Alleen voor het forum?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:16 schreef SCH het volgende:
ik schaam me een beetje voor het forum op deze manier.
Wat doe je op een subforum waar je je voor schaamt?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:16 schreef SCH het volgende:
En het zelfmoordtopic weer heropenen, ik schaam me een beetje voor het forum op deze manier.
Misschien kan Drugshond uitleg geven.
De kwaliteit bewaken.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat doe je op een subforum waar je je voor schaamt?
Gezien het een subjectief potentie is lijkt men er niet veel waarde aan te hechten.quote:
Betreffende persoon is een militair in Afghanistan, en ze hebben al een topic, als de discussie in betreffende topic zou uitlopen zouden de mods wellicht een spin off topic overwegen, maar dat valt dus wel reuze mee.quote:Grote nieuwsonderwerpen horen een eigen topic te krijgen, het kan niet zo zijn dat er voor Uruzgan ongemotiveerd een uitzondering wordt gemaakt. Met islamincidenten gebeurt dit echt niet natuurlijk.
Die ene Snarf heeft toch wel een keuze gemaakt om je topic te sluiten waar de andere mods achterstaan en man doe niet zo hypocriet. Alsof jij je excuses aanbiedt voor elke user die je aan het irriteren bent.quote:En dat ene Snarf die hier betrekkelijk nieuw is mij dan voor kneus gaat uitmaken, is wel heel hilarisch. Gelukkig is dit topic er om excuses te maken.
Ik leg me neer bij hun keuze en ga niet janken, dat is het verschil.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:38 schreef SCH het volgende:
Je opende zelf zo'n topic terwijl er al 1 gesloten was Trigger, mijn god, wat kan jij hypocriet lullen
Een topic openen dat al gesloten is, dat betekent niet dat je je neerlegt bij hun keuze, vriend.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik leg me neer bij hun keuze en ga niet janken, dat is het verschil.
Ik had geen voorkennis van een gesloten topic.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Een topic openen dat al gesloten is, dat betekent niet dat je je neerlegt bij hun keuze, vriend.
Ik zie het probleem niet zo.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:16 schreef SCH het volgende:
En het zelfmoordtopic weer heropenen, ik schaam me een beetje voor het forum op deze manier.
Misschien kan Drugshond uitleg geven.
Dat bepaal jij niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:54 schreef SCH het volgende:
We wachten even af of hier wat meer bijzonderheden over naar buiten komen en dan kunnen we alsnog besluiten er een apart topic over te maken.
dan kunnen wij (dus ook snarfquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:54 schreef SCH het volgende:
We wachten even af of hier wat meer bijzonderheden over naar buiten komen en dan kunnen we alsnog besluiten er een apart topic over te maken.
Oh, je gaat op je macht zitten. Draait het daarom???quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan kunnen wij (dus ook snarf) alsnog besluiten er een apart topic over te maken, jij niet
dan was jij allaaaaaaaaang gebannedquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, je gaat op je macht zitten. Draait het daarom???![]()
Doe maar niet, het is een inhoudelijke discussie, lijkt me helemaal niet nodig met je macht te gaan schermen
dan moet je maar niet lopen zeuren dat hij geen mod isquote:of zoals Snarf deed, users uit te gaan schelden.
Een moderator mag wel schelden en hoeft zich niet aan de policy te houden? Kom op sp3c, dat kan natuurlijk niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan was jij allaaaaaaaaang gebanned
[..]
dan moet je maar niet lopen zeuren dat hij geen mod is
het topic was gesloten en dan moet je het niet 5 seconde later weer openen want dan wordt het door de beschikbare mods gewoon weer dichtgedaan, al komen die mods http://forum.fok.nl/forum/128 dan nog maakt het me niet uit en dan hoef jij niet bijdehand gaan lopen doen want als het niet goed is dan bespreken we dat zelf wel
Het heeft veel nieuwswaarde - dat is een foute inschatting van je. Berichten zonder nieuwswaarde staan niet op de 101 en krijgen geen derde ANP-vervolg etc.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:19 schreef sp3c het volgende:
ja dat zeg je steeds en mijn reactie daarop is dat ik vind dat het nauwelijks nieuwswaarde heeft dat heb ik uitgelegd, zowel in de feedback als in het betreffende topic, als dat voor jouw niet voldoende is dan mag dat best maar ga niet hele topics lopen verstieren omdat je je zin niet krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |