Heb je in je web gezeten?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:24 schreef Augustina het volgende:
Nu, ik ben er ook weer, na ongeveer 436 vliegjes happen.
Heb je motor gereden??quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:24 schreef Augustina het volgende:
Nu, ik ben er ook weer, na ongeveer 436 vliegjes happen.
Opposites attract?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar wij zijn als water en vuur!![]()
Stoom.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar wij zijn als water en vuur!![]()
Mag DO-2 hier ook nog iets van vinden?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik neem Do2!
Ja hoor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mag DO-2 hier ook nog iets van vinden?
Ja eeeeeh, gaan we nou een beetje in paartjes dit LPT bevolken? En dan maar steedsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:27 schreef LXIV het volgende:
Dan wordt het JAM&Lienekien.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:25 schreef JAM het volgende:
Ik vind Claudia een beetje burgerlijk, maar met jou kan ik best vriendjes zijn, Lienekien. Claudia heeft etentjes met een thema (Italiaans) en zoekt daarvoor speciaal soepkommen uit. Ik denk dan; verhang jezelf.
Met Augustina deed ik dat toch al.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja eeeeeh, gaan we nou een beetje in paartjes dit LPT bevolken? En dan maar steedsen
naar elkaar doen?!
Dan kan jij hem wat beschaving bijbrengen en dan zorgt hij voor wat passiequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:34 schreef Lienekien het volgende:
Ja jeetje, zit ik een beetje met die vuilbekkende JAM opgescheept!
Misschien kan je hem nog inruilen tegen DaMart of k_man??quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:34 schreef Lienekien het volgende:
Sperma!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:34 schreef Lienekien het volgende:
Claudia is er ook nog!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
O shit, nu blijft wyccie nog alleen over.....
hmm, dat moeten DaMart en k_man dan maar oplossen
Prima. Ik houd er mee op. Ik draag je over aan de volgende, Lienekien, kijk maar of hij het bij mij kan halen. Pffrrt.quote:
Dus jullie vullen elkaar mooi aan??quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:42 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil broer.
Die heeft tenminste ook een hoge innerlijke beschaving.
Het leven is hard JAMquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:43 schreef JAM het volgende:
BROER? DUMP JE ME NU VOOR BROER?!
En dat na de plastische omschrijving die JAM van zijn geslachtsdeel gegeven heeft? On-be-grij-pe-lijk.quote:
JE MOET WEL WAT BETER JE BEST DOEN, JA!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:43 schreef JAM het volgende:
BROER? DUMP JE ME NU VOOR BROER?!
Indeed.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
En dat na de plastische omschrijving die JAM van zijn geslachtsdeel gegeven heeft? On-be-grij-pe-lijk.![]()
Fuck it. Ik trek me wel af op de bank.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
JE MOET WEL WAT BETER JE BEST DOEN, JA!
Postbank?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:46 schreef JAM het volgende:
[..]
Fuck it. Ik trek me wel af op de bank.
Bank of Fukuoka!quote:
Op een of andere manier vind ik de naam Fukuoka best bij jou passen.quote:
Fukuoka is echt OK. Ik vind het een heerlijke stad.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op een of andere manier vind ik de naam Fukuoka best bij jou passen.
En je mocht niet mee? Dat vind ik nou weer verdrietig. Ik heb nou al weer spijt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:53 schreef JAM het volgende:
Ik wacht op de terugkomst van m`n meisje. Ze is uit eten met iemand.
Nou ja; iemand is de staf van de winkel waar ze werkt. Ze zijn met z`n zessen ofzo en het is business-wise. Dus ik ben wel blij dat ik niet mee ben, eigenlijk. Alhoewel een van haar collega`s. Shit. Dat is echt een heel, heel, heel mooi meisje. En ik heb chance met haar. Dan loop ik `s middags soms even langs bij die winkel en dan gaat ze blozen en zegt ze: `Harro!`. Dat heb ik haar geleerd. Zo schattig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En je mocht niet mee? Dat vind ik nou weer verdrietig. Ik heb nou al weer spijt.
Ik doe m`n best. Ik doe echt m`n stinkende, stinkende best.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:59 schreef Lienekien het volgende:
Blijf trouw, JAM. Je kunt het.
De exclusiviteit van de liefde.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:59 schreef Lienekien het volgende:
Blijf trouw, JAM. Je kunt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |