Maar goed, die buzzer spoort niet helemaal, hebben meerdere mensen onderhand wel gemerkt.quote:Op maandag 8 januari 2007 00:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hilarische leugen?
Omdat hij je topic sloot?
Je mag vinden over Buzzer wat je vindt, hij kan er denk ik wel om lachen, maar op de man spelen doen we niet op Fok! daarnaast gaat hij wel met respect met je omquote:Op maandag 8 januari 2007 00:45 schreef GGNSK het volgende:
[..]
Maar goed, die buzzer spoort niet helemaal, hebben meerdere mensen onderhand wel gemerkt.
Kun je 'm misschien ff verplaatsen naar ONZ?
Maar je vroeg of het toch naar ONZ kon?quote:Op maandag 8 januari 2007 01:00 schreef GGNSK het volgende:
Daar krijg ik vrijwel sex-achtige en/of niet nuttige reply's. Het is niet voor niet ONZ>
enige humor is jou vreemd zie ik. Erg jammerquote:Op maandag 8 januari 2007 01:00 schreef GGNSK het volgende:
Daar krijg ik vrijwel sex-achtige en/of niet nuttige reply's. Het is niet voor niet ONZ>
zo te zien zit dat al stevig op slotquote:Op maandag 8 januari 2007 15:41 schreef SuperUli het volgende:
Schematische kaart van spoorweg NL?
Dicht.
het hele topic kan verwijderd worden. TS is een baggeraar en daar ben ik eigenlijk wel een beetje klaar mee.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:03 schreef gelly het volgende:
Zeg, kan Braun even uit dit topic verwijderd worden ?
wasbeertje gemarteld voor een beetje bont
dat lijkt me keiveel werk eigenlijk. Ik weet niet of het helpt om het tussen code tags te zetten ?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:25 schreef RainofDeath het volgende:
Kan er in het mijnenverger contest topic ( klik ) alle mail adressen spam-proof worden gemaakt? zoiets als in nickname nospam@provider.com ofzo. Er is hier al meerdere keren om gevraagd, maar de TS en een andere poster doen hier niks op uit.
Je plaatst bijv nospam onder je ctrl+v (copy/paste) en gaat zo elk mail adres af, 1 minuut werk.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:46 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat lijkt me keiveel werk eigenlijk. Ik weet niet of het helpt om het tussen code tags te zetten ?
dank je wel !!!quote:
Doodverwensing achtige tekst, niet erg netjes in een topic van en over iemand die ernstig ziek is en dit net aan overleefd heeft.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:29 schreef immortalsean het volgende:
is de TSdit topic nou nog niet dood?
donequote:Op woensdag 17 januari 2007 19:52 schreef Fionn het volgende:
Daar ben ik weer even. zelfde topic, andere user:
[..]
Doodverwensing achtige tekst, niet erg netjes in een topic van en over iemand die ernstig ziek is en dit net aan overleefd heeft.
Bij voorbaat dank voor de moderatie.
Maar Yvonne danquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:01 schreef buzzer het volgende:
Ik zeg niet dat je het er niet over mag hebben hoor
We hebben er alleen een prachtig functioneel centraal topic voor.
Als iedereen een topic gaat openen over zijn postcount owrdt het een zooitje in GC
Tsja, dergelijke sluitposts krijg je na het zoveelste storm topic en dat waren er best heel veel gisteren. Je kunt jouw tekst het beste even kopieėren en in een bestaand topic in DE plakkenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:02 schreef Maeksy het volgende:
Naar aanleiding van Een lompe zuidwesterstorm
Ik had DE als subforum gemist, anders had ik hem daar geplaatst. Daarvoor mijn excuses.
Evengoed vraag ik me af of de mod in kwestie getracht heeft post te lezen of na de eerste zin op de slot-knop heeft gedrukt. Het verhaal ging namelijk niet zo zeer over de storm an sich alsmeer over de beleving en verslaggeving daarvan. Een kick naar een ander subforum was in dat licht misschien mogelijk geweest, aangezien ik (klaarblijkelijk) moeite heb gehad het succesvol te plaatsen in een categorie.
tnxquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:23 schreef freako het volgende:
DVD brander pakt Nashua DVD niet?
--> DIG ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |