Ik kom hier nooit, maar Liiszle was toevallig op de laatste meeting waar ik wasquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:24 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nu wel
en trouwens ik lurk echt veel in pub en post heeeeel soms maar ben idd geen actief user hier.
De vorige hier die zo oud was als jij kreeg te horen dat ie pedo was en kreeg een hoop topics in ONZquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kom hier nooit, maar Liiszle was toevallig op de laatste meeting waar ik was.
Daarom kom ik er ook nooitquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:27 schreef Borkydude het volgende:
[..]
De vorige hier die zo oud was als jij kreeg te horen dat ie pedo was en kreeg een hoop topics in ONZ
Al 2 stemmen dus?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:37 schreef quickie1985 het volgende:
MEREL-FANATIC
Je wil ff alleen wat aandachtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:24 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nu wel
en trouwens ik lurk echt veel in pub en post heeeeel soms maar ben idd geen actief user hier.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:47 schreef ArendBarend het volgende:
Op jezelf stemmen is uit den boze uiteraard, he![]()
hier nooit? poos trug nog jou snachts een keer hier in de SC gesproken... vraag me niet waarom, maar ik weet ut nogquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kom hier nooit, maar Liiszle was toevallig op de laatste meeting waar ik was.
Liever alleen de winnaarsquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:59 schreef Borkydude het volgende:
Krijgen we ook volledige uitslag? Of alleen de winnaars?
Ik heb geen idee. Ik weet dat een van de users die de meeste stemmen had er 6 in totaal had gekregen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:58 schreef ArendBarend het volgende:
Volgens mij zijn er straks niet veel meer stemmen dan deelnemers trouwens
Hoe was dat vorig jaar? Hoeveel mensen hadden toen gestemd? 16 deelnemers waren er toen toch?
Dat zie ik nog welquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:59 schreef Borkydude het volgende:
Krijgen we ook volledige uitslag? Of alleen de winnaars?
true.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:03 schreef ArendBarend het volgende:
Ik wil het namelijk liever niet weten als ik als enige 0 stemmen heb ofzo
kan me voorstellen dat dat ook voor de rest geldt
Jij hebt er sowieso geen 0quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:03 schreef ArendBarend het volgende:
Ik wil het namelijk liever niet weten als ik als enige 0 stemmen heb ofzo
kan me voorstellen dat dat ook voor de rest geldt
Wiequote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er is er wel eentje die dat deed. Maar ik zal niet verklappen wie.
Nagel em (of haarquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er is er wel eentje die dat deed. Maar ik zal niet verklappen wie.
Gewoon de OP van de sticky lezenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:08 schreef mash_ het volgende:
Uhm ik ga zo ook maar is stemmenmoet ik alleen eerst ff op zoeken hoe dat moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |