriendelijker en gedisciplineerd, veel georganiseerder allemaal...
Bofkont!quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:30 schreef Toeps het volgende:
Ik ga volgend weekend naar de 15jr première!
quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:30 schreef Toeps het volgende:
Ik ga volgend weekend naar de 15jr première!
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:28 schreef Fannetje het volgende:
Over 8 nachtjes slapen ga ik
Oh, ik moet de bevestiging nog steeds uitprinten.
Is dat nieuw trouwens, dat je die via mail krijgt toegestuurd? Voorheen kreeg ik altijd een brief.
Maar misschien is dit ook wel té lastminute..
Oh.. en ik moet nog ff bellen voor een babybedje op de kamer.
Lang leve dit topic, herinnert me weer aan allerlei dingen
Overigens ook nog een tip voor een leuk forum over Disneyland (misschien wat voor in de OP?)
http://disneylandparijs.linkselectie.nl is makkelijk om een reis te plannen
Er zijn ook attracties waar je in kunt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:49 schreef Judah het volgende:
Nouja, na zo'n twee uur beide parken te hebben doorgestruind zijn we 'm ook wel genokt. Wat een total waste of money.
Er is een folder. Daar geven ze aan hoe spannend hoe iets dergelijks is. Alleen Space Mountain had een noemenswaardige vermeldingquote:Op woensdag 28 maart 2007 12:54 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Er zijn ook attracties waar je in kunt.
Heel erg leuk is dat.
Geen enkele attractie gedaan, geen gebruik gemaakt van fastpasses en dan beweren dat het stom is.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:56 schreef Judah het volgende:
[..]
Er is een folder. Daar geven ze aan hoe spannend hoe dergelijk iets is. Alleen Space Mountain had een dergelijke vermeldingDe rij stond op drie uur.
En het treintje, daar zijn we wel in geweest. Heel erg leuk was dat.![]()
Sorry mevrouw, maar ik heb nergens vermeld dat ik geen enkele attractie heb 'gedaan'. We zijn wel degelijk een treintje in geweest en ik meen mij iets te herinneren van een boottochtje langs bepaalde miniatuuropstellingen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:57 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Geen enkele attractie gedaan, geen gebruik gemaakt van fastpasses en dan beweren dat het stom is.![]()
Mja, dat wilde ik ook zeggen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 12:57 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Geen enkele attractie gedaan, geen gebruik gemaakt van fastpasses en dan beweren dat het stom is.![]()
Nou, dan noem je inderdaad ook de trekpleisters wel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:01 schreef Judah het volgende:
[..]
Sorry mevrouw, maar ik heb nergens vermeld dat ik geen enkele attractie heb 'gedaan'. We zijn wel degelijk een treintje in geweest en ik meen mij iets te herinneren van een boottochtje langs bepaalde miniatuuropstellingen.
En ik vind het verder wel degelijk een 'stom' park. Ga de discussie er verder maar niet over aan
Och gut, we hebben een kennerquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:02 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nou, dan noem je inderdaad ook de trekpleisters wel.
Overigens heet het park ondertussen alweer jaaaaren Disneyland (Resort) Parijs.
Zo'n opmerking + het feit dat je in alle topics van de gouden kooi zit, verwacht ik gewoon dat jullie niet zo'n hoog niveau als disney aankonden ofzoquote:Een vriend maakte een opmerking in de trant van: ,,Check die twee lesbische trutjes daaro", zonder door te hebben dat moederlief van één van het tweetal naast hem stond. De toon was gezet.
Dat grote bord boven de ingang, de tekst op je tickets en overal in het park is u ontgaan?quote:
Meneer heeft het treintje en Le Pays des Contes de Fées gedaan.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:01 schreef Judah het volgende:
[..]
Sorry mevrouw, maar ik heb nergens vermeld dat ik geen enkele attractie heb 'gedaan'. We zijn wel degelijk een treintje in geweest en ik meen mij iets te herinneren van een boottochtje langs bepaalde miniatuuropstellingen.
En ik vind het verder wel degelijk een 'stom' park. Ga de discussie er verder maar niet over aan
Zegt 't ventje dat 't levenslicht later zag. Wellicht dat jij en je vrienden altijd humor van de bovenste plank bedrijven, waarbij een dergelijke intelligentie voor is vereist en waarbij de grappen pas na vijf minuten zijn te ontcijferen - bij mij en mijn vrienden is 't wat anders. Zoiets noemen ze slap lullen, komt wel vaker voor bij 't mannenlijk geslacht. Wellicht zit jij - als onwetende in dit geval - wel in een andere ontkenningsfase? Ik zeg wellicht, want ik concludeer niet zo snel als jij. Plus daarbij, 'stoer' doen..quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:05 schreef LeonH het volgende:
31-12-1984, tja schijnbaar zit ie beetje in de ontkenningsfase dat ie denkt dat het niet zo stoer is ofzo tegenover z'n vrienden![]()
[..]
Zo'n opmerking + het feit dat je in alle topics van de gouden kooi zit, verwacht ik gewoon dat jullie niet zo'n hoog niveau als disney aankonden ofzo
En Big Thunder Mountain, Indiana Jones, Phantom Manor, Pirates, de Tarzan show, de Lion King show, Space Mountain, Rock'n'Rollercoaster, enzovoorts.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:12 schreef Judah het volgende:
Veel plezier met Mickey. Ik ben weg uit dit topic: verlaag me wel weer tot DGK![]()
En in de Efteling hoef je ook nóóit 3 uur te wachten voor Droomvlucht/Swiss Bob/Python ofzo in het hoogseizoenquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:14 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En Big Thunder Mountain, Indiana Jones, Phantom Manor, Pirates, de Tarzan show, de Lion King show, Space Mountain, Rock'n'Rollercoaster, enzovoorts.
Nee wacht, het is natuurlijk veel toffer om na twee uur rond te lopen tegen elkaar te zeggen dat je het een stom park vindt en dan heel stoer weg te gaan, omdat je te beroerd bent om een half uur in een wachtrij te staan, of te dom om het fastpass-systeem te begrijpen, waarmee je hoogstens tien minuten voor Space Mountain had hoeven wachten in plaats van 'drie uur'.
Sjiek hoe iemand kan happen en snel geirriteerd kan zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:12 schreef Judah het volgende:
[..]
Zegt 't ventje dat 't levenslicht later zag. Wellicht dat jij en je vrienden altijd humor van de bovenste plank bedrijven, waarbij een dergelijke intelligentie voor is vereist en waarbij de grappen pas na vijf minuten zijn te ontcijferen - bij mij en mijn vrienden is 't wat anders. Zoiets noemen ze slap lullen, komt wel vaker voor bij 't mannenlijk geslacht. Wellicht zit jij - als onwetende in dit geval - wel in een andere ontkenningsfase? Ik zeg wellicht, want ik concludeer niet zo snel als jij. Plus daarbij, 'stoer' doen..![]()
Daarbij opgeteld, dat ik hier grotendeels alleen in het DGK-forum heb gepost, zegt niets over mijn niveau - maar des te meer over dat van jou om daaruit conclusies te trekken.
Veel plezier met Mickey. Ik ben weg uit dit topic: verlaag me wel weer tot DGK![]()
Zal ik jou er even aan herinneren dat er heel veel jaloerse mede-fokkers zitten?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:24 schreef Fannetje het volgende:
Zal ik jullie er nog even aan herinneren dat ik over 1 maand en 1 week naar Disney World ga?
Ik over 6 maanden, 3 weken en 3 dagenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:24 schreef Fannetje het volgende:
Zal ik jullie er nog even aan herinneren dat ik over 1 maand en 1 week naar Disney World ga?
Alleen een stukje op DVDquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:30 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik over 6 maanden, 3 weken en 3 dagenHeb je Wishes weleens gezien trouwens?
In 't echt is het natuurlijk een stuk spectaculairderquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:38 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Alleen een stukje op DVD
Ik ga voor de eerste keer!![]()
En 6 maanden, 3 weken en 3 dagen zijn ook vast zo voorbij
Alsof Florida duur isquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ben weer terug.... was weer geweldig!
Het oogde heel erg druk, maar met wachtijden van 5 minuten bij de Rock'n'Rollercoaster, en wachtrijden van 20 tot 45 minuten vond ik het heel erg meevallen.
Mensen die zeggen dat de Efteling leuker is hebben geen verstand joh! Whahahaha, ik heb me weer prima vermaakt
Heb mijn mannetje trouwens zover gekregen om naar Disneyworld te gaanPlanning is 2009, we moeten uiteraard even goed sparen
![]()
Ik vind trouwens de studio's het minst leuke park... behoorlijk saai dat wel. Alleen de Rock'n'Rollercoaster is geweldig.... Er mogen wel wat attracties bij en gelukkig gebeurd dit ook... Wij hebben in 1 middag studio's gedaan...
We hebben trouwens ook in Cape Cod gegeten, het buffet. Was wel lekker, maar weinig keus uit warne visgerechten....![]()
Weet iemand wanneer die enorme val klaar is in studio's? Ik weet even de naam niet meer... want als dat volgend jaar is, dan ga ik zeker even kijken
Die tickets van WDW zelf zijn niet al te goedkoop hoor... Bij ons is 't zo'n 1500 p.p. voor een week exclusief al het eten en drinken enzo, maar wij zitten wel altijd in zo'n vacation villa.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:12 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Alsof Florida duur is![]()
Voor nog geen 1000 euro zit je daar 3 weken incl auto en alle verzekeringen , hotels moet je zelf zoeken is een stuk goedkoper dan hier te boeken
Oh, ja 1000¤, dat heb ik inderdaad even in mijn achterzak zitten...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:12 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Voor nog geen 1000 euro zit je daar 3 weken incl auto en alle verzekeringen , hotels moet je zelf zoeken is een stuk goedkoper dan hier te boeken
Sloeberquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:47 schreef Toeps het volgende:
[..]
Oh, ja 1000¤, dat heb ik inderdaad even in mijn achterzak zitten...![]()
1000 euro pp bedoel je dan???? Dat is wel 2000 euro voor 2 personen.... misschien dat jij het zo breed heb, maar ik niet helaas... Ik wil ook wel wat uit te geven willen hebben... want alleen maar parken bezoeken zonder koopjes is niet leukquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:12 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Het Disneyland Park zelf...niet de studios.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:00 schreef lily het volgende:
Wij gaan 7 juli met onze zoon van 6 naar DRP (dagtocht met bus om te beginnen)
We moeten dus een park kiezen. Welke van de 2 raden jullie ons aan?
En hoe zit dat me die "fast passes"?
Absoluut het Disneyland park. Dat is een stuk leuker.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:00 schreef lily het volgende:
Wij gaan 7 juli met onze zoon van 6 naar DRP (dagtocht met bus om te beginnen)
We moeten dus een park kiezen. Welke van de 2 raden jullie ons aan?
En hoe zit dat me die "fast passes"?
thx! Heb nog veel leuke foto's gemaakt.. maar om nou alle 400 foto's te plaatsenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:39 schreef Fannetje het volgende:
Leuk! Vooral die van het kasteel en Pluto
Ik ga hetzelfde doen in mei! heb een arangement geboekt met eigenvervoer naar disney voor 3 dagen, en heb een hotel in parijs los geboekt! ik ga dan op woensdag met de auto naar disney, laat de auto van vrijdag op zaterdag staan in disney om met het OV een nachtje naar parijs te gaan!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:14 schreef sanger het volgende:
Even een vraagje. Ik wil in mei een weekje/lang weekend weg. Disney en Parijs samen.
Waar kan ik kijken om te boeken? Iemand ervaringen? Wat is de beste combi, hotel Parijs en losse entree of hotel op Disney en later hotel in Parijs? Is 1 dag genoeg voor het park, of moeten we er twee voor uittrekken?
Dat was bij ons met Big Thunder Mountain, ook erg vervelend. Daar zijn we toen maar één keer in geweest, hoewel het een van mijn favoriete attracties is.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ze waren alles aan het verven en klaarmaken voor dat 15 jarig bestaan....
Wat wel erg vervelend was, space mountain was erg veel kapot... technische storingen enzo... Elke dag dat we er waren wel 4-6 keer op een dag, gelukkig zijn we er nog wel even ingeweest
Je kan nooit teveel foto's van DLRP zien.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:16 schreef Fannetje het volgende:
[..]
En 400 foto's is een beetje veel van 't goede inderdaad
Dus eigenlijk heb je losse entreekaarten gekocht?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:06 schreef Eggos het volgende:
[..]
Ik ga hetzelfde doen in mei! heb een arangement geboekt met eigenvervoer naar disney voor 3 dagen, en heb een hotel in parijs los geboekt! ik ga dan op woensdag met de auto naar disney, laat de auto van vrijdag op zaterdag staan in disney om met het OV een nachtje naar parijs te gaan!
ik heb het arangement op www.straus.nl geboekt
Ik ben nu twee keer met mijn nichtje en neefje geweest. De eerste keer waren ze bijna 2 en 6 maanden, de tweede keer bijna 3 en anderhalf. Mijn nichtje heeft beide keren ontzettend genoten, ook de eerste keer vond ze alles geweldig. Mijn neefje was de eerste keer sowieso erg klein en de tweede keer vond hij het wel leuk, maar hij weet er echt niets meer van. Dus ik zou zeggen: Vanaf een jaar of 2quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:14 schreef Fogel het volgende:
Vanaf welke leeftijd is Disneyland leuk voor kleine kinderen?
Spanje in het hoogseizoen ben je ook ¤. 800,00 kwijt voor 2 weken en nee ik heb het niet breed , we hebben wel 2 inkomens en geen kinderen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1000 euro pp bedoel je dan???? Dat is wel 2000 euro voor 2 personen.... misschien dat jij het zo breed heb, maar ik niet helaas... Ik wil ook wel wat uit te geven willen hebben... want alleen maar parken bezoeken zonder koopjes is niet leuk
Ik spaar wel lekker zo dat ik een goede leuke vakantie heb... met leuke koopjes
Een jaarkaart is al goedkoper dan twee dagen toegang....t'is maar een tip.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je losse entreekaarten gekocht?
Klinkt goedquote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:02 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik ben nu twee keer met mijn nichtje en neefje geweest. De eerste keer waren ze bijna 2 en 6 maanden, de tweede keer bijna 3 en anderhalf. Mijn nichtje heeft beide keren ontzettend genoten, ook de eerste keer vond ze alles geweldig. Mijn neefje was de eerste keer sowieso erg klein en de tweede keer vond hij het wel leuk, maar hij weet er echt niets meer van. Dus ik zou zeggen: Vanaf een jaar of 2
Moet je zeker doen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt goed
Misschien in de herfst maar eens een keer proberen.
Wij gaan dus in juli met onze zoon van 6. Zijn broertje van 2 jaar laten we bij opa en oma.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:02 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben nu twee keer met mijn nichtje en neefje geweest. De eerste keer waren ze bijna 2 en 6 maanden, de tweede keer bijna 3 en anderhalf. Mijn nichtje heeft beide keren ontzettend genoten, ook de eerste keer vond ze alles geweldig. Mijn neefje was de eerste keer sowieso erg klein en de tweede keer vond hij het wel leuk, maar hij weet er echt niets meer van. Dus ik zou zeggen: Vanaf een jaar of 2
Dan ken je mijn tweejarige nog nietquote:Op zondag 1 april 2007 19:21 schreef Fannetje het volgende:
Dat is uiteraard persoonlijk, maar ik vond het helemaal niet zo'n gedoe hoor![]()
En volgens mij een goede. Waar vind ik de prijzen daarvoor dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:15 schreef Smittend het volgende:
[..]
Een jaarkaart is al goedkoper dan twee dagen toegang....t'is maar een tip.
http://www.disneylandparis.com/fr/passeport_annuel/nonadh/hp.htmquote:Op maandag 2 april 2007 08:38 schreef sanger het volgende:
[..]
En volgens mij een goede. Waar vind ik de prijzen daarvoor dan?
Was het de opening van het 15-jarig bestaan seizoen?quote:Op maandag 2 april 2007 09:44 schreef Toeps het volgende:
Ik ben dur weer! Ik heb één ding geleerd: In Disneyland Parijs zijn vier modi: Low, Medium, High, en Pers Event. Ik heb de Space Mountain nog nooit zo zien roken.Tevens draaide zo ongeveer alles op hoge capaciteit, was het vuur bij Indiana Jones aan, deden alle kleine dingetjes het... Supertof!
Het was soms wel even onhandig, pers kreeg overal voorrang, sommige stukken waren afgesloten, sommige restaurants ook...
Maar we hebben wél Phil Collins gezien! (En niemand zag hem, iedereen stond zo "Woody! Woody!", Phil incluis.Hij liep ook ongeschoren met petje, whahaha. Het enige waar je 'm aan herkende was de Disney begeleider die meeliep.
En heb je de nieuwe parade ook gezien?quote:Op maandag 2 april 2007 10:18 schreef Toeps het volgende:
Het léék druk, maar de rijen waren nergens lang. Het was idd de opening, plus huge pers- en VIP event.
Mooi!quote:Op maandag 2 april 2007 10:41 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Jah, de nieuwe parade is leuk, liedje ook.Je moet alleen niet (zoals wij) daar bij Casey's Corner staan, dan zit je tussen twee muziekgedeeltes in, en dat verpest het toch behoorlijk, omdat bij elke float andere muziek zit.
Foto's vna de nwe parade zie je bij mijn daar-werkende-dinnetje Vonniej:
http://vonniej.punt.nl/?id=366850&r=1&tbl_archief=&
Mooie fotoquote:Op maandag 2 april 2007 10:41 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Jah, de nieuwe parade is leuk, liedje ook.Je moet alleen niet (zoals wij) daar bij Casey's Corner staan, dan zit je tussen twee muziekgedeeltes in, en dat verpest het toch behoorlijk, omdat bij elke float andere muziek zit.
Foto's vna de nwe parade zie je bij mijn daar-werkende-dinnetje Vonniej:
http://vonniej.punt.nl/?id=366850&r=1&tbl_archief=&
Ik kom net terug. (4 dagen geweest)Ben in Newport Bayclub geweest… vond ik best wel luxe vergeleken met Cheyenne…quote:Op maandag 2 april 2007 08:12 schreef Tezz het volgende:
Ik wil binnenkort (als ik net nog wat meer gespaard heb) met man en kind 4 dagen naar Disney Resort Parijs. Bij voorkeur in een beetje luxe hotel en als het ff kan met een busreis. Ik weet wel ongeveer wat dat kost, maar ik vraag me af wat je kwijt bent aan eten/drinken/snoepen op het park voor 4 dagen. Ik denk dat dat nog tegen gaat vallen.
Ben al wel een keer geweest maar dat was 12 jaar geleden............
Kan je niet via een touroperator of een busmaatschappij. Ik weet dat BBA ooit zo'n trip heeft gehad en dit is vaak goedkoper dan zelf helemaal regelenquote:Op maandag 2 april 2007 15:21 schreef Hik het volgende:
Haai!
Ik ben al jaaaaren niet meer geweest en heb dus geen idee, maar wat zou het kosten om een dagje te gaan? Mijn moeder wil het graag eens doen met mijn zusje en mij...![]()
Het zou dus gaan om een bus-of treinreis (liefst dat laatste) en toegan voor een dag...Merci!
Nee, bij het arrangement zit 3 dagen entree in!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je losse entreekaarten gekocht?
Ik spreek geen Frans, maar kan ik die ook online bestellen of alleen daar aan de kassa kopen? Ik kan het op de NL site niet vindenquote:Op maandag 2 april 2007 09:48 schreef Toeps het volgende:
[..]
http://www.disneylandparis.com/fr/passeport_annuel/nonadh/hp.htm
Maar die Francilien is knudde, wij hebben de Fantasy.
Als het goed is kan dat ook online inderdaad. Je kunt ze ook gewoon in het park kopen, dan moet je eerst een gewone dagkaart kopen en dan kun je in het park zelf bij Bureau Passeport Annuel je jaarkaart kopen. De prijs van de dagkaart wordt er dan vanaf getrokken.quote:Op maandag 2 april 2007 16:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik spreek geen Frans, maar kan ik die ook online bestellen of alleen daar aan de kassa kopen?
Ah, dank!quote:Op maandag 2 april 2007 16:23 schreef Biancavia het volgende:
Met Peter Langhout () kost zo'n dagtrip iets van 70 of 80 euro, maar dan krijg je geen hopperticket, dus je moet kiezen tussen Disneyland Park en Studio's.
Tof, die heb ik nou nog nooit open gezien!quote:Op maandag 2 april 2007 16:33 schreef Toeps het volgende:
Was nog een gedoe dit weekend ook. Bureau Passeport Annuel was gebombardeerd tot Perscentrum, en voor onze nieuwe PA's moesten we naar Donalds Desk, buiten het park. Lekker omslachtig.
Hadden ze haar alleen gelaten dan ofzo?quote:Op maandag 2 april 2007 16:34 schreef Hik het volgende:
[..]
Ah, dank!
Ik wil ook geen hopperticket...
De reden dat we naar Disneyland gaan is dat mijn zusje een poosje geleden ZOU gaan met haar school, maar tijdens de plaspuaze vooraf de verkeerde afsag nam, in Studios belandde en daar (vrijwel) zonder klasgenoten rondliep omdat ze Disneyland niet meer inkon.
En dat vond mijn moeder een beetje sneu. Nu dus echt ECHT Disneyland.![]()
Zo doen wij het ook altijd.quote:Op maandag 2 april 2007 16:44 schreef sanger het volgende:
Ik ben er uit!
We gaan 2 dagen naar Disney en 2 dagen Parijs. We overnachten in Hotel Akena (ca. 10 minuten van Disney).
Ja, slim hè?!quote:Op maandag 2 april 2007 16:37 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hadden ze haar alleen gelaten dan ofzo?
Wel een beetje zielig inderdaad!![]()
Jep, ik heb vanmiddag gebeld en dat is de prijs tot en met september voor de middelste kaart. Daarmee mag je dan 335 dagen per jaar naar binnen. Welke 30 dagen niet weet ik eigenlijk niet. Zo een jaarkaart is dus maar 1 euro duurder dan drie dagen hoppen.quote:Op maandag 2 april 2007 18:07 schreef Fannetje het volgende:
Is een jaarkaart echt maar 129 euro? Da's goedkoop! Jammer dan dat ik niet veel meer Disneyfans ken, anders zou ik zeker een jaarkaart nemen
Wie had je aan de telefoon? Milou is die Yvonne van het logje wat ik op de vorige pagina noemde.quote:Op maandag 2 april 2007 17:32 schreef sanger het volgende:
Ik heb gewoon even gebeld met Disney.
Als het doorgaat dan doe ik dat graagquote:Op maandag 2 april 2007 18:40 schreef Toeps het volgende:
Die 30 dagen zijn toch de meest drukke dagen, dan wíl je er nieteens in.
Je kan trouwens nog 10% korting krijgen (en mij een paar maanden gratis abo bezorgen) als je mijn parrainage formulier meeneemt. Stuur maar een mailtje, dan stuur ik 'm op.
Ik heb de naam eerlijk gezegd niet onthouden, maar het was een aardige jongedamequote:Op maandag 2 april 2007 18:41 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wie had je aan de telefoon? Milou is die Yvonne van het logje wat ik op de vorige pagina noemde.
Je MAG er wel in, maar of het slim is is een tweede. Zelf zou ik zeggen dat je space mountain, rock 'n rollercoaster, indiana jones en big thunder mountain niet moet doen. En misschien ook Star tours (simulator). Maar goed, ik heb geen verstand van zwangere vrouwen verder, maar ik denk dat je deze attracties gewoon even moet overslaan. Helaas wel de leukste naar mijn meningquote:Op maandag 2 april 2007 18:34 schreef sanger het volgende:
Ehhh slight change of plans........
De meeste attracties mag een zwangere vrouw zeker niet in???
Tis nog niet zeker dat ze zwanger is, maar de kans zit er wel in zeg maar.....
Hee, milou is hier inmiddels ook al bekent. Is een vriendin van mijquote:Op maandag 2 april 2007 18:41 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wie had je aan de telefoon? Milou is die Yvonne van het logje wat ik op de vorige pagina noemde.
Dat bedoel ik indd. De leukste attracties zouden dan niet verstandig zijn.....Maar aan de andere kant vind ze het al een belevenis op zich dat ze er heen gaat. Dat die attracties dan overgeslagen moeten worden kunnen we eventueel voor lief nemen.quote:Op maandag 2 april 2007 18:46 schreef ivetje het volgende:
[..]
Je MAG er wel in, maar of het slim is is een tweede. Zelf zou ik zeggen dat je space mountain, rock 'n rollercoaster, indiana jones en big thunder mountain niet moet doen. En misschien ook Star tours (simulator). Maar goed, ik heb geen verstand van zwangere vrouwen verder, maar ik denk dat je deze attracties gewoon even moet overslaan. Helaas wel de leukste naar mijn mening
Tja, er blijven genoeg attracties over die wel kunnen en er zijn een berg shows etc. dus op zich mis je een paar attracties. Dat dat nou net de leukste zijn is wel klotequote:Op maandag 2 april 2007 18:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat bedoel ik indd. De leukste attracties zouden dan niet verstandig zijn.....Maar aan de andere kant vind ze het al een belevenis op zich dat ze er heen gaat. Dat die attracties dan overgeslagen moeten worden kunnen we eventueel voor lief nemen.
Mocht ze zwanger blijken te zijn nog maar eens even in overweging nemen.....want dan verschuiven er enkele prioriteiten in het leven heb ik me laten vertellen.
Tja, keuzes zijn moeilijk lijkt het wel......quote:Op maandag 2 april 2007 18:51 schreef ivetje het volgende:
[..]
Tja, er blijven genoeg attracties over die wel kunnen en er zijn een berg shows etc. dus op zich mis je een paar attracties. Dat dat nou net de leukste zijn is wel kloteMaar goed, je kan ook na de zwangerschap altijd een keertje gaan, moet je wel ff weten wat je dan met je kindje doet. Met een klein hummeltje erbij kun je ook weer niet overal in
Laat het ons ook ff weten danquote:Op maandag 2 april 2007 18:54 schreef sanger het volgende:
[..]
Tja, keuzes zijn moeilijk lijkt het wel......
Eerst maar eens zien of ze echt zwanger is
Ik zal proberen er aan te denkenquote:
Das dezelfde periode als die ik op het oog had.....quote:Op maandag 2 april 2007 19:06 schreef wendywendy het volgende:
Vanaf 28 april tot 5 mei ben ik heerlijk in Paris, 3 dagen mag ik dan ook eindelijk weer naar disneyland parijsIk heb er zo'n zin in
Weet iemand hoe dat zit met eten in disney? Kun je met disney figureren eten? Zou erg leuk zijn, aangezien mijn vader dat weekend ook nog jarig is.
Ah. Ok. Dan ga ik die ff mooi in mijn achterhoofd houden. Als er nog andere tips voor in Parijs zelf zijn dan hoor ik dat graagquote:Op maandag 2 april 2007 19:13 schreef Toeps het volgende:
Ja, in Café Mickey kan dat geloof ik.
Dat eten met disneyfiguren moet je wel vantevoren reserveren geloof ik.quote:Op maandag 2 april 2007 19:32 schreef wendywendy het volgende:
[..]
Ah. Ok. Dan ga ik die ff mooi in mijn achterhoofd houden. Als er nog andere tips voor in Parijs zelf zijn dan hoor ik dat graag
=> http://www.milotreizen.nl/dagtochten.php?m=dagtochten&p=2&d=12quote:Op maandag 2 april 2007 15:21 schreef Hik het volgende:
Haai!
Ik ben al jaaaaren niet meer geweest en heb dus geen idee, maar wat zou het kosten om een dagje te gaan? Mijn moeder wil het graag eens doen met mijn zusje en mij...![]()
Het zou dus gaan om een bus-of treinreis (liefst dat laatste) en toegan voor een dag...
Het gaat niet altijd meteen lukken hoor (in de meeste gevallen duurt het minstens 6 mnd tot een jaar voordat er 'raak' geschoten wordt), dus ik zou daar je keuze om wel/niet te gaan niet op baseren! En zwangere vrouwen hebben genoeg te doen/zien in Disney (wat dacht je van leuke spulletjes kopen om de babykamer mee op te leuken??) !quote:Op maandag 2 april 2007 18:54 schreef sanger het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of ze echt zwanger is
Dat kan in restaurant Inventions in het Disneyland Hotel. Wel prijzig (46 euro voor het buffet), maar het is het wel waard, zeker als je de andere buffetrestaurants en het feit dat er disneyfiguren zijn in ogenschouw neemt. Verjaardagstaart (chocolade of aardbeien/ijs) is mogelijk voor 22 euro, een disneyfiguur en castmembers komen dan aan tafel Happy birthday zingen.quote:Op maandag 2 april 2007 19:06 schreef wendywendy het volgende:
Vanaf 28 april tot 5 mei ben ik heerlijk in Paris, 3 dagen mag ik dan ook eindelijk weer naar disneyland parijsIk heb er zo'n zin in
Weet iemand hoe dat zit met eten in disney? Kun je met disney figureren eten? Zou erg leuk zijn, aangezien mijn vader dat weekend ook nog jarig is.
Ik zou gewoon even bellen. Dat heeft mijn collega ook gedaan, en dan krijg je een bedje erbij op de kamer. In Newport BayClub is dat zeker wel mogelijk. Best wel ruime kamers...quote:Op donderdag 5 april 2007 12:27 schreef Fogel het volgende:
Ik probeerde net te kijken wat 2 nachten en 3 dagen park kosten voor een groep van 2 volwassenen en 3 kinderen waarvan 1 nog net geen 1 jaar en twee nog net geen 3 jaar, en dat kan dus niet want volgens de boekingssite mag je maximaal 2 kinderen tot en met 2 jaar hebben. Ook kan je niet voor juni 2008 zoeken omdat er dan geen 'packages' zijn waar je uit kan kiezen en dat is verplicht.
Het Disneyland Hotel en Disney's Newport Bay Club zijn trouwens de hotels waar ik het voor probeerde.
Ik ken er genoeg. Het is heel gezellig in de Cast Member Residences, soms iets té, met zuipende Engelsen en sletterige Zweedsen...quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zijn er trouwens mensen met ervaring qua werken in Disney?Ik ga dinsdag misschien kijken bij die auditie via het CWI en ben wel benieuwd naar verhalen ofzo hoe dat is..
De thalys rijdt toch niet meer richting Marne la vallee?? Dit is overgenomen door de TGV en daarbij moet je op Brussel overstappen. Ook rijdt deze dus via Lille en is de reistijd een uur langer. Tickets zijn trouwens ook duurder geworden.quote:Op donderdag 5 april 2007 08:22 schreef Toeps het volgende:
Hou Marktplaats in de gaten voor toegangskaartjes en thalystickets.
Dan ga je toch via Parijs? Had halve uurtje en die paar euri met de RER...quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:50 schreef ivetje het volgende:
[..]
De thalys rijdt toch niet meer richting Marne la vallee?? Dit is overgenomen door de TGV en daarbij moet je op Brussel overstappen. Ook rijdt deze dus via Lille en is de reistijd een uur langer. Tickets zijn trouwens ook duurder geworden.
Hij gaat volgens mij vanuit Brussel rechtstreeks naar Disneyland en stopt niet in Parijs.quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:11 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dan ga je toch via Parijs? Had halve uurtje en die paar euri met de RER...
Ik bedoel, dat neem je de Thalys van NL naar Parijs, en pak je daar de RER. Is soms spotgoedkoop.quote:Op maandag 9 april 2007 11:12 schreef ivetje het volgende:
[..]
Hij gaat volgens mij vanuit Brussel rechtstreeks naar Disneyland en stopt niet in Parijs.
Ow LOLquote:Op maandag 9 april 2007 11:16 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat neem je de Thalys van NL naar Parijs, en pak je daar de RER. Is soms spotgoedkoop.
wel als je met z'n vieren in een auto zit en je deelt de kostenquote:Op maandag 9 april 2007 11:46 schreef tim2308 het volgende:
Maar goed, je moet ook niet op het laatste moment boeken heIk betaal 70 euro voor een retourtje Gare du Nord-Rotterdam
Dat red ik echt niet met de auto
Wij gaan met z'n zessen in een auto..daar kan geen Thalys qua prijs tegenop.quote:Op maandag 9 april 2007 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wel als je met z'n vieren in een auto zit en je deelt de kosten
Nee joh, zo duur is het nooit!quote:Op maandag 9 april 2007 11:26 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ow LOLSorry hoor, las het verkeerd.
Moet trouwens zeggen dat ik het aardig prijzig vind. Tenminste, als ik nu op de site kijk en gewoon een retourtje parijs pak komt het uit op 195,80 euro. Vind dat best veel...met de auto ben je goedkoper uit
En zoveel langer doe je er niet over...treinreis is 4 uur naar parijs, auto 5 tot disneyland.
Wij reden op 1 volle tank heen en terug vanaf Tilburg...en een volle tank is geen 75 euroquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nee joh, zo duur is het nooit!
75¤ kan het zijn, kwestie van een beetje zoeken en gebruik maken van aanbiedingen.
Het is dat iemand anders hem kicktequote:
Ja hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:31 schreef lily het volgende:
vraagje
mag je eten/drinken mee naar binnen nemen?
Dat is ondertussen al 15 jaar geleden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:03 schreef lily het volgende:
[..]
oh fijn
Ik ben een keer geweest in het jaar dat het geopend werd en toen mocht dat niet
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:33 schreef sanger het volgende:
[..]
Het is dat iemand anders hem kickte
Maar ze is dus wel zwanger
Alhoewel dat betekent dat het bezoekje aan Disney niet doorgaat
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:34 schreef Fannetje het volgende:
En nu 't er gelukkig op lijkt dat we gaan, wil ik jullie toch nog even jaloers maken met het feit dat wij morgen naar Orlando vertrekken
Ja.. veel plezierquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:34 schreef Fannetje het volgende:
En nu 't er gelukkig op lijkt dat we gaan, wil ik jullie toch nog even jaloers maken met het feit dat wij morgen naar Orlando vertrekken
ja, is inderdaad alweer een tijdje geleden....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:04 schreef Toeps het volgende:
Dat is ondertussen al 15 jaar geleden.Je kunt gewoon je drinken en brood meenemen als je dat wilt hoor.
(Maar probeer ook eens zo'n heerlijke brownie.
)
Ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:07 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ja.. veel plezier![]()
* stuur je me nog een kaartje ?*
Veel plezier met Tekkel!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:34 schreef Fannetje het volgende:
Omdat het juist die attracties zijn die haar leuk lijken, waar ze niet in magquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:17 schreef Smittend het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !!
![]()
Hoezo gaan jullie dan niet naar Disney ?
Nu kan het nog...als de baby er is wordt 't lastiger om te gaan.
Er zijn niet veel attracties waar je als zwangere niet in mag.
Voor mij nog maar 16 daagjes tot Disneyland Resort Parijs![]()
Goh toevallig!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:26 schreef Tackleberry het volgende:
Ik geloof ook dat ik morgen richting Disney in Orlando ga...
We hebben helaas niet allemaal geld genoeg om ff naar Orlando te gaan en Parijs lijkt me dan toch een mooie 2e keus hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2007 08:45 schreef Enchanter het volgende:
Veel plezier in Orlando
Orlando is zo gaaf![]()
Parijs![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Omdat het juist die attracties zijn die haar leuk lijken, waar ze niet in mag
Dan ga ik liever een keer wanneer ze er wel in mag/kan. Ook al duurt dat nog een paar jaar.
Zoiets inderdaadquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Dan ga je over pak em beet 1,5 jaar, lekker ff een weekendje samen weg, zonder je kind
Ben gelukkig niet aangewezen op hoogseizoen, maar hotel, eten, vervoer, entree etc. komt er ook allemaal nog bij. Met die 450 euro ben je er alleen maar (en terug natuurlijk), dus dat schiet nog niet opquote:Op maandag 7 mei 2007 11:49 schreef Enchanter het volgende:
Ivetje , Orlando valt echt mee als je kijkt naar de kosten , vooral nu met de lage dollar.
Voor nog geen ¤ 450,00 heb je al een retourtje Orlando (incl belastingen en zo).
Je moet alleen niet aangewezen zijn aan het hoogseizoen.
En geloof me ik ben ook niet rijk of zo![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:55 schreef Chanty87 het volgende:
Ik denk dat je aan WDW zelf al een week nodig hebt![]()
Shows zijn we niet zo van. Hoewel we in Disneyland Parijs eigenlijk altijd Tarzan wel doen en natuurlijk Buffalow Bill (maar da's niet echt een show van het park te noemen). Verder hebben we vorig jaar ook The lion king bv. niet gedaan enzo. Tja, wij zijn meer van de attractiesquote:Op maandag 7 mei 2007 14:55 schreef Chanty87 het volgende:
Ik denk dat je aan WDW zelf al een week nodig hebtWij gaan dit jaar ook pas andere parken doen, we trekken nu 2 dagen uit voor WDW zelf voor de leukste attracties en shows die we nog niet gezien hebben, zoals Fantasmic!.
Ze hebben daar internetquote:Op vrijdag 11 mei 2007 03:18 schreef Fannetje het volgende:
De groetjes vanuit Orlando... het is hier fantastisch
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 03:18 schreef Fannetje het volgende:
Ja hallo! Tis wel de andere kant van de wereld hoorquote:
Groetjes terug.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 03:18 schreef Fannetje het volgende:
Het is hier nog steeds fantastisch...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 03:18 schreef Fannetje het volgende:
Nopequote:Op maandag 28 mei 2007 12:49 schreef tim2308 het volgende:
@Smittend: ben je castmember???
Het Fastpass-systeem! Dat werkt geweldig!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:18 schreef EnactedChaos het volgende:
Ik ga a.s. donderdag een dag naar disney
Is alweer een tijd geleden dat ik ben geweest en het is een verassing voor mn vriendin (die is er nog nooit geweest). Iemand nog wat tips oid? Zag dat ze tegenwoordig ook van die tickets hebt zodat je niet in de rij hoeft te staan... werkt dat?
Hoe staat t trouwens met de drukte op t moment?
Die bedoelde ik ja, gaan we maar doen danquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:22 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het Fastpass-systeem! Dat werkt geweldig!
Alleen ze zijn een beetje aan het experimenteren. De ene dag kun je voor verschillende attracties tegelijk fastpasses halen, de andere dag (waarschijnlijk als het drukker is) kun je voor slechts één attractie tegelijk een fastpass halen (zoals het ook in 2002 was).
Neem zo vroeg mogelijk een Fastpass voor Big Thunder Mountain, want bij drukte willen die nog weleens in de middag op zijn, en het is een lange wachtrij, maar zo'n geweldig leuke attractie!
En ga ook eens in Les Pays des Conte de Fées.
Aha, ik zal m niet vergetenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:31 schreef Toeps het volgende:
Dat zijn bootjes die langs miniatuursprookjes varen. Het zit in Fantasyland helemaal achterin, buiten de spoorbaan, en veel mensen vergeten die attractie.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |