Da's de bijnaam, ik wil de echte naam hebben.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:07 schreef MarkPeterse het volgende:
blindmakend lelijke schijtbank?
genomineerd, Oscar kreeg ze 2 jaar eerder voor haar rol in Monster.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:05 schreef MarkPeterse het volgende:
ik dacht dat alles in 1 post moest, toen ik begon te tikken waren er 5 en ik wist north country nog omdat ze daar een oscar voor had gewonnen ofzo....
scherpquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh...zoals archief van alle plaatjes hier voor op de desktop...
Hoe heet dit type bank?
[afbeelding]
Wikipedia de Viking, omdat ie jeuk aan z'n kont heeftquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:17 schreef MarkPeterse het volgende:
Wie is dit en wat staatie waarom staatie aan zijn neus te peuren?
[afbeelding]
Ik vind deze duidelijk beter, want het ging (volgens mij, heb de serie nooit echt gezien, voor mijn tijd enzo) over het hebben van een goed ideequote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:19 schreef WooZ het volgende:
wikkie de viking, omdat hij een goed idee heeft
Da's dus heel niet waar, ik ken de serie omdat ie werd uitgezonden toen ik klein was. Wikkie zat aan zijn neus terwijl hij nadacht over een oplossing voor een probleem. UIteraard kreeg hij na het wrijven een ingeving. Het wrijven aan zijn neus was zijn 'mediatief' moment.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:21 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Ik vind deze duidelijk beter, want het ging (volgens mij, heb de serie nooit echt gezien, voor mijn tijd enzo) over het hebben van een goed idee
WooZ +1
Wist onze eigen wyccie dit niet?
klopt, maar wik zit niet constant aan z'n neus wanneer hij aan het denken is, maar zit wel aan z'n neus wanneer hij een goed idee had, anders kan ie de hele dag wel aan z'n neus krabbenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:23 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Da's dus heel niet waar, ik ken de serie omdat ie werd uitgezonden toen ik klein was. Wikkie zat aan zijn neus terwijl hij nadacht over een oplossing voor een probleem. UIteraard kreeg hij na het wrijven een ingeving. Het wrijven aan zijn neus was zijn 'mediatief' moment.![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:24 schreef MarkPeterse het volgende:
rotstekening?
een bacteriesoort? (maar welke?)quote:
verplichte kost?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:25 schreef Nesle het volgende:
Ik kreeg dit program van mijn ouders voorgeschoteld![]()
Volgens mij was het wijzen naar de neus toch pas dattie het wist?
Idd!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
een bacteriesoort? (maar welke?)
[..]
verplichte kost?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |