Wat voor zin heeft het om spullen en eten bij arme mensen op te halen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:07 schreef MarkPeterse het volgende:
spullen en eten denk ik dan....
Mijn foutquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:06 schreef MaJo het volgende:
Het zou trouwens fijn zijn als degene die een nieuw topic opent ook de volgende keer de punten telt, moet nu twee topics tellen
Wat houd je tegen?quote:
Nou puntje moet dan maar, maar niet van harte: MarkPeterse +1quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:09 schreef MarkPeterse het volgende:
ok ze gaan dus met dozen bij arme mensen langs om ze ook kerst te laten vieren
quote:De welgestelde upperclass had ooit de gewoonte om alle overblijfsels van het feestmaal van eerste Kerstdag te verpakken in dozen (let op: boxes!) en te verspreiden onder de armen. Boxes dus. Boxing Day. Tweede Kerstdag. Gewoon 'n Charles Dickens-toestand. How British.
Zet je zo hier even een lijstje neer? Ik ben nu het andere topic aan het tellen dus dan tel ik het er weer bij op.quote:
wat? je bent een fervent googlaar?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:18 schreef MarkPeterse het volgende:
het eerste...let op majo er komt een muziekvraag....
Het stond weer in de horoscoop he? Het wordt engquote:
Mark gaat als een speerquote:wyccie +1
MarkPeterse +5
Faithz +1
Bolkesteijn +2
Supersheep +4
Jayhawk +2
Neleos +2
Homdeck +1
RoofingBurner +1
Its-Jojo-4you +2
Etcetera +1
Die zijn leueueueukquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:23 schreef MaJo het volgende:
Nee die zijn het beide niet. Scissor Sisters? Weet niet eens of die engels zijn
VS, waar precies weet ik nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:23 schreef MaJo het volgende:
Nee die zijn het beide niet. Scissor Sisters? Weet niet eens of die engels zijn
Volgens mij mis IK een puntje...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:21 schreef erkel het volgende:
Puntenlijst Deel 322:
[..]
Mark gaat als een speer
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:25 schreef MarkPeterse het volgende:
Tot 1 seconde voor plaatsing stond er "Leeds" maar toen zag ik de sig van MaJo en heb ik het maar veranderd
wil je um dan ff opzoeken in Deel 322?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij mis IK een puntje...
Heb je die in het vorige topic gehaald of in het topic dáárvoor? Dit zijn namelijk de punten van 2 topics geleden, jouw puntje uit het vorige topic staat erbij geteld. Verwarrend als er meerdere dingen geteld moeten worden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij mis IK een puntje...
Beuh...323quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:29 schreef erkel het volgende:
[..]
wil je um dan ff opzoeken in Deel 322?
Wat is iedereen ongeduldig zegquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:30 schreef NrSiX het volgende:
dat van mij is ook nog niet geupdate
of wel, boeiend.. het klopt nu wel =]
Ik zie het net jaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je die in het vorige topic gehaald of in het topic dáárvoor? Dit zijn namelijk de punten van 2 topics geleden, jouw puntje uit het vorige topic staat erbij geteld. Verwarrend als er meerdere dingen geteld moeten worden.
eens!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is iedereen ongeduldig zegKijk anders even in de OP ofzo
![]()
chill, heb daarna mijn post ge-edit =] sorry MaJoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is iedereen ongeduldig zegKijk anders even in de OP ofzo
![]()
Ik zou nu 100.000 opmerkingen kunnen maken over schapen en meelopenquote:
behbehbehbehbeh blaatblaatblaatBLEAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou nu 100.000 opmerkingen kunnen maken over schapen en meelopen
Neleos +1quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:35 schreef Neleos het volgende:
Fatboy Slim?
Nee nog niet maar lijkt me wel een goed ideequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:36 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens broeien en zeer vroege plannen voor een volgende meet...
Ik ben voorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:36 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens broeien en zeer vroege plannen voor een volgende meet...
right herequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:38 schreef Neleos het volgende:
Waar is Fatboy Slim aan het "fokken"?
in de hemelquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:38 schreef Neleos het volgende:
Waar is Fatboy Slim aan het "fokken"?
right now?quote:
wat hebben jullie toen gedaan? heel de avond getriviand?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee nog niet maar lijkt me wel een goed ideeHet idee was ergens rond topic 400 dacht ik. Vond het vorige keer zeer geslaagd
't Was geen vraag maar een mededelingquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee nog niet maar lijkt me wel een goed ideeHet idee was ergens rond topic 400 dacht ik. Vond het vorige keer zeer geslaagd
Moest wel even nadenken voordat ik de vraag begreepquote:
nee dat wil ik nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:45 schreef Yurithemaster het volgende:
Google inc. als je precies wilt zijn
Eerst gekletst en toen gequizzed. Voor punten dusquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:42 schreef WooZ het volgende:
[..]
wat hebben jullie toen gedaan? heel de avond getriviand?
Kan ik niet goed rekenenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
MSN Live
Lienelien +1quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:53 schreef lienelien het volgende:
Live.nl?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:55 schreef erkel het volgende:
[..]
Het ging om de zoekmachine en dat is Live.nl
Jaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:02 schreef MarkPeterse het volgende:
lijst5 fortuijn
Nope, die was erna.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:05 schreef MaJo het volgende:
Laatst het lijstje uit mijn hoofd geleerd maar weer vergeten.
Van Agt?
Ik vind mijn 2 hints wel leukquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:23 schreef Neleos het volgende:
Misschien kun je een blitse rebus maken van z'n naam![]()
smurf?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:26 schreef MaJo het volgende:
Günther is goed, en Waldorf is inderdaad de salade die ik zocht. Nu de achternaam nog een beetje veranderen:
Günther Wal....
Walruf, walrifquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:28 schreef Berkery het volgende:
Walraf
Sort of, dat boek heeft een hoop stof doen opwaaien destijds, dat weet ik nog wel.quote:
Welk boek bedoel je dan wel?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:30 schreef Berkery het volgende:
[..]
Sort of, dat boek heeft een hoop stof doen opwaaien destijds, dat weet ik nog wel.
Nee laat maar, dat was een ander boek![]()
Ik, Ali.quote:
Whois?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:34 schreef Berkery het volgende:
Hoe heet het protocol waarmee je op kan zoeken wie de eigenaar van een domeinnaam is?
Klopt maar dan zie je nog niet van wie het isquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:38 schreef MarkPeterse het volgende:
wat is dan het verschil met dns? dat is toch ook een methode om namen om te zetten in ip-adressen?
Ah ok, ik dacht al dat je die misschien bedoelde. Goede boeken zijn datquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:35 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik, Ali.
Dat ie onderkoffer ging als gastarbeider, verkleed als Turk.
localhostquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:39 schreef Jajong het volgende:
Wat betekenen doorgaans deze IP's: 127.0.0.0 en 192.168.1.1
Bij gebrek aan beter. Wikipedia had het ook over een protocol, en wikipedia heeft natuurlijk altijd gelijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
ik vraag me trouwens af of je het een protocol kunt noemen...
die laatste 0 moet een 1 zijn of nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
trouwens....127.0.0.0 betekend helemaal niets...
127.0.0.0 betekend niets. maar .1 is localhostquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:39 schreef Jajong het volgende:
Wat betekenen doorgaans deze IP's: 127.0.0.0 en 192.168.1.1
Zelfreflectie?quote:
Gezelliequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:41 schreef MaJo het volgende:
Hey jajong, lang niet meer gezienWas je weer gebanned?
Nembrio, asmo was inderdaad een tijd niet in AKQ omdat hij geen internet had maar de laatste dagen komt hij af en toe wel een kijkje nemen
Neuh, FOK! was/is een beetje 2005 in mijn belevingquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:41 schreef MaJo het volgende:
Hey jajong, lang niet meer gezienWas je weer gebanned?
Nembrio, asmo was inderdaad een tijd niet in AKQ omdat hij geen internet had maar de laatste dagen komt hij af en toe wel een kijkje nemen
yayquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
127.0.0.0 betekend niets. maar .1 is localhost
192.168.1.1 is over het algemeen het interner IP adres van je router.
Bedoel je L.Ron Hubbard?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:49 schreef erkel het volgende:
Die gristelijke gozert....Hobart ofzo
Je zit in de juiste richting.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:49 schreef erkel het volgende:
Die gristelijke gozert....Hobart ofzo
Heej vriendjequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:18 schreef macondo het volgende:
Jimmy Swaggert? (of hoe je het ook schrijft..)
Oh, das die vent. Die heb ik wel eens op tv gezien. Altijd lachen met die gekquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:20 schreef Nembrionic het volgende:
Nee dus...de beste man "bestrijdt" de evolutie theorie.
Of huilen. Het is moeilijk kiezenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oh, das die vent. Die heb ik wel eens op tv gezien. Altijd lachen met die gek![]()
Oeh, ja. Is hij van die film?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:22 schreef Berkery het volgende:
Is hij een 'Intelligent design'-meneertje?
Nee ook niet. Een creationist.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:22 schreef Berkery het volgende:
Nee, hij gaat puur voor het oude testament. Een tijdje terug ontvingen we hier op het preview kanaal "The Family Channel" of zoiets en daarop was hij altijd aan het blaten. Jammer dat ik z'n naam niet weet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:22 schreef Berkery het volgende:
Nee..dat is Hubbard die hierboven al genoemd is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:25 schreef Supersheep het volgende:
Scientology iets?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:29 schreef Nembrionic het volgende:
Hij noemt zichzelf "Dr. Dino"
Naam zegt me niks, maar ik weet zeker dat we het over dezelfde hebben. Die vent probeert op een satirische wijze de evolutie theorie te kraken, maar hij heeft zulke slechte argumenten, dat het weer tegen hem werkt en zo wordt het juist grappig. (of zoiets)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:38 schreef Nembrionic het volgende:
Nou..goed. Het is dus Kent Hovind.
Ik kan je alleen maar aanraden eens op YouTube te kijken
Nieuwe vraag onderweg
Hij gebruikt 100% drogredeneringen. Maar iemand die hem graag WIL geloven (en dat zijn er nogal wat in Amerika) die slurpen zijn bullshit met grote slokken naarbinnen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:41 schreef Neleos het volgende:
[..]
Naam zegt me niks, maar ik weet zeker dat we het over dezelfde hebben. Die vent probeert op een satirische wijze de evolutie theorie te kraken, maar hij heeft zulke slechte argumenten, dat het weer tegen hem werkt en zo wordt het juist grappig. (of zoiets)
Ja, kan wel. Weet het niet meer allemaal. In ieder geval haalt ie ook de fossielen er weer bij.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:43 schreef erkel het volgende:
Hij is dan cker ook van dat slechte horlogemaker argument![]()
Nee..dat is een "intelligent design" argument geloof ik. En hij is een creationist.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:43 schreef erkel het volgende:
Hij is dan cker ook van dat slechte horlogemaker argument![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:57 schreef MarkPeterse het volgende:
Ehhh, eerste 4 digits zijn plaats, laatste twee zijn straat
met 4 cijfers en 2 letters, met meer of minder zal ie niet werken...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:54 schreef Nembrionic het volgende:
1234 AB --> Postcode (willekeurig)
Hoe werkt een postcode?
Scherpquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
met 4 cijfers en 2 letters, met meer of minder zal ie niet werken...
Ja..er zit meer achter. Er is een structuur/opbouw in de postcode zelf.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:59 schreef MarkPeterse het volgende:
tja ze beginnen in amsterdam, dan gaan ze naar het zuiden, dan naar het oosten en dan naar het noorden.
zo gaan ze van 1XXX naar 8XXX of 9XXX.
Grote steden hebben meerdere 4cijferige codes. Zit er nog meer achter?
Ja, allemaal samenzweringstheorieën over de ondergang van de wereld.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:59 schreef MarkPeterse het volgende:
tja ze beginnen in amsterdam, dan gaan ze naar het zuiden, dan naar het oosten en dan naar het noorden.
zo gaan ze van 1XXX naar 8XXX of 9XXX.
Grote steden hebben meerdere 4cijferige codes. Zit er nog meer achter?
Niet helemaal maar je zit er dichtbij.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:00 schreef U het volgende:
hm, de eerste 2 cijfers zijn de gemeente
het tweede paar cijfers zijn de plaats
en de letters zijn ehm, de wijk?
Nou, ik ga deze goed rekenenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:01 schreef Faithz het volgende:
De eerste 2 nummers geven een regio aan, de andere 2 een wijk of een in elk geval een kleiner gebied dan regio? Letters geven straat en evenuteel even of oneven huisnummer aan.
Wij kregen dit ooit bij Nederlandse lesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:05 schreef Faithz het volgende:
WoeiIk dacht al dat het niets met gemeentes te maken had.. mijn postcode histroie nalopend. Leuke vraag ja
Ik woonde ooit in een flat en die had verscheidene postcodes...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:05 schreef Faithz het volgende:
Edit: En een paar weken geleden merkte ik op dat de andere kant van onze straat een ander lettertje had dan wij
* PROEST!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet zo naar de fietsenmaker, maar heb eigenlijk geen zin
Naar he, en als ik pech heb moet ik nog een stuk lopen ookquote:
Is deze niet goed dan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ignatius
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:19 schreef Neleos het volgende:
Staat er eigenlijk LG of ig?
Op de radio begreep ik van niet maar ik keek net op wiki en daar noemen ze het inderdaad een woordgrapje. Andere betekenis wordt niet gegevenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:17 schreef MarkPeterse het volgende:
ken die hele prijs niet, maar is het niet gewoon een woordgrapje?
Lees dit nu pas. Zijn julliequote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:23 schreef Soempie het volgende:
tijd gaat hard.
Dag allemaal![]()
Nem en Macondo (mocht je het lezen)
quote:Economics - Presented to Juan Pablo Davila of Chile, tireless trader of financial futures and former employee of the state-owned Codelco Company, for instructing his computer to "buy" when he meant "sell." He subsequently attempted to recoup his losses by making increasingly unprofitable trades that ultimately lost 0.5 percent of Chile's gross national product. Davila's relentless achievement inspired his countrymen to coin a new verb, " davilar," meaning "to botch things up royally."
Je gaat niet in op mijn vraagquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:23 schreef Soempie het volgende:
tijd gaat hard.
Dag allemaal![]()
Nem en Macondo (mocht je het lezen)
Is dit niet het goede antwoord dan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:20 schreef MarkPeterse het volgende:
dus dat het niet echt nobel research is....
Vraag? vraag?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je gaat niet in op mijn vraagEen simpel ja of nee volstaat
Hey soempquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vraag? vraag?![]()
heb haastIk vind alles best
![]()
Dag Majo
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:29 schreef Faithz het volgende:
MaJo +1
Ik zat ook al te denken. Of het moet zo'n nieuw partijtje zijn. Maar dan hebben ze wel een hele foute naam gekozen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:30 schreef MarkPeterse het volgende:
pvdn bestaat niet, het is de pnvd toch?
Faithz en Sheep ookquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:32 schreef Faithz het volgende:
Ik zit te schapen.. ga maar eerst koffie drinken. Sorry voor de verwarring![]()
Wonderful soemp!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wonderful soemp!![]()
![]()
En
moet je nog maar even mee wachten ja
Wel cool, dat jullie elkaar door mijn topic ontmoet hebben
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:34 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik wilde ook al een schaapopmerking maken
Nu nog een
voor MaJo. Wie bied zich aan?
Ja, de echte reden waarom je dit topic hebt geopend hequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:34 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik wilde ook al een schaapopmerking maken
Nu nog een
voor MaJo. Wie bied zich aan?
Nope, Neleosquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:34 schreef MarkPeterse het volgende:
MaJo verzin jij de nieuwe vraag? Dan beantwoord ik hem en krijg jij weer een muziekvraag
Je hebt me doorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, de echte reden waarom je dit topic hebt geopend he![]()
![]()
![]()
Subtielquote:
Ik wil het wel voor je doen hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, Neleos
Kan iemand zo een nieuwe openen? Ik moet zo weer weg
Jee thanksquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik wil het wel voor je doen hoor![]()
Dan weet ik het goed gemaakt jij telt en dan open ik wel het neiuwe topicquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:37 schreef MarkPeterse het volgende:
ik wil wel tellen maar weet niet hoe ik die startpost kopieer....
Hem quoten, dan kopieren en in een nieuwe post zetten. Quote tags weghalen, plaatjes in een nieuw linkje en aanpassen welk topic het is. Zo makkelijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:37 schreef MarkPeterse het volgende:
ik wil wel tellen maar weet niet hoe ik die startpost kopieer....
MarkPeterse + 1quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:42 schreef MarkPeterse het volgende:
brian epstein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |