abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45580167
Laissez faire approach? als het op is, is het op?
Meerdere bankrekeningen?
Speciale programma's? (kom er net achter dat je je rabo transacties kunt uitvoeren naar een bestand)

Wekelijks vang ik een beetje geld.
En de vaste kosten per week die gaan automatisch richting de spaar rekening. En als het geld is betaald komt dat bedrag weer terug van de spaar rekening.

Resultaat niet zo snel geld tekort doordat het geld van de vaste lasten niet kan worden uitgegeven.
  maandag 22 januari 2007 @ 15:07:55 #2
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45580230
vaste bedragen staan geagendeerd, elke keer dat m'n loon gestort wordt, wordt het direct afgeschreven.
Verder gaat er een bedrag naar m'n spaarrekening, en als het op is, is het op

Ik heb maar 1 bankrekening trouwens.
Wel zo overzichteljik.
Ik houd al m'n uitgaven en inkomsten bij in een excel bestandje, werkt prima.
Altijd overzicht wat ik nog heb enzo.
Signature.
pi_45580270
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:07 schreef eer-ik het volgende:
vaste bedragen staan geagendeerd, elke keer dat m'n loon gestort wordt, wordt het direct afgeschreven.
Verder gaat er een bedrag naar m'n spaarrekening, en als het op is, is het op

Ik heb maar 1 bankrekening trouwens.
Wel zo overzichteljik.
Ik houd al m'n uitgaven en inkomsten bij in een excel bestandje, werkt prima.
Altijd overzicht wat ik nog heb enzo.
Is het een mooi excell bestandje? De mijne is nogal kaal en formule loos
  † In Memoriam † maandag 22 januari 2007 @ 15:09:43 #4
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_45580274
]Als het op is is het op inderdaad
Ik heb trouwens wel 3 rekeningen, 2 gewoon en 1 spaar.
En je kan met de postbank ook je gegevens van het laatste jaar (of langer?) exporteren naar een bestand..
  maandag 22 januari 2007 @ 15:10:25 #5
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45580298
Nou ik krijg stufi en als t op is, is t op.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  † In Memoriam † maandag 22 januari 2007 @ 15:10:29 #6
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_45580300
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:09 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Kan je hem in meerdere formaten exporteren?

Als je hem trouwens in een mooi programma importeert dan zet dat programma dat allemaal goed op een rijtje en zulks.
pi_45580326
- Allereerst alle rekeningen eruit!
- Klein bedrag vrijhouden voor onverwachte uitgaven!
- Bedrag per maand vrijhouden voor onderhoud en eten!
- Een bedrag apart houden voor "zakgeld" om leuke dingen mee te doen of te kopen
- De rest naar beleggingen

pi_45580347
Ik probeer het een beetje bij te houden...en opzich weet ik elke maand ook wel wat er aan vaste lasten uitgaat en dergelijke, maar erg precies doe ik het niet...en dat zou misschien wel handig zijn
pi_45580399
Vaste lasten gaan automatisch, sparen gaat ook automatisch.
Voor de rest houd ik het wel bij. Gewoon op een schrijfblokje.
pi_45580468
Heel simpel Excel-bestandje waar ik mn nieuwe saldo neerplemp, en vervolgens alle vaste lasten eraf. Daarna X bedrag over voor alle andere zaken.

Als iemand een handig Excelproggie of iets anders heeft, ik zie het graag.
Geef mij maar Amsterdam
  maandag 22 januari 2007 @ 15:19:03 #11
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_45580526
gewoon via internet bankieren.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 22 januari 2007 @ 15:19:49 #12
13022 Tomfan
wish i was happy
pi_45580549
Simpel Excel bestandje met ook alvast de begroting voor de rest van het jaar ...

Alles wat af /bij geboekt is krijgt een ander kleurtje ...

Iedere rekening heeft een apart tabbladje ...
Life is a bitch, then you marry one, then you die!
pi_45580566
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:05 schreef outcast_within het volgende:
Meerdere bankrekeningen?
Speciale programma's? (kom er net achter dat je je rabo transacties kunt uitvoeren naar een bestand)
En de vaste kosten per week die gaan automatisch richting de spaar rekening. En als het geld is betaald komt dat bedrag weer terug van de spaar rekening.

Resultaat niet zo snel geld tekort doordat het geld van de vaste lasten niet kan worden uitgegeven.
Hoe bedoel je dit precies? Naar een bestand op je pc oid?
Geef mij maar Amsterdam
  maandag 22 januari 2007 @ 15:20:56 #14
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45580594
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:09 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Ik vind zelf van wel
Beetje met kleurtjes, wat formules erin enzo..
Niet echt bijster moeilijike formules enzo, want daar doe ik niet aan
Ik zie altijd gewoon in 1 oogopslag hoeveel ik nog over heb en wat ik uitgegeven heb.
Als ik dat invoer, werkt ie het automatisch bij.
Ik moet er niet teveel zelf aan doen namelijk

Oh, ik heb het trouwens gemaakt met Open Office, heb er geen 'gewone' office op staan.
Het is in verschillende formaten op te slaan, maar heb het gewoon .xls meegegeven.
Signature.
  maandag 22 januari 2007 @ 15:22:22 #15
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45580640
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:19 schreef Tomfan het volgende:
Simpel Excel bestandje met ook alvast de begroting voor de rest van het jaar ...

Alles wat af /bij geboekt is krijgt een ander kleurtje ...

Iedere rekening heeft een apart tabbladje ...
Ik hou ook nog eens bij per baas, hoeveel uur ik bij hem gewerkt heb, of ik al uitbetaald ben etc.
Zo kan ik ook altijd makkelijk zien of het klopt wat ik gekregen heb aan loon.
ben er in het verleden nogal eens mee genaaid, dus ik hou nu echt álles bij
Signature.
pi_45580729
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:20 schreef Bullebak het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit precies? Naar een bestand op je pc oid?
ja verschillende file types.

kijk maar onder downloaden
pi_45580760
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:20 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Ik vind zelf van wel
Beetje met kleurtjes, wat formules erin enzo..
Niet echt bijster moeilijike formules enzo, want daar doe ik niet aan
Ik zie altijd gewoon in 1 oogopslag hoeveel ik nog over heb en wat ik uitgegeven heb.
Als ik dat invoer, werkt ie het automatisch bij.
Ik moet er niet teveel zelf aan doen namelijk

Oh, ik heb het trouwens gemaakt met Open Office, heb er geen 'gewone' office op staan.
Het is in verschillende formaten op te slaan, maar heb het gewoon .xls meegegeven.
Mss dat je een format kan plaatsen?
Dus zonder data, maar met formules?
  maandag 22 januari 2007 @ 15:29:15 #18
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45580875
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:26 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Mss dat je een format kan plaatsen?
Dus zonder data, maar met formules?
Wil ik best doen, maar dan moet je even wachten.
M'n laptop is naar de cholera, dus ik moet even wachten tot ik die HD ergens anders in kan proppen.
Dan zal ik daarna eventjes een formatje plaatsen hier
Signature.
pi_45580881
4 bankrekeningen
1 hoofdrekening
1 uitgave
1 spaarpotje
1 2e spaarpotje

Ik houd er zelf van om zaken te scheiden. Ik gebruik nu gewoon excel, maar ga waarschijnlijk over op access als ik er de tijd voor kan maken.
Nu werkblad=week1 enz 52 bladen, 4 kwartalen met verwijzingen uit die bladen en dan een yearly sheet met daarop ook een korte planning voor de toekomst
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
  maandag 22 januari 2007 @ 15:31:27 #20
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_45580930
Ik weet van mezelf dat ik geen gat in de hand heb, en dat ik, als ik geen gekke dingen doe, gelukkig vrij makkelijk rondkom. Bijna alle rekeningen gaan automatisch of met periodieke overboekingen, dus die kan ik niet vergeten. Een keer in de zoveel tijd, als het saldo op de lopende rekening het lijden kan, gaat er geld naar de spaarrekening.

Ik ben net verhuisd, dus de vaste lasten liggen momenteel wat anders dan ik gewend ben. De komende maanden zal ik dus wat meer op de uitgaven letten om te zien of het nog een beetje goed loopt, maar het zal uiteindelijk wel loslopen.
pi_45580975
Ik dee het ook altijd met een exel sheetje. Voerde ik mijn huur en alles op in en had ik het zo gemaakt dat hij gelijk het deel uitrekende voor mijn huisgenoot.

Dit is em:
sheet (rechtermuis en doel opslaan)

Heb de naam van diegene veranderd in Inwonende. En ik ben geen excel pro dus tis misschien een beetje een simpele sheet. Maar werkt prima.

[ Bericht 6% gewijzigd door -Jewcookie- op 22-01-2007 15:38:28 ]
  maandag 22 januari 2007 @ 15:34:18 #22
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45581021
Ik zet per maand geld opzij en dat is het eigenlijk wel. Voor de rest; pinnen tot ie tegensputtert.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_45581025
link doet het niet
  maandag 22 januari 2007 @ 15:35:01 #24
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45581047
ik krijg een mooie mededeling dat de pagina niet beschikbaar is
edit: je hebt hem al gefixed zie ik
Ik ben ook geen pro trouwens, ook een simpel, doch overzichtelijk sheetje
Signature.
pi_45581049
hmm nee ik zie het. ff fixen
pi_45581059
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:34 schreef jogy het volgende:
Ik zet per maand geld opzij en dat is het eigenlijk wel. Voor de rest; pinnen tot ie tegensputtert.
Ik probeer een buffer aan te houden van 100/200E

zodat de automatische incasso hun gang kan gaan
pi_45581157
Zo hij doet het
pi_45581171
niet.
ik hou nergens uitgaven en inkomsten bij
misschien zou ik dat wel moeten doen, maar ach, het gaat vooralsnog wel goed eigenlijk...

ik krijg mijn loon op een vaste dag, en weet ondertussen wel ongeveer wat ik kan uitgeven, en kan niet rood staan
ook heb ik een spaar rekening met een klein bedrag voor aparte, onvoorziene uitgaven, waar ik zo min mogelijk aan probeer te zitten
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 22 januari 2007 @ 15:39:55 #29
141482 Q.
JurassiQ
pi_45581185
Één bankrekening voor alle vaste lasten waar ik maandelijks een vast bedrag naar overmaak wat genoeg zou moeten zijn voor de lasten. Werkt best aardig. In combinatie met Excel.
For great justice!
pi_45581279
liquiditeitsprognose voor onze huishouding in elkaar geknutseld in Excel (met heel klein toefje VBA om een probleempje op te kunnen lossen). Is in 8 jaar tijd nogal uit de hand gelopen. Elke uitgave en inkomst staat er in.
Vast spaarbedrag per maand is niet mogelijk.

Ruim 4 Mb voor een Excel bestand...
Maar het is ook een beetje een hobby geworden.

1 Bankrekening voor uitgavenen inkomsten, een paar spaarrekeningen.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_45582301
Een bankrekening, en een spaarrekening, al wordt die de laatste tijd te weinig gevuld
Trots van het Noorden!
pi_45586031
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:43 schreef Sometimes het volgende:
liquiditeitsprognose voor onze huishouding in elkaar geknutseld in Excel (met heel klein toefje VBA om een probleempje op te kunnen lossen). Is in 8 jaar tijd nogal uit de hand gelopen. Elke uitgave en inkomst staat er in.
Vast spaarbedrag per maand is niet mogelijk.

Ruim 4 Mb voor een Excel bestand...
Maar het is ook een beetje een hobby geworden.

1 Bankrekening voor uitgavenen inkomsten, een paar spaarrekeningen.
Je klinkt als een echte accountant. Heb je daar ambities in?

Ik 'overzie' mijn financien op het moment alleen maar met internetbankieren. Ik ben student en heb geen vast inkomen (geen stufie meer, bijbaantje was onregelmatig, binnenkort fulltime stagelopen ). Gelukkig worden de meeste vaste lasten betaald door mijn vriend die fulltime werkt. De rekeningen die ik betaal moet ik via overschrijvingen doen omdat ik dus niet altijd weet of ik voldoende geld op mijn rekening heb.

Hopelijk na de zomer zijn we tweeverdieners dus dan kunnen we gaan sparen. Ik ben dan van plan om automatisch een vast bedrag over te laten boeken naar mijn spaarrekening. Hoe we de vaste lasten gaan verdelen moeten we nog overleggen, aangezien we geen gezamelijke rekening hebben
pi_45586614
Ik weet wanner welk bedrag binnenkomt, en wanneer de vaste bedragen afgeschreven worden. Ik kan roodstaan, en als student zijnde maak ik hier dankbaar gebruik van... Ik boek automatisch elke week een bedrag over naar m'n spaar rekening, en bekijk regelmatig m'n saldo om te kijken wat ik nog uit kan geven.
pi_45587059
je moet die doekoes pimpen brada
jeweetog als je die cash op de goede spot zet
dan maakt die cash meer dope doekoe voor je bil
deze tip is gratis king
...sabi tog bitchez!
  Moderator dinsdag 23 januari 2007 @ 07:19:52 #35
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_45587162
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 06:40 schreef RottePeer het volgende:
je moet die doekoes pimpen brada
jeweetog als je die cash op de goede spot zet
dan maakt die cash meer dope doekoe voor je bil
deze tip is gratis king
Doe eens normaal ...
F.K.A. SuperwormJim
pi_45587379
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 00:23 schreef octopussy het volgende:

[..]

Je klinkt als een echte accountant. Heb je daar ambities in?
Nee, wel gehad.
It was delicious.
pi_45595238
Als het op is is het op, meestal vliegt het geld de eerste 3 weken over de toonbank en word het de laatste week rustig aan doen
pi_45597929
Als het op is, is het op En nee, ik gaat niet rood staan Hooguit tien euro Schulden
pi_45600017
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:05 schreef outcast_within het volgende:
Meerdere bankrekeningen?

Ja, ik zie dat het te exporteren is naar een bepaald bestand. Ik vraag me alleen af of er ergens een programma is wat voor de consument is. Een programma waarin je duidelijk je financiële reilen en zeilen kan vastleggen.
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
pi_45600412
Ik krijg in het begin van de maand mijn geld. Dan betaal ik meteen de vaste dingen en laat wat geld staan voor mijn telefoonrekening die komt pas rond de 20ste.
Ik bedenk me van te voren hoeveel ik die maand nodig heb en hoeveel ik op mijn spaarrekening wil zetten. Een deel maak ik dan over naar mijn spaarrekening en van de rest moet ik de maand doorkomen van mezelf. Af en toe zet ik eens wat geld van mijn spaarrekening over naar mijn gewone rekening als ik wat extra's wil kopen maar dat komt weinig voor en dan zet ik de maand erop altijd weer wat extra's op mijn spaarrekening omdat ik het dan zonde vind.
Op is op en ik plan het altijd zo dat ik genoeg geld heb.
Ik kan niet roodstaan.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 16:34:10 #41
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45600489
kan een mod de TT trouwens even goedzetten?
Misschien ben ik een mierenneuker, maar ik stoor me aan die bji ipv bij.
Signature.
pi_45600539
Ik houd alles bij in een Excel-sheet. Compleet van data en soort uitgaven. Ik kan dan precies zien wat er dit jaar is binnengekomen, uitgegeven, hoevaak ik tank, uitgeef aan boodschappen, etc...
pi_45600641
Uitgaven bijhouden
Werken is voor arbeiders
pi_45600655
Ik deed het eerst online, maar dat vind ik onhandig.
Als ik thuis ben ga ik Cha Ching proberen. (Alleen voor de Mac overigens)
http://www.midnightapps.com/chaching/index.htm
pi_45600699
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:32 schreef appelsap het volgende:
Ik krijg in het begin van de maand mijn geld. Dan betaal ik meteen de vaste dingen en laat wat geld staan voor mijn telefoonrekening die komt pas rond de 20ste.
Ik bedenk me van te voren hoeveel ik die maand nodig heb en hoeveel ik op mijn spaarrekening wil zetten. Een deel maak ik dan over naar mijn spaarrekening en van de rest moet ik de maand doorkomen van mezelf. Af en toe zet ik eens wat geld van mijn spaarrekening over naar mijn gewone rekening als ik wat extra's wil kopen maar dat komt weinig voor en dan zet ik de maand erop altijd weer wat extra's op mijn spaarrekening omdat ik het dan zonde vind.
Op is op en ik plan het altijd zo dat ik genoeg geld heb.
Ik kan niet roodstaan.
Geniet ervan zolang het kan.

Met een burgerlijk gezinsleven, een hypotheek, 2 auto's en een paar kinderen is het allemaal wat minder flexibel
It was delicious.
  Lieve Belg dinsdag 23 januari 2007 @ 16:42:02 #46
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_45600784
Ik hield het bij op papier, maar dat werd een slordige boel. Zeker als je foutjes gaat maken. Mijn goede voornemen genomen op het op de pc te zetten, maar nog niet aan begonnen.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_45600906
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:42 schreef Jump het volgende:
Ik hield het bij op papier, maar dat werd een slordige boel. Zeker als je foutjes gaat maken. Mijn goede voornemen genomen op het op de pc te zetten, maar nog niet aan begonnen.
Snel doen dan zodat je de afgelopen 3 weken nog kunt bijpakken. Staat toch wat mooier om aan het eind van 't jaar te zien wat voor slimme en minder slimme uitgaven je hebt gedaan
  dinsdag 23 januari 2007 @ 16:52:06 #48
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45601186
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:38 schreef Richboy het volgende:
Uitgaven bijhouden

zeg dan niks
Signature.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:09:16 #49
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_45601770
Ik hou het niet bij. Ik heb een uitgavepatroon dat in evenwicht met m'n inkomsten is. Zolang ik dus niet op een andere manier geld ga uitgeven maakt het weinig uit. Voor de langere termijn heb ik in excel een forecast gemaakt zodat ik weet waar ik aan toe ben. Daar staan incidentele of periodieke grotere uitgaven en inkomsten in, zodat ik een beetje weet wat me boven het hoofd hangt en er rekening mee kan houden. Werkt erg fijn moet ik zeggen.
Vampire Romance O+
pi_45601808
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:21 schreef sjakie007 het volgende:

[..]

Ja, ik zie dat het te exporteren is naar een bepaald bestand. Ik vraag me alleen af of er ergens een programma is wat voor de consument is. Een programma waarin je duidelijk je financiële reilen en zeilen kan vastleggen.
Dat kan je prima in Excel doen Die andere programma's zijn veel te ingewikkeld, en veel te duur
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:12:50 #51
2053 Jezebel
pearls before swines
pi_45601918
Ik spaar een vast bedrag en zet elke maand meteen de vaste lasten opzij. Wat over is gaat ook echt op.
-= It's like wiping your ass with silk... I love it. =-
pi_45602052
wij hebben 5 rekeningen

Ik en mijn vriendin hebben een eigen rekening, daar komt het loon op binnen.
Daarvan gaat vaste bedragen naar:
- de vaste lasten rekening (die weer met een automatische incasso d'r af worden gehaald, aan het eind van de maand is deze zo goed als leeg)
- de gezamenlijke lopende rekening (hier gaan alle boodschappen enzo af, eigenlijk alles verder... als het op is het op, maar dat gebeurt niet zo vaak )
- de spaarrekening (daar halen we nooit geld af, alleen in zeer uitzonderlijke gevallen)

Alles wat op de eigen rekeningen overblijft is zakgeld, maar meestal komt dat allemaal op de gezamenlijke lopende rekening te staan, waar verder alles van betaald wordt
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:16:43 #53
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_45604050
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 15:32:11 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_45606146
Ik heb een betaalrekening en een spaarrekening

Als stufi/loon binnenkomt betaal ik m'n rekeningen.
Er gaat 40 euro van mn betaal naar mn spaarrekening

en van de rest betaal ik m'n eten en uitgaan enzo
pi_45608465
Zorg gewoon altijd dat ik een flinke smak geld 'reserve' heb gewoon voor het geval dat. Verder hou ik werkelijk elke cent die binnenkomt en weer uitgegeven word netjes bij doordat ik altijd overal bonnetjes van bewaar en sorteer ik alles netjes op datum/volgorde in een grote archiefklapper.

Is een tik die ik al heb sinds m'n elfde of zo.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:57:33 #56
138448 PeZu
Suspended animation
pi_45610656
heel simpel: niet
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_45611809
Ik heb trouwens gewoon een excel werkblad gemaakt voor het komende jaar waarin staat wat ik verwacht aan inkomsten en aan uitgaven. Mijn loon en telefoonkosten zijn wisselend, dus hiervoor heb ik het gemiddelde van 2006 genomen. Dit is dan een soort van begroting. Ik geef daarna de werkelijke inkomsten en uitgaven aan per maand. Aan het einde van de maand stort ik ook nog een bepaald bedrag naar mijn spaar. Meestal is dit een deel van wat ik over heb.
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
pi_45622400
Mijn inkomsten en vaste uitgaven staan in een excelsheet. Wat overblijft wordt verdeeld over de spaarrekening en weggaan. Spaar elke maand sowieso een vast bedrag voor onverwachte uitgaven zoals autoreparaties, wasmachine, tv die stuk gaat ed ed.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_45622940
wij hebben ook een excel sheet met daarin de inkomsten. daaronder de vaste lasten en verplichten onszelf ook om te sparen. wat dan over is is voor leuke dingen.

echt al onze rekeningen zijn automatische afschrijven en heb ze zoveel mogelijk op de 1ste van de maand gezet.
dit gaat al 3 jaar goed zo en kom eigenlijk nooit voor verrassingen te staan.
pi_45625649
Ik hou het niet bij.
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_45626128
Ik heb niet zo'n ingewikkeld uitgave patroon.

Heb bij 3 bedrijven rekeningen of andere financiele producten.

Rabobank:
Betaalrekening
Spaarrekening
Beleggingsrekening

Spaarbeleg:
E-rekening
Spaarcomfort
Rendementsplan

Robeco
Beleggingsrekening

Fortis
Spaarloonrekening

Dit hou ik bij in een excelbestand. Wanneer mijn betaalrekening te vol raakt (>600 euro) gaat dat weer naar een spaarrekening. Beleggingen bekijk ik af en toe en handel er dan naar. Zo ben ik precies op de hoogte van mijn totale vermogen. De uitgaven heb ik sowieso wel in de hand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')