Broekventjequote:
Dat maakt het toch wat minder ergquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga trouwens het punt aan MarkPeterse geven...
MarkPeterse +1
Het echte antwoord is: Krokeledook
verhaaltje
Absoluutquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat maakt het toch wat minder erg![]()
Omdat ie eerder nooit gevonden is en dus ook niet vernietigd kon wordenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:11 schreef MarkPeterse het volgende:
Krokeledook, nooit van gehoord
Waarom is Machu Pichu zo goed geconserveerd gebleven?
Supersheep +1quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Omdat ie eerder nooit gevonden is en dus ook niet vernietigd kon worden
neequote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
The Beatles met Let it be
Ik ken het en probeer het mee te zingen in mijn hoofd, maar dat lukt niet echt, die radio staat veels te hard aan hier.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:18 schreef Supersheep het volgende:
I know someday you'll have a beautiful life,
I know you'll be the sun
In somebody else's sky, but why
Why, why can't it be, can't it be mine...
Wie en welk nummer?
ander stukje dan maar:quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:22 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ken het en probeer het mee te zingen in mijn hoofd, maar dat lukt niet echt, die radio staat veels te hard aan hier.![]()
Sorry Etcetera!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:25 schreef Neleos het volgende:
Ah Black
oe oe oequote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:30 schreef RoofingBurner het volgende:
Don't you want me baby.....don't you want me oe oe oe,
human league
oe oe oequote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:30 schreef RoofingBurner het volgende:
Don't you want me baby.....don't you want me oe oe oe,
human league
Hawaii_Tim +1quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
ING, ABN Amro, Fortis, SNS, Rabobank, Postbank, DSB Bank, Regiobank
Postbank ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:47 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hawaii_Tim +1
al is de regiobank eigenlijk een onderdeel van ing
diequote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:53 schreef MarkPeterse het volgende:
hollandse eenheidsprijzenmaatschappij amsterdam
LeisureSuitLarry +1quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:58 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Kort Amerikaans - Jan Wolkers
Die jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:58 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Kort Amerikaans - Jan Wolkers
Zit nu in m'n kop, maar heb zo geen idee van wie of hoe het heetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:02 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Every time I look into your lovely eyes,
I see a love that money just cant buy.
One look from you, I drift away.
I pray that you are here to stay.
Titel en uitvoerende(n)
Komt wel in de tekst voor, maar is niet goedquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zit nu in m'n kop, maar heb zo geen idee van wie of hoe het heet
Anything you want?
heb gespiektquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:06 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Komt wel in de tekst voor, maar is niet goed
Ik moet nu gaan.
Hier staat straks het goede antwoord: http://lab.vandenieuwenhof.nl/files/nm/fhj/?p=19
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:16 schreef Soempie het volgende:
Dag allemaal![]()
lekker veel punten gehaald vandaag![]()
tijd om te gaan![]()
![]()
Titel is goed, uitvoerende is foutquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:19 schreef TrickyDick het volgende:
"You Got It" van geen idee
Let's Do That !!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nog wel een vraag, als het nodig is.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:44 schreef DSanka het volgende:
Andrea Lima?
Niet?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:44 schreef MarkPeterse het volgende:
nou ik heb het opgezocht op wikipedia, nog nooit van dat mens gehoord....
2 goedquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:00 schreef TrickyDick het volgende:
Devil's Advocate, Monster, the Firm (?), mwoa
is 4quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Aeon Flux, ITalian Job.
5quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:01 schreef wyccie het volgende:
Sweet November
netjesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:02 schreef wyccie het volgende:
En North County.
Wat ben jij aan het doen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:02 schreef MarkPeterse het volgende:
devils advocate
monster
aeon flux
italian job
sweet november
north country
Ik denk ook dat het iets was met Peru maar het enige dat ik me herinner is dat die Ymo ... ofzoiets heette...quote:
Oh...zoals archief van alle plaatjes hier voor op de desktop...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:05 schreef Supersheep het volgende:
gewoon een mooi lijstje maken voor het archief
Met Ymo kom je in de buurt van haar voornaam (die Yma is), overigens een artiestennaam.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:06 schreef fate het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het iets was met Peru maar het enige dat ik me herinner is dat die Ymo ... ofzoiets heette...
Da's de bijnaam, ik wil de echte naam hebben.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:07 schreef MarkPeterse het volgende:
blindmakend lelijke schijtbank?
genomineerd, Oscar kreeg ze 2 jaar eerder voor haar rol in Monster.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:05 schreef MarkPeterse het volgende:
ik dacht dat alles in 1 post moest, toen ik begon te tikken waren er 5 en ik wist north country nog omdat ze daar een oscar voor had gewonnen ofzo....
scherpquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh...zoals archief van alle plaatjes hier voor op de desktop...
Hoe heet dit type bank?
[afbeelding]
Wikipedia de Viking, omdat ie jeuk aan z'n kont heeftquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:17 schreef MarkPeterse het volgende:
Wie is dit en wat staatie waarom staatie aan zijn neus te peuren?
[afbeelding]
Ik vind deze duidelijk beter, want het ging (volgens mij, heb de serie nooit echt gezien, voor mijn tijd enzo) over het hebben van een goed ideequote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:19 schreef WooZ het volgende:
wikkie de viking, omdat hij een goed idee heeft
Da's dus heel niet waar, ik ken de serie omdat ie werd uitgezonden toen ik klein was. Wikkie zat aan zijn neus terwijl hij nadacht over een oplossing voor een probleem. UIteraard kreeg hij na het wrijven een ingeving. Het wrijven aan zijn neus was zijn 'mediatief' moment.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:21 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Ik vind deze duidelijk beter, want het ging (volgens mij, heb de serie nooit echt gezien, voor mijn tijd enzo) over het hebben van een goed idee
WooZ +1
Wist onze eigen wyccie dit niet?
klopt, maar wik zit niet constant aan z'n neus wanneer hij aan het denken is, maar zit wel aan z'n neus wanneer hij een goed idee had, anders kan ie de hele dag wel aan z'n neus krabbenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:23 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Da's dus heel niet waar, ik ken de serie omdat ie werd uitgezonden toen ik klein was. Wikkie zat aan zijn neus terwijl hij nadacht over een oplossing voor een probleem. UIteraard kreeg hij na het wrijven een ingeving. Het wrijven aan zijn neus was zijn 'mediatief' moment.![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:24 schreef MarkPeterse het volgende:
rotstekening?
een bacteriesoort? (maar welke?)quote:
verplichte kost?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:25 schreef Nesle het volgende:
Ik kreeg dit program van mijn ouders voorgeschoteld![]()
Volgens mij was het wijzen naar de neus toch pas dattie het wist?
Idd!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
een bacteriesoort? (maar welke?)
[..]
verplichte kost?![]()
Dank je.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:25 schreef Nesle het volgende:
fossiel
Valt meequote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zal vast een flink trauma voor je zijn
Ik dacht altijd dat het een zij wasquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:36 schreef wyccie het volgende:
En ja, natuurlijk wist ik de vraag over Wyccie de viking wel. Zij is trouwens een hij.
ik stiekem ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het een zij was![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:35 schreef wyccie het volgende:
Mitochondrion?
Komt omdat het een vrouwenstem wasquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het een zij was![]()
paardjes in de zeequote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:43 schreef wyccie het volgende:
Bij welk diersoort wordt het mannetje zwanger?
dromenvangerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:51 schreef Nesle het volgende:
Wat is dit en van welke stam uit welk land komt het?
[afbeelding]
Het is ook geen normale inwendige zwangerschap zoals bij de meeste zoogdieren.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:47 schreef Yurithemaster het volgende:
Alleen zoogdieren kunnen tog zwanger worden?
hij heeft de stam niet genoemd togquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:55 schreef Nesle het volgende:
Ik weet even niet hoe ik dit moet oplossen aangezien ik vroeg welk land en ik bedoelde welk werelddeel. Wooz zag welk land en antwoorde USA en dat ligt ook in Noord-Amerika.
ik heb geen stam genoemd maar een volkquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:55 schreef Nesle het volgende:
Ik weet even niet hoe ik dit moet oplossen aangezien ik vroeg welk land en ik bedoelde welk werelddeel. Wooz zag welk land en antwoorde USA en dat ligt ook in Noord-Amerika.
Sorry ik zag jouw antwoord nog nietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hij heeft de stam niet genoemd tog
Jeejquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:58 schreef Nesle het volgende:
[..]
Sorry ik zag jouw antwoord nog niet![]()
En klopt, de stam miste nog.
Yurithemaster +1
zal volgende keer de vraag in 1 keer goed stellen![]()
Dat was de naam van de legergroep maar op het plaatse staan ze in een bepaalde formatie, maar hoe heet die formatiequote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:07 schreef Nesle het volgende:
Een legioen? Latijn legio?
dit is meer engels.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:12 schreef Grim. het volgende:
Tortose?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:14 schreef Nesle het volgende:
een schildpad is testudo. maar heet dat zo dan?
Rik de kikker die graag in Duinrell plonstquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:19 schreef Nesle het volgende:
Wie is dit, en waar is hij van?
[afbeelding]
Pingpong!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:20 schreef Yurithemaster het volgende:
rik de kikker uit Duinrel
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:31 schreef Supersheep het volgende:
gewoon Caesarion?
Ptolemy had ik echt niet gewetenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Supersheep+1 dat was zijn bijnaam maar ik reken het wel goed zijn naam was Ptolemy Caesar.
MarkPeterse +1quote:
Je hebt gelijk. Srry.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:38 schreef Supersheep het volgende:
Roofingburner, liever geen posts met antwoorden te editen.
Rose had ik niet goed gerekend en nu weet ik niet of je eerder was dan MarkPeterse
[..]
MarkPeterse +1
Verkeerde topic?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:46 schreef Palau het volgende:
Schumi in Imola?
In Nederland?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:12 schreef wyccie het volgende:
Wanneer werd het actief kiesrecht voor vrouwen ingevoerd?
Gok maar raak
Tha_Erik +1quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
1919
Jaquote:
Hehe, 3 keer is scheepsrecht laten we maar hopenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tha_Erik +1
[..]
JaIk stel mijn vragen ook nooit eens goed.
En ik was nog wel zo trots dat ik niet 'actief' was vergeten.
Ja, de naam van die vrouw zoek ik, ze wordt gezien als de eerste feminist.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:27 schreef Nesle het volgende:
Vrouwen moesten teveel dingen doen en kunnen. Daar werden helemaal ontevreden van. Zo kwam er een groep -> Dolle Mina en dat kwam van die vrouw uit de eerste feministische golf, alleen ben ik haar naam even vergeten
Mina zal wel van Wilhelmina komen maar de achternaam kom ik echt niet op.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, de naam van die vrouw zoek ik, ze wordt gezien als de eerste feminist.
Voluit Wilhelmina Drucker en jij hebt er weer een punt bijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:30 schreef MarkPeterse het volgende:
sorry, ik dacht dat ik niet de eerst was en daarom ben ik journaal gaan kijken
antwoord is trouwens mina drucker
Amerikaans politicus dus.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:36 schreef Berkery het volgende:
Jimmy Carter
Berkery +1quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:36 schreef Berkery het volgende:
Jimmy Carter
Een echte F5 vraagquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:45 schreef Homdeck het volgende:
with
Ok komt iequote:
nee die heeft weinig indruk gemaakt op de commissiequote:
Berkery +1quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:51 schreef Berkery het volgende:
Moonstruck
ik stel niet voor niks een wyccie-vraagquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:57 schreef wyccie het volgende:
Blote tiet?
Dat bestond al wat langerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:01 schreef wyccie het volgende:
Kleurenuitzending?
teletekst?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:57 schreef Berkery het volgende:
Wat was 1 april 1980 voor het eerst te zien op de Nederlandse TV?
Dat zou wel eens kunnen.quote:
Yep, er waren alleen nog niet zoveel TV-toestellen in omloop die teletekst konden weergeven, dat is wel bijgetrokken.quote:
wist iig dat het in 1980 begon, maar had geen idee dat het een uitgelopen 1 april-grap wasquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:06 schreef Berkery het volgende:
[..]
Yep, er waren alleen nog niet zoveel TV-toestellen in omloop die teletekst konden weergeven, dat is wel bijgetrokken.
Supersheep + 1
dubbelgoedquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Massive Attack - Teardrop. Mooi nummer.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:17 schreef wyccie het volgende:
Shit....
Depeche Mode... Enjoy the silence.
Je bent wel aan t shitten vandaag hèquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:17 schreef wyccie het volgende:
Shit....
Depeche Mode... Enjoy the silence.
eens, vooral de tekst van het refrein is erg mooiquote:
het comité heeft besloten dat door deze schitterende performance supersheep de Gouden Schaap 2006 krijgt uitgereikt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
lalalalaaaaaaaaa behbehbehbeeeeeeeeeeeeh!
![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:30 schreef Berkery het volgende:
Yazoo & Erasure
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:29 schreef Neleos het volgende:
Human League en Duran Duran?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het comité heeft besloten dat door deze schitterende performance supersheep de Gouden Schaap 2006 krijgt uitgereikt.
Maar het is wel van die synthesizer pop uit de jaren 80, allemaal. Dus het is niet zo'n ontzettend vreemde gok. Toch?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk
Ik vind Human League en Duran Duran ook wel leuk hoor.
Ja, okee dat is dan wel zo. Maar ik had gedacht dat jij het wel zou weten.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:37 schreef Neleos het volgende:
Maar het is wel van die synthesizer pop uit de jaren 80, allemaal. Dus het is niet zo'n ontzettend vreemde gok. Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |