Het komt er dan toch weer op neer dat het negatief op mij afstraalt. En ik heb al zo'n beroerde reputatie hier.quote:
Niet waar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het komt er dan toch weer op neer dat het negatief op mij afstraalt. En ik heb al zo'n beroerde reputatie hier.![]()
Dat ligt er maar net aan wie je treft.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Oja, ik vroeg me dus af of er naast een Augustinaatje, k-mannetje en een Lienekienetje ook iets van een (Tha_)Erikje is..
Had ik al eens gezegd dat ik ook eens iets met narratieve toestanden heb gedaan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:50 schreef Claudia_x het volgende:
Hoi Lienekien, ik was niet weggejaagd, hoor.Ik moet aan m'n scriptie werken.
![]()
Rond je 21e? Ik begon het vooral te merken toen ik op die middelbare school ging werken. Ik vond het heel gek dat ze mij als significant ouder dan zij zagen terwijl ze broers en zussen van mijn leeftijd hadden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het grappig hoe jonge mensen altijd ouder willen lijken en oude mensen liever jonger. Waar zit de grens? Op welke leeftijd ben je verzadigd?
Ja! Ook je scriptie?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:52 schreef Lienekien het volgende:
Had ik al eens gezegd dat ik ook eens iets met narratieve toestanden heb gedaan?
Nee, een literatuuronderzoek. Heb ik laatst nog eens tevoorschijn gehaald. Ik stond er versteld van dat ik dat ooit bij mekaar had weten te schrijven. Bijna niks kwam me bekend voor.quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, een literatuuronderzoek. Heb ik laatst nog eens tevoorschijn gehaald. Ik stond er versteld van dat ik dat ooit bij mekaar had weten te schrijven. Bijna niks kwam me bekend voor.
Nou, ik wou het zelf niet zeggen!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Gereserveerd of beschaafd, lienekien?
AMEN!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:17 schreef LXIV het volgende:
Waar de beschaving begint, daar eindigt de passie.
Nou ja, dat wil ik ook weer niet gelijk zeggen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus dat in het andere topic was passie?
't Een sluit het ander niet uit.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:17 schreef LXIV het volgende:
Waar de beschaving begint, daar eindigt de passie.
Jij wil met iedereen vriendjes zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:19 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou ja, dat wil ik ook weer niet gelijk zeggen.
Begin maar, dan zie ik wel of ik ermee doorga.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:19 schreef JAM het volgende:
Kom Erik, we doen een vervolgverhaaltje, dat vindt jij toch ook wel leuk? Een hele korte.
Maar wij zijn als water en vuur!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:23 schreef JAM het volgende:
Lienekien, ik wil vriendjes met jou zijn.
Heb je in je web gezeten?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:24 schreef Augustina het volgende:
Nu, ik ben er ook weer, na ongeveer 436 vliegjes happen.
Heb je motor gereden??quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:24 schreef Augustina het volgende:
Nu, ik ben er ook weer, na ongeveer 436 vliegjes happen.
Opposites attract?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar wij zijn als water en vuur!![]()
Stoom.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar wij zijn als water en vuur!![]()
Mag DO-2 hier ook nog iets van vinden?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik neem Do2!
Ja hoor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mag DO-2 hier ook nog iets van vinden?
Ja eeeeeh, gaan we nou een beetje in paartjes dit LPT bevolken? En dan maar steedsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:27 schreef LXIV het volgende:
Dan wordt het JAM&Lienekien.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:25 schreef JAM het volgende:
Ik vind Claudia een beetje burgerlijk, maar met jou kan ik best vriendjes zijn, Lienekien. Claudia heeft etentjes met een thema (Italiaans) en zoekt daarvoor speciaal soepkommen uit. Ik denk dan; verhang jezelf.
Met Augustina deed ik dat toch al.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja eeeeeh, gaan we nou een beetje in paartjes dit LPT bevolken? En dan maar steedsen
naar elkaar doen?!
Dan kan jij hem wat beschaving bijbrengen en dan zorgt hij voor wat passiequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:34 schreef Lienekien het volgende:
Ja jeetje, zit ik een beetje met die vuilbekkende JAM opgescheept!
Misschien kan je hem nog inruilen tegen DaMart of k_man??quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:34 schreef Lienekien het volgende:
Sperma!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:34 schreef Lienekien het volgende:
Claudia is er ook nog!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
O shit, nu blijft wyccie nog alleen over.....
hmm, dat moeten DaMart en k_man dan maar oplossen
Prima. Ik houd er mee op. Ik draag je over aan de volgende, Lienekien, kijk maar of hij het bij mij kan halen. Pffrrt.quote:
Dus jullie vullen elkaar mooi aan??quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:42 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil broer.
Die heeft tenminste ook een hoge innerlijke beschaving.
Het leven is hard JAMquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:43 schreef JAM het volgende:
BROER? DUMP JE ME NU VOOR BROER?!
En dat na de plastische omschrijving die JAM van zijn geslachtsdeel gegeven heeft? On-be-grij-pe-lijk.quote:
JE MOET WEL WAT BETER JE BEST DOEN, JA!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:43 schreef JAM het volgende:
BROER? DUMP JE ME NU VOOR BROER?!
Indeed.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
En dat na de plastische omschrijving die JAM van zijn geslachtsdeel gegeven heeft? On-be-grij-pe-lijk.![]()
Fuck it. Ik trek me wel af op de bank.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
JE MOET WEL WAT BETER JE BEST DOEN, JA!
Postbank?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:46 schreef JAM het volgende:
[..]
Fuck it. Ik trek me wel af op de bank.
Bank of Fukuoka!quote:
Op een of andere manier vind ik de naam Fukuoka best bij jou passen.quote:
Fukuoka is echt OK. Ik vind het een heerlijke stad.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op een of andere manier vind ik de naam Fukuoka best bij jou passen.
En je mocht niet mee? Dat vind ik nou weer verdrietig. Ik heb nou al weer spijt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:53 schreef JAM het volgende:
Ik wacht op de terugkomst van m`n meisje. Ze is uit eten met iemand.
Nou ja; iemand is de staf van de winkel waar ze werkt. Ze zijn met z`n zessen ofzo en het is business-wise. Dus ik ben wel blij dat ik niet mee ben, eigenlijk. Alhoewel een van haar collega`s. Shit. Dat is echt een heel, heel, heel mooi meisje. En ik heb chance met haar. Dan loop ik `s middags soms even langs bij die winkel en dan gaat ze blozen en zegt ze: `Harro!`. Dat heb ik haar geleerd. Zo schattig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En je mocht niet mee? Dat vind ik nou weer verdrietig. Ik heb nou al weer spijt.
Ik doe m`n best. Ik doe echt m`n stinkende, stinkende best.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:59 schreef Lienekien het volgende:
Blijf trouw, JAM. Je kunt het.
De exclusiviteit van de liefde.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:59 schreef Lienekien het volgende:
Blijf trouw, JAM. Je kunt het.
Echt, walgelijk is het gewoon. Ik kan niet anders denken dan degene die het instituut monogamie de wereld in heeft geholpen daar hele, maar dan ook echt hele kwade bedoelingen mee had.quote:
Shit. Weet ik veel.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:05 schreef LXIV het volgende:
Hoe is het nu gesteld met die arbeidsmoraal van de Jappaners? Is die echt zo verschrikkelijk? Moeten mensen echt tot acht uur op kantoor blijven omdat de baas nog niet weg is?
Of is dat een verzinsel van de boven ons gestelden, om ons tot harder werken aan te sporen, en slijt de gemiddelde Japanner zijn dagen ook in apatische lethargie?
M`n meisje is...komt`ie....ASSISTENT-FILIAALMANAGER bij de plaatstelijke Puma-winkel. Al met al werkt ze 40 uur per week.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je meisje dan. Verricht zij productief werk?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:08 schreef Augustina het volgende:
Zo'n gokhal heeft ook z'n werknemers JAM. Of lijken ze allemaal op elkaar, Japanners?
Nee, gelukkig niet zeg. Ik zit er over na te denken om een fotoboek te maken met als titel: `...and then the FREAKS came out!`, van bepaalde metro-passagiers. Shit, een koppen die je soms ziet! Te lelijk om je hond over te laten kotsen!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:08 schreef Augustina het volgende:
Zo'n gokhal heeft ook z'n werknemers JAM. Of lijken ze allemaal op elkaar, Japanners?
Nou, nu je zo'n 3 minuten een online-relatie hebt gehad, zou je toch moeten weten hoe dat voelt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:11 schreef Lienekien het volgende:
Ach, hoe schattig.
Huh.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, nu je zo'n 3 minuten een online-relatie hebt gehad, zou je toch moeten weten hoe dat voelt.
Zoiets had ik ook, maar dan instructions ipv directions.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:30 schreef Lienekien het volgende:
Directions on how to establish these connections can be found in supplement R.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:38 schreef LXIV het volgende:
Het is een technisch en operationeel ingewikkeld stuk, waarbij de ene zin niet los gezien kan worden van de context van het geheel. Maar toch bedankt!
(())
How come?quote:
Als ik dat zou weten dan zou ik er iets aan kunnen doen. Maar ik verdenk school en alles wat daarbij komt kijken.quote:
Zal ik iets schrijven en dat we het dan onder jouw naam wereldlijk maken, Erik, lijkt je dat iets?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik dat zou weten dan zou ik er iets aan kunnen doen. Maar ik verdenk school en alles wat daarbij komt kijken.
Hey. Now you`re talking.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:06 schreef LXIV het volgende:
Trouwens, Erik, wie is babette21? Is zij van het een of andere lesbo-topic? En is ze ook bi? Ze klinkt ontzettend blond met grote borsten.
Oh, dat geloof ik zo. Daar twijfel ik niet aan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:09 schreef wyccie het volgende:
Claudia kan vast heel goed koken.
Iemand uit SHO, Showchat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:06 schreef LXIV het volgende:
Trouwens, Erik, wie is babette21? Is zij van het een of andere lesbo-topic? En is ze ook bi? Ze klinkt ontzettend blond met grote borsten.
Alleen als ik er stinkend rijk van word.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:06 schreef JAM het volgende:
[..]
Zal ik iets schrijven en dat we het dan onder jouw naam wereldlijk maken, Erik, lijkt je dat iets?
Dat klinkt alsof er op de boekenplank (geordend) lectuurbakken voor de Libelle en een andere voor de Margriet staan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:13 schreef JAM het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me.
`Dank je Claudia, dat was erg lekker.`
`Ja, meen je dat?`
`Natuurlijk, anders zeg ik het niet.`
`OK, nou ja, dank je wel.`
`En nu?`
`Nu? Een toetje natuurlijk.`
`Oh, gezellig zeg. Een toetje. En wat voor een toetje hebben we dan wel niet?`
`Dat zeg ik niet! Blijf jij maar lekker zitten, toetje komt eraan hoor!`
`Oh, wat gezellig zeg. Het is een verassing. Spannend zeg!`
Ik heb wel zin in die verrassing.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:13 schreef JAM het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me.
`Dank je Claudia, dat was erg lekker.`
`Ja, meen je dat?`
`Natuurlijk, anders zeg ik het niet.`
`OK, nou ja, dank je wel.`
`En nu?`
`Nu? Een toetje natuurlijk.`
`Oh, gezellig zeg. Een toetje. En wat voor een toetje hebben we dan wel niet?`
`Dat zeg ik niet! Blijf jij maar lekker zitten, toetje komt eraan hoor!`
`Oh, wat gezellig zeg. Het is een verassing. Spannend zeg!`
Zó Herman Heijermans.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:19 schreef JAM het volgende:
`Ik zal voor u bidden, Jan, opdat u veilig van zee terug moge keren!`
`Ach, vrouw! Staakt uw larie! U weet dat ik het geloof verloren heb!`
`Toch zal ik voor u bidden Jan, dat Hij u moge behoeden!`
Ach, je kon erop wachten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:27 schreef JAM het volgende:
Er wordt veel in afgetrokken. Dat lijkt me wel wat. Zoenende oud-Scheveningse vissers die elkaar aftrekken.
In klederdracht. Achter de palenrij op het strand, daar waar de netten te drogen hangen!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:27 schreef JAM het volgende:
Er wordt veel in afgetrokken. Dat lijkt me wel wat. Zoenende oud-Scheveningse vissers die elkaar aftrekken.
Ja, dat wordt `m wel. Zullen we het concentreren rond een persoon, over Jan Spaans en de avonturen die hij beleefd met de andere Scheveningse mannen op en rond zee? Dat we hem gewoon een jaar of tien volgen, van de eerste keer dat hij een pik in z`n handen nam tot..? Nou ja; tot`ie doodgaat natuurlijk, zo hoort dat in een boek van zulk alooi.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
In klederdracht. Achter de palenrij op het strand, daar waar de netten te drogen hangen!
Ja.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:32 schreef JAM het volgende:
Liederlijk?
Ik blijf bij Dionysisch. Zoals Nietsche het bedoeld heeft in Die Geburt der Tragödiequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:30 schreef Lienekien het volgende:
LXIV, weet je aan welk woord JAM mij ineens doet denken? Liederlijk.
Ik ben blij dat ik je kan emotioneren, Lienekien.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:36 schreef Lienekien het volgende:
Ik word er triestig van.
Simsalabim.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:36 schreef Lienekien het volgende:
Ik word er triestig van.
Het Schicksal. Daarom dus ook Terneuzen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:31 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, dat wordt `m wel. Zullen we het concentreren rond een persoon, over Jan Spaans en de avonturen die hij beleefd met de andere Scheveningse mannen op en rond zee? Dat we hem gewoon een jaar of tien volgen, van de eerste keer dat hij een pik in z`n handen nam tot..? Nou ja; tot`ie doodgaat natuurlijk, zo hoort dat in een boek van zulk alooi.
Ik ben maar een eenvoudige boerentrien, maar ik voel aan mijn water dat die term te veel eer is voor dergelijke platvloersheid.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik blijf bij Dionysisch. Zoals Nietsche het bedoeld heeft in Die Geburt der Tragödie
Getsie.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:48 schreef wyccie het volgende:
Ik zit te denken aan chocoladefondue. Passen romacherrytomaatjes daarbij?
Nee. Ik heb wel een artikel over deze meneer gelezen, onlangs. Lijkt me echt iets voor JAM.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ken iemand toevallig het boek "het Grote Baggerboek" van Ilja Pfeiffer?
Wel van gehoord. Doet me denken aan Kakafonie van Komrij.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ken iemand toevallig het boek "het Grote Baggerboek" van Ilja Pfeiffer?
Kan ik dat artikel ergens terugvinden?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel een artikel over deze meneer gelezen, onlangs. Lijkt me echt iets voor JAM.
In mijn huiskamer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:34 schreef JAM het volgende:
[..]
Kan ik dat artikel ergens terugvinden?
Is dit een uitnodiging?quote:
Hij zit toch in Japan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:46 schreef wyccie het volgende:
Lienepien, je hebt een stalker.
Dat ís zo. Wat doet JAM anders op zondagochtend 08:00 online?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zégt ie.
Tja, dat is het gevaar. Ze heeft het zelf uitgemaakt, eigen schuld dus.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:46 schreef wyccie het volgende:
Lienepien, je hebt een stalker.
Even bijkomen van het pokerenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:57 schreef LXIV het volgende:
Dat ís zo. Wat doet JAM anders op zondagochtend 08:00 online?
Lienekieniaansquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:53 schreef Lienekien het volgende:
En zo niet, dan gaat 'ie maar mooi naar de bieb voor het bewuste nummer van VN.
Ach, het ding ligt al bijna onder de scanner. JAM moet het alleen even lief vragen. Dàt is nou een Lienekientje.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lienekieniaans
Aan mijn lijf geen polonaise
ik heb nog niks gedaan, hoor. Om mij nou puur op de intentie te laten voorstaan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:13 schreef wyccie het volgende:
Da's lief, Lienekien.
Ik wou dat er iemand iets voor mij zou scannen.
Ik bedoelde dat je de gelegenheid liet lopen hem bij je thuis uit te nodigen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach, het ding ligt al bijna onder de scanner. JAM moet het alleen even lief vragen. Dàt is nou een Lienekientje.
Shit. 9 pagina's.![]()
En ik bedoelde alleen maar dat 'ie mij nergens voor nodig heeft mocht hij nog binnen onze landsgrenzen verkeren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je de gelegenheid liet lopen hem bij je thuis uit te nodigen.
Al zal dat vanuit Japan ook wel weer moeilijk gaan...
Met Lienekieniaans bedoel ik beslist niet dat je niet hulpvaardig of vriendelijk bent hoor!![]()
Nog voorkeuren? Of mag het alles zijn?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:13 schreef wyccie het volgende:
Da's lief, Lienekien.
Dat bedoel ik nu ook.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En ik bedoelde alleen maar dat 'ie mij nergens voor nodig heeft mocht hij nog binnen onze landsgrenzen verkeren.
Als ik wie dan ook bij mij thuis zou willen uitnodigen, dan heb ik daar toch geen artikel in VN voor nodig?quote:
Eigenlijk heb ik niks nodig. Wat vind jij de moeite waard om te scannen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:15 schreef k_man het volgende:
Nog voorkeuren? Of mag het alles zijn?
Ik vermoed dat, als JAM dit leest, hij zal aanbieden z'n geslachtsdeel voor je te gaan scannen...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:13 schreef wyccie het volgende:
Dat was ook het eerste en enige wat er in mijn opkwam. Ik wou het alleen niet zeggen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik vermoed dat, als JAM dit leest, hij zal aanbieden z'n geslachtsdeel voor je te gaan scannen...
Ik ben benieuwd of ie echt zo biggetjesroze is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik vermoed dat, als JAM dit leest, hij zal aanbieden z'n geslachtsdeel voor je te gaan scannen...
Nee, dat klopt. Het zo wel een excuus zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ik wie dan ook bij mij thuis zou willen uitnodigen, dan heb ik daar toch geen artikel in VN voor nodig?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:25 schreef wyccie het volgende:
Ow, die smiley.... had ik niet moeten doen
Of een argument.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Het zo wel een excuus zijn.
Ah, daar zijn ook de Apekonten van. Die zijn lekker.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:28 schreef wyccie het volgende:
't Was omdat ik hier aan moest denken.
[afbeelding]
Zien jullie dat? Geen vet. Biggetjes zonder vet.
Maar wel met ongeveer 100% koolhydraten. Dus suiker.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:28 schreef wyccie het volgende:
[afbeelding]
Helemaal waar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:33 schreef wyccie het volgende:
In water zit ook geen vet. Zelfs geen calorieën!
Jan Kaas.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:36 schreef LXIV het volgende:
Jan Kees is ons ook altijd voor.
Kaaskop, Jan Kaas. Da's wat ik dacht.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jan Kaas, ja? Ik dacht altijd Jan Kees.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:28 schreef wyccie het volgende:
Yankees komt van Jan Kaas/Jan Kees.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:47 schreef wyccie het volgende:
Komt Jan Kees niet van Yankees dan?
Lienekien, je hebt nóg een stalker!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:47 schreef Supersheep het volgende:
Hé wat doe ik hier?
Laat ik het dan tenminste nog ergens over hebben:
[...]
die zijn pas lekker!
Oh! Aha, weer wat geleerdquote:
Ach, die gaat wel weer weg als 'ie mijn bouwjaar ziet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lienekien, je hebt nóg een stalker!
Daar was ik al lang achter hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach, die gaat wel weer weg als 'ie mijn bouwjaar ziet.![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:47 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[afbeelding]
die zijn pas lekker!
Dit schaapje heb ik zelf gelokt. En jij hebt mij hardhandig bij JAM op schoot geduwd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:57 schreef LXIV het volgende:
Wat een aandacht voor jou vandaag, L. Maak er gebruik van !
Ik ben de goede herder.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:59 schreef wyccie het volgende:
Lienekien, schaapjeslokker.
Herderin.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:59 schreef wyccie het volgende:
Lienekien, schaapjeslokker.
Niet zo kwijlen of ik haal dat plaatje weer weg!quote:
Ik kan ook ergens anders gaan grazen hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit schaapje heb ik zelf gelokt. En jij hebt mij hardhandig bij JAM op schoot geduwd.![]()
Erg matig, wyccie, erg matig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:09 schreef wyccie het volgende:
Claudia kan vast heel goed koken.
Oh, het was niet onopgemerkt gebleven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:13 schreef JAM het volgende:
verassing
met bijpassende poesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:44 schreef Claudia_x het volgende:
"Jumbokop" van de Blokker.
[afbeelding]
Poeh.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:46 schreef Lienekien het volgende:
Kom over een uur nog eens terug.
Ik zou graag eens een architectuurtripje maken naar Boekarest. Er schijnt mooie Jugenstil te staan en natuurlijk het voormalige paleis van Ceaucescu, het op één na grootste gebouw ter wereld.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:08 schreef LXIV het volgende:
K-man. Waar zullen we het over hebben? Postmodernistische architectuur in het Roemenië van vóór de val van de muur? Ben nu overal voor in.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:50 schreef Claudia_x het volgende:
Erg matig, wyccie, erg matig.
Ik denk dat ze dit als denigrerend opvatte. Zo van 'het wicht weet natuurlijk van toeten noch blazen, maar is zeker wel een proper huisvrouwtje'quote:
Dat geloof ik niet. Als ik haar zo hoor dat ze risotto probeert te maken. Als je erg matig kan koken, ga je dat niet eens proberen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:16 schreef k_man het volgende:
Volgens mij probeerde Claudia te zeggen dat ze slechts matig kan koken wyccel.
Dat was natuurlijk een inkoppertje, voor een neerlandicus.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik was nog bang dat het te lastig zou zijn. Had je onderschat
Lienekien +1
Ik wist niet dat je dat kreegquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:29 schreef Lienekien het volgende:
Dat was natuurlijk een inkoppertje, voor een neerlandicus.
Ik kreeg dat ook niet, niet zoals jij bedoelt. Maar het is gewoon een onderwerp van studie, taalverwerving. Dus ook tweedetaalverwerving.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je dat kreeg
Ik dacht alleen allochtonen en docenten.
Nee, dat is waar. Veel vrouwen snappen dat niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:31 schreef LXIV het volgende:
Verdraaid. En koken kan ik wel. Kijk nooit in een kookboek, maar weet precies wat, hoeveel en hoelang. De kunst is de beperking. Daar gaat het allemaal om. Zeker bij salades. Dat snappen veel vrouwen niet.
Less is more dus?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:31 schreef LXIV het volgende:
Verdraaid. En koken kan ik wel. Kijk nooit in een kookboek, maar weet precies wat, hoeveel en hoelang. De kunst is de beperking. Daar gaat het allemaal om. Zeker bij salades. Dat snappen veel vrouwen niet.
Dat bedoel ik. Als studieonderwerp. Maar ook wel logisch eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:32 schreef Lienekien het volgende:
Maar het is gewoon een onderwerp van studie, taalverwerving. Dus ook tweedetaalverwerving.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Veel vrouwen snappen dat niet.
Maar dan is dus de verwerving het onderwerp, niet de taal zelf (zoals voor de allochtoon) of de didactiek (zoals voor de docent).quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Als studieonderwerp. Maar ook wel logisch eigenlijk.
Sorry, ik had daar dus toch een smiley moeten gebruiken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lienekien is het met mij eens
![]()
Nog wel bij een niet geheel vrouwvriendelijke opmerking!
![]()
Zal ik voor je koken?
(Goethe overigens ook)
Welnu, de kunst van een goede salade is niet de hoeveelheid verscheidene ingrediënten en kruiden, maar veel meer hoe deze elkaar aanvullen. En je moet binnen die aanvullingen beslist gaten laten.quote:
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:36 schreef Lienekien het volgende:
Sorry, ik had daar dus toch een smiley moeten gebruiken.![]()
Mag dat, zo samenspannen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
(Bedenk je ondertussen een wyccie-vraag?)
Ik zou nooit zalm met ei combineren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:39 schreef wyccie het volgende:
Waspeen zou ik niet zo gauw in een salade gebruiken, wel om gewoon zo te knabbelen.
Ik probeer nu de zalm, mais, tomaat en ei eruit te vissen.
Nou, zo stiekem is het niet, als jij gewoon mee kunt lezen!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:39 schreef Neleos het volgende:
Er worden hier gewoon stiekem afspraken gemaakt!
Dat is niet samenspannen. Daar wordt de hele tijd om gevraagd, vooral door MaJoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:38 schreef Lienekien het volgende:
Mag dat, zo samenspannen?
Enne, wat is een wyccievraag?!
Idd. Met uitzondering van kaviaar dan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou nooit zalm met ei combineren.
Potdorie! Je kunt hier niet eens rustig samenspannen zonder gestalkt te worden. Ga jij een terug naar je hok!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:39 schreef Neleos het volgende:
En jij hebt mij vanmiddag ook een wyccievraag gegeven.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:39 schreef Neleos het volgende:
Ik doe het dus helemaal fout!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:41 schreef LXIV het volgende:
En mais en tomaat zijn ook niet geschikt voor bij de zalm overigens.
Ik dacht wel dat het onderkleding was, maar wist niet precies wat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:45 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk wyccie weet dat wel, van die onderbroek. Maar nee hoor.![]()
En als het lekker is dan is het goed, niet?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik doe het dus helemaal fout!![]()
Ik vind die ingrediënten wel juist het lekkerst smaken van mijn salade.
[..]
Ik dacht wel dat het onderkleding was, maar wist niet precies wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |