Is het een mooi excell bestandje? De mijne is nogal kaal en formule loosquote:Op maandag 22 januari 2007 15:07 schreef eer-ik het volgende:
vaste bedragen staan geagendeerd, elke keer dat m'n loon gestort wordt, wordt het direct afgeschreven.
Verder gaat er een bedrag naar m'n spaarrekening, en als het op is, is het op
Ik heb maar 1 bankrekening trouwens.
Wel zo overzichteljik.
Ik houd al m'n uitgaven en inkomsten bij in een excel bestandje, werkt prima.
Altijd overzicht wat ik nog heb enzo.
Kan je hem in meerdere formaten exporteren?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:09 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Is het een mooi excell bestandje? De mijne is nogal kaal en formule loos
Hoe bedoel je dit precies? Naar een bestand op je pc oid?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:05 schreef outcast_within het volgende:
Laissez faire approach? als het op is, is het op?
Meerdere bankrekeningen?
Speciale programma's? (kom er net achter dat je je rabo transacties kunt uitvoeren naar een bestand)
Wekelijks vang ik een beetje geld.
En de vaste kosten per week die gaan automatisch richting de spaar rekening. En als het geld is betaald komt dat bedrag weer terug van de spaar rekening.
Resultaat niet zo snel geld tekort doordat het geld van de vaste lasten niet kan worden uitgegeven.
Ik vind zelf van welquote:Op maandag 22 januari 2007 15:09 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Is het een mooi excell bestandje? De mijne is nogal kaal en formule loos
Ik hou ook nog eens bij per baas, hoeveel uur ik bij hem gewerkt heb, of ik al uitbetaald ben etc.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:19 schreef Tomfan het volgende:
Simpel Excel bestandje met ook alvast de begroting voor de rest van het jaar ...
Alles wat af /bij geboekt is krijgt een ander kleurtje ...
Iedere rekening heeft een apart tabbladje ...
ja verschillende file types.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:20 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit precies? Naar een bestand op je pc oid?
Mss dat je een format kan plaatsen?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind zelf van wel
Beetje met kleurtjes, wat formules erin enzo..
Niet echt bijster moeilijike formules enzo, want daar doe ik niet aan
Ik zie altijd gewoon in 1 oogopslag hoeveel ik nog over heb en wat ik uitgegeven heb.
Als ik dat invoer, werkt ie het automatisch bij.
Ik moet er niet teveel zelf aan doen namelijk
Oh, ik heb het trouwens gemaakt met Open Office, heb er geen 'gewone' office op staan.
Het is in verschillende formaten op te slaan, maar heb het gewoon .xls meegegeven.
Wil ik best doen, maar dan moet je even wachten.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:26 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Mss dat je een format kan plaatsen?
Dus zonder data, maar met formules?
Ik probeer een buffer aan te houden van 100/200Equote:Op maandag 22 januari 2007 15:34 schreef jogy het volgende:
Ik zet per maand geld opzij en dat is het eigenlijk wel. Voor de rest; pinnen tot ie tegensputtert.
Je klinkt als een echte accountant. Heb je daar ambities in?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:43 schreef Sometimes het volgende:
liquiditeitsprognose voor onze huishouding in elkaar geknutseld in Excel (met heel klein toefje VBA om een probleempje op te kunnen lossen). Is in 8 jaar tijd nogal uit de hand gelopen. Elke uitgave en inkomst staat er in.
Vast spaarbedrag per maand is niet mogelijk.
Ruim 4 Mb voor een Excel bestand...![]()
Maar het is ook een beetje een hobby geworden.
1 Bankrekening voor uitgavenen inkomsten, een paar spaarrekeningen.
Doe eens normaal ...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 06:40 schreef RottePeer het volgende:
je moet die doekoes pimpen brada
jeweetog als je die cash op de goede spot zet
dan maakt die cash meer dope doekoe voor je bil
deze tip is gratis king
Nee, wel gehad.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 00:23 schreef octopussy het volgende:
[..]
Je klinkt als een echte accountant. Heb je daar ambities in?
Ja, ik zie dat het te exporteren is naar een bepaald bestand. Ik vraag me alleen af of er ergens een programma is wat voor de consument is. Een programma waarin je duidelijk je financiėle reilen en zeilen kan vastleggen.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:05 schreef outcast_within het volgende:
Laissez faire approach? als het op is, is het op?
Meerdere bankrekeningen?
Speciale programma's? (kom er net achter dat je je rabo transacties kunt uitvoeren naar een bestand)
Wekelijks vang ik een beetje geld.
En de vaste kosten per week die gaan automatisch richting de spaar rekening. En als het geld is betaald komt dat bedrag weer terug van de spaar rekening.
Resultaat niet zo snel geld tekort doordat het geld van de vaste lasten niet kan worden uitgegeven.
Geniet ervan zolang het kan.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:32 schreef appelsap het volgende:
Ik krijg in het begin van de maand mijn geld. Dan betaal ik meteen de vaste dingen en laat wat geld staan voor mijn telefoonrekening die komt pas rond de 20ste.
Ik bedenk me van te voren hoeveel ik die maand nodig heb en hoeveel ik op mijn spaarrekening wil zetten. Een deel maak ik dan over naar mijn spaarrekening en van de rest moet ik de maand doorkomen van mezelf. Af en toe zet ik eens wat geld van mijn spaarrekening over naar mijn gewone rekening als ik wat extra's wil kopen maar dat komt weinig voor en dan zet ik de maand erop altijd weer wat extra's op mijn spaarrekening omdat ik het dan zonde vind.
Op is op en ik plan het altijd zo dat ik genoeg geld heb.
Ik kan niet roodstaan.
Snel doen dan zodat je de afgelopen 3 weken nog kunt bijpakken. Staat toch wat mooier om aan het eind van 't jaar te zien wat voor slimme en minder slimme uitgaven je hebt gedaanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:42 schreef Jump het volgende:
Ik hield het bij op papier, maar dat werd een slordige boel. Zeker als je foutjes gaat maken. Mijn goede voornemen genomen op het op de pc te zetten, maar nog niet aan begonnen.
Dat kan je prima in Excel doenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:21 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Ja, ik zie dat het te exporteren is naar een bepaald bestand. Ik vraag me alleen af of er ergens een programma is wat voor de consument is. Een programma waarin je duidelijk je financiėle reilen en zeilen kan vastleggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |