die moet ik ergens opslaanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:34 schreef Fannetje het volgende:
[afbeelding]
vond ik wel toepasselijk hier..
Wel grappig om te zien vond ik, vroeger rende iedereen meteen naar Space Mountain. Nu gaat iedereen naar Buzz.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:12 schreef ivetje het volgende:
Buzz is echt super!! Vooral als je alleen zit, je kan nl met 2en in een bakje alleen er is maar 1 stuurknuppeltje voor je bakje. Je draait dus de kant op die 1 persoon wil, als jij die persoon niet bent kan je dus nogal onverwachts ineens wegdraaien van een target
Verder zijn de fastpasses al erg vroeg op bij Buzz, als eerste heen gaan en pass halen is denk ik het slimst. Maar goed, toen wij er waren hebben we hem niet nodig gehad...zijn er 2 keer ingeweest. Alleen in het weekend was hij vreselijk druk, maar doordweeks gelukkig niet
quote:Gepost door Rob (R@b) - Bron: HLN
Gepubliceerd: donderdag 12 oktober 2006 @ 11:44
Een internetfilmpje waarop diverse karakters uit Disneyland seksuele handelingen suggereren, is in slechte aarde gevallen bij de directie van het in Parijs gelegen park.
De beelden werden backstage opgenomen, nét voor de acteurs moesten optreden voor honderden kinderen. Te zien is onder meer hoe Goofy Minnie Mouse van achteren neemt. Mickey Mouse doet het met de Sneeuwman.
De directie van Disneyland Parijs zegt actie te zullen ondernemen. In de Britse krant The Sun zegt een woordvoerder: ''We weten dat er een video gemaakt werd op een plek die niet toegankelijk is voor het publiek. We betreuren het incident en gaan maatregelen nemen om gelijkaardige incidenten in de toekomst te vermijden.''
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:27 schreef Biancavia het volgende:
Disneyland boos over 'seksfilmpje'
[..]
[afbeelding]
Het filmpje staat hier.
Ik kan er wel om lachen, die mensen hebben gewoon even een lolletje voordat ze 'op' moeten.
Ik denk ook niet dat Disney boos zal zijn over wat er is gebeurd, volgens mij gebeuren dat soort praktijken dagelijks.
Alleen dat iemand er een filmpje van maakt en dat op internet zet is natuurlijk wel een stomme zet.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 02:07 schreef Enchanter het volgende:
nog 35 nachtjes dan ga ik ook naar DisneylandWorld![]()
Disneyland Parijs![]()
Oh, dat zal ook best hoor. Ik heb pas één keer regen gehad, van de 8 keer dat ik er nu geweest ben. En dat was in 1998, dus dat is al ver weggezaktquote:Op zondag 15 oktober 2006 01:51 schreef DJJoris het volgende:
Ach, zelfs met regen zal je er een fantastische tijd hebben denk ik, alle 3 de keren dat ik daar was hadden we regen en alsnog hadden we veel plezier
Niet als je al in Disneyworld bent geweestquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:33 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Disneyland Parijs is leuk!
Ik ga hopelijk ook nog een keer naar Disneyworld
Ja, maar wanneer is dat dan?quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:43 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Niet als je al in Disneyworld bent geweest![]()
Is van harte aan te bevelen , eenn retourtje Orlando heb je tegenwoordig al voor ¤.250,00 (exclusief luchthavnebelasting en zo)
Eensch! Over 5 nachtjes ben ik weer in WDWquote:Op zondag 15 oktober 2006 02:07 schreef Enchanter het volgende:
nog 35 nachtjes dan ga ik ook naar DisneylandWorld![]()
Disneyland Parijs![]()
Het Parade-liedjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:56 schreef Biancavia het volgende:
Nog maar drie nachtjes slapen!
Hey there, hi there, ho there,
it's a Disney kind of day!
[afbeelding]
It's Halloween -loween everybody!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:23 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Het Parade-liedje
Dat blijft zo lekker de hele dag in je hoofd hangen
Overigens zal dat liedje er nu wel niet zijn tijdens de Parade, want er is een Villain parade, daar verwacht ik toch een iets minder vrolijk muziekje bij
Oh leuk , hoe lang ga je ?quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:45 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Eensch! Over 5 nachtjes ben ik weer in WDW![]()
![]()
![]()
Parijs is gewoon een stuk minder nu ik in WDW ben geweest. Komt ook vooral door de Fransen denk ik...
Weekje, we gaan naar de 4 hoofdparken, lekker parkhoppenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:03 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Oh leuk , hoe lang ga je ?
En welke parken ga je allemaal ?
Ja die Fransen
Ga je niet Naar Universal en/of Islands of adventure ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:26 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Weekje, we gaan naar de 4 hoofdparken, lekker parkhoppenDit jaar gaat m'n oom ook mee, vraag me af wat ie ervan vindt want de laatste keer dat ie in een pretpark was geweest was toen de Efteling amper de Dansende Waterlelies had en het zwembad nog bestond
Nope, gewoon Disney. We gaan niet voor de attracties (nouja, Splash Mountain is toch wel onze favoriet) maar meer voor de sfeer.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:41 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ga je niet Naar Universal en/of Islands of adventure ?
Vooral IoA is toch wel mijn favo pretpark
Moet je eens naar Disney LA (Annaheim) gaan....dat was de eerste en is ook errug leuk/mooi.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:43 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nope, gewoon Disney. We gaan niet voor de attracties (nouja, Splash Mountain is toch wel onze favoriet) maar meer voor de sfeer.
Staat bij mij ook nog op het verlanglijstje , waarschijnlijk gaan we over 2 jaar daar naar toe)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:00 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Moet je eens naar Disney LA (Annaheim) gaan....dat was de eerste en is ook errug leuk/mooi.![]()
Die Indiana Jones attractie is errug cool......quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Staat bij mij ook nog op het verlanglijstje , waarschijnlijk gaan we over 2 jaar daar naar toe)
Er waren nu al allemaal kerstspulletjes in de winkeltjes. Zo leuk!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:37 schreef ijsmeis het volgende:
HoiIk post even lekker mee
want mijn vriendje wil mij meenemen naar Disneyland Parijs (mijn eerste keer) met de kerst
.
Dat had ik door jaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:13 schreef Fannetje het volgende:
Dat winkeltje in het kasteel verkoopt 365 dagen per jaar kerstspullen, dat is het kerstwinkeltje
Kerst was er nu inderdaad al volop. Lekker knus, ik ben dol op kerst
Kijk even op de sitequote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:09 schreef ray_nl het volgende:
Hoi,
wij willen begin februari 3 dagen gaan. Ben voor het laatst 8 jaar geleden geweest dus ben nieuwsgierig hoe het er nu uitziet.
Ja, met die kaartjes kun je gewoon hoppenquote:Waar ik maar niet achter kom is of, wanneer je zo'n Disneyhotel boekt met kaartjes of je dan toegang hebt tot beide parken en of je overdag nog kan switchen, van het disney park naar dat studio park en terug.
Ik boek meestal gewoon via de site van Disneyland zelf, dat scheelt reserveringskosten. Maar D Reizen heeft nu een aanbieding voor 15 % korting (en kids gratis). Ik weet niet of de Disneyland site dat ook heeft. Even checken dusquote:Bij welke touroperator kan je eigenlijk het beste (lees goedkoopst) boeken of maakt dat niet zoveel uit?
Graag gedaan. Als je nog meer wil weten, vraag maar raak. Ik ben er nu negen keer geweest en ga dit jaar voor het eerst naar Disneyworld Floridaquote:Thnx![]()
Driequote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:32 schreef ray_nl het volgende:
Nog 1 vraagje!
Als je drie dagen/2nachten boekt heb je dan 3 dagen toegang tot het park of 2?
Oehquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:15 schreef Fannetje het volgende:
en ga dit jaar voor het eerst naar Disneyworld Florida
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:15 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben er nu negen keer geweest en ga dit jaar voor het eerst naar Disneyworld Florida
Ik boek zelf altijd bij het reisbureau, meestal via TUI ofzo. We wachten ook altijd op acties als 1 dag en 1 nacht gratis, 15% korting etc. Vorige keer hadden we beide acties, kregen dus 1 dag en nacht gratis en nog eens 15% korting. Die 15% is vaak als je vroeg boekt, bij ons was het voor 1 april boeken. Er zijn altijd wel reclames van op TV enzo, dat houden we gewoon in de gaten en zo kan je toch erg voordelig naar Disneylandquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:09 schreef ray_nl het volgende:
Bij welke touroperator kan je eigenlijk het beste (lees goedkoopst) boeken of maakt dat niet zoveel uit?
Leukkkquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:56 schreef Fannetje het volgende:
Het ziet er echt niet uit nu, de Studios.... Dat was in oktober ook al, overal van die hekken!
Nog maar 2 maanden, 1 week en 3 dagen en dan ga ik naar DisneyworldDisneyland Parijs staat voorlopig niet op de planning.
En al je terug bent helemaal nooit meer.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:56 schreef Fannetje het volgende:
Het ziet er echt niet uit nu, de Studios.... Dat was in oktober ook al, overal van die hekken!
Nog maar 2 maanden, 1 week en 3 dagen en dan ga ik naar DisneyworldDisneyland Parijs staat voorlopig niet op de planning.
We gaan bijna 2 weken, we zijn 11 hele dagen daar en hebben 6 dagen gereserveerd voor Disneyworld. De andere dagen zijn voor de Universal Studios, Seaworld en de waterparken van Disney.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 08:34 schreef _gaby_ het volgende:
Disneyworld lijkt me ook echt geweldig! Ik denk dat je daar zeker meer dan een week voor nodig hebt om dat te zien.
Halloween is inderdaad super, kerst (we waren er net ná kerst) vond ik destijds tegenvallen. Maar dat kan ook door het weer komen, het was toen echt heel koud & regenachtig!quote:Disneyland Parijs, de kerstperiode en halloween zijn zeker aanraders!
^dagen is best wel lang voor Disney , MGM (of heet dat tegenwoordig Disney Studio's?) en Animal kingdom kan je beide in 1 dag doen, probeer iig het vuurwerk in MGM en Epcot mee te pikken , echt geweldigquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:40 schreef Fannetje het volgende:
[..]
We gaan bijna 2 weken, we zijn 11 hele dagen daar en hebben 6 dagen gereserveerd voor Disneyworld. De andere dagen zijn voor de Universal Studios, Seaworld en de waterparken van Disney.
[..]
Halloween is inderdaad super, kerst (we waren er net ná kerst) vond ik destijds tegenvallen. Maar dat kan ook door het weer komen, het was toen echt heel koud & regenachtig!
MGM en Animal Kingdom in één dag gaat mij echt niet lukken hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:58 schreef Enchanter het volgende:
^dagen is best wel lang voor Disney , MGM (of heet dat tegenwoordig Disney Studio's?) en Animal kingdom kan je beide in 1 dag doen, probeer iig het vuurwerk in MGM en Epcot mee te pikken , echt geweldig.
Vergeet vooral niet 2 dagen in te plannen om te shoppen.
Oh ja sávonds moet je echt ff bij de Bahama Breezegaan eten.
Heb trouwens een crapload aan WDW en ook een beetje DLRP/DLA muziek (handig om in de sfeer te komen), dus als je interesse hebt, PM maarquote:Op zondag 25 februari 2007 14:52 schreef Chanty87 het volgende:
[knip]
Ben in september vorig jaar geweest (drie nachten) met mijn ouders, oma, broer+vriendin, zus+zoontje, broertje en ik. Omdat we met veel mensen waren en we de hotels erg duur vonden, stonden we op een camping, ruim 10 km buiten Parijs. We hadden daar twee grote stacaravans. Was erg leukquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:42 schreef rolf2 het volgende:
Iemand hier eigenlijk nog tips om goedkoop rond juli met 11 personen naar Euro Disney te gaan (8 volwassenen 3 kinderen en 1 baby)
We gaan met eigen vervoer en hoeven dus niet op het park zelf. (Davey Crockett Ranch leek ons wel wat)
Op internet is wel wat te vinden maar meestal alleen te boeken in september en wij willen juist ergens in juni of juli
Dat hadden wij ook (twee zespersoons stacaravansquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:18 schreef rolf2 het volgende:
Ok, maar welke hotels buiten het park/campings met stacaravans etc? We kunnen niet met de tent.. maar 2x6 persoons stacaravans ofzo voldoen goed...
Dus graag namen;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |