quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:46 schreef Christine het volgende:
Eigenlijk mag ik niet klagen. Ik heb een leuke avond gehad en met een hele mooie man in een bar gehangen. Maar waarom voelt het dan zo leeg?
Wij (of iig ik) zal mijn best doenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:57 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Als mannen dat nu ook kunnen willen doen, dan is mijn dank weer groot![]()
![]()
-OT-
Oke, ondanks dat er veel op me af komt in korte tijd.
Nu nog alles op een rijtje zetten en een besluit nemen of ik die baan aan ga nemen...
Dat ook, maar wat 'n onrustige nachtquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:21 schreef scrub_nurse het volgende:
wakker
"be very carefull what you wish for..." ik vind het geen uitspraken!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:56 schreef ThunderChild het volgende:
Nou weet ik weer waarom ik zo'n godverdomme tyfus hekel aan m'n ouders heb. Echt waar, ik hoop dat ze allebei zo snel mogelijk het loodje leggen . . .![]()
wie moet je serieus nemen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Boos, verdrietig en niet serieus genomen.
Jij hebt echt geen idee . . .quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:25 schreef dribbel79 het volgende:
"be very carefull what you wish for..." ik vind het geen uitspraken!
OK, bon! Sterkte in that casequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen idee . . .![]()
wie moet ik dan stalken?quote:
Join the clubquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:52 schreef izzow het volgende:
kut, hopeloos, liefdesverdriet
he he herkenbaar van dat dutje heb m net gehadquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
Last van m'n nek![]()
Verder gaat 't niet onaardig, zo even 'n dutje doen denk ik. Begin 'n oude man te worden
Succes morgen. Je kan het. 20 minuutjes duurt zo'n examen, geen kunst aan.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:51 schreef RealZeus het volgende:
De zenuwen gieren nu al dor mijn keel.
Morgenvroeg om 8 uur rijexamen.
Het is wetenschappelijk bewezen dat je het uur nadat je bent opgestaan het best presteert. 7 uur uit bed dus!quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:51 schreef RealZeus het volgende:
Heel veel succes morgen!!!!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:51 schreef RealZeus het volgende:
Dergelijke vragen zijn vaker nuttiger dan een dag werken aan allerlei vergankelijke dingen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:26 schreef no1uknow het volgende:
Vandaag hé.
Is weer zo'n dag dat ik me afvraag, Wat voor nut heeft het leven nou eik.
Waarom zit ik hier nog steeds en ben ik niet verspreid in 1000 stukjes op de voorkant van een trein ofzo.
Wat is het doel? Waarom leef ik eigenlijk? Je kan bijv. zeggen ja 1 mln euro verdienen.
Maar dan? ik snap het niet
Dat heb ik meestal als ik gezeik heb of een leuk meisje heb leren kennen .
En ik heb dus een meisje leren kennen en kreeg meteen een hoop gezeik ermee. Niet van het meisje, die vind mij ook leuk, maar omgeving enzo, maar dat is een ander verhaal.
Ik vraag me nu echt af.
Waar dient dit allemaal voor
Ook zoiets; Ik was net jumpstyle aan het luisteren, kom ik tot de conclusie dat ik jumpstyle eik helemaal niet leuk vind..
Nu heb ik Audioslave - Drown me slowly onbewust aangezet aanstaan..
Dit gaat vaak gepaard met een totaal nutteloze dag.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:54 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Succes morgen. Je kan het. 20 minuutjes duurt zo'n examen, geen kunst aan.
Verder gaat het met mezelf erg okay. Ik ben goed bezig.![]()
Dan moet ik van huis,dus dat kan niet.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:00 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk bewezen dat je het uur nadat je bent opgestaan het best presteert. 7 uur uit bed dus!
quote:
Veel succes op je eerste werkdagquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
Aardig weekend gehad, morgen beginnen bij m'n nieuwe baan. Gelukkig rustig inkomen met 'n paar uurtjes werk. Ben benieuwd, zal weer 'n hele ervaring zijn
Rustig blijven, dan doe je het gewoonquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:34 schreef RealZeus het volgende:
Ik hoop het.Er schijnt één examinator te zijn die je tot in den treure over die
mini-rotondes
in Vinkhuizen (Groningen) stuurt.En dat is niet fijn met een combinatie van 18,20 meter in een stad met zoveel fietsers over kleine pleintjes rijden.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:35 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Een ietsiepietsie aangeschoten en moe van het schrijven van 11 A4'tjes achter elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |