Wat had je in gedachten?quote:Op zondag 14 januari 2007 11:09 schreef Epocore het volgende:
Ik ben boos en verdrietig en laat het hier NIET bij zitten!
Sorry maar:quote:Op zondag 14 januari 2007 11:15 schreef PPL het volgende:
[..]
Wat had je in gedachten?
Hoe ga je de maatschappij terugpakken dan?
serieuze vraag, gelieve mij niet direct te vervloeken.
Ik weet niet waar deze opmerking op slaat....maar als jij sterft zullen we zeker even komen kijken om te controleren of je wel echt dood bent....quote:Op zondag 14 januari 2007 11:25 schreef BaZzY het volgende:
Doe normaal.
quote:Zoek de publiciteit op...probeer negatieve energie om te zetten naar positieve...!!!!!!!!!!!!!!!!
ZET HEM OP!!!
Had ik de kracht en energie er maar voor. Ik ben opgebrand, niet alleen door de situatie maar ook door mijn eigen ziekte, de gevolgen hiervan en medicatie. Er was een tijd dat ik een succesvol eigen bedrijf had en waarnaar ik met volle tevredenheid in loondienst werkte. Totdat......quote:no offence, maar waarom kan je niet werken?
Mijn ouders hebben niet liggen zwoegen om alles er door te jassen. Ik wil het nuttig besteden, voor mijn eigen toekomst en welzijn.quote:Wat let je trouwens de erfenis erdoor te jassen en daarna opnieuw een beroep te doen op de bijstand?
wat een klotesituatiequote:Op zondag 14 januari 2007 11:31 schreef Epocore het volgende:
[..]
[..]
Had ik de kracht en energie er maar voor. Ik ben opgebrand, niet alleen door de situatie maar ook door mijn eigen ziekte, de gevolgen hiervan en medicatie. Er was een tijd dat ik een succesvol eigen bedrijf had en waarnaar ik met volle tevredenheid in loondienst werkte. Totdat......
Volgens mij heb ik van jou de informatie dat het de bedoeling is dat je het geld 'opeet'. Om dat te voorkomen kan je het toch aanwenden om een appartementje aan te kleden enzo en daarna ga je gewoon terug naar het 'loket'. Het waren jouw woorden, niet de mijnequote:Op zondag 14 januari 2007 11:32 schreef Epocore het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben niet liggen zwoegen om alles er door te jassen. Ik wil het nuttig besteden, voor mijn eigen toekomst en welzijn.
Aye, dat hebben we recentelijk geprobeerd bij een gemeente - gesubsidieerde arbeid. Werkelijk het was er HEERLIJK. Heerlijke collega's, super teamleider en ook goede begeleiding. Maar nogmaals, ik kan het onmogelijk opbrengen. Ik ben op, uitgeput. Mijn werkplek besefte dat ik wou, zo ook mijn reintegratiebureau. Maar wat niet gaat, dat gaat nietquote:Maar kan je niet bijvoorbeeld iets van computerwerk doen, misschien een paar uur per dag?
quote:Op zondag 14 januari 2007 11:24 schreef Burakius het volgende:
achter regen is er zonneschijn
hihi, grappig. En bedanktquote:Op zondag 14 januari 2007 11:40 schreef D.Rose het volgende:
achter regen is er zonneschijn
[..]
Na regen komt zonneschijn
Achter de wolken schijnt de zon
@TS: sterkte
Even kort door de bocht, in feite is dus het gebrek aan energie het grootste probleem om geen baan uit te oefenen...Kan jje niet aan je doktor vragen of je een supplement kan krijgen of iets anders waardoor in ieder geval een paar uur per dag productief kan zijn.quote:
Jezus lees het topic eens doos, hij kan niet werken.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:40 schreef berney het volgende:
Snel werk gaan zoeken. Kun je het geld in eigen zak steken en je huis kopen. Naar asiel gaan en een kat/poes uitzoeken. Genoeg keuze.
Wat jij nodig hebt is een goede lente..een paar dagen op een terras in de zon...en rustig de dood van je ouders verwerken...proberen meer energie te krijgen dan je ziekte en verdriet vreet....quote:
hmmm zodat hij op zijn 55 misschien wat geld te besteden heeft...goed plan!quote:Op zondag 14 januari 2007 11:49 schreef optifree het volgende:
Was het misschien niet handig geweest om het geld te gebruiken voor obligaties en/of belegingen, zodat je er rendement uit kon halen? Dan had jeje eigen vermogen kunnen uitbreiden
quote:Op zondag 14 januari 2007 11:49 schreef optifree het volgende:
Was het misschien niet handig geweest om het geld te gebruiken voor obligaties en/of belegingen, zodat je er rendement uit kon halen? Dan had jeje eigen vermogen kunnen uitbreiden
Ik ook niet maar ik werk toch.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jezus lees het topic eens doos, hij kan niet werken.
spreekwoorden nooit me sterkste kant geweestquote:Op zondag 14 januari 2007 11:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Na regen komt zonneschijn
Achter de wolken schijnt de zon
@TS: sterkte
Dan heeft hij inkomsten. Mag ook niet.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Sorry maar:![]()
@ TS: Ik snap je woede/machteloosheid, het is soms heeeeeel erg oneerlijk geregeld idd.
Is het geen idee om in het huis te blijven en het gedeelelijk te verhuren oid? Een kamer/zolder/etage?
De derde wereld oorlogquote:Op zondag 14 januari 2007 11:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
en dan breekt de derde wereldoorlog uit en dan is al je geld pleite..
alleen geld wat je kan missen beleggen..
Nou, je draaft wel door, hoor. Jij maakt ervan dat ik je de schuld geef. Ik had andere keuzes gemaakt. Dan maar geen eten over een paar maanden.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:09 schreef Epocore het volgende:
Neej en dan - honderden euros betalen die ik niet heb aan medisch onderzoek. Waarvan? Een normaal mens zou geld kunnen lenen, maar nee, meneer heeft geen werk. Flikker op, deze lieve poes was alles wat ik nog had en ook deze is nu weg. Ik ben boos en verdrietig en laat het hier NIET bij zitten! Als ik een toverstokje had gehad had ik hem wel beter getoverd. Wat ben jij voor een respectloos hard figuur mij in te wrijven dat ik mijn kat niet had moeten laten sterven? Alsof IK er wat aan kan doen. Ik heb haar 14 jaar lang een mooi leven gegeven en alles voor der gedaan tot op het laatst. Wie ben jij mij te vertellen dat ik de schuld heb aan haar dood? Respectloos. VERVLOEKT jij ook al!
Dan Kan jij dus wel werken.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:52 schreef berney het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik werk toch.
(een paar uur per dag, twee dagdelen)
stoken ok, maar kom op....doe ff normaalquote:Op zondag 14 januari 2007 11:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, je draaft wel door, hoor. Jij maakt ervan dat ik je de schuld geef. Ik had andere keuzes gemaakt. Dan maar geen eten over een paar maanden.
TS ook wel zal even voor je quotenquote:
Hij wordt weggestuurd bij werkgevers omdat ze niets met hem kunnen gezien zijn medische situatie. Meneer zit in de bijstand ik lees duidelijk geen wao dus meneer is niet afgekeurd voor werk en verder lees ik dat meneer kanker heeft gehad dus is genezen van die ziekte.quote:Eerst wordt ik overal weggestuurd omdat werkgevers toch niets met me kunnen gezien mijn medische situatie. Vervolgens wordt ik dan maar als nutteloos bijstandsslaafje gedumpt en mag ik niet eens gebruik maken van het geld welk ik erf om een NIEUWE WONING (appartement ofzo) in te richten?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |