quote:1811. In Parijs bereidt een door kiespijn geteisterde Napoleon zich voor op zijn veldtocht tegen Rusland. Ondertussen worden in Nederland alle weerbare mannen geronseld voor het Franse leger. De rondreizende kiezentrekker Fred van der Zee, zich noemend professor Pasdupain, kan ternauwernood ontsnappen en vlucht het bos in. Hij krijgt een lift van de kermisdanseres Mercedes, op wie hij hevig verliefd raakt, wordt overvallen door verschillende aktiegroepen en belandt tenslotte in een ongure herberg. Intussen heeft kolonel Moeskop een brief uit Frankrijk ontvangen, waaruit blijkt dat een roodharige belastinginspecteur de boeken zal komen controleren; die zijn bepaald niet in orde, aangezien Moeskop en de zijnen nogal wat belastingpenningen hebben verduisterd. Fred wordt voor de inspecteur aangezien en meegevoerd naar Moeskops kasteel, waar hij vorstelijk wordt onthaald.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
De boezemvriend!
Wellusquote:
Neuh....zo heten ze nu. Maar als groep heten ze nu de Zware Jongensquote:
De GROEP heeft een naamquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:38 schreef Emmetje37 het volgende:
sorry. Kan me niet voorstellen dat die gasten een naam hebben
De Booswichtenclub zijn ze wel lid van.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:39 schreef Neleos het volgende:
De Booswichten?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:47 schreef Emmetje37 het volgende:
brandkastkrakers ???
Is er eindelijk iemand die reageert, had ie het beter achterwege kunnen latenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De dame met nummer 1 t/m de dame met nummer 5
Sorry, kom net uit de kroeg en ben wat meligquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:41 schreef erkel het volgende:
[..]
Is er eindelijk iemand die reageert, had ie het beter achterwege kunnen laten![]()
Vraagteken is niet nodig bij zo'n zinquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:02 schreef erkel het volgende:
Noem 5 dames van het Nederlands hockeyelftal wat verleden weekend WERELDKAMPIOENwerd?
Heb het opgezocht en het kloptquote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:22 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Vraagteken is niet nodig bij zo'n zin
maar:
Minke Booij
Eefke Mulder
De Roever
Mieke? Goderie
Smabers
Fatwa Moreira De Melo
en de aanstormende Ellen Hoog
Thundercats?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:23 schreef Jayhawk het volgende:
Ik gooi er wel even een vraag in!
Ik zoek een serie.
[[url=http://82.94.225.138/~imagehost/thumbs/tn_jGp29638.jpg]afbeelding][/URL]
Ik ga pitten, ik ken morgen wel een punt toe
Thundercats.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 03:23 schreef Jayhawk het volgende:
Ik gooi er wel even een vraag in!
Ik zoek een serie.
[[url=http://82.94.225.138/~imagehost/thumbs/tn_jGp29638.jpg]afbeelding][/url]
Ik ga pitten, ik ken morgen wel een punt toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |