abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 november 2006 @ 23:04:30 #51
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_43493056
quote:
Op zondag 12 november 2006 02:57 schreef mike_another het volgende:

[..]

Misschien was ik wat onduidelijk. Wat ik bedoelde was: als je een munt in de lucht gooit heb je 50% kans dat hij met de kop naar boven op de grond valt, een grote kans dus: 1 op 2.
Ligt eraan..ligt aan de grond..waneer je spleetjes en "cracks" uitsluit zal de kans veranderen. Zo is er ook een 0 % kans. Het is maar net onder welke regels je iets wilt berekenen. Maar k we doen het even op jouw manier..geheel egaal dus kop of munt..50-50..
quote:
Hoeveel mensen denk je dat er in een ruimte moeten zitten om diezelfde grote 50% kans te hebben er toevallig 2 mensen aanwezig zijn die op dezelfde dag jarig zijn? Het antwoord is dus dat je slechts 23 willekeurige mensen op sraat hoeft aan te spreken om een 50% kans te hebben dat je er 2 vindt die op dezelfde dag geboren zijn.
kijk je brengt het nu niks anders welk land? Nederland? Waar moeten die 23 mensen aan voldoen..moeten ze onder de honderd of erboven zijn. Is er net een geboortegolf geweest..?? Dat soort vragen zou ik eerst gaan stellen of je moet een hele goede bron hebben. Maar ik heb hier echt mijn twijfels over..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  Moderator zondag 12 november 2006 @ 23:18:10 #52
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43493563
quote:
Op zondag 12 november 2006 02:57 schreef mike_another het volgende:

[..]

Misschien was ik wat onduidelijk. Wat ik bedoelde was: als je een munt in de lucht gooit heb je 50% kans dat hij met de kop naar boven op de grond valt, een grote kans dus: 1 op 2. Hoeveel mensen denk je dat er in een ruimte moeten zitten om diezelfde grote 50% kans te hebben er toevallig 2 mensen aanwezig zijn die op dezelfde dag jarig zijn? Het antwoord is dus dat je slechts 23 willekeurige mensen op sraat hoeft aan te spreken om een 50% kans te hebben dat je er 2 vindt die op dezelfde dag geboren zijn.
Ik begrijp nog steeds niet precies waar je heen wilt, gaat dit nu over tarot, of wat bedoel je?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 14 november 2006 @ 09:43:00 #53
110414 _Flame_
Allemaal gelul
pi_43534874
Heeft er iemand mischien zin en tijd ook voor mij ook een lezing oid te doen?
Ik heb niet echt een vraag maar ik wil eigenlijk gewoon weten of t goed zit zo
Ik hoor alleen maar bla bla bla
  maandag 20 november 2006 @ 13:36:17 #54
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_43715318
Ik gooi mezelf ook even neer, voor wie graag wil/tijd heeft
Er zal in elk geval genoeg te lezen zijn

Geboren: 26-05-1978, om 01.37 te Den Haag
  Moderator maandag 20 november 2006 @ 13:39:59 #55
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43715414
Mag ik de horoscoop maken en gebruiken voor mijn studie?
Als ik iets uitwerk pm of mail ik je, vind je dat goed?
  maandag 20 november 2006 @ 13:41:38 #56
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_43715469
Je mag ermee doen wat je wilt uiteraard!

Ik ben op dit moment gewoon een beetje benieuwd naar komende tijd.
Het lijkt wel alsof Mars al 6 jaar in mijn teken staat ofzo want het is 1 grote chaos. Nu veranderen er waanzinnig veel dingen, dus ik ben benieuwd of dat ook een beetje rust gaat geven.
  Moderator maandag 20 november 2006 @ 13:51:26 #57
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_43715803
Wat ik wel zie is dat je een yodfiguur hebt in je geboortehoroscoop, een yod geeft over het algemeen al vaak een onrustig gevoel.

Je hebt ook een ongeaspecteerde zon, die het gevoel van onrust nog vergroot.

Zowel bij een yod als een ongeaspecteerde planeten zie je vaak dat er thema's zijn die in de familie zijn blijven liggen, heel vaak zijn dat ook talenten.

Ik werk het even uit en mail je later even, ik was toevallig net met het yodfiguur bezig

Ik denk dat mars er niet zo heel veel mee te maken heeft
  maandag 20 november 2006 @ 13:53:34 #58
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_43715867
Ohjeee...dat verklaart mijn vervelende boogschutter
Alvast bedankt in ieder geval, hoop dat het voor jou leuk om te doen is.
  maandag 20 november 2006 @ 15:49:39 #59
110414 _Flame_
Allemaal gelul
pi_43719080
ow ik zal mijn geboorteplaats en datum ook maar even neerzetten dan, is wel zo handig natuurlijk

25-09-1980 te Roermond
pi_43719132
Zou iemand mij kunnen doen?

23 - 01 - 1977 te Amsterdam.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_43727000
Senesta...zou je ook een geboortehoroscoop voor mij willen/kunnen maken als je tijd hebt???

Als je dat inderdaad zou willen...laat het dan even weten dan pm ik je mijn gegevens
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  donderdag 30 november 2006 @ 21:47:17 #62
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_44037986
tvp-tje
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zaterdag 2 december 2006 @ 16:35:36 #63
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44081586
_flame_ ik wil wel voor jou een legging doen. Ik zal deze vanavond doen. Eerst ff eten want op een lege maag gaat dat leggen niet zo goed Ik heb alle gegevens en houd hem gewoon algemeen. Leze straks. Ik heb aardig wat ervaring. Op beurzen zit ik nog net niet. Dus ben benieuwd wat er voor je uitkomt en of het een beetje klopt..misschien wel leuk om wat meer over je persoonlijkheid te horen?
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  zaterdag 2 december 2006 @ 19:37:25 #64
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44086031
Algemene legging voor _flame_ aan de hand van 7 kaarte, de hexagramlegging. In het midden de persoonskaart dan de drie bovenste 1,2 en 6 de positieve invloeden op deze persoon en kaart 3,4 en 5 de negatieve invloeden. Flame uit Roermond geboren 25 september 1980, 26 jaar. Bij deze laat de kaarten rustig op je inwerken. Ik zal mijn best doen.

De persoonskaart de keizerin: de keizerin zit op haar troon. Ze zit vol liefde en bezit materiele macht. Op de kaart zie je dat ze een gouden scepter vasthoud wat ook juist weer op die macht duid. In de griekse legenden bezat de gouden scepter/staf wonderbaarlijke krachten. Aan het eind van de scepter een gouden bal. Een symbool van keizerlijkheid. Haar lokken komen onder haar kroon uit. Ze wordt daardoor ook wel geassocieerd met sensuele liefde, vruchtbaarheid en overvloed. Sterke band met de aarde of ook wel de natuur.

Er zijn zowel negatieve als positieve invloeden op de persoonskaart aanwezig. Laten we beginnen met de positieve. De magier Deze houdt ook een scepter in zijn hand. Nou ja scepter, meer een toverstaf met twee identieke zijdes. De magier heeft de kracht over verschillende symbolen. De kaart is sterk aanwezig boven de persoonskaart. Jouw manier van leven en je manier van het controleren van de situatie dmv kennis en "toverspreuken" houden je goed op de been. De magier heeft voor mijn gevoel een grote vrijheidswaarde, je kunt met deze kaart zoveel doen. Grenzen? Wie heeft ze gemaakt, zou jij ze kunnen breken? Maar heb je daar wel behoefte aan als keizerin. Meestal laat je alles op je afkomen en wacht je af. Maar tevens kun je dmv een bepaalde beweging van die troon af ineens in een totaal andere rol stappen.

kaart 2: de hogepriester De magier en de hogepriester zijn in verband met elkaar net zoals vele andere kaarten in het tarotdeck. De magier verenigd zaken door ze te balanseren. De hoge priester analyseerd en haalt ze uit elkaar. De kennis die de magier al in zich heeft wordt onderworpen aan experimenten.

kaart 6: munten 7 Op de kaart een man die op zijn staf leunt en wat munten bij elkaar geveegt heeft. Er blijft ondanks het opruimen van dingen wel wat liggen. Je hoeft niet alles te doen. Voor jou hoeft het niet perfect want er komt immers een nieuwe dag. Wel kan je genieten van het behaalde resultaat.

Dan de negatieve invloeden: kaart 3: zwaarden zes, een tocht. Het verlaten van..wat het ook mag zijn als je in de boot stapt moet je roeien. Dit kan energie kosten en of de reis veilig is houden we maar terzijde, want dat wordt niet gezegd. Storm misschien, misschien vlak water. Misschien dat je iets achter gaat laten en dat je vertrekt.

kaart 4: kelken 2 de geliefden die proosten. Als je verliefd bent momenteel kan het zijn dat je die persoon graag aan wilt raken, haar misschien een hand toe wilt reiken. Het initiatief komt van jou en hoe er gereageerd wordt is altijd afhankelijk van situaties e.d. Voor sommige dingen kies je zelf, maar maak ze niet moeilijker dan dat ze zijn, mocht dit een twistpunt zijn.

kaart 5: Ridder van de munten: Hij zit op een zwart paard en lijkt ook wat aan te bieden..een munt iig. In zijn harnas. Strijd gestreden? Het ziet ernaar uit dat je geeft, maar dat je je handschoen aanhoudt, bang om van je paard geworpen te worden. Misschien zou je dat gevoel eens moeten laten gaan. Anders blokkeerd het misschien heel veel.

Al met al hopelijk een waardevolle legging. Als ik het zo zie denk ik dat je een hele relaxte persoon bent die wacht wat er op zich afkomt. Heel veel mensen willen in dit leven aktie ondernemen, maar voor jou is dat juist wat minder nodig, omdat veel dingen als persoon zijnde naar je toekomen. Wat ik verder opmerk is een harde werker op zoek naar genegenheid(daarbij waarschijnlijk moeite ondervind) en een sterk mens met verborgen krachten.

Ik hoop dat je het leuk vind dat ik dit voor je heb gedaan. Laat even weten wat je ervan vind.
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_44089985
Normalneo zou je voor mij misschien ook een legging willen doen?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  zaterdag 2 december 2006 @ 23:57:05 #66
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44093045
Binnekort hou deze tegoed k..
  zondag 3 december 2006 @ 23:07:54 #67
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44118642
Beste myxomatosekonijn..wat een naam zeg..

Misschien wel leuk om wat achtergrondinformatie over de tarot te horen. "Ken uzelve" stond boven de deur van de Apollo-tempel in Delphi. Geen motto van de christelijke kerk die wilde dat de mensen gehoorzaamden. Er is zoveel over te vertellen. Zo ook het voorbeeld uit de matrix triologie waar boven de deur van de waarzegsters kamer "ken uzelve" staat. De waarzegster wijst ernaar en mbt tot zelfontplooiing kwam Neo er aardig mee op weg..niettemin werd hij een handje geholpen door "omstandigheden". Waar het precies vandaan komt is niet geheel duidelijk in Europa werd echter in de 13e eeuw het gokken met kaarten gedeeltelijk verboden en af en toe mocht het zelfs alleen maar in het weekend. De verschillende stromingen in de kaarten hebben gezorgd voor ontiegelijk veel decks en er zijn verschillende legwijzen bedacht. De oorsprong is niet geheel duidelijk, Egypte de zigeuners en de rozenkruisers..allemaal hun eigen wetten en regels..maar waar het precies vandaan komt?? Genoeg keuze iig.

Wat mij betreft kunnen we beginnen met de legging jou Myxomatosekonijn. Ergens in het Westen..3 maart 1979, 27 jaar. Ik zit even te kijken naar een goede legging voor je..ik gebruik ook de hexagramlegging. Ik vind deze momenteel erg geschikt voor een algemene legging dus ga dat ook niet veranderen. Ik wil wel graag, horen wat je ervan vind. Dus ik trek 1 persoonskaart, 3 positieve invloeden op jou als persoon en 3 negatieve invloeden die op jou betrekking hebben. Je kunt dit heel algemeen zien. Laten we maar eens beginnen.

de persoonskaart:staven zeven we zien een persoon op de kaart die zich verdedigd. De persoon houdt een staaf vast en daarmee probeert hij de zes andere staven die hem van de berg proberen af te duwen "angst" aan te jagen. De persoon staat wel stevig op zijn voeten, maar het is een dreiging van buitenaf. Misschien een dreiging die je als persoon dagelijks ervaart. Hoe je je ook verdedigd de volgende 3 kaarten zullen je positieve tips geven hoe heer mee om te gaan en de negatieve zal ik zo positief proberen te intrepreteren. Ik draai nu de positieve kaarten om 1, 2 en 6.

postieve invloeden kelken tien een gelukkig samenzijn van jou en je partner. Spelende kinderen op de kaart. De mooie kleuren van de regenboog. Het land, het huis, gelukkigheid. Dat zijn positieve invloeden op jou als persoon.

staven negen Gewond/geschaafd aan het hoofd, maar wel een overwinning behaald en de rest van de staven achter je. Je hebt waarschijnlijk vaak overwinningen behaald die je uit benarde situaties haalden. Je kunt ook tevreden zijn over je resultaat. Het is immers niet voor niets geweest. Het maakt je tot de persoon die je nu bent.

kaart 6 (links van 1) aas van de zwaarden: een wolk en een witte hand met daaruit een zwaard om-hoog-stekend. Een kroontje aan de top van het zwaard met wat groene twijgjes eraan. Een van de gelukskaarten. Een hulp in de vorm van een uitstekende/verlichte hand die je telkens beschermt en wat eigenlijk een geheimzinnig/speciaal "wapen" is/kan zijn.

Dan de drie negatieve kaarten/invloeden van rechts naar links 3, 4, en 5.
3: het oordeel Zie hier de mooie balans tussen alles..eigenlijk houd bijna alles elkaar in evenwicht. Het oordeel de kaart wil niks in dit geval niks anders zeggen dat er oordelen geveld worden. Als dit van negatieve invloed kan zijn wil het niet zeggen dat het afbraak doet aan jou als persoon zijnde. Immers het oordeel kotm als een boodschap waar je lering uit kan trekken. Het wil ook niet zeggen: winnen of juist verliezen. Dat is er niet..we zijn allen uniek. Misschien dat je op je plaatst gewezen kan worden door de toeter die de Engel blaast stapje hoger na het oordeel heel goed mogelijk. Dit is iets wat heel vaak gebeurt en wat je ook ziet in de Egyptische oudheid. De weegschaal van Maat bijv. genoeg over deze.

Een andere negatieve invloed op de persoon: de duivel deze ligt onder de persoonskaart. Wil niks anders zeggen dan de gebondenheid, het vastgeketend zitten in een relatie of een toestand. Om de ketens af te werpen hoef je alleen maar een stap naar voren te zetten. "Vast-zitten" is een groot woord en het is niet de persoon de duivel of wat dan ook. Gewoon die invloed van de kaart op de persoon, misschien verbintenissen die je bent aangegaan waaraan je af en toe twijfeld.

De laatste kaart 6: schildknaap van de zwaarden Als je jezelf teveel bevestigd wilt zien en jezelf teveel bewondert kun je daarin verdwijnen. Door naar andere mensen te kijken en te ontmoeten kun je je eigen waarde beter inschatten.

Leuke legging: even kort wat me vooral opvalt in deze legging. Strijd voeren op veel aspecten, wisselwerking in het gezin of liefde van aan de ene kant juist de vrijheid aan de andere kant juist niet de vrijheid. De overwinningen en het geluk. En boodschappen die ontvangen worden door de strijd die je voert hoeven niet altijd positief te zijn.

That's it..

[ Bericht 0% gewijzigd door Normalneo op 03-12-2006 23:13:36 ]
pi_44147596
quote:
Op zondag 3 december 2006 23:07 schreef Normalneo het volgende:
Beste myxomatosekonijn..wat een naam zeg..

Misschien wel leuk om wat achtergrondinformatie over de tarot te horen. "Ken uzelve" stond boven de deur van de Apollo-tempel in Delphi. Geen motto van de christelijke kerk die wilde dat de mensen gehoorzaamden. Er is zoveel over te vertellen. Zo ook het voorbeeld uit de matrix triologie waar boven de deur van de waarzegsters kamer "ken uzelve" staat. De waarzegster wijst ernaar en mbt tot zelfontplooiing kwam Neo er aardig mee op weg..niettemin werd hij een handje geholpen door "omstandigheden". Waar het precies vandaan komt is niet geheel duidelijk in Europa werd echter in de 13e eeuw het gokken met kaarten gedeeltelijk verboden en af en toe mocht het zelfs alleen maar in het weekend. De verschillende stromingen in de kaarten hebben gezorgd voor ontiegelijk veel decks en er zijn verschillende legwijzen bedacht. De oorsprong is niet geheel duidelijk, Egypte de zigeuners en de rozenkruisers..allemaal hun eigen wetten en regels..maar waar het precies vandaan komt?? Genoeg keuze iig.

Wat mij betreft kunnen we beginnen met de legging jou Myxomatosekonijn. Ergens in het Westen..3 maart 1979, 27 jaar. Ik zit even te kijken naar een goede legging voor je..ik gebruik ook de hexagramlegging. Ik vind deze momenteel erg geschikt voor een algemene legging dus ga dat ook niet veranderen. Ik wil wel graag, horen wat je ervan vind. Dus ik trek 1 persoonskaart, 3 positieve invloeden op jou als persoon en 3 negatieve invloeden die op jou betrekking hebben. Je kunt dit heel algemeen zien. Laten we maar eens beginnen.

de persoonskaart:staven zeven we zien een persoon op de kaart die zich verdedigd. De persoon houdt een staaf vast en daarmee probeert hij de zes andere staven die hem van de berg proberen af te duwen "angst" aan te jagen. De persoon staat wel stevig op zijn voeten, maar het is een dreiging van buitenaf. Misschien een dreiging die je als persoon dagelijks ervaart. Hoe je je ook verdedigd de volgende 3 kaarten zullen je positieve tips geven hoe heer mee om te gaan en de negatieve zal ik zo positief proberen te intrepreteren. Ik draai nu de positieve kaarten om 1, 2 en 6.

postieve invloeden kelken tien een gelukkig samenzijn van jou en je partner. Spelende kinderen op de kaart. De mooie kleuren van de regenboog. Het land, het huis, gelukkigheid. Dat zijn positieve invloeden op jou als persoon.

staven negen Gewond/geschaafd aan het hoofd, maar wel een overwinning behaald en de rest van de staven achter je. Je hebt waarschijnlijk vaak overwinningen behaald die je uit benarde situaties haalden. Je kunt ook tevreden zijn over je resultaat. Het is immers niet voor niets geweest. Het maakt je tot de persoon die je nu bent.

kaart 6 (links van 1) aas van de zwaarden: een wolk en een witte hand met daaruit een zwaard om-hoog-stekend. Een kroontje aan de top van het zwaard met wat groene twijgjes eraan. Een van de gelukskaarten. Een hulp in de vorm van een uitstekende/verlichte hand die je telkens beschermt en wat eigenlijk een geheimzinnig/speciaal "wapen" is/kan zijn.

Dan de drie negatieve kaarten/invloeden van rechts naar links 3, 4, en 5.
3: het oordeel Zie hier de mooie balans tussen alles..eigenlijk houd bijna alles elkaar in evenwicht. Het oordeel de kaart wil niks in dit geval niks anders zeggen dat er oordelen geveld worden. Als dit van negatieve invloed kan zijn wil het niet zeggen dat het afbraak doet aan jou als persoon zijnde. Immers het oordeel kotm als een boodschap waar je lering uit kan trekken. Het wil ook niet zeggen: winnen of juist verliezen. Dat is er niet..we zijn allen uniek. Misschien dat je op je plaatst gewezen kan worden door de toeter die de Engel blaast stapje hoger na het oordeel heel goed mogelijk. Dit is iets wat heel vaak gebeurt en wat je ook ziet in de Egyptische oudheid. De weegschaal van Maat bijv. genoeg over deze.

Een andere negatieve invloed op de persoon: de duivel deze ligt onder de persoonskaart. Wil niks anders zeggen dan de gebondenheid, het vastgeketend zitten in een relatie of een toestand. Om de ketens af te werpen hoef je alleen maar een stap naar voren te zetten. "Vast-zitten" is een groot woord en het is niet de persoon de duivel of wat dan ook. Gewoon die invloed van de kaart op de persoon, misschien verbintenissen die je bent aangegaan waaraan je af en toe twijfeld.

De laatste kaart 6: schildknaap van de zwaarden Als je jezelf teveel bevestigd wilt zien en jezelf teveel bewondert kun je daarin verdwijnen. Door naar andere mensen te kijken en te ontmoeten kun je je eigen waarde beter inschatten.

Leuke legging: even kort wat me vooral opvalt in deze legging. Strijd voeren op veel aspecten, wisselwerking in het gezin of liefde van aan de ene kant juist de vrijheid aan de andere kant juist niet de vrijheid. De overwinningen en het geluk. En boodschappen die ontvangen worden door de strijd die je voert hoeven niet altijd positief te zijn.

That's it..
Allereerst bedankt voor de legging! Ik waardeer de moeite altijd zeer!

opmerkingen tov:

- persoonskaart: ik heb niet het idee dat mijn leven in teken staat van een dreiging alhoewel ik wel een vrij onzeker persoon ben (geweest); in het verleden meer dan nu. Ik probeer me telkens tegenover iedereen te bewijzen terwijl ik aan de andere kant ook wel het idee heb dat ik er mag zijn (maar dat besef is er niet altijd). Ik heb wel eens gehoord dat ik kracht uitstraal en er ' sta' terwijl ik dat totaal niet zo ervaar.
Weet niet of bovenstaande mogelijk aansluit met de kaart?

- kelken 10: ik geniet wel van het leven (met af en toe een dipje) ook al is er geen partner in mijn leven. ook heb ik geen kids zelf terwijl ik wel geniet van de kinderen die ik in mijn werk zie en tegenkom. Ik hou van kleine dingen en de gezelligheid; ook als ik alleen ben (heb ik regelmatig behoefte aan omdat ik al zoveel mensen in mijn werk zie en spreek).

-staven 9: heb altijd het idee gehad dat ik tot nu toe een heel rustig vaarwater heb qua leven over het geheel gezien; in mijn ogen weinig tegenslagen of ongelukkigheden (behalve ooit het uitgaan van een relatie die me diep heeft geraakt maar voor de rest heb ik het gevoel dat het me allemaal wel makkelijk afgaat).
- Aas van de zwaarden sluit in mijn ogen hier wel op aan: weet niet waar ik het aan verdiend heb of wie/wat me beschermd maar het gaat allemaal vrij makkelijk in mijn leven. Veel dingen zitten 'gewoon' mee en de laatste tijd vraag ik me steeds vaker af wanneer er nu de/een grote 'klap' gaat komen ofzo. Soms wel wat bang voor dat het allemaal zo makkelijk lijkt te gaan in vergelijking met sommige anderen. Mocht er zoiets als 'bescherming' van iets/iemand bestaan dan zou ik wel weten wat/wie dat dan is en waarom ik dat zo fijn in mijn leven heb! Voel me vaak echt een geluksvogel!

- Het oordeel: weet niet zo goed hoe ik dit moet zien: misschien toch een persoonlijke ' klap' waardoor ik weer dingen leer? (ik ben namelijk wel van mening dat je dingen meemaakt omdat je iets te leren hebt). Lastige kaart ? (vind ik)

- Duivel: misschien heeft dat te maken met dat ik graag weer terug zou willen naar het oosten van het land (vanwege sociale leven) terwijl een van mijn 2 banen hier te leuk vindt om zo maar van weg te lopen. Ik zit dus erg in dubio; nieuwe baan zoeken (die daar nauwelijks zijn in mijn werkveld) en sociaal leven weer op laten bloeien en weer veel contact met bijv. familie (bang dat ik niet genoeg meer van mijn ouders 'meekrijg' nu ze ouder worden) en vrienden (waar ik wel behoefte aan heb) of hier blijven met een leuke baan.... Dilemma

- Schildknaap: soms gaat het wel erg makkelijk af dat ik helemaal vertrouwen heb in wat er gaat komen terwijl andere momenten ik dat vertrouwen niet echt heb en ben ik toch weer dat onzekere meisje.

Misschien zijn er nog meer dingen die me te binnen schieten omtrent deze kaarten maar zo op het eerste gezicht dacht ik hieraan. Mocht je meer aanwijzingen zien in mijn omschrijvingen waardoor ik bijv. weer meer kan leren dan hoor ik het graag!

En nogmaals dank
  dinsdag 5 december 2006 @ 03:54:53 #69
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44153922
Graag gedaan Myxomatosekonijn..ik vind het heel tof te horen wat je reactie is..zo kan ik het ietwat meer vertalen naar jouw ervaring. Bij de eerste kaart stelde je mij een vraag. Over dat onzekere..dat gaat juist vaak gepaard met "dreigingen" heb ik het gevoel en daarom denk ik dat dit er wel bij aansluit om even terug te rekenen. Ik spreek dan wel even vanuit mijn wetenschappelijke benadering en wat ik over het algemeen denk en wat ik zelf heb ervaren bij onzekerheid. Als je zegt dat dit niet zo is..misschien jouw mening, maar ik denk juist wel dat deze kaart bij jou als persoon aanlsuit.

Misschien moet je de tweede kaart dan juist zien als invloeden van buitenaf..hoe zeg je dat "gelukzaligheid" in het leven.

ik denk dat je dit vooral moet intrepeteren met wat informatie die ik je geef en wat je er zelf bij kan denken. Vind het voor mijn gevoel bij je wel aardig op de plaats vallen als ik dit zo hoor. Ik denk dat ik de eerste kaart teveel als het gezin heb gezien omdat er ook daadwerkelijk een gelukkig gezin op de kaart staat, maar nu ik dit zo hoor kan dat dan meer over gelukzaligheid met anderen te maken hebben.

Tevens wat ik zei over de strijd voeren op veel aspecten..je noemt er eentje.. dus van mijn kant is dat niet echt een goede beredenering geweest.

Ik moet ook even zeggen. Ik doe dit dus echt voor mijn hobbie en bovenal..ik zei dat ik nog net niet op beurzen zit om te leggen..dat zal ook nooit gebeuren..dat was meer een grapje...een paar posts hierboven..maar ja daarvoor zijn dan weer deze smilies

Ik heb onlangs mijn naam verandert. Ik was voorheen displission. Misschien wel even netjes om nu aan te kondigen. Had teveel problemen met mail de laatste tijd en genoeg van de naam. Ik wil ook aan mezelf gaan werken de komende tijd. In ieder geval vind ik het altijd erg leuk om te leggen..en ik hoop dat je misschien nog iets te binnen schiet..vond het zowiezo al leuk dat er in een notendop zoveel dingen te-voor-schijn komen die echt een beetje kloppen.
  dinsdag 5 december 2006 @ 12:05:25 #70
110414 _Flame_
Allemaal gelul
pi_44158602
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 19:37 schreef Normalneo het volgende:
Algemene legging voor _flame_ aan de hand van 7 kaarte, de hexagramlegging. In het midden de persoonskaart dan de drie bovenste 1,2 en 6 de positieve invloeden op deze persoon en kaart 3,4 en 5 de negatieve invloeden. Flame uit Roermond geboren 25 september 1980, 26 jaar. Bij deze laat de kaarten rustig op je inwerken. Ik zal mijn best doen.

De persoonskaart de keizerin: de keizerin zit op haar troon. Ze zit vol liefde en bezit materiele macht. Op de kaart zie je dat ze een gouden scepter vasthoud wat ook juist weer op die macht duid. In de griekse legenden bezat de gouden scepter/staf wonderbaarlijke krachten. Aan het eind van de scepter een gouden bal. Een symbool van keizerlijkheid. Haar lokken komen onder haar kroon uit. Ze wordt daardoor ook wel geassocieerd met sensuele liefde, vruchtbaarheid en overvloed. Sterke band met de aarde of ook wel de natuur.

Er zijn zowel negatieve als positieve invloeden op de persoonskaart aanwezig. Laten we beginnen met de positieve. De magier Deze houdt ook een scepter in zijn hand. Nou ja scepter, meer een toverstaf met twee identieke zijdes. De magier heeft de kracht over verschillende symbolen. De kaart is sterk aanwezig boven de persoonskaart. Jouw manier van leven en je manier van het controleren van de situatie dmv kennis en "toverspreuken" houden je goed op de been. De magier heeft voor mijn gevoel een grote vrijheidswaarde, je kunt met deze kaart zoveel doen. Grenzen? Wie heeft ze gemaakt, zou jij ze kunnen breken? Maar heb je daar wel behoefte aan als keizerin. Meestal laat je alles op je afkomen en wacht je af. Maar tevens kun je dmv een bepaalde beweging van die troon af ineens in een totaal andere rol stappen.

kaart 2: de hogepriester De magier en de hogepriester zijn in verband met elkaar net zoals vele andere kaarten in het tarotdeck. De magier verenigd zaken door ze te balanseren. De hoge priester analyseerd en haalt ze uit elkaar. De kennis die de magier al in zich heeft wordt onderworpen aan experimenten.

kaart 6: munten 7 Op de kaart een man die op zijn staf leunt en wat munten bij elkaar geveegt heeft. Er blijft ondanks het opruimen van dingen wel wat liggen. Je hoeft niet alles te doen. Voor jou hoeft het niet perfect want er komt immers een nieuwe dag. Wel kan je genieten van het behaalde resultaat.

Dan de negatieve invloeden: kaart 3: zwaarden zes, een tocht. Het verlaten van..wat het ook mag zijn als je in de boot stapt moet je roeien. Dit kan energie kosten en of de reis veilig is houden we maar terzijde, want dat wordt niet gezegd. Storm misschien, misschien vlak water. Misschien dat je iets achter gaat laten en dat je vertrekt.

kaart 4: kelken 2 de geliefden die proosten. Als je verliefd bent momenteel kan het zijn dat je die persoon graag aan wilt raken, haar misschien een hand toe wilt reiken. Het initiatief komt van jou en hoe er gereageerd wordt is altijd afhankelijk van situaties e.d. Voor sommige dingen kies je zelf, maar maak ze niet moeilijker dan dat ze zijn, mocht dit een twistpunt zijn.

kaart 5: Ridder van de munten: Hij zit op een zwart paard en lijkt ook wat aan te bieden..een munt iig. In zijn harnas. Strijd gestreden? Het ziet ernaar uit dat je geeft, maar dat je je handschoen aanhoudt, bang om van je paard geworpen te worden. Misschien zou je dat gevoel eens moeten laten gaan. Anders blokkeerd het misschien heel veel.

Al met al hopelijk een waardevolle legging. Als ik het zo zie denk ik dat je een hele relaxte persoon bent die wacht wat er op zich afkomt. Heel veel mensen willen in dit leven aktie ondernemen, maar voor jou is dat juist wat minder nodig, omdat veel dingen als persoon zijnde naar je toekomen. Wat ik verder opmerk is een harde werker op zoek naar genegenheid(daarbij waarschijnlijk moeite ondervind) en een sterk mens met verborgen krachten.

Ik hoop dat je het leuk vind dat ik dit voor je heb gedaan. Laat even weten wat je ervan vind.
Thnx voor de legging normalneo, ik stel t op prijs dta je de moeite hebt genomen Excuses voor de late reactie, ik had niet gezien dat er nieuwe reacties in dit topic waren.
Ik heb me zelf ook een tijdje bezig gehouden met tarot, maar ik kwam erachter dat andere mensen hier toch beter in waren en heb het gelaten voor wat het was Vandaar ook mijn interesse op dit gebied

De Magier, je manier van het controleren van de situatie dmv kennis en "toverspreuken" houden je goed op de been. vooral dit stuk is treffend voor mijn persoontje controle en kennis vergaren/ hebben zijn dingen waar ik me prettig bij voel en die me een bepaalde rust geven

voor wat betreft kaart 3, kan dit duiden op iets wat al is geweest? Een "tocht" waarvoor ik gekozen heb waardoor ik nu voor mijn gevoel eindelijk in rustig vaarwater terecht ben gekomen?

kaart 4 zegt mischienwel iets over mijn reacties binnen een relatie, ik besef me dat ik soms moeilijk denk over dingen die niet de moeite waard zijn, vaak lukt het me dingen te relativeren..maar er zijn nog steeds momenten dat ik doorsla en me teveel laat beinvloeden door mijn eigen gedachtegang die soms nogal dramatisch is

kaart 5 is typisch...mijn eeuwige gevoel dat ik me niet teveel moet vrijgeven? waardoor ik juist blokkeer op t moment dat dat naar mijn idee wel gebeurd?

Ik lijk wel dingen te herkennen, maar vraag me af of mijn interpretatie wel juist is.
Wat me trouwens opvalt is dat als er kaarten voor me gelegd worden (laatste x is alweer een hele tijd terug, daar niet van) vrijwel altijd de kaart hogepriesteres, magier en de keizerin naar voor komen is dat logisch?

In elk geval nogmaals bedankt voor de moeite, ik blijf dit soort dingen erg interessant vinden
pi_44159653
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:51 schreef Ripley het volgende:
Zou iemand mij kunnen doen?

23 - 01 - 1977 te Amsterdam.
  dinsdag 5 december 2006 @ 13:13:45 #72
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44160346
Oeh, kan er iemand een paar dobbelsteentjes voor mij gooien?

11-04-1979 - Schalkwijk Haarlem

En als iemand een tarotlegging wilt hebben lees ik het wel .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_44160375
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:13 schreef jogy het volgende:
Oeh, kan er iemand een paar dobbelsteentjes voor mij gooien?

11-04-1979 - Schalkwijk Haarlem

En als iemand een tarotlegging wilt hebben lees ik het wel .
Kijk eens boven je

En wil je GVD niet zulke lekkere foto's meer posten?
  dinsdag 5 december 2006 @ 13:28:26 #74
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44160763
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:14 schreef Ripley het volgende:

[..]

Kijk eens boven je

En wil je GVD niet zulke lekkere foto's meer posten?
Sorrie . Ik zal vanavond een legging voor je uitvoeren, als je nog een bepaalde vraag hebt hoor ik het wel, desnoods via PM ofzo .
Vrijheid
  dinsdag 5 december 2006 @ 13:40:01 #75
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44161129
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:05 schreef _Flame_ het volgende:

[..]

Thnx voor de legging normalneo, ik stel t op prijs dta je de moeite hebt genomen Excuses voor de late reactie, ik had niet gezien dat er nieuwe reacties in dit topic waren.
Ik heb me zelf ook een tijdje bezig gehouden met tarot, maar ik kwam erachter dat andere mensen hier toch beter in waren en heb het gelaten voor wat het was Vandaar ook mijn interesse op dit gebied

De Magier, je manier van het controleren van de situatie dmv kennis en "toverspreuken" houden je goed op de been. vooral dit stuk is treffend voor mijn persoontje controle en kennis vergaren/ hebben zijn dingen waar ik me prettig bij voel en die me een bepaalde rust geven

voor wat betreft kaart 3, kan dit duiden op iets wat al is geweest? Een "tocht" waarvoor ik gekozen heb waardoor ik nu voor mijn gevoel eindelijk in rustig vaarwater terecht ben gekomen?

kaart 4 zegt mischienwel iets over mijn reacties binnen een relatie, ik besef me dat ik soms moeilijk denk over dingen die niet de moeite waard zijn, vaak lukt het me dingen te relativeren..maar er zijn nog steeds momenten dat ik doorsla en me teveel laat beinvloeden door mijn eigen gedachtegang die soms nogal dramatisch is

kaart 5 is typisch...mijn eeuwige gevoel dat ik me niet teveel moet vrijgeven? waardoor ik juist blokkeer op t moment dat dat naar mijn idee wel gebeurd?

Ik lijk wel dingen te herkennen, maar vraag me af of mijn interpretatie wel juist is.
Wat me trouwens opvalt is dat als er kaarten voor me gelegd worden (laatste x is alweer een hele tijd terug, daar niet van) vrijwel altijd de kaart hogepriesteres, magier en de keizerin naar voor komen is dat logisch?

In elk geval nogmaals bedankt voor de moeite, ik blijf dit soort dingen erg interessant vinden
Graag gedaan, ja ik vind het ook interessant en vooral leuk anders zou ik het niet doen natuurlijk

Je stelde een vraag, daar wil ik graag antwoord opgeven:
Nou ja, over een "tocht"..Als je voor je gevoel een "tocht" goed aflsuit en andere positieve kenmerken zoals de magier en de analyse naderhand erop los gooit en daarmee blij en gesetteld bent is dat natuurlijk heel mooi, maar het leven gaat verder. Misschien dat je de kennis die je bij de ene tocht hebt gemaakt moet toepassen bij een andere verdergaande weg. Wat ik ervaar is dat je lering trekt uit bepaalde zaken..ze zeggen ook wel eens: "het leven is een leerschool.."(vind ik een erg mooie uitspraak) Misschien kom je een bepaalde situatie nog eens tegen..het zou best kunnen zijn dat dit nu voorbij is denk ik als je iets gewoon goed en "fijn" aflsuit.

Wat betreft kaart 5: ik denk dat je de spijker op zijn kop slaat.

En ja het kan iid dat er kaarten kunnen terugkomen. Misschien verworven "compententies" in een bepaalde periode. Waarschijnlijk ook kaarten die je aanspreken..bewust of onbewust..misschien omdat je ze interessant vind..

Ik zou het zeker weer eens proberen op-te-pakken _flame_ ..heb ik het hier niet zo druk

Nogmaals graag gedaan..--little edit thx jogy--

Ben trouwens ook uitermate geinteresseerd in andere leggingen en methodes..misschien dat er nog meer liefhebbers zijn om leggingen te doen?
  dinsdag 5 december 2006 @ 22:13:31 #76
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44177590
Tarot voor Ripley. Voor deze legging heb ik even naar die mooie zwart-wit foto uit je fotoboek geloerd. Was geen straf trouwens .

Ik heb maar even een foto gemaakt van het resultaat. klikbaar voor een grotere versie.

Uitleg van de legging zoals in het boek staat.

1. Kaart voor het verstand, het bewuste.

Dit was de koning van Kelken.
Het is een dievenwerk om alles uit te typen dus pak ik er wat kernpunten uit . Het moet natuurlijk wel leuk blijven .

De koning zit op een woelige zee, het kondigt avontuur aan Zijn gevoelens zijn zo sterk geworden dat hij ze moet onderdrukken Er ligt zoveel verantwoordelijkheid op zijn schouders en de onderdrukte gevoelens maken hem onzeker. Aan de ketting om zijn hals hangt een dode vis, terwijl de levende vissen om hem heen uit het water springen Het is niet makkelijk zijn stenen troon door het water te laten laveren, hij dreigt te zinken. Hij stelt de succesvolle kunstenaar voor, de psychotherapeut, de proffesisonele schrijver. In tegenstelling tot de koningin maakt hij van zijn macht een schouwspel.

2 en 3 Kaarten voor het hart, gevoelens, tegenstrijdigheid. Verschillende aspecten op het gebied van gevoelens.

2: de 6 van kelken. Het is een vredige kaart, een kaart van onschuld en kinderlijkheid op een goede manier.

Wanneer wij het kind dat in ons allemaal verborgen zit toestaan om naar buiten te treden zijn wij de wereld weer als nieuw. Vol verwondering dankbaarheid en liefde.
Duiding: wij bekijken de wereld door de ogen va neen kind
Kwetsbaar, open, vertrouwen
Het wonder der schepping
Kinderlijk of het innerlijke kind in ons

3: De duivel.
Even een uitleg van internet geplukt: De Duivel is de kaart waar we het minste grip op hebben, aangezien
zijn gezicht voor iedereen weer anders is. Het gemeenschappelijke zit
in gevoelens van afhankelijkheid, hulpeloosheid en machteloosheid, en
het steeds opnieuw weer stranden van onze goede voornemens. Als
verleider manifesteert De Duivel zich aan ons in een verlokkende vorm,
en deze kaart wijst erop dat we met vuur spelen en verduveld goed
moeten oppassen dat we onze vingers niet branden. Op een diep niveau
toont deze kaart ons onze donkere schaduwzijde. In ons werk kan de
verleiding komen door 'het grote geld' waarbij we van de
goedgelovigheid van onze zakenpartner profiteren, maar het kan ook
zijn dat we werk moeten doen wat tegen onze principes indruist, en
waarbij we bang zijn om te weigeren uit angst ons werk te verliezen.
In persoonlijke relaties is deze kaart eveneens een waarschuwing dat
de waan van korte duur kan zijn.

In mijn boek staat het volgende.

Duiding:
Verzoeking
egoïsme
Afhankelijkheid op allerlei manieren
zwarte magie

en de korte tekst: Geloof je nog altijd in de duivel? de duivel zit op zijn voetstuk en doet niets. Je hoeft alleen maar je ketens over je hoofd te halen en je bent vrij. Op het moment zit je in je gevoelens, je illusies, je duistere emoties verstrikt. Je ziet geen licht meer, je bent onwetend geworden. Je denkt dat de duivel achter je aan zit, dat hij over je wilt beschikken, dat hij je wilt bezitten. Je blijft jaloers, egoïstisch, de horizon heeft zich verkleind. Je bent afhankelijk van sex, van het goede leven, van televisie kijken... van wat dan ook. Open je ogen en zie dat je de ketens zelf geslagen hebt, je hebt de keuze want je bent vrij!

4-de buik, het onderbewuste, de wortel:Het oordeel

Korte tekst: Iets nieuws komt in je leven, een andere dimensie. Je ziet jezelf niet als een ingekapselde eenling, maar als deel van het gehele universum. Je bemerkt de eenheid met het goddelijke, ontdekt je oorspronkelijke religiositeit onafhankelijk van de institutionele religies. Deze kaart staat voor loslaten en opnieuw beginnen op een ander niveau.

Duiding: God, religie, wedergeboorte, licht, hereniging.

Ook nog even een gedicht die erbij staat:
Als het vuur regent
moet je als water zijn
Als er teveel water is
wees als de wind
Als de grote vloed komt
wees als de hemel
En als het de allerlaatste vloed van alle werelden is
geef dan je "Ik" op
En wordt God.
- Allama Prabhu

5- verleden:2 van staven.

Eindelijk weer een 'kleine' kaart .

Hij heeft alles bereikt wat hij wilde. Hij had succes, hij kocht bezittingen, hij was de baas in zijn eigen kleine wereld. En wat nu? Het geeft hem geen voldoening meer, er bestaat nog een grotere wereld, die op hem wacht.
Vuur- gesymboliseerd door de beide staven - is niet langer tevreden met dat, wat er werd bereikt. Het kent geen stilstand, het wil groeien. En hij voelt dat het zinloos is, om vervulling in de toekomst te zoeken. De rozen en de lelies staan voor wedergeboorte en het licht, bewustheid.

duiding: succes geeft geen vervulling
Leef alleen in het heden, niet in de toekomst
besluiteloosheid, afwachten.

6- toekomst: Matigheid

Mediteer op je hartchakra, merk hoe al je energie die je met open hart kunt opnemen, getransformeerd wordt. Als je uitademt, straal dan zegen en liefde uit. je kunt bewust met je leven omgaan, verlies je niet weer in de materiële wereld, noch in diepe emoties en andere bewustzijnstoestanden. In je leven is een rustpunt gekomen, geniet van alle harmonie en geef andere dat wat in je zit.

duiding: het leven als een voortstromende rivier
balans
wortels en vleugels, hemel en aarde.
Harmonie
spel met energie

7-Jij in verhouding tot jezelf: 2 van kelken.

twee geliefden staan tegenover elkaar, ieder houdt een kelk in de hand. Boven hen verhelft zich een gevleugelde leeuwenkop, eronder zien wij twee slangen die om een staf heen kronkelen. De beide mensen lopen behoedzaam naar elkaar toe, het is het begin van een liefde en vriendschap. Wanneer twee energieën samengaan, twee wezen die van elkaar houde néén worden ontstaat er een derde, die door de leeuw gesymboliseerd wordt dit nieuwe is groter, sterker en wijzer dan ieder van hen apart.

Duiding: liefde en vriendschap
het behoedzaam naar elkaar toe gaan
het begin van een liefde
samensmelting.

Mijn brainfart erachter: veel van je kaarten laten een tweestrijd zien, zeker nummertje 2 en 3. Misschien is dat wel de samensmelting dat bedoeld wordt een einde aan de tweestrijd oid?

8-jouw verhouding tot andere en hun betrekking tot jou: Aas van pentakels

De pentakel wijst naar boven en staat dus voor het goddelijkeDe goddelijke energie, die het hele bestaan doortrilt, splitst zich in de vijf elementen. Het zijn verschillende soorten kracht in elk element En zo vinden wij ons geschenk in elke graspriet, in iedere boom en in onzelf het goddelijke. Wanneer we dat hebben ingezien, zijn we vanuit de tuin door de poort naar de vrijheid gegaan. De bergen schitterenop de achtergrond - hebben ingezien dat wij niets weten. Het is een wonderbaarlijke wereld, zij is een mysterie. Wij weten niet waarom en waar de gaven vandaan komen en wanneer ze weer teruggenomen worden. Neem ze aan, accepteer ze en leer om ze weer los te laten.

Duiding:
Het leven als een mysterie
de vijf elementen als manifestatie van de goddelijke energie
wij zelf en alles om ons heen is goddelijk
het aannemen en loslaten van geschenken
het 'ja'

9-Hoop-vrees: 6 van staven

wij zien een zegetocht. De overwinnaar rijdt met een trtse houdijg op een mooi paard. Op zijn hoofd draagt hij een lauwerkrans, een ander siert zijn staf, die hij in zijn rechterhand houdt. Naast hem zien wij mensen die ook een staf dragen en hem begeleiden. De overwinnaar straalt succes en optimisme uit. Hij weet, dat hij 'goed' is - hij straalt de kracht en het vertrouwen van ee nleider uit. Zijn positiviteit trekt succes en geluk aan. Hij schijnt goed nieuws te brengen. Onder de mensen om hem heen heerst geestdrift en vreugde.

Duiding:
overwinning, leiderschap
optimisme, positiviteit
zelfverzekerdheid, vertrouwen
waardering in de wereld.

Last but not least.

10-uitzicht, aanwijzing, synthese, resultaat: De hogepriesteres

Je hebt geen reden en geen verklaring nodig voor de beslissingen die je neemt want je volgt je innerlijke stem, je intuitie. Je hebt de helende krachten in je, die je als geschenk ontvangen hebt. onttrek je zoveel mogelijk aan de dagelijkse beslommeringen en mediteer, neem de tijd om naar je innerlijke te luisteren. Wees ontvankelijk, op en en duidelijk. Denk erom dat je jezelf niet op een voetstuk plaatsten de terughoudendheid en helderheid van je gevoelens tegenover andere niet met kilheid verwisselt.

duiding:
vrouweljke energie
helderen zuiver, oprecht
helende kracht, spiritualiteit
intuïtie, wijsheid
ascetisch, kuis leven
innerlijke zekerheid en rust
vrede

The end.

Ik heb niet vaak zoveel grote arkana en hofkaarten in één legging gezien trouwens. mag best bijzonder genoemd worden. Succes .
Vrijheid
  woensdag 6 december 2006 @ 09:09:26 #77
110414 _Flame_
Allemaal gelul
pi_44184863
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:40 schreef Normalneo het volgende:

[..]

Graag gedaan, ja ik vind het ook interessant en vooral leuk anders zou ik het niet doen natuurlijk

Je stelde een vraag, daar wil ik graag antwoord opgeven:
Nou ja, over een "tocht"..Als je voor je gevoel een "tocht" goed aflsuit en andere positieve kenmerken zoals de magier en de analyse naderhand erop los gooit en daarmee blij en gesetteld bent is dat natuurlijk heel mooi, maar het leven gaat verder. Misschien dat je de kennis die je bij de ene tocht hebt gemaakt moet toepassen bij een andere verdergaande weg. Wat ik ervaar is dat je lering trekt uit bepaalde zaken..ze zeggen ook wel eens: "het leven is een leerschool.."(vind ik een erg mooie uitspraak) Misschien kom je een bepaalde situatie nog eens tegen..het zou best kunnen zijn dat dit nu voorbij is denk ik als je iets gewoon goed en "fijn" aflsuit.

Wat betreft kaart 5: ik denk dat je de spijker op zijn kop slaat.

En ja het kan iid dat er kaarten kunnen terugkomen. Misschien verworven "compententies" in een bepaalde periode. Waarschijnlijk ook kaarten die je aanspreken..bewust of onbewust..misschien omdat je ze interessant vind..

Ik zou het zeker weer eens proberen op-te-pakken _flame_ ..heb ik het hier niet zo druk

Nogmaals graag gedaan..--little edit thx jogy--

Ben trouwens ook uitermate geinteresseerd in andere leggingen en methodes..misschien dat er nog meer liefhebbers zijn om leggingen te doen?
Ja het leven is een leerschool, of zoals mijn opa zei, je stopt pas met leren als je vingers even lang zijn
Mischien ga ik het weer eens oppakken ja, heb nu weer alle tijd
pi_44185455
Wow Jogy, interessante legging zeg

Ik herken er ook wel veel in - het gevoel van in een omslag staan, een tweestrijd in jezelf beeindigen ed. Ik ga hem nog even goed verder doorlezen en op me in laten werken
  woensdag 6 december 2006 @ 11:33:10 #79
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44187955
quote:
Op woensdag 6 december 2006 09:44 schreef Ripley het volgende:
Wow Jogy, interessante legging zeg

Ik herken er ook wel veel in - het gevoel van in een omslag staan, een tweestrijd in jezelf beeindigen ed. Ik ga hem nog even goed verder doorlezen en op me in laten werken
Ik ben blij dat je er wat aan hebt babe. , altijd weer een verrassing natuurlijk .
Vrijheid
  donderdag 7 december 2006 @ 19:52:18 #80
8372 Bastard
Persona non grata
pi_44232057
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 14:54 schreef displission het volgende:

[..]

Tuurlijk..Dimitri kerel! Zal proberen het beste te doen..wat ik ervan kan maken..ik begin met een kopje koffie..satus: 1 red bull, 1 goedemorgen(ook vitamine b--energy) en nog een koffie..ik ben een beetje met slapen aan het klooien wat betreft teveel uren slapen..maar ik begin het nu wel te merken..vandaar een kopje koffie..beetje wakker worden he..

Werk voor dimitri..laten we eens beginnen met een wierrokje..lotus..heb haar ook een keer echt tegen mogen komen..maar das een ander verhaal..nu eerst een verhaal over jou Dimitri..ik zit even te denken welke legging ik ga doen..heb je wat specifieks wat je over werk wilt weten? Als je zegt ivm met werk ga ik gewoon algemeen proberen te leggen. Ik wel raden of je al een baan hebt..maar daar laat ik dan liever de kaarten over praten..

Voor jou doe ik een legging die het kruis heet..dan trek je vier kanten..je begint west 1 kaart, noord 1 kaart, oost 1 kaart en zuid..ook. Eerst schudden natuurlijk..

Ok d ik heb voor jouw vier kaarten getrokken, ben benieuwd..

kaart 1..west..hier gaat het om/het thema: ridder van de staven: met betrekking tot het werk houd deze kaart in dat je dingen kwa werk vol enthousiasme aanpakt..maar dat door weinig uithoudingsvermogen het vaakvoorkomt dat je "iets" niet afmaakt. Dit komt onder andere omdat je de interesse verliest in het werk..je obstakels tegenkomt..etc. De kaart kan tevens op een "wedstrijd" lijken in allerlei vormen..en kan ook wel: temperamentvolle uitbarstingen op het werk.

kaart 2: deze weg zou gemeden moeten worden..hij lijkt mooi, maar..: de kaart heet kracht..een man staat een leeuw te knuffelen. Hij is een temmer..kijk nu krijgen we dus het tegenover gestelde verhaal. De kaart raadt je af om teveel energie te stoppen, teveel hartstoch..in je werk te stoppen.. wanneer we gaan kijken naar de betekenis zou je ook kunnen zeggen dat er sprake is van moed en ondernemingslust..de kaart lijkt heel mooi, maar zou volgens de beschrijving juist gemeden moeten worden, maar laten we dan eens kijken welk pad je beter op kunt gaan:

kaart 3: een donker hart doorboort met 3 zwaarden(geen bloed): het verstand bevrijden van afhankelijkheid en twijfelachtige gewoontes, het wijst vaak op een pijnlijke, maar niettemin noodzakelijke stap..Dit kun je ook weere op heel veel manieren zien..misschien is het ontslag nemen..misschien is het een collega eens aanpakken..etc. denk er zelf maar over na.

De laatste waar leidt kaart 3 naartoe:
staven vier..Aan de ene kant, kun je andere richting inslaan, aan de andere kant zegt de kaart wat over je zeker, duurzame en veelbelovende arbeidscondities waar je veel plezier en genoegen je taken door uit voert..misschien is het nieuw werk ik weet het niet..het is wat mij betreft een positieve kaart..die zeker een veelbelovend pad laat zien kwa werk. Op de kaart twee mensen die een bos bloemen in de lucht houden..erachter een burcht.

Wat ik denk..mijn gedachtes..het pad..wat ik dan voor me zie..(dus wat ik denk)is Dimitri(vroeger een gabber)heeft werk gevonden..ik denk uitzendwerk..maar het bevalt je niet echt..je kunt je taken niet afronden..misschien is een ontslag nodig om juist de weg in te slaan van het tegenovergestelde..vervolgens denk ik dat je een nieuwe baan vind, met uitstekende arbeidscondities die er mede zorg voor dragen dat jouw taken goed en zorgvuldig worden uitgevoerd..Ook de zekerheid..die je krijgt met die baan..vindt je heel fijn. Ik zie een kleine verandering op het pad..als dit zo uitkomt..misschien een andere stap binnen dat nieuwe bedrijf..

Nou laat even horen wat je van de legging vond..de kaarten en wat ik dacht persoonlijk..

zo succes jongen en gefeli ook je partner natuurlijk
Ik wil er even op terug komen, altijd leuk na een legging denk ik om te zien hoe het pad erna is verlopen

Kaart 1: De wedstrijd, die was er zeker op mn oude werk.. wedstrijd wie het langste niet de telefoon kon oppakken, of wie de email ging inboeken die er al 3 dagen stond. Een wedstrijd wie het beste kon overkomen naar de baas met toch niks doen. Doodziek werd ik er van.. ik heb heel veel energie gestoken in mn werk daar, om het te verbeteren maar ik kwam op een punt dat ik besefte dat de mensen niet wilde werken, en dat ik beter af zou zijn om weg te gaan en mn energie in betere dingen te steken.

kaart 2: Wat ik net al zei.. ik omarm mn werk en ga er voor met alle energie die ik heb. Maar het moet wel gewaardeerd worden, een wisselwerking ontstaan tussen werkgever en werknemer. Collega en collega..

Kaart 3: Het besef dat ik weg moest gaan.. mijn vaste contract daar opzeggen, en opnieuw solliciteren. Het moest gebeuren want ik was doodchagarijnig thuis, en moe van de kar trekken op mn werk.

Kaart 4: Er werd mij een hoge positie aangeboden in hetzelfde bedrijf, maar aan de andere kant had ik een intressante nieuwe uitdaging liggen.
En voor het laatste heb ik gekozen, nieuw bedrijf, nieuwe mensen, nieuwe kansen.. positief uiteindelijk dus.

Top gedaan dus van je
The truth was in here.
  zondag 17 december 2006 @ 11:57:54 #81
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44502417
Misschien heb ik vanavond weer even tijd voor 1 legging, wie durft?
pi_44502642
Ik zou wel een legging willen. Ik ben er al een tijdje uit en heb ff de concentratie niet meer om zelf te leggen
  zondag 17 december 2006 @ 12:45:27 #83
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44503396
Is goed..denk wel dat ik er vanavond aan toe kom..wil alleen wat informatie zoals woonplaats en leeftijd..zal ik maar gewoon algemeen doen elvi? Mocht je eventueel verder willen borduren op een andere legging dan moet je deze zelf even erbij zoeken. Maar zal wel gewoon algemeen moeten zijn? Dan graag wat info..
pi_44506847
leeftijd: 23 (6 sept 1983)

Mag een algemene zijn of *hoe origineel* over mn liefdesleven Wanneer ik eindelijk es een vriendje krijg en of dat degene word die ik nu op t oog heb
  zondag 17 december 2006 @ 21:26:41 #85
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44520219
ik ga hier nu mee aan de slag..(vraag mbt het liefdesleven)
  zondag 17 december 2006 @ 21:40:00 #86
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_44520770
Ik wil ook nog steeds ( mocht iemand zich geroepen voelen )

26-05-1978, geboren 01.37 te Den Haag
  zondag 17 december 2006 @ 21:56:22 #87
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44521466
quote:
Op zondag 17 december 2006 21:40 schreef SHE het volgende:
Ik wil ook nog steeds ( mocht iemand zich geroepen voelen )

26-05-1978, geboren 01.37 te Den Haag
Isgoe, wordt morgen of overmorgen . Nog een specifieke vraag in gedachte? Voor mij part via de PM ofzo. Wat het makkelijkst is.
Vrijheid
  zondag 17 december 2006 @ 22:18:30 #88
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44522251
Voor Elvi, geboren op 6 september..een vraag voor haar liefdesleven..woonachtig/geboren in Gouda. Ik zoek eerst even een legging uit..en de wierrook gaat aan..

beetje in de stemming komen..

Elvi teneerste wil ik je proberen wat bij te brengen..kijk diep in het hart van een jongen/man en je ziet misschien een stukje van het geheel wat ze vroeger waren terug. Plaats jezelf op de hoogste zetel naast jou partner op de troon.., naast elke willekeurige partner..en je ziet dat het terug-te-herleiden is naar de bron, maar dat terzijde..ik heb trouwens een leuke legging voor je gevonden..ik werk niet zozeer met data, maar wel een leuke legging mbt tot het liefdesleven van jou..het spel met de vijf kaarten Ik ga zo schudden en dan trek ik vijf kaarten..ik ga zo de situatie bespreken..de eerste kaart spreekt voor alles wat voor de huidige situatie spreekt mbt dat thema..2 wat er tegen spreekt op dit gebied. Kaart drie vertegenwoordigd de "rechter" die tussen de twee gaat/moet beslissen. Kaart 4 een oplossing voor het probleem/een goede tip. Bij kaart vijf, een moeilijke constructie van kaarten tellen..aanwijzingen voor de oplossing van het probleem.

Ik ga nu schudden en daarna spreid ik de kaarten..

kaart 1 en 2 voor: voor en tegen mbt de situatie

Kelken ridder: hij treed af en toe wat stijfjes op..langzaam komt hij met zijn ros naar je toe en wilt voorzichtig wat aanbieden..een gouden kelk. Zijn paard is mooi en elegant, stijl is zijn motto..kijk niet naar afwijzingen..als je verliefd wil worden ga je hierop in. Het is een positief gebaar en als je slim bent pak je zoiets met beide handen aan..langzaam maar zeker kun je het doel verliefd worden verwezelijken..

Mbt de tegen in deze situatie..gerechtigheid: mbt tot de waarheid zou je niet moeten twijfelen..als je gaat kijken zie je op deze kaart zowel een zwaard als een weegschaal..je ogen afkeren zou niet positief zijn..immers de waarheid ontgaat je dan..wat jij denkt klopt waarschijnlijk en voor mijn gevoel is deze jongen verliefd op je..echter door je eigen illusie en het afkeren van het zwaard en de weegschaal laat je jezelf afleiden..waardoor je het doel uit het zicht zou kunnen verliezen.

Dan de rechter, kaart 3 munten 10 : jullie zullen elkaar ontmoeten..op een openbare plek..er hangt een leuke sfeer van buitenlucht en een man zit en slaat gaande op een stoel..hij geeft een koekje aan 1 van de twee honden en is de wijze oude man in dit verhaal..hij bekijkt jullie ook..het lijkt wel zo'n braveheart scene..deze man wie hij ook mag zijn..hoef je niet per definitie te zien zitten..hij is er nu eenmaal en als door toeval..of door het lot zal hij jullie gadeslaan..misschien wel de omstandigheden creeeren die jullie juist zo nodig hebben..

de oplossing: staven 9 gewond, beschermend en bewakend overkomen. Zo zou je je moeten opstellen tegenover deze jongen..laat zien dat je er voor hem bent..bewaak zijn strijd..die hij niet voor niets heeft gestreden..

de laatste kaart is een moeilijk rekensommetje..en ik ga even kijken wat de tarot voorn aanwijzingen geeft. Uitkomst 6: kaart 6 van de grote arcana is de geliefden..dit is een hele mooie kaart, maar slecht een aanwijzing..als je hiermee begint ga je niet verder als vrienden maar als geliefden. Het kan zelfs zijn dat je een hele hoop opzij moet zetten en dat je gaat verhuizen. Het is de balans vinden tussen twee uitersten. Zeker een mooie kaart omdat de geliefden duidelijk duidt op het thema liefde waarop jij iets over wilde weten..als je dit echt diep moet zien zou je adam en eva kunnen zijn..de ontmoetingen..zelfs de slang zit in de boom..je hebt de kans om de dingen recht te zetten..kortom wordt verliefd..zou ik zeggen..neem elkaar zoals jullie zijn..geniet ervan en er is een hoge kracht boven jullie en de zon zal veel schijnen..voo r jou ben jij zijn zonnetje..op een misschien koude winternacht..

Nou..dit was het..wel heel leuk..is heel belovend..het gaat er vooral om dat je je ogen niet af moet keren van de waarheid..als ik dat zo even mag meegeven..iets wat deze jongen verteld bij jezelf houden en respect hebben voor de situatie..hij is immers een ridder op een paard en probeert je alleen maar een stukje van zijn hart aan te geven..wat al zo vaak is afgewezen..desondanks gaat hij door..en dit keer heeft hij jou in het vizier..het is aan jou wat je ermee doet en er zullen ontmoetingen plaatsvinden..maar waarom erom heendraaien? jullie zijn voor elkaar gemaakt..als ik het zo zie..

[ Bericht 0% gewijzigd door Normalneo op 17-12-2006 22:26:48 ]
  zondag 17 december 2006 @ 22:52:54 #89
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_44523437
quote:
Op zondag 17 december 2006 21:56 schreef jogy het volgende:

[..]

Isgoe, wordt morgen of overmorgen . Nog een specifieke vraag in gedachte? Voor mij part via de PM ofzo. Wat het makkelijkst is.
Ja, keuzes!
  maandag 18 december 2006 @ 11:23:09 #90
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44531752
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:52 schreef SHE het volgende:

[..]

Ja, keuzes!
Hmm. interessant. Ik zal me best doen om op deze ietwat vage en ruime vraag een legging te maken. Zal mij benieuwen of er iets nuttigs uitkomt . .
Vrijheid
  maandag 18 december 2006 @ 19:07:24 #91
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_44546685
Super! Ik wacht met spanning af
pi_44575715
Normalneo: volgens mij is dat wel een superpositieve legging!

Alleen 1 'probleempje': mn ridder op t witte paard is bezet (heeft n vriendin die wel wat wegheeft van een paard... das dan wel weer grappig )

Maar t 'komt toch goed' volgens die legging?
  dinsdag 19 december 2006 @ 18:39:55 #93
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44576254
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:07 schreef SHE het volgende:
Super! Ik wacht met spanning af
Eerst even wat eten en daarna doe ik een legging voor je . ( dit is eerder voor mezelf zodat ik er niet meer onderuit kan )
Vrijheid
  dinsdag 19 december 2006 @ 18:52:37 #94
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44576687
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 18:22 schreef Elvi het volgende:
Normalneo: volgens mij is dat wel een superpositieve legging!

Alleen 1 'probleempje': mn ridder op t witte paard is bezet (heeft n vriendin die wel wat wegheeft van een paard... das dan wel weer grappig )

Maar t 'komt toch goed' volgens die legging?
Elvi ik heb even terug-gelezen. Misschien dat deze jongen met "iets" naar jou komt wat alleen voor jou bestemd is. Zoals ik al zei er komen immers ontmoetingen. Mocht het zo zijn dat jullie voor elkaar bestemd zijn dan zal het toeval(denk aan de marktsituatie uit de braveheart scene) jullie waarschijnlijk een handje helpen. Tot die tijd is het in dit geval afwachten en wachten wat er in die tijd gebeurt..zeker een positieve legging, maar geef het dan gewoon wat tijd..

succes ermee..
  dinsdag 19 december 2006 @ 23:16:00 #95
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44585544
Voor SHE, een semi-blinde legging voor een specifieke vraag volgens mij.

Ik zet meteen even de algemene betekenis van staven erbij aangezien 5 van de tien uit die familie komen, ben je mooi klaar mee .

Staven: In deze familie worden kinderen hoofdzakelijk aan zichzelf over gelaten. Wat kunnen zij anders met elkaar doen dan met elkaar te wedijveren en oorlogje te spelen?

Verleden
Schildknaap van staven

Hij is de reiziger door het leven, de jongeman die zijn energieEn heeft ontdekt, de erotische minnaar, de danser, de muzikant. Hij is rechtschapen, eenvoudig, een praktisch mens. Hij heeft het vertrouwen van de jeugd die klaar staat om op reis te gaan. Hij is de jonge sportman die zichzelf traint. Hij is Narcissus die zichzelf bewondert. Dat is ook het gevaar: zichzelf teveel bevestigd willen zien, narscisme. Hij zal zijn beperkingen moeten en andere mensen moeten ontmoeten om zijn eigenlijke waarde te kunnen inzien.

Heden
3 van staven

Een man staat op een heuvel met de rug naar ons toe en kijkt uit over een goudlanzende zee waarop schepen voorbij varen. Drie staven staan om hem heen in de aarde geplant. met de rechterhand houdt hij één van de staven vast.
Hij is op zoek naar het nieuwe, naar het onbekende, naar een grotere werkelijkheid. Hij wil graag aan het spel des levens deelnemen en is bereid risico's te nemen. Hij is reeds een groot deel van de weg gegaan en is nu bij de zee aangekomen. De zee staat voor de uitgestrektheid, de eenheid, het geheel. Alle rivieren komen uiteindelijk in de zee uit
Hij kijkt tevreden naar de voorbijvarende schepen- herinneringen aan zijn leven dat achter hem ligt. Hij laat ze gaan, hij laat ze los om van hen bevrijdt helemaal in het nieuwe te kunnen duiken Hij staat daar gewoon en slaat ze gade, hij straalt rust en kracht uit, hij leeft in het nu, hij is alert. hij komt vanuit het himalayagebegte en is bereid meditatief in de wereld, midden op het marktplein te leven

toekomst
5 van kelken

Een man in het zwart gehuld bekijkt drie omgevallen kelken. Achter hem staan nog twee andere/ Op de achtergrond zien we een burcht met een brug over de rivier maar die ziet hij pas als hij zich omdraait, als hij met het verlies van het verleden heeft afgerekend. Dan pas kan hij verder gaan over de brug nmaar een nieuwe toekomst. Zolang hij verdrietig is over voorgaande gebeurtenissen is hij blind voor het nieuwe

Duiding: verdriet, scheiding en verlies. Afrekenen met het verleden. Een ommekeer van 180 graden is noodzakelijk

Antwoord
De dwaas
(Antwoord is meestal een advies)
Korte duiding: Laat de gelegenheid niet aan je voorbij gaan het onbekende te betreden; je kunt er later wel over nadenken. Wees licht van hart en hang niet aan het verleden. De toekomst ligt voor os allen in het duister, waarom zou je je zorgen maken? Heb vertrouwen in het bestaan - Je bent op de goede weg, ookal kun je in de afgrond vallen. Als dwaas ben je gelukkig , je neemt jezelf niet serieus en kan overal om lachen. Het meest om jezelf en je verleden, je erkent dat het leven een spel is
duiding:
Naïviteit, onschuldm zuiverheid, vertrouwen
Licht van hart helderheid, geluk, zelfspot, het kosmische gelach
geborgen zijn in het goddelijke
bereid risico's te nemen

Mensen om je heen in relatie tot de vraag
2 van zwaarden
Een vrouw in een wit gewaad zit op een sokkel voor de zee. Ze is geblindoekt en kruist haar armen voor haar borst. Haar beide handen houden een zwaard vast
De houding van de vrouw laat zien dat zij zich voor haar gevoelens wilt beschermen. Ze straalt angst en wrevel uit en we kunnen zien hoe zij de gevoelens in haar hart met gekruiste armen afschermt. Zij schijnt onst te willen zeggen dat wij haar met rust moeten laten! Zij sluit zichzelf buiten. Zwaarden twee, benoem 2 dingen die je belemmeren.

onvermogen een beslissing te nemen
het gevoel vastgelopen te zijn
zelfbescherming, terugtrekken
angst voor gevoelens

Hoop vrees
10 van staven

De man in het plaatje heeft zich, gedreven door de wens tot dynamiek en beweging, in te veel verplichtingen en te grote verantwoordelijkheden gestort Zij drukken hem naar beneden maar hij loopt en loopt en weet allang niet meer waarheen, waarhom holth ij toch door? hij hoeft alleen maar te stoppen dan zou hij voelen wat hij allemaal met zich meesleept en kan hij besluiten of het de juiste manier is om zijn moeilijkheden 'uit te vechten' het wordt tijd de hele bundel te laten vallen en te kijken waar hij zich nou eigenlijk bevindt. men heeft genoeg rondgerend, genoeg gestreden en zich ingespannen. Energie kan niet meer op de juiste manier ingeschakeld worden; door overbelasting ziet men niks meer.

één duiding die misschien wel handig is, de rest is te lezen in de tekst: Zoek afstand tot je situatie - ga op vakantie! ( )

Antwoord
3 van zwaarden

Als we deze kaart beoordelen voelen we meteen het verdriet, het gebroken hart. Het lijkt alsof we eerst deze pijn in ons hart moesten voelen om het te ontdekken, om weer tot leven gewekt te woren. Er vloeit geen bloed uit de wonden, het is oud zeer, niet nieuw. Dat kan echter ook een aanwijzing zijn de wonden volledig te aanvaarden en aldus de pijn te transcnederen. Trek drie kaarten om te zien wat de zwaarden voor jou betekenen

pijn, het gebroken hart
oude wonden
tranen, loutering
liefdesverdriet

De drie kaarten

9 van staven

Hij kent de strijd nog, hij zit vol wantrouwenen ziet alleen nog maar vijanden. Iedere inspanning van een woordenwisseling grijpt hij aan als excuus om af te haken. Zo neemt hij niet één keer de verantwoording voor zijn daden. Het zijn altijd 'de andere' nooit zichzelf. hij is er zich helemaal niet van bewust dat hij zijn eigen wereld schept en daarmee iedere situatie waarin hij terecht komt. Hij heeft zoveel energie en weet niet hoe hij die positief of creatief kan gebruiken Hij kent geen bewustzijninhouden die aan de andere kant van conflicten liggen

( Dikgedrukte vond ik een hele goede zin, maar dat kan ook aan mijn nieuw-verworven look on life zijn hoor .)

bereidheid te strijden ten alle tijden
hij kent zijn eigen zelfverantwoording niet
vernietigende energie, angstneurose

Het oordeel

Iets nieuws komt in je leven, een andere dimensie. Je ziet jezelf niet als een ingekapselde eenling maar als deel van het universum. Je bemerkt de eenheid met het goddelijke, je ontdekt je oorspronkelijke religiositeit, onafhankelijk van de institutionele religies. deze kaart staat voor loslaten en opnieuw beginnen op een ander niveau

God, religie
wedergeboorte
licht
hereniging

Koningin van staven

Zij heeft van een natuurlijk overwicht blijk gegeven, de mededingers zijn verslagen. Als koningin kan de ridder eindelij ktot rust komen. Zij zit goed in haar val. Zij is open. Van alle koninginnen bezit zij de eenvoudigste troon,zij heeft geen drukte nodig, haar houding zelf is koninklijk. Haar knieën staan uit elkaar, net zoals zij openlijk haar zonnebloem laat zien. Haar kracht is de kracht van de natuur. Als de zwaardenkoningin de moeder is, is zij de goede vriendin.

Klaar.

Jemig, SHE. Jij hebt veel meegemaakt. Laat het los en sta open voor nieuwe ervaringen anders mis je het allemaal. En relativeer het één en ander.Dat is mijn gedachte erachter. Verwerk wat je verwerken moet en probeer weer als nieuw in het leven te staan. Ga het avontuur aan enzo .

Succes en laat me even weten of het ergens opsloeg,aangezien ik niet weet waarom ik het heb gelegd en dat maakt het wel extra interessant .
Vrijheid
pi_44596118
Cool/interessant!!
Ik zou eigenlijk ook wil een legging willen, heb opzich wel een specifieke vraag, al is ie wel vrij open en algemeen, is het dan nog een specifieke vraag Tis wel een vraag, maar open/algemeen..nagoed. Wel belangrijk voor me.

Moet je je geb.datum geven eigenlijk?
pi_44598124
Ik ben ook wel weer eens benieuwd naar wat de kaarten te vertellen hebben...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 20 december 2006 @ 15:56:54 #98
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44600789
De komende tijd tot na de kerst heb ik persoonlijk geen tijd Maar daarna ben ik weer aanwezig .

En als er iemand een algemene legging voor mij wilt doen,graag
Vrijheid
pi_44602571
quote:
Op woensdag 20 december 2006 13:15 schreef sweetgirly het volgende:
Cool/interessant!!
Ik zou eigenlijk ook wil een legging willen, heb opzich wel een specifieke vraag, al is ie wel vrij open en algemeen, is het dan nog een specifieke vraag Tis wel een vraag, maar open/algemeen..nagoed. Wel belangrijk voor me.

Moet je je geb.datum geven eigenlijk?
Sweet
Als je kan wachten tot na de kerst wil ik je legging wel doen . Ik heb je geboortedatum daarbij niet nodig. Een volledig naam en woonplaats zijn wel handig. Je vraag (specifiek of open, maakt niet uit) en je gegevens kan je me sturen via de PM of in een mailtje.
pi_44625633
quote:
Op woensdag 20 december 2006 16:55 schreef Geartsjuh het volgende:

Sweet
Als je kan wachten tot na de kerst wil ik je legging wel doen . Ik heb je geboortedatum daarbij niet nodig. Een volledig naam en woonplaats zijn wel handig. Je vraag (specifiek of open, maakt niet uit) en je gegevens kan je me sturen via de PM of in een mailtje.
Hoi Gear!
Ja leuk, is (natuurlijk) prima! Ik stuur je dan even een mailtje, weet even niet wat/waar pm, lijkt me personal message, is ..

Wat betreft de vraag, heb opzich dus een wat open vraag. Aan de andere kant, weet niet of zoiets kan, lijkt het me ook wel spannend/interessant om gewoon te kijken wat er uit komt als je legt. Weet niet wat beter is/kan zijn. Maar kijk maar, maakt niet zoveel uit, geloof ik . Stuur je een mailtje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')