Dat heb ik ook zo vaak bij anderen gezegd dus begrijp je helemaalquote:
quote:
Iets verkeerds gedaan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:00 schreef Chanty het volgende:
Als een nul.
Als je zelf maar beter weet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:10 schreef nomen_nescio het volgende:
Worthless. Altijd leuk schoonouders die speciaal langskomen om je nog even extra in een hoek te trappen en je dat nog eens in te wrijven dat je niks waard bent
Uiteindelijk komt alles goed ja......quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:47 schreef Koningin het volgende:
Redelijk, ik moet gewoon wat meer geduld hebben......en dan komt alles vanzelf goed.
Ja, maar wanneer is dat dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:53 schreef FreakerS het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt alles goed ja......
same here...quote:
Wat zijn we leuk he?!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:32 schreef MisterTata het volgende:
Snapt weer eens helemaal niks van het vrouwelijk geslacht![]()
Ontzettend leuk, maar wees nu eens duidelijk (tegen alle vrouwen gericht dit hequote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wat zijn we leuk he?!![]()
OT: Nog steeds ziekig, maar blij dat ik er even uit ben geweest.
Ik heb nu last van plaatsvervangende schaamte en bied namens ons allemaal onze excuses aan. Kusjekroel.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:37 schreef MisterTata het volgende:
[..]
Ontzettend leuk, maar wees nu eens duidelijk (tegen alle vrouwen gericht dit he)
Beterschap![]()
Als mannen dat nu ook kunnen willen doen, dan is mijn dank weer grootquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:37 schreef MisterTata het volgende:
Ontzettend leuk, maar wees nu eens duidelijk (tegen alle vrouwen gericht dit he)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |