Omdat je hem niet mee hebt genomen naar huis.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:46 schreef Christine het volgende:
Eigenlijk mag ik niet klagen. Ik heb een leuke avond gehad en met een hele mooie man in een bar gehangen. Maar waarom voelt het dan zo leeg?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:46 schreef Christine het volgende:
Eigenlijk mag ik niet klagen. Ik heb een leuke avond gehad en met een hele mooie man in een bar gehangen. Maar waarom voelt het dan zo leeg?
Wij (of iig ik) zal mijn best doenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:57 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Als mannen dat nu ook kunnen willen doen, dan is mijn dank weer groot![]()
![]()
-OT-
Oke, ondanks dat er veel op me af komt in korte tijd.
Nu nog alles op een rijtje zetten en een besluit nemen of ik die baan aan ga nemen...
Dat ook, maar wat 'n onrustige nachtquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:21 schreef scrub_nurse het volgende:
wakker
"be very carefull what you wish for..." ik vind het geen uitspraken!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:56 schreef ThunderChild het volgende:
Nou weet ik weer waarom ik zo'n godverdomme tyfus hekel aan m'n ouders heb. Echt waar, ik hoop dat ze allebei zo snel mogelijk het loodje leggen . . .![]()
wie moet je serieus nemen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:41 schreef Twisted_fok het volgende:
Boos, verdrietig en niet serieus genomen.
Jij hebt echt geen idee . . .quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:25 schreef dribbel79 het volgende:
"be very carefull what you wish for..." ik vind het geen uitspraken!
OK, bon! Sterkte in that casequote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen idee . . .![]()
wie moet ik dan stalken?quote:
Join the clubquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:52 schreef izzow het volgende:
kut, hopeloos, liefdesverdriet
he he herkenbaar van dat dutje heb m net gehadquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
Last van m'n nek![]()
Verder gaat 't niet onaardig, zo even 'n dutje doen denk ik. Begin 'n oude man te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |