editted mag nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:52 schreef U het volgende:
ik wist helemaal niet dat je je reakties nog kunt editen als het topic op slot/vol is
Oh, maar dat heb ik anderen ook wel eens zo zien doen. Ik denk niet dat dat heel erg is, met het tellen zien we dat niet over het hoofd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:47 schreef lienelien het volgende:
....net zoals het punt uitdelen.....
Ik zie het eigenlijk bijna nooit. Maar voor de algehele overzichtelijkheid enzoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, maar dat heb ik anderen ook wel eens zo zien doen. Ik denk niet dat dat heel erg is, met het tellen zien we dat niet over het hoofd.
En er zijn zat mensen die hier koosnaampjes gebruiken
tof, tellen zal lastiger worden denk ik zoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:57 schreef wyccie het volgende:
Ik heb gevraagd of een mod de titel kan aanpassen.
Ik ook, maar kan mijn post niet meer zien...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:57 schreef wyccie het volgende:
Ik heb gevraagd of een mod de titel kan aanpassen.
Doe jij dan ff nieuwe vraag?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:03 schreef wyccie het volgende:
En Stanley is ons natuurlijk kwijtgeraakt.
Najah zegquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:05 schreef wyccie het volgende:
Ik durf niet, ik stel altijd te makkelijke vragen, of mijn vraag klopt niet.
ga je gang...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:08 schreef lienelien het volgende:
zal ik doen?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:12 schreef kniertjeh het volgende:
Atlantic Handels Cooperation.
Amerika
Frankrijk
Engeland
*gok.....lach me niet uit.
Als Carolus Magnus erbij hoort weet ik de laatste denk ik ook misschienquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:14 schreef lienelien het volgende:
[..]
als je dieweghaalt en nog 2 verenigingen noemt
![]()
nee iets met heiligen...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:14 schreef Nesle het volgende:
[..]
Damn ik dacht dat ze de studentenverenigingen ding bedoelde
![]()
Of zitten we in Nijmegen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:16 schreef Neleos het volgende:
Ik ken alleen A.S.C.
dat is het Amsterdams Studenten Corpsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:16 schreef Neleos het volgende:
Ik ken alleen A.S.C.
Er is er maar één van. Het Allerheiligen Convent is een overkoepelende organisatie van diverse grote studentenverenigingen door heel het landquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat een Allerheiligenconvent is.
waar dan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:22 schreef U het volgende:
huh? was ik dan niet de eerste met 3?
a je doelt hierop U?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:16 schreef Nesle het volgende:
[..]
Als Carolus Magnus erbij hoort weet ik de laatste denk ik ook misschien![]()
eigenlijk wel, jaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:25 schreef Lienekien het volgende:
Is het de bedoeling dat de puntentelling klopt, in de OP?
ik weet er geen woord voor, hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:25 schreef U het volgende:
hmm, wat is het dan?
Dit is een herbruikt dubbel topic. Degene die had moeten openen is er niet. Deze was nog niet op slot gegooid, toen hebben we deze maar tot deel 326 gedoopt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:25 schreef Lienekien het volgende:
Is het de bedoeling dat de puntentelling klopt, in de OP?
Nu klinkt het als een verplichting naar iemand toe, terwijl we eigenlijk gewoon bevoorrecht zijn dat een paar users hier dit iedere keer doen...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:28 schreef wyccie het volgende:
Dit is een herbruikt dubbel topic. Degene die had moeten openen is er niet. Deze was nog niet op slot gegooid, toen hebben we deze maar tot deel 326 gedoopt.
Sorry, "Degene die eigenlijk zou moeten openen" was beter geweest. Maar we hadden toch min of meer afgesproken dat de laatste poster de nieuwe zou aanmaken? Anders vind ik het zo sneu voor MaJo.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nu klinkt het als een verplichting naar iemand toe, terwijl we eigenlijk gewoon bevoorrecht zijn dat een paar users hier dit iedere keer doen...
doe maar een nieuwe vraagquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:48 schreef Palau het volgende:
Beantwoordt iemand nog mijn vraag?
Ik ben al aan het tellen!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:39 schreef Yurithemaster het volgende:
Is er iemand al met de OP bezig tellen enz.?
Dan maakt ik wel even een nieuwe OP en dan alleen nog een modje nodig om het te verabderenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:59 schreef Nesle het volgende:
Punten behaald in topic 325:
Dit topic moet eigenlijk deel 326 zijnquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:02 schreef Palau het volgende:
Nesle's telling klopt denk niet helemaal of is dit 326?
Lijkt me niet, aangezien het "pas" hun tweede album is en die verandering pas echt te zien is in mindere mate vanaf OK Computer en vooral vanaf Kid Aquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:09 schreef Neleos het volgende:
Bedoelen ze dat ze vanaf The Bends 'benden' naar een andere muziekstijl?
Ik ben Joep Meloen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:12 schreef Berkery het volgende:
In welke speelfilm had Andre Hazes een kleine rol?
O kan wel. Het was een wilde gokquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lijkt me niet, aangezien het "pas" hun tweede album is en die verandering pas echt te zien is in mindere mate vanaf OK Computer en vooral vanaf Kid A
Nee, maar geen slechte gok met enig gevoel voor understatementquote:
Yup gezien, kijk jij nog eens danquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
psst, kijk eens bovenaan je scherm![]()
quote:1811. In Parijs bereidt een door kiespijn geteisterde Napoleon zich voor op zijn veldtocht tegen Rusland. Ondertussen worden in Nederland alle weerbare mannen geronseld voor het Franse leger. De rondreizende kiezentrekker Fred van der Zee, zich noemend professor Pasdupain, kan ternauwernood ontsnappen en vlucht het bos in. Hij krijgt een lift van de kermisdanseres Mercedes, op wie hij hevig verliefd raakt, wordt overvallen door verschillende aktiegroepen en belandt tenslotte in een ongure herberg. Intussen heeft kolonel Moeskop een brief uit Frankrijk ontvangen, waaruit blijkt dat een roodharige belastinginspecteur de boeken zal komen controleren; die zijn bepaald niet in orde, aangezien Moeskop en de zijnen nogal wat belastingpenningen hebben verduisterd. Fred wordt voor de inspecteur aangezien en meegevoerd naar Moeskops kasteel, waar hij vorstelijk wordt onthaald.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
De boezemvriend!
Wellusquote:
Neuh....zo heten ze nu. Maar als groep heten ze nu de Zware Jongensquote:
De GROEP heeft een naamquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:38 schreef Emmetje37 het volgende:
sorry. Kan me niet voorstellen dat die gasten een naam hebben
De Booswichtenclub zijn ze wel lid van.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:39 schreef Neleos het volgende:
De Booswichten?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:47 schreef Emmetje37 het volgende:
brandkastkrakers ???
Is er eindelijk iemand die reageert, had ie het beter achterwege kunnen latenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De dame met nummer 1 t/m de dame met nummer 5
Sorry, kom net uit de kroeg en ben wat meligquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:41 schreef erkel het volgende:
[..]
Is er eindelijk iemand die reageert, had ie het beter achterwege kunnen laten![]()
Vraagteken is niet nodig bij zo'n zinquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:02 schreef erkel het volgende:
Noem 5 dames van het Nederlands hockeyelftal wat verleden weekend WERELDKAMPIOENwerd?
Heb het opgezocht en het kloptquote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vraagteken is niet nodig bij zo'n zin
maar:
Minke Booij
Eefke Mulder
De Roever
Mieke? Goderie
Smabers
Fatwa Moreira De Melo
en de aanstormende Ellen Hoog
Thundercats?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:23 schreef Jayhawk het volgende:
Ik gooi er wel even een vraag in!
Ik zoek een serie.
[[url=http://82.94.225.138/~imagehost/thumbs/tn_jGp29638.jpg]afbeelding][/URL]
Ik ga pitten, ik ken morgen wel een punt toe
Thundercats.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:23 schreef Jayhawk het volgende:
Ik gooi er wel even een vraag in!
Ik zoek een serie.
[[url=http://82.94.225.138/~imagehost/thumbs/tn_jGp29638.jpg]afbeelding][/url]
Ik ga pitten, ik ken morgen wel een punt toe
Ja klopt volgens mijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:57 schreef cerreur het volgende:
Rachel Weiz?
Nee. Ik zal ff snel douchen, ben binnen 10 min weer terugquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:22 schreef WooZ het volgende:
Frankrijk?
Ow antwoord is er alquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:23 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Belgie
quote:Alle apparaten en infrastructuren in en rond woningen, die elektronische informatie gebruiken voor het meten, programmeren en sturen van functies ten behoeve van bewoners en dienstverleners.
Electronica?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:28 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Van welk woord is de onderstaande tekst een definitie?
[..]
Nee, het is een verzamelbegripquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:36 schreef DSanka het volgende:
stekker?
reken ik goedquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:19 schreef U het volgende:
oh, die italiaan; Mucci ofzo? Die geen geld had voor 'n patent
da's niet echt een antwoordquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:25 schreef macondo het volgende:
Edison
Hij zal vast Huygens heten....gok ik,quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:34 schreef Etcetera het volgende:
Welke prijs staat bekend als de 'Nederlands Nobelprijs en hoeveel geld krijg je als 'm wint?
volgens mij vond hij het nog leuk ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:32 schreef U het volgende:
dat zocht ik
Etcetera + 1
[...] honden, katten en in 1903 zelfs een olifant (Topsy).
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:35 schreef U het volgende:
en Edison was eigenlijk tegen de doodstraf, maar ontwikkelde toch maar de elektrische stoel om zijn stroom aan te prijzen
spinozaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:35 schreef macondo het volgende:
Spinozaprijs. 100.000 euro?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:36 schreef MarkPeterse het volgende:
spinozaprijs 1.5miljoen euro
Dat heb je mooi paraat...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:36 schreef MarkPeterse het volgende:
spinozaprijs 1.5miljoen euro
Jij bent wetenschapper?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:42 schreef MarkPeterse het volgende:
Ik sprak de persoon over wie ik de vraag nu stel een paar weken nadat hij die prijs had gewonnen, toen heb ik opgezocht wat het geldbedrag was
iddquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:45 schreef MarkPeterse het volgende:
fox terrier
Nero kwam twee keizers later en was ook jonger, die was het niet....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:07 schreef Soempie het volgende:
Claudius Flavus dan![]()
![]()
Goed, dat was dus de eerste naam uit m'n boek Latijn van tig jaar terug, samen met Felix.
Andere gok: Nero?
Supersheep?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:17 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Ik zal het makkelijker maken, zijn naam staat al in dit topic
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:28 schreef Soempie het volgende:
Claudius
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:31 schreef Soempie het volgende:
Claudius Flavus is gewoon een fictief (denk ik) figuur uit de teksten Latijn die ik moest vertalen
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:35 schreef MarkPeterse het volgende:
mies wim zus jet teun vuur gijs lam kees bok weide does hok duif
ik heb dat rijtje natuurlijk nog geleerd op den school vroegah
Stond er eerst niet. En die twede complete zin stond er ook niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:37 schreef Soempie het volgende:
? does staat er wel
Ik ook maar wij hadden wel leesplankjes liggen thuis. Dat leesplankje ken ik beter dan mijn Boom rijtjequote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:41 schreef Soempie het volgende:
Ik ben van de boom, roos, vis, vuur etc. generatie![]()
dús? Gewoon niet, nooit editenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:41 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
heb niets van het rijtje ge-edit, alleen die tweede regel erbij gezet....
ik vind van nietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:47 schreef MarkPeterse het volgende:
hmmm dat heb ik net gezien op wikipedia toen ik ging kijken of het antwoord op mijn vraag wel echt kuyt was.
mag ik dan nog antwoorden?
Eensch...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:50 schreef NrSiX het volgende:
volgens de regels mag het wel, vind het leuker als iemand anders het raad omdat je het net hebt gelezen..
Ik zie die vragen wel meer. Maar persoonlijk vind ik dar nogal lompe vragen.quote:maar goed je kan het ook net horen op de radio / lezen in de krant. Dus van mij mag het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |