abonnement Unibet Coolblue
pi_47929561
Was nog een gedoe dit weekend ook. Bureau Passeport Annuel was gebombardeerd tot Perscentrum, en voor onze nieuwe PA's moesten we naar Donalds Desk, buiten het park. Lekker omslachtig.
  maandag 2 april 2007 @ 16:34:48 #202
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_47929602
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:23 schreef Biancavia het volgende:
Met Peter Langhout ( ) kost zo'n dagtrip iets van 70 of 80 euro, maar dan krijg je geen hopperticket, dus je moet kiezen tussen Disneyland Park en Studio's.
Ah, dank!

Ik wil ook geen hopperticket...

De reden dat we naar Disneyland gaan is dat mijn zusje een poosje geleden ZOU gaan met haar school, maar tijdens de plaspuaze vooraf de verkeerde afsag nam, in Studios belandde en daar (vrijwel) zonder klasgenoten rondliep omdat ze Disneyland niet meer inkon.
En dat vond mijn moeder een beetje sneu. Nu dus echt ECHT Disneyland.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_47929642
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:33 schreef Toeps het volgende:
Was nog een gedoe dit weekend ook. Bureau Passeport Annuel was gebombardeerd tot Perscentrum, en voor onze nieuwe PA's moesten we naar Donalds Desk, buiten het park. Lekker omslachtig.
Tof, die heb ik nou nog nooit open gezien!
Wij hadden trouwens onze jaarkaarten toen daar gekocht bij die desk voor VIP gasten.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_47929679
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:34 schreef Hik het volgende:

[..]

Ah, dank!

Ik wil ook geen hopperticket...

De reden dat we naar Disneyland gaan is dat mijn zusje een poosje geleden ZOU gaan met haar school, maar tijdens de plaspuaze vooraf de verkeerde afsag nam, in Studios belandde en daar (vrijwel) zonder klasgenoten rondliep omdat ze Disneyland niet meer inkon.
En dat vond mijn moeder een beetje sneu. Nu dus echt ECHT Disneyland.
Hadden ze haar alleen gelaten dan ofzo?
Wel een beetje zielig inderdaad!
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 2 april 2007 @ 16:44:52 #205
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47929981
Ik ben er uit!

We gaan 2 dagen naar Disney en 2 dagen Parijs. We overnachten in Hotel Akena (ca. 10 minuten van Disney). We nemen meteen jaarkaarten. Dit is slechts een fractie duurder dan twee losse dagen, en dan kunnen we altijd nog ter plekke beslissen of we verlengen met een dag. Ook biedt ons dat de mogelijkheid om later in het jaar een dagje te doen, of twee. Bij de jaarkaarten zit tevens het parkeren in. Dus als je een dag naar Parijs gaat kun je parkeren bij Disney en daar de trein pakken.

De kosten zijn dan:

  • Jaarkaarten Disney ¤ 258,00 (¤ 129,00 pp)
  • Hotelkosten ¤ 140,00 (¤ 35,00 per nacht)
  • Maaltijden ter plaatse. Maar dat kun je natuurlijk zelf zo duur maken als je wilt.
  • Uitgaan in Parijs. Nog geen enkel idee hoe of wat.

    Dus kosten iig ¤ 400,00 plus eten en uitgaan.
  • Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_47930120
    quote:
    Op maandag 2 april 2007 16:44 schreef sanger het volgende:
    Ik ben er uit!

    We gaan 2 dagen naar Disney en 2 dagen Parijs. We overnachten in Hotel Akena (ca. 10 minuten van Disney).
    Zo doen wij het ook altijd.
    Ga je naar Esbly of Meaux? In Meaux zijn wij in het Akena en in het Premier Class hotel geweest, aan de andere kant van de weg, en de laatste beviel net ietsje beter. Het Akena hotel zit daar trouwens naast de Lidl, waar je 's ochtends chocoladebrood kan kopen als goedkoop ontbijt.
    In Meaux moet je trouwens wel elke keer 2 euro tol betalen.
    Ja, die met de ballen in de bek.
      maandag 2 april 2007 @ 16:57:34 #207
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_47930424
    Ik heb een link gekregen van Esbly, maar als jij een link hebt van Meaux dan zou ik die ook graag zien

    Wat beviel er beter aan het hotel eigenlijk?

    Nu nog een datum prikken, het regelen met het werk van mijn vriendin (zodat ze zelf van niets weet) en dan kan ik hotel boeken.
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
      maandag 2 april 2007 @ 17:18:27 #208
    407 Hik
    La vida es un carnaval
    pi_47931205
    quote:
    Op maandag 2 april 2007 16:37 schreef Biancavia het volgende:

    [..]

    Hadden ze haar alleen gelaten dan ofzo?
    Wel een beetje zielig inderdaad!
    Ja, slim hè?!
    Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
      maandag 2 april 2007 @ 17:32:45 #209
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_47931743
    Ik heb gewoon even gebeld met Disney.

    Een jaarkaart kun je vanuit Nederland niet telefonisch danwel online bestellen. Beste optie is bij de ingang van het park, rechtsonder het Disneyhotel door te lopen en dan bij Relation Visiteur een jaarkaart te kopen. je krijgt dan een tijdelijke welke je binnen moet inwisselen voor een permanente. Aldus de telefoniste.

    De datum weet ik ook al. Eerste week mei. Misschien dat we zelfs al de 29ste weggaan.
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_47932833
    Is een jaarkaart echt maar 129 euro? Da's goedkoop! Jammer dan dat ik niet veel meer Disneyfans ken, anders zou ik zeker een jaarkaart nemen
      maandag 2 april 2007 @ 18:34:31 #211
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_47933707
    Ehhh slight change of plans........
    De meeste attracties mag een zwangere vrouw zeker niet in???

    Tis nog niet zeker dat ze zwanger is, maar de kans zit er wel in zeg maar.....
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
      maandag 2 april 2007 @ 18:36:48 #212
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_47933777
    quote:
    Op maandag 2 april 2007 18:07 schreef Fannetje het volgende:
    Is een jaarkaart echt maar 129 euro? Da's goedkoop! Jammer dan dat ik niet veel meer Disneyfans ken, anders zou ik zeker een jaarkaart nemen
    Jep, ik heb vanmiddag gebeld en dat is de prijs tot en met september voor de middelste kaart. Daarmee mag je dan 335 dagen per jaar naar binnen. Welke 30 dagen niet weet ik eigenlijk niet. Zo een jaarkaart is dus maar 1 euro duurder dan drie dagen hoppen.
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_47933895
    Die 30 dagen zijn toch de meest drukke dagen, dan wíl je er nieteens in.

    Je kan trouwens nog 10% korting krijgen (en mij een paar maanden gratis abo bezorgen) als je mijn parrainage formulier meeneemt. Stuur maar een mailtje, dan stuur ik 'm op.
    pi_47933923
    quote:
    Op maandag 2 april 2007 17:32 schreef sanger het volgende:
    Ik heb gewoon even gebeld met Disney.
    Wie had je aan de telefoon? Milou is die Yvonne van het logje wat ik op de vorige pagina noemde.
      maandag 2 april 2007 @ 18:45:05 #215
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_47934052
    quote:
    Op maandag 2 april 2007 18:40 schreef Toeps het volgende:
    Die 30 dagen zijn toch de meest drukke dagen, dan wíl je er nieteens in.

    Je kan trouwens nog 10% korting krijgen (en mij een paar maanden gratis abo bezorgen) als je mijn parrainage formulier meeneemt. Stuur maar een mailtje, dan stuur ik 'm op.
    Als het doorgaat dan doe ik dat graag

    Misschien kun je ook antwoordt geven op de vraag of de attracties ook door (eventueel) zwangere vrouwen gedaan kunnen worden? Dus dan heb ik het over Space Mountain enzo. En zo ja, tot welke maand? Als we de eerste week mei zouden gaan dan zou ze ongeveer 1 - 1,5 maand zwanger (kunnen) zijn.

    Of zijn er ook genoeg andere attracties waar zwangere vrouwen wel in kunnen? Ik bedoel eigenlijk of het voor een vroegzwangere vrouw de moeite is er heen te gaan?
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
      maandag 2 april 2007 @ 18:45:37 #216
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_47934076
    quote:
    Op maandag 2 april 2007 18:41 schreef Toeps het volgende:

    [..]

    Wie had je aan de telefoon? Milou is die Yvonne van het logje wat ik op de vorige pagina noemde.
    Ik heb de naam eerlijk gezegd niet onthouden, maar het was een aardige jongedame
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
      maandag 2 april 2007 @ 18:46:29 #217
    11458 ivetje
    To infinity...and beyond!!
    pi_47934098
    quote:
    Op maandag 2 april 2007 18:34 schreef sanger het volgende:
    Ehhh slight change of plans........
    De meeste attracties mag een zwangere vrouw zeker niet in???

    Tis nog niet zeker dat ze zwanger is, maar de kans zit er wel in zeg maar.....
    Je MAG er wel in, maar of het slim is is een tweede. Zelf zou ik zeggen dat je space mountain, rock 'n rollercoaster, indiana jones en big thunder mountain niet moet doen. En misschien ook Star tours (simulator). Maar goed, ik heb geen verstand van zwangere vrouwen verder, maar ik denk dat je deze attracties gewoon even moet overslaan. Helaas wel de leukste naar mijn mening
    To infinity…and beyond!
      maandag 2 april 2007 @ 18:47:32 #218
    11458 ivetje
    To infinity...and beyond!!
    pi_47934138
    quote:
    Op maandag 2 april 2007 18:41 schreef Toeps het volgende:

    [..]

    Wie had je aan de telefoon? Milou is die Yvonne van het logje wat ik op de vorige pagina noemde.
    Hee, milou is hier inmiddels ook al bekent. Is een vriendin van mij Ik boek alleen zelfaltijd via het reisbureau omdat ik ze het hier gewoon gun
    To infinity…and beyond!
      maandag 2 april 2007 @ 18:49:47 #219
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_47934226
    quote:
    Op maandag 2 april 2007 18:46 schreef ivetje het volgende:

    [..]

    Je MAG er wel in, maar of het slim is is een tweede. Zelf zou ik zeggen dat je space mountain, rock 'n rollercoaster, indiana jones en big thunder mountain niet moet doen. En misschien ook Star tours (simulator). Maar goed, ik heb geen verstand van zwangere vrouwen verder, maar ik denk dat je deze attracties gewoon even moet overslaan. Helaas wel de leukste naar mijn mening
    Dat bedoel ik indd. De leukste attracties zouden dan niet verstandig zijn.....Maar aan de andere kant vind ze het al een belevenis op zich dat ze er heen gaat. Dat die attracties dan overgeslagen moeten worden kunnen we eventueel voor lief nemen.

    Mocht ze zwanger blijken te zijn nog maar eens even in overweging nemen.....want dan verschuiven er enkele prioriteiten in het leven heb ik me laten vertellen.
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
      maandag 2 april 2007 @ 18:51:56 #220
    11458 ivetje
    To infinity...and beyond!!
    pi_47934318
    quote:
    Op maandag 2 april 2007 18:49 schreef sanger het volgende:

    [..]

    Dat bedoel ik indd. De leukste attracties zouden dan niet verstandig zijn.....Maar aan de andere kant vind ze het al een belevenis op zich dat ze er heen gaat. Dat die attracties dan overgeslagen moeten worden kunnen we eventueel voor lief nemen.

    Mocht ze zwanger blijken te zijn nog maar eens even in overweging nemen.....want dan verschuiven er enkele prioriteiten in het leven heb ik me laten vertellen.
    Tja, er blijven genoeg attracties over die wel kunnen en er zijn een berg shows etc. dus op zich mis je een paar attracties. Dat dat nou net de leukste zijn is wel klote Maar goed, je kan ook na de zwangerschap altijd een keertje gaan, moet je wel ff weten wat je dan met je kindje doet. Met een klein hummeltje erbij kun je ook weer niet overal in
    To infinity…and beyond!
      maandag 2 april 2007 @ 18:54:50 #221
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_47934429
    quote:
    Op maandag 2 april 2007 18:51 schreef ivetje het volgende:

    [..]

    Tja, er blijven genoeg attracties over die wel kunnen en er zijn een berg shows etc. dus op zich mis je een paar attracties. Dat dat nou net de leukste zijn is wel klote Maar goed, je kan ook na de zwangerschap altijd een keertje gaan, moet je wel ff weten wat je dan met je kindje doet. Met een klein hummeltje erbij kun je ook weer niet overal in
    Tja, keuzes zijn moeilijk lijkt het wel......

    Eerst maar eens zien of ze echt zwanger is
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
      maandag 2 april 2007 @ 18:55:27 #222
    11458 ivetje
    To infinity...and beyond!!
    pi_47934451
    quote:
    Op maandag 2 april 2007 18:54 schreef sanger het volgende:

    [..]

    Tja, keuzes zijn moeilijk lijkt het wel......

    Eerst maar eens zien of ze echt zwanger is
    Laat het ons ook ff weten dan
    To infinity…and beyond!
      maandag 2 april 2007 @ 18:55:56 #223
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_47934465
    quote:
    Op maandag 2 april 2007 18:55 schreef ivetje het volgende:

    [..]

    Laat het ons ook ff weten dan
    Ik zal proberen er aan te denken
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_47934844
    Vanaf 28 april tot 5 mei ben ik heerlijk in Paris, 3 dagen mag ik dan ook eindelijk weer naar disneyland parijs Ik heb er zo'n zin in
    Weet iemand hoe dat zit met eten in disney? Kun je met disney figureren eten? Zou erg leuk zijn, aangezien mijn vader dat weekend ook nog jarig is.
    pi_47935114
    Ja, in Café Mickey kan dat geloof ik.
      maandag 2 april 2007 @ 19:21:08 #226
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_47935464
    quote:
    Op maandag 2 april 2007 19:06 schreef wendywendy het volgende:
    Vanaf 28 april tot 5 mei ben ik heerlijk in Paris, 3 dagen mag ik dan ook eindelijk weer naar disneyland parijs Ik heb er zo'n zin in
    Weet iemand hoe dat zit met eten in disney? Kun je met disney figureren eten? Zou erg leuk zijn, aangezien mijn vader dat weekend ook nog jarig is.
    Das dezelfde periode als die ik op het oog had.....
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_47936002
    quote:
    Op maandag 2 april 2007 19:13 schreef Toeps het volgende:
    Ja, in Café Mickey kan dat geloof ik.
    Ah. Ok. Dan ga ik die ff mooi in mijn achterhoofd houden. Als er nog andere tips voor in Parijs zelf zijn dan hoor ik dat graag
    pi_47955904
    quote:
    Op maandag 2 april 2007 19:32 schreef wendywendy het volgende:

    [..]

    Ah. Ok. Dan ga ik die ff mooi in mijn achterhoofd houden. Als er nog andere tips voor in Parijs zelf zijn dan hoor ik dat graag
    Dat eten met disneyfiguren moet je wel vantevoren reserveren geloof ik.

    Anders zou ik het Rainforest Cafe aanbevelen om te gaan eten, ik vond het heel erg leuk.
    Ja, die met de ballen in de bek.
    pi_47981642
    quote:
    Op maandag 2 april 2007 15:21 schreef Hik het volgende:
    Haai!
    Ik ben al jaaaaren niet meer geweest en heb dus geen idee, maar wat zou het kosten om een dagje te gaan? Mijn moeder wil het graag eens doen met mijn zusje en mij...
    Het zou dus gaan om een bus-of treinreis (liefst dat laatste) en toegan voor een dag...
    => http://www.milotreizen.nl/dagtochten.php?m=dagtochten&p=2&d=12
    pi_48031049
    quote:
    Op maandag 2 april 2007 18:54 schreef sanger het volgende:

    [..]


    Eerst maar eens zien of ze echt zwanger is
    Het gaat niet altijd meteen lukken hoor (in de meeste gevallen duurt het minstens 6 mnd tot een jaar voordat er 'raak' geschoten wordt), dus ik zou daar je keuze om wel/niet te gaan niet op baseren! En zwangere vrouwen hebben genoeg te doen/zien in Disney (wat dacht je van leuke spulletjes kopen om de babykamer mee op te leuken??) !
    Alleen met zelfspot kun je overleven...
    pi_48031059
    ohhhhhhhh ik wil zo graag gaan! Zeker nu ik dit topic volg, hmm, heerlijk vooruitzicht! Maar ik wil minstens 750 euro sparen (dat hebben we ook wel nodig voor een dag of 3 incl. overnachting) en ik heb er pas 200!!!! Shit..............dat gaat nog ff duren......
    Alleen met zelfspot kun je overleven...
    pi_48031256
    Hou Marktplaats in de gaten voor toegangskaartjes en thalystickets.
    pi_48036824
    quote:
    Op maandag 2 april 2007 19:06 schreef wendywendy het volgende:
    Vanaf 28 april tot 5 mei ben ik heerlijk in Paris, 3 dagen mag ik dan ook eindelijk weer naar disneyland parijs Ik heb er zo'n zin in
    Weet iemand hoe dat zit met eten in disney? Kun je met disney figureren eten? Zou erg leuk zijn, aangezien mijn vader dat weekend ook nog jarig is.
    Dat kan in restaurant Inventions in het Disneyland Hotel. Wel prijzig (46 euro voor het buffet), maar het is het wel waard, zeker als je de andere buffetrestaurants en het feit dat er disneyfiguren zijn in ogenschouw neemt. Verjaardagstaart (chocolade of aardbeien/ijs) is mogelijk voor 22 euro, een disneyfiguur en castmembers komen dan aan tafel Happy birthday zingen.
    De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
      Moderator donderdag 5 april 2007 @ 12:27:31 #234
    45833 crew  Fogel
    pi_48038047
    Ik probeerde net te kijken wat 2 nachten en 3 dagen park kosten voor een groep van 2 volwassenen en 3 kinderen waarvan 1 nog net geen 1 jaar en twee nog net geen 3 jaar, en dat kan dus niet want volgens de boekingssite mag je maximaal 2 kinderen tot en met 2 jaar hebben. Ook kan je niet voor juni 2008 zoeken omdat er dan geen 'packages' zijn waar je uit kan kiezen en dat is verplicht.
    Het Disneyland Hotel en Disney's Newport Bay Club zijn trouwens de hotels waar ik het voor probeerde.
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_48039338
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 12:27 schreef Fogel het volgende:
    Ik probeerde net te kijken wat 2 nachten en 3 dagen park kosten voor een groep van 2 volwassenen en 3 kinderen waarvan 1 nog net geen 1 jaar en twee nog net geen 3 jaar, en dat kan dus niet want volgens de boekingssite mag je maximaal 2 kinderen tot en met 2 jaar hebben. Ook kan je niet voor juni 2008 zoeken omdat er dan geen 'packages' zijn waar je uit kan kiezen en dat is verplicht.
    Het Disneyland Hotel en Disney's Newport Bay Club zijn trouwens de hotels waar ik het voor probeerde.
    Ik zou gewoon even bellen. Dat heeft mijn collega ook gedaan, en dan krijg je een bedje erbij op de kamer. In Newport BayClub is dat zeker wel mogelijk. Best wel ruime kamers...
    pi_48048612
    En anders gewoon niks doen en de kids gewoon meenemen. Bijna driejarigen kunnen in een bed slapen en de bijna eenjarige kan dan in het campingbedje waar je om vraagt. De laatste geef je dan gewoon niet op. Mag wel niet officieel, maar je hoeft toch geen kaartje voor dat kind te hebben, dus wat is het probleem?
      zaterdag 7 april 2007 @ 02:53:41 #237
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_48101551
    Zijn er trouwens mensen met ervaring qua werken in Disney? Ik ga dinsdag misschien kijken bij die auditie via het CWI en ben wel benieuwd naar verhalen ofzo hoe dat is..
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_48102421
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 02:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
    Zijn er trouwens mensen met ervaring qua werken in Disney? Ik ga dinsdag misschien kijken bij die auditie via het CWI en ben wel benieuwd naar verhalen ofzo hoe dat is..
    Ik ken er genoeg. Het is heel gezellig in de Cast Member Residences, soms iets té, met zuipende Engelsen en sletterige Zweedsen... Het sfeertje onderling schijnt erg leuk te zijn, al kunnen sommige mensen niet zo goed wennen aan de Franse mentaliteit (in de supermarkt, voor een pakje kauwgom een cheque uitschrijven, die moet gechecked worden, en zo ben je 5 minuten verder, alles moet schriftelijk in honderdvoud, Fransen gaan voor álles naar de dokter, én naar hun manager, waag het dus niet om een irritante collega "bitch" te noemen, je hebt geheid een klacht...)

    Caracter Dep. heeft soms een beetje de reputatie arrogant te zijn, er schijnen er een paar bij te zitten...Pér se hun eigen make-up tafeltje, etc etc. Toch blijven mensen er ook erg lang hangen.

    Ik had hier nog ergens het mailadres van Youri, die werkt nu al anderhalf jaar bij Character, hij doet nu dat nieuwe treintje dat dagelijks een paar keer met de characters door het park rijdt, maar ik kan zijn adres sff niet zo snel vinden...

    Maar ik zou zeggen, meld je eens aan op www.dlrpfans.be, hebben ze een hele CM afdeling.
    pi_48105120
    LOL Sletterige zweedsen... moet ik toch maar eens beter opletten :p

    En ja iedereen klaagt, maar ondertussen werkt 90% hier op een contract voor onbepaalde tijd. En echt niet allemaal omdat ze niets anders kunnen vinden.

    En inderdaad voor ervaringen: Heel veel informatie over werken bij Disney vind je op het DLRPfans.be-forum op http://www.dlrpfans.be/forum/index.php?showforum=56; de meest gestelde vragen vind je hier op "Becoming a castmember" http://www.dlrpfans.be/forum/index.php?showtopic=9003 en de FAQ: http://www.dlrpfans.be/forum/index.php?showtopic=12728. (eventueel moet je je even registreren)

    Er werken er 11.000 tot 14.000 mensen bij Disney met 100 nationaliteiten, 19 talen en 500 beroepen. Onthoud daarom dat elke afdeling zijn eigen sfeer en mentaliteit heeft .
    De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
      zaterdag 7 april 2007 @ 14:50:26 #240
    11458 ivetje
    To infinity...and beyond!!
    pi_48109817
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 08:22 schreef Toeps het volgende:
    Hou Marktplaats in de gaten voor toegangskaartjes en thalystickets.
    De thalys rijdt toch niet meer richting Marne la vallee?? Dit is overgenomen door de TGV en daarbij moet je op Brussel overstappen. Ook rijdt deze dus via Lille en is de reistijd een uur langer. Tickets zijn trouwens ook duurder geworden.
    To infinity…and beyond!
      zaterdag 7 april 2007 @ 14:51:44 #241
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_48109847
    thanks voor de tips. Ik ga dinsdag sowieso naar die auditie en zie wel wat er van komt.
    Ben benieuwd hoe zo'n auditie is

    [ Bericht 37% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 07-04-2007 15:15:23 ]
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
    pi_48113190
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 14:50 schreef ivetje het volgende:

    [..]

    De thalys rijdt toch niet meer richting Marne la vallee?? Dit is overgenomen door de TGV en daarbij moet je op Brussel overstappen. Ook rijdt deze dus via Lille en is de reistijd een uur langer. Tickets zijn trouwens ook duurder geworden.
    Dan ga je toch via Parijs? Had halve uurtje en die paar euri met de RER...
      maandag 9 april 2007 @ 11:12:11 #243
    11458 ivetje
    To infinity...and beyond!!
    pi_48139570
    quote:
    Op zaterdag 7 april 2007 17:11 schreef Toeps het volgende:

    [..]

    Dan ga je toch via Parijs? Had halve uurtje en die paar euri met de RER...
    Hij gaat volgens mij vanuit Brussel rechtstreeks naar Disneyland en stopt niet in Parijs.
    To infinity…and beyond!
    pi_48139664
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 11:12 schreef ivetje het volgende:

    [..]

    Hij gaat volgens mij vanuit Brussel rechtstreeks naar Disneyland en stopt niet in Parijs.
    Ik bedoel, dat neem je de Thalys van NL naar Parijs, en pak je daar de RER. Is soms spotgoedkoop.
      maandag 9 april 2007 @ 11:26:24 #245
    11458 ivetje
    To infinity...and beyond!!
    pi_48139903
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 11:16 schreef Toeps het volgende:

    [..]

    Ik bedoel, dat neem je de Thalys van NL naar Parijs, en pak je daar de RER. Is soms spotgoedkoop.
    Ow LOL Sorry hoor, las het verkeerd.
    Moet trouwens zeggen dat ik het aardig prijzig vind. Tenminste, als ik nu op de site kijk en gewoon een retourtje parijs pak komt het uit op 195,80 euro. Vind dat best veel...met de auto ben je goedkoper uit
    En zoveel langer doe je er niet over...treinreis is 4 uur naar parijs, auto 5 tot disneyland.
    To infinity…and beyond!
    pi_48140417
    Maar goed, je moet ook niet op het laatste moment boeken he Ik betaal 70 euro voor een retourtje Gare du Nord-Rotterdam Dat red ik echt niet met de auto
    De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
      Moderator maandag 9 april 2007 @ 11:53:00 #247
    45833 crew  Fogel
    pi_48140612
    Hoe zit het met de verbindingen vanaf het vliegveld (Charles de Gaule)?
    I'm surrounded by morons!
    TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
    TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
    TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
    pi_48144903
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 11:46 schreef tim2308 het volgende:
    Maar goed, je moet ook niet op het laatste moment boeken he Ik betaal 70 euro voor een retourtje Gare du Nord-Rotterdam Dat red ik echt niet met de auto
    wel als je met z'n vieren in een auto zit en je deelt de kosten
    pi_48167807
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 14:05 schreef charmed_angel het volgende:

    [..]

    wel als je met z'n vieren in een auto zit en je deelt de kosten
    Wij gaan met z'n zessen in een auto..daar kan geen Thalys qua prijs tegenop.
    En dat scheelt ook gesjouw met koffers van en naar het station.
    pi_48168076
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 11:26 schreef ivetje het volgende:

    [..]

    Ow LOL Sorry hoor, las het verkeerd.
    Moet trouwens zeggen dat ik het aardig prijzig vind. Tenminste, als ik nu op de site kijk en gewoon een retourtje parijs pak komt het uit op 195,80 euro. Vind dat best veel...met de auto ben je goedkoper uit
    En zoveel langer doe je er niet over...treinreis is 4 uur naar parijs, auto 5 tot disneyland.
    Nee joh, zo duur is het nooit!
    75¤ kan het zijn, kwestie van een beetje zoeken en gebruik maken van aanbiedingen.
    pi_48168137
    http://vakantie.marktplaa(...)-tickets-parijs.html

    Hier, koopje. Het is dat ik al wat heb dit weekend...
      dinsdag 10 april 2007 @ 18:26:48 #252
    11458 ivetje
    To infinity...and beyond!!
    pi_48185224
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 09:50 schreef Toeps het volgende:

    [..]

    Nee joh, zo duur is het nooit!
    75¤ kan het zijn, kwestie van een beetje zoeken en gebruik maken van aanbiedingen.
    Wij reden op 1 volle tank heen en terug vanaf Tilburg...en een volle tank is geen 75 euro Dus uiteindelijk is bij ons de auto goedkoper...wel diesel trouwens.
    To infinity…and beyond!
    pi_49006629
    vraagje

    mag je eten/drinken mee naar binnen nemen?
      vrijdag 4 mei 2007 @ 15:33:54 #254
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_49006712
    quote:
    Op maandag 2 april 2007 18:55 schreef ivetje het volgende:

    [..]

    Laat het ons ook ff weten dan
    Het is dat iemand anders hem kickte

    Maar ze is dus wel zwanger

    Alhoewel dat betekent dat het bezoekje aan Disney niet doorgaat
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_49011423
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 15:31 schreef lily het volgende:
    vraagje

    mag je eten/drinken mee naar binnen nemen?
    Ja hoor.
    pi_49011969
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 17:47 schreef Toeps het volgende:

    [..]

    Ja hoor.
    oh fijn

    Ik ben een keer geweest in het jaar dat het geopend werd en toen mocht dat niet
    pi_49012021
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 18:03 schreef lily het volgende:

    [..]

    oh fijn

    Ik ben een keer geweest in het jaar dat het geopend werd en toen mocht dat niet
    Dat is ondertussen al 15 jaar geleden. Je kunt gewoon je drinken en brood meenemen als je dat wilt hoor. (Maar probeer ook eens zo'n heerlijke brownie. )
    pi_49012466
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 15:33 schreef sanger het volgende:

    [..]

    Het is dat iemand anders hem kickte

    Maar ze is dus wel zwanger

    Alhoewel dat betekent dat het bezoekje aan Disney niet doorgaat
    Gefeliciteerd !!

    Hoezo gaan jullie dan niet naar Disney ?
    Nu kan het nog...als de baby er is wordt 't lastiger om te gaan.
    Er zijn niet veel attracties waar je als zwangere niet in mag.

    Voor mij nog maar 16 daagjes tot Disneyland Resort Parijs
    pi_49012982
    En nu 't er gelukkig op lijkt dat we gaan, wil ik jullie toch nog even jaloers maken met het feit dat wij morgen naar Orlando vertrekken
    pi_49013193
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 18:34 schreef Fannetje het volgende:
    En nu 't er gelukkig op lijkt dat we gaan, wil ik jullie toch nog even jaloers maken met het feit dat wij morgen naar Orlando vertrekken


    Nou, veel plezier dan maar!
    Ja, die met de ballen in de bek.
    pi_49014105
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 18:34 schreef Fannetje het volgende:
    En nu 't er gelukkig op lijkt dat we gaan, wil ik jullie toch nog even jaloers maken met het feit dat wij morgen naar Orlando vertrekken
    Ja.. veel plezier
    * stuur je me nog een kaartje ? *
    pi_49016568
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 18:04 schreef Toeps het volgende:

    Dat is ondertussen al 15 jaar geleden. Je kunt gewoon je drinken en brood meenemen als je dat wilt hoor. (Maar probeer ook eens zo'n heerlijke brownie. )
    ja, is inderdaad alweer een tijdje geleden....

    Zal ik doen (die brownie)


    Veel plezier, Fannetje
    pi_49021393
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 19:07 schreef Smittend het volgende:

    [..]

    Ja.. veel plezier
    * stuur je me nog een kaartje ? *
    Ik doe mijn best
      vrijdag 4 mei 2007 @ 22:21:47 #264
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_49021789
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 18:34 schreef Fannetje het volgende:
    En nu 't er gelukkig op lijkt dat we gaan, wil ik jullie toch nog even jaloers maken met het feit dat wij morgen naar Orlando vertrekken
    Veel plezier met Tekkel!
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
      vrijdag 4 mei 2007 @ 22:23:25 #265
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_49021847
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 18:17 schreef Smittend het volgende:

    [..]

    Gefeliciteerd !!

    Hoezo gaan jullie dan niet naar Disney ?
    Nu kan het nog...als de baby er is wordt 't lastiger om te gaan.
    Er zijn niet veel attracties waar je als zwangere niet in mag.

    Voor mij nog maar 16 daagjes tot Disneyland Resort Parijs
    Omdat het juist die attracties zijn die haar leuk lijken, waar ze niet in mag

    Dan ga ik liever een keer wanneer ze er wel in mag/kan. Ook al duurt dat nog een paar jaar.
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_49021959
    Ik geloof ook dat ik morgen richting Disney in Orlando ga...
    .
      vrijdag 4 mei 2007 @ 22:35:48 #267
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_49022272
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 22:26 schreef Tackleberry het volgende:
    Ik geloof ook dat ik morgen richting Disney in Orlando ga...
    Goh toevallig!

    Gaan jullie een minimeet doen?
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_49029243
    Yep

      zaterdag 5 mei 2007 @ 08:45:02 #269
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_49029670
    Veel plezier in Orlando
    Orlando is zo gaaf
    Parijs
    Ik ben inmiddels overleden
      zaterdag 5 mei 2007 @ 09:29:17 #270
    11458 ivetje
    To infinity...and beyond!!
    pi_49029904
    quote:
    Op zaterdag 5 mei 2007 08:45 schreef Enchanter het volgende:
    Veel plezier in Orlando
    Orlando is zo gaaf
    Parijs
    We hebben helaas niet allemaal geld genoeg om ff naar Orlando te gaan en Parijs lijkt me dan toch een mooie 2e keus hoor Ik ben echt helemaal gek van Disneyland Parijs en voel me er telkens weer happy als ik er kom en kijk er ook echt naar uit. Zal komen omdat ik Orlando nog niet heb mogen beleven, maar goed. Om er nu meteen een smiley bij te zetten vind ik overdreven hoor.

    Overigens wil ik wel graag een keer naar Orlando, maar dan moet er eerst ff een heleboel gespaard worden. Wil samen met mijn broer (en vriend als ie mee wil) een soort parken-tour gaan doen in Amerika en dan natuurlijk Orlando aandoen, maar eigenlijk nog een boel andere parken die kriskras door amerika liggen wie weet...ooit...
    To infinity…and beyond!
      zaterdag 5 mei 2007 @ 10:00:37 #271
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_49030254
    quote:
    Op vrijdag 4 mei 2007 22:23 schreef sanger het volgende:

    [..]

    Omdat het juist die attracties zijn die haar leuk lijken, waar ze niet in mag

    Dan ga ik liever een keer wanneer ze er wel in mag/kan. Ook al duurt dat nog een paar jaar.
    Gefeliciteerd!

    Dan ga je over pak em beet 1,5 jaar, lekker ff een weekendje samen weg, zonder je kind
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
      maandag 7 mei 2007 @ 11:11:39 #272
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_49093362
    quote:
    Op zaterdag 5 mei 2007 10:00 schreef MaLo het volgende:

    [..]

    Gefeliciteerd!

    Dan ga je over pak em beet 1,5 jaar, lekker ff een weekendje samen weg, zonder je kind
    Zoiets inderdaad
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
      maandag 7 mei 2007 @ 11:49:20 #273
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_49094515
    Ivetje , Orlando valt echt mee als je kijkt naar de kosten , vooral nu met de lage dollar.
    Voor nog geen ¤ 450,00 heb je al een retourtje Orlando (incl belastingen en zo).
    Je moet alleen niet aangewezen zijn aan het hoogseizoen.
    En geloof me ik ben ook niet rijk of zo
    Ik ben inmiddels overleden
      maandag 7 mei 2007 @ 14:10:54 #274
    11458 ivetje
    To infinity...and beyond!!
    pi_49099744
    quote:
    Op maandag 7 mei 2007 11:49 schreef Enchanter het volgende:
    Ivetje , Orlando valt echt mee als je kijkt naar de kosten , vooral nu met de lage dollar.
    Voor nog geen ¤ 450,00 heb je al een retourtje Orlando (incl belastingen en zo).
    Je moet alleen niet aangewezen zijn aan het hoogseizoen.
    En geloof me ik ben ook niet rijk of zo
    Ben gelukkig niet aangewezen op hoogseizoen, maar hotel, eten, vervoer, entree etc. komt er ook allemaal nog bij. Met die 450 euro ben je er alleen maar (en terug natuurlijk), dus dat schiet nog niet op Daarnaast willen we meer doen dan alleen Disneyland als we er toch zijn. Vond het alleen een beetje lullig tegenover disneyland parijs, wat op zich een geweldig park is natuurlijk als je wat minder te besteden hebt. Zeker als je amerika nog niet gezien hebt lijkt me
    To infinity…and beyond!
    pi_49101478
    Ik denk dat je aan WDW zelf al een week nodig hebt Wij gaan dit jaar ook pas andere parken doen, we trekken nu 2 dagen uit voor WDW zelf voor de leukste attracties en shows die we nog niet gezien hebben, zoals Fantasmic!.
    pi_49104945
    quote:
    Op maandag 7 mei 2007 14:55 schreef Chanty87 het volgende:
    Ik denk dat je aan WDW zelf al een week nodig hebt

    Vandaag over 2 weken zijn we in DLRP.
      maandag 7 mei 2007 @ 17:31:05 #277
    11458 ivetje
    To infinity...and beyond!!
    pi_49107875
    quote:
    Op maandag 7 mei 2007 14:55 schreef Chanty87 het volgende:
    Ik denk dat je aan WDW zelf al een week nodig hebt Wij gaan dit jaar ook pas andere parken doen, we trekken nu 2 dagen uit voor WDW zelf voor de leukste attracties en shows die we nog niet gezien hebben, zoals Fantasmic!.
    Shows zijn we niet zo van. Hoewel we in Disneyland Parijs eigenlijk altijd Tarzan wel doen en natuurlijk Buffalow Bill (maar da's niet echt een show van het park te noemen). Verder hebben we vorig jaar ook The lion king bv. niet gedaan enzo. Tja, wij zijn meer van de attracties Ook de arade enzo hoeft allemaal niet perce.
    To infinity…and beyond!
    pi_49236340
    Wij gaan maandag weer.....coolio!!
    bla bla bla......
    pi_49255978
    De groetjes vanuit Orlando... het is hier fantastisch
      vrijdag 11 mei 2007 @ 08:33:57 #280
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_49256916
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 03:18 schreef Fannetje het volgende:
    De groetjes vanuit Orlando... het is hier fantastisch
    Ze hebben daar internet
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
      vrijdag 11 mei 2007 @ 08:48:46 #281
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_49257133
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 08:33 schreef sanger het volgende:

    [..]

    Ze hebben daar internet
    Ik ben inmiddels overleden
    pi_49257153
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 03:18 schreef Fannetje het volgende:
    De groetjes vanuit Orlando... het is hier fantastisch


    * Toeps jaloers is
      vrijdag 11 mei 2007 @ 09:54:36 #283
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_49258560
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 08:48 schreef Enchanter het volgende:

    [..]

    Ja hallo! Tis wel de andere kant van de wereld hoor

    Fannetje en Tekkel, veel plezier daar
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_49277535
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 03:18 schreef Fannetje het volgende:
    De groetjes vanuit Orlando... het is hier fantastisch
    Groetjes terug.
    *Ikke ook (nog steeds) jaloers is*

    Nog 10 nachtjes tot DLRP.
    pi_49288720
    quote:
    Op vrijdag 11 mei 2007 03:18 schreef Fannetje het volgende:
    De groetjes vanuit Orlando... het is hier fantastisch
    Het is hier nog steeds fantastisch...

    .
      zaterdag 12 mei 2007 @ 01:07:38 #286
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_49290018
    Hebben jullie last van de rook ?
    M'n broer zit in Clearwater beach en ze hebben daar last van de rook door de bosbranden die woeden in het noorden van Florida
    Ik ben inmiddels overleden
    pi_49323452
    Af en toe ruiken we inderdaad een brandlucht, maar echt last hebben we er niet van...
    .
    pi_49843342
    De ToonStudio's zijn klaar en er worden al volop proefritten gedraaid.













    Filmpje van Cars: http://www.youtube.com/watch?v=pmdufShQIjI
    Ja, die met de ballen in de bek.
    pi_49845219
    En ik ben een van de gelukkigen die een testrit heeft mogen maken in de nieuwe Crush Coaster.
    pi_49845229
    Cars ziet er wel een beetje duf uit moet ik zeggen

    Verder ziet het er leuk uit!
      maandag 28 mei 2007 @ 10:55:29 #291
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_49845307
    Ik ben er 1,5 jaar terug geweest (voelt alweer als een eeuwigheid) En het maakt niet uit hoe oud je bent, die sfeer blijft onovertroffen. Die parades zijn echt geweldig

    Daarnaast: 'It's a small world after all'
      maandag 28 mei 2007 @ 12:23:41 #292
    167856 Toempf
    Internetheld
    pi_49847645
    Ik ben er in 2005 2x geweest, en een paar weken terug waren we op vakantie in Florida. Daar zijn we twee weken geweest, waarvan 1 week in een villa bij Orlando. Die parken daar zijn echt veel gaver. Sowieso is daar tenminste alles engels (in Parijs proberen ze zo'n Amerikaanse sfeer te creëren maar alles staat nog gewoon in het Frans en dat is stom ) en het eten & de merchandise in echt achterlijk duur in Parijs. Toen we er met de familie waren hebben we daar met 5 man voor 80 euro gegeten. En dat was alleen voor een bak patat, een hotdog en een cola. En het lijkt wel of de attracties een veel grotere capaciteit hebben in Amerika. Het maakte niet uit hoe druk het was daar, het langste dat we gewacht hebben was een halfuur voor de Peter Pan vlucht.
    Klaus die Gabelstaplerfahrer
    Luier dan een pamper
    pi_49848545
    @Smittend: ben je castmember???
    De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
    pi_49850317
    Oh wat leuk die studio's! Het wordt wel wat... Ooit.
    pi_49860097
    quote:
    Op maandag 28 mei 2007 12:49 schreef tim2308 het volgende:
    @Smittend: ben je castmember???
    Nope
    We werden uitgekozen vanwege onze oudste zoon.
    Ik denk dat ze aan het testen waren voor welke leeftijd de attractie geschikt zou zijn.
    Ze hebben mijn zoon ook na de rit gemeten en vroegen wat ie ervan vond.
    Hij vond 't denk ik leuker dan ik.
    De rit is op het laatst nogal wild.
    pi_49874570
    Ik ga a.s. donderdag een dag naar disney

    Is alweer een tijd geleden dat ik ben geweest en het is een verassing voor mn vriendin (die is er nog nooit geweest). Iemand nog wat tips oid? Zag dat ze tegenwoordig ook van die tickets hebt zodat je niet in de rij hoeft te staan... werkt dat?

    Hoe staat t trouwens met de drukte op t moment?
    pi_49874649
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 01:18 schreef EnactedChaos het volgende:
    Ik ga a.s. donderdag een dag naar disney

    Is alweer een tijd geleden dat ik ben geweest en het is een verassing voor mn vriendin (die is er nog nooit geweest). Iemand nog wat tips oid? Zag dat ze tegenwoordig ook van die tickets hebt zodat je niet in de rij hoeft te staan... werkt dat?

    Hoe staat t trouwens met de drukte op t moment?
    Het Fastpass-systeem! Dat werkt geweldig!
    Alleen ze zijn een beetje aan het experimenteren. De ene dag kun je voor verschillende attracties tegelijk fastpasses halen, de andere dag (waarschijnlijk als het drukker is) kun je voor slechts één attractie tegelijk een fastpass halen (zoals het ook in 2002 was).

    Neem zo vroeg mogelijk een Fastpass voor Big Thunder Mountain, want bij drukte willen die nog weleens in de middag op zijn, en het is een lange wachtrij, maar zo'n geweldig leuke attractie!

    En ga ook eens in Les Pays des Conte de Fées.
    Ja, die met de ballen in de bek.
    pi_49878825
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 01:22 schreef Biancavia het volgende:

    [..]

    Het Fastpass-systeem! Dat werkt geweldig!
    Alleen ze zijn een beetje aan het experimenteren. De ene dag kun je voor verschillende attracties tegelijk fastpasses halen, de andere dag (waarschijnlijk als het drukker is) kun je voor slechts één attractie tegelijk een fastpass halen (zoals het ook in 2002 was).

    Neem zo vroeg mogelijk een Fastpass voor Big Thunder Mountain, want bij drukte willen die nog weleens in de middag op zijn, en het is een lange wachtrij, maar zo'n geweldig leuke attractie!

    En ga ook eens in Les Pays des Conte de Fées.
    Die bedoelde ik ja, gaan we maar doen dan Dank je.

    Les Pays des Conte de Fées, was da?

    Dat je op deze leeftijd trouwens nog zoveel zin kan hebben in Disneyland, dat doen ze toch wel goed...
    pi_49879540
    Dat zijn bootjes die langs miniatuursprookjes varen. Het zit in Fantasyland helemaal achterin, buiten de spoorbaan, en veel mensen vergeten die attractie.
    pi_49879588
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 10:31 schreef Toeps het volgende:
    Dat zijn bootjes die langs miniatuursprookjes varen. Het zit in Fantasyland helemaal achterin, buiten de spoorbaan, en veel mensen vergeten die attractie.
    Aha, ik zal m niet vergeten
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')