Wiequote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er is er wel eentje die dat deed. Maar ik zal niet verklappen wie.
Nagel em (of haarquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er is er wel eentje die dat deed. Maar ik zal niet verklappen wie.
Gewoon de OP van de sticky lezenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:08 schreef mash_ het volgende:
Uhm ik ga zo ook maar is stemmenmoet ik alleen eerst ff op zoeken hoe dat moet
Niks daarvanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:11 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Tis toch zeker zo
Maar m'n fans kunnen in m'n Fobo terecht voor foto's
hierquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:13 schreef mash_ het volgende:
ik moet nog stemmen wie bied het meest?>?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:13 schreef mash_ het volgende:
Trouwens, je icoontje, Hammyquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:13 schreef mash_ het volgende:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:13 schreef mash_ het volgende:
Oh, dat zou kunnen hoor, was zeker het enige levende topic in de ATquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:58 schreef Sloffie het volgende:
[..]
hier nooit? poos trug nog jou snachts een keer hier in de SC gesproken... vraag me niet waarom, maar ik weet ut nog![]()
vertel..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:22 schreef Borkydude het volgende:
Als ik de stemmen tot nu toe zo'n beetje hoor gaat het heel spannend worden
vertel ?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nouja ze ziet hier niet op fok dus heeft weinig zin
uhm hier op fok sletjes. zou het neit wetenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:49 schreef eRrrrJeee het volgende:
omg... en hier op fok?
moet je topic lezen waar de foto's in staan'...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
uhm hier op fok sletjes. zou het neit weten
Maar hoe kan je nou stemmen![]()
tussen wie twijvel jequote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:25 schreef eRrrrJeee het volgende:
ik heb getost om ? of ?... kop of muntik wist niet wie ik moest kiezen. (2 damens)
Van loserquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:45 schreef eRrrrJeee het volgende:
Ijsmeis?
als je nu 0 stemmen krijgt.. krijg je dan ook een speciale vermelding?
En daarom is er een crewjuryquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:45 schreef eRrrrJeee het volgende:
want stemmen gaat volgens mij meer op populariteit en niet omt uiterlijk/lichaamsbouw...
of zit ik nu weer te gissen naar nix
oke oke...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En daarom is er een crewjury.
De helft van die jury komt namelijk helemaal niet in PUB en kennen de pubers helemaal niet.
Dus uiteindelijk is het behoorlijk eerlijk!
En ik moet zeggen dat vorig jaar de crewjury en de users bijna hetzelfde hebben gestemd, dus volgens mij stemt iedereen toch wel behoorlijk eerlijk hoor![]()
Ik kan die zien in mijn mailquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:48 schreef Frederiqueske het volgende:
waar kan je eigenlijk de tussenstand zien van het stemmen??
ooooow dus je kan het manipulerenquote:
wat is nu 7dagen!!quote:
En je hebt ADHDquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:00 schreef Frederiqueske het volgende:
ZEVEN DAGEN GEDULD HEBBEN????????? weet je hoe lang man amai amai, ik heb geen geduld hoor, ik ben altijd nieuwsgierig![]()
wat nou ik heb helemaal geen adhd man, ben gewoon zo spontaanquote:
wooohoooo ben iig van de 0 af whehe, thank you God, ik zal nu wel ietsje vaker naar de kerk gaan whehequote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:17 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, weet je wat, alle dames hebben in ieder geval 1 stem of meer.
En van de heren hebben er 7 8 al 1 stem of meer.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:25 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
wooohoooo ben iig van de 0 af whehe, thank you God, ik zal nu wel ietsje vaker naar de kerk gaan whehe![]()
lol ik noem jou ook geen God whehe, maar ik heb tot God gebeden om iig van de 0 af te komen whehe en da's geluktquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..].
Je hoeft me geen God te noemen hoor.
Wie precies allemaal?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:17 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, weet je wat, alle dames hebben in ieder geval 1 stem of meer.
En van de heren hebben er 7 8 al 1 stem of meer.
weer een beetje jammer he zo geheimzinnig allemaal whehequote:
hij wilt ook weten of ie van de 0 af isquote:
Jup, een knuffel van het knuffelhondjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Krijgt de winnaar ook nog iets naast een tag ?
Denk 't wel jaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Krijgt de winnaar ook nog iets naast een tag ?
Zeg ik nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:51 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hij wilt ook weten of ie van de 0 af is
We want namesquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zeg ik niet. Er staan wel 3 heren samen op nummer 1
tot nu toe .
Ach wat lief !quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jup, een knuffel van het knuffelhondje!
nee ik wil niet de eerste zijn voor het straks een rel is whehequote:
Kut, als ik dat had geweten hadik ook mee gedaanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Denk 't wel ja
een kusje van Ijsmeis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |