Hij zit toch in Japan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:46 schreef wyccie het volgende:
Lienepien, je hebt een stalker.
Dat ís zo. Wat doet JAM anders op zondagochtend 08:00 online?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zégt ie.
Tja, dat is het gevaar. Ze heeft het zelf uitgemaakt, eigen schuld dus.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:46 schreef wyccie het volgende:
Lienepien, je hebt een stalker.
Even bijkomen van het pokerenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:57 schreef LXIV het volgende:
Dat ís zo. Wat doet JAM anders op zondagochtend 08:00 online?
Lienekieniaansquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:53 schreef Lienekien het volgende:
En zo niet, dan gaat 'ie maar mooi naar de bieb voor het bewuste nummer van VN.
Ach, het ding ligt al bijna onder de scanner. JAM moet het alleen even lief vragen. Dàt is nou een Lienekientje.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lienekieniaans
Aan mijn lijf geen polonaise
ik heb nog niks gedaan, hoor. Om mij nou puur op de intentie te laten voorstaan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:13 schreef wyccie het volgende:
Da's lief, Lienekien.
Ik wou dat er iemand iets voor mij zou scannen.
Ik bedoelde dat je de gelegenheid liet lopen hem bij je thuis uit te nodigen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach, het ding ligt al bijna onder de scanner. JAM moet het alleen even lief vragen. Dàt is nou een Lienekientje.
Shit. 9 pagina's.![]()
En ik bedoelde alleen maar dat 'ie mij nergens voor nodig heeft mocht hij nog binnen onze landsgrenzen verkeren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat je de gelegenheid liet lopen hem bij je thuis uit te nodigen.
Al zal dat vanuit Japan ook wel weer moeilijk gaan...
Met Lienekieniaans bedoel ik beslist niet dat je niet hulpvaardig of vriendelijk bent hoor!![]()
Nog voorkeuren? Of mag het alles zijn?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:13 schreef wyccie het volgende:
Da's lief, Lienekien.
Dat bedoel ik nu ook.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En ik bedoelde alleen maar dat 'ie mij nergens voor nodig heeft mocht hij nog binnen onze landsgrenzen verkeren.
Als ik wie dan ook bij mij thuis zou willen uitnodigen, dan heb ik daar toch geen artikel in VN voor nodig?quote:
Eigenlijk heb ik niks nodig. Wat vind jij de moeite waard om te scannen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:15 schreef k_man het volgende:
Nog voorkeuren? Of mag het alles zijn?
Ik vermoed dat, als JAM dit leest, hij zal aanbieden z'n geslachtsdeel voor je te gaan scannen...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:13 schreef wyccie het volgende:
Dat was ook het eerste en enige wat er in mijn opkwam. Ik wou het alleen niet zeggen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik vermoed dat, als JAM dit leest, hij zal aanbieden z'n geslachtsdeel voor je te gaan scannen...
Ik ben benieuwd of ie echt zo biggetjesroze is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik vermoed dat, als JAM dit leest, hij zal aanbieden z'n geslachtsdeel voor je te gaan scannen...
Nee, dat klopt. Het zo wel een excuus zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ik wie dan ook bij mij thuis zou willen uitnodigen, dan heb ik daar toch geen artikel in VN voor nodig?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:25 schreef wyccie het volgende:
Ow, die smiley.... had ik niet moeten doen
Of een argument.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Het zo wel een excuus zijn.
Ah, daar zijn ook de Apekonten van. Die zijn lekker.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:28 schreef wyccie het volgende:
't Was omdat ik hier aan moest denken.
[afbeelding]
Zien jullie dat? Geen vet. Biggetjes zonder vet.
Maar wel met ongeveer 100% koolhydraten. Dus suiker.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:28 schreef wyccie het volgende:
[afbeelding]
Helemaal waar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:33 schreef wyccie het volgende:
In water zit ook geen vet. Zelfs geen calorieën!
Jan Kaas.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:36 schreef LXIV het volgende:
Jan Kees is ons ook altijd voor.
Kaaskop, Jan Kaas. Da's wat ik dacht.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jan Kaas, ja? Ik dacht altijd Jan Kees.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:28 schreef wyccie het volgende:
Yankees komt van Jan Kaas/Jan Kees.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:47 schreef wyccie het volgende:
Komt Jan Kees niet van Yankees dan?
Lienekien, je hebt nóg een stalker!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:47 schreef Supersheep het volgende:
Hé wat doe ik hier?
Laat ik het dan tenminste nog ergens over hebben:
[...]
die zijn pas lekker!
Oh! Aha, weer wat geleerdquote:
Ach, die gaat wel weer weg als 'ie mijn bouwjaar ziet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Lienekien, je hebt nóg een stalker!
Daar was ik al lang achter hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach, die gaat wel weer weg als 'ie mijn bouwjaar ziet.![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:47 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[afbeelding]
die zijn pas lekker!
Dit schaapje heb ik zelf gelokt. En jij hebt mij hardhandig bij JAM op schoot geduwd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:57 schreef LXIV het volgende:
Wat een aandacht voor jou vandaag, L. Maak er gebruik van !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |