Het komt er dan toch weer op neer dat het negatief op mij afstraalt. En ik heb al zo'n beroerde reputatie hier.quote:
Niet waar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het komt er dan toch weer op neer dat het negatief op mij afstraalt. En ik heb al zo'n beroerde reputatie hier.![]()
Dat ligt er maar net aan wie je treft.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Oja, ik vroeg me dus af of er naast een Augustinaatje, k-mannetje en een Lienekienetje ook iets van een (Tha_)Erikje is..
Had ik al eens gezegd dat ik ook eens iets met narratieve toestanden heb gedaan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:50 schreef Claudia_x het volgende:
Hoi Lienekien, ik was niet weggejaagd, hoor.Ik moet aan m'n scriptie werken.
![]()
Rond je 21e? Ik begon het vooral te merken toen ik op die middelbare school ging werken. Ik vond het heel gek dat ze mij als significant ouder dan zij zagen terwijl ze broers en zussen van mijn leeftijd hadden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het grappig hoe jonge mensen altijd ouder willen lijken en oude mensen liever jonger. Waar zit de grens? Op welke leeftijd ben je verzadigd?
Ja! Ook je scriptie?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:52 schreef Lienekien het volgende:
Had ik al eens gezegd dat ik ook eens iets met narratieve toestanden heb gedaan?
Nee, een literatuuronderzoek. Heb ik laatst nog eens tevoorschijn gehaald. Ik stond er versteld van dat ik dat ooit bij mekaar had weten te schrijven. Bijna niks kwam me bekend voor.quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, een literatuuronderzoek. Heb ik laatst nog eens tevoorschijn gehaald. Ik stond er versteld van dat ik dat ooit bij mekaar had weten te schrijven. Bijna niks kwam me bekend voor.
Nou, ik wou het zelf niet zeggen!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Gereserveerd of beschaafd, lienekien?
AMEN!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:17 schreef LXIV het volgende:
Waar de beschaving begint, daar eindigt de passie.
Nou ja, dat wil ik ook weer niet gelijk zeggen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus dat in het andere topic was passie?
't Een sluit het ander niet uit.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:17 schreef LXIV het volgende:
Waar de beschaving begint, daar eindigt de passie.
Jij wil met iedereen vriendjes zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:19 schreef JAM het volgende:
[..]
Nou ja, dat wil ik ook weer niet gelijk zeggen.
Begin maar, dan zie ik wel of ik ermee doorga.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:19 schreef JAM het volgende:
Kom Erik, we doen een vervolgverhaaltje, dat vindt jij toch ook wel leuk? Een hele korte.
Maar wij zijn als water en vuur!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:23 schreef JAM het volgende:
Lienekien, ik wil vriendjes met jou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |