raar mannetje ben jijquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:09 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
nee, voor de rest van je leven als 'n oud wijf op die loopband huppelen ook niet. Maar blijf lekker wachten totdat iemand alles voor je voorkauwt hoor, waarom zou je zelf iets opzoeken als anderen het ook voor je kunnen doen heh?![]()
is dat dan zo moeilijk om dat gewoon te zeggen ipv als een mongool te reageren?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
raar mannetje ben jij
- Ik heb geen loopband, maar een hometrainer.
- Ik wist allang wat de klacht was en hoe die te verhelpen, daar had ik me uiteraard in verdiept toen ik er last van had.
ik reageerde normaal maar kreeg (en krijg) verwijten van jou naar mijn hoofd. Beetje triestquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:12 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
is dat dan zo moeilijk om dat gewoon te zeggen ipv als een mongool te reageren?
aha, fijn dat jij klaar met mij bent, dat we dan weer ontopic gaanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik reageerde normaal maar kreeg (en krijg) verwijten van jou naar mijn hoofd. Beetje triest
Anyway, ik ben klaar met je, on-topic dus maar
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:06 schreef ConQuestador het volgende:
Kent iemand ook een oefening voor de nekspieren (en dan voornamelijk aan de achterkant). Ik heb namelijk een verkeerde houding waarbij mijn hoofd teveel naar voren staat, ik wil dus graag de nekspieren aan de achterkant trainen zodat dit gecorigeerd wordt.
Shrugs .... doe ik alquote:
Bodybuild-hype, zink verhoogt het natuurlijke testosterongehalte, wat zou leiden tot betere groei. Normale zinktabletten hebben als omhulsel calcium, en theoretisch zouden die 2 mineralen erg slecht samengaan qua opname, en de zinktabletten waardeloos maken. Ik heb overlaatst dan weer wel een studie gelezen hierover dat het geen fuck uitmaaktquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:22 schreef Lanvin het volgende:
Wat is de functie van die ZMA capsules?
Daar ben ik dan zeer benieuwd naar...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:35 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Bodybuild-hype, zink verhoogt het natuurlijke testosterongehalte, wat zou leiden tot betere groei. Normale zinktabletten hebben als omhulsel calcium, en theoretisch zouden die 2 mineralen erg slecht samengaan qua opname, en de zinktabletten waardeloos maken. Ik heb overlaatst dan weer wel een studie gelezen hierover dat het geen fuck uitmaakt
1 keer gekocht, het zijn precies slaappillen, want het enige wat ik ervan merkte was een diepere nachtrust. Mn maat werd er dan weer zo geil als boter van en stak dat op toename van testosteron... Ik heb er mn twijfels over en vind het te duur
ze komt zelfs van je geliefde forumquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:19 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Daar ben ik dan zeer benieuwd naar...
Tnx!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:42 schreef Calyptus het volgende:
[..]
ze komt zelfs van je geliefde forum
http://forum.dutchbodybui(...)nk-nauwelijks-74959/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |