Niet helemaal maar je zit er dichtbij.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:00 schreef U het volgende:
hm, de eerste 2 cijfers zijn de gemeente
het tweede paar cijfers zijn de plaats
en de letters zijn ehm, de wijk?
Nou, ik ga deze goed rekenenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:01 schreef Faithz het volgende:
De eerste 2 nummers geven een regio aan, de andere 2 een wijk of een in elk geval een kleiner gebied dan regio? Letters geven straat en evenuteel even of oneven huisnummer aan.
Wij kregen dit ooit bij Nederlandse lesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:05 schreef Faithz het volgende:
WoeiIk dacht al dat het niets met gemeentes te maken had.. mijn postcode histroie nalopend. Leuke vraag ja
Ik woonde ooit in een flat en die had verscheidene postcodes...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:05 schreef Faithz het volgende:
Edit: En een paar weken geleden merkte ik op dat de andere kant van onze straat een ander lettertje had dan wij
* PROEST!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet zo naar de fietsenmaker, maar heb eigenlijk geen zin
Naar he, en als ik pech heb moet ik nog een stuk lopen ookquote:
Is deze niet goed dan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ignatius
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:19 schreef Neleos het volgende:
Staat er eigenlijk LG of ig?
Op de radio begreep ik van niet maar ik keek net op wiki en daar noemen ze het inderdaad een woordgrapje. Andere betekenis wordt niet gegevenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:17 schreef MarkPeterse het volgende:
ken die hele prijs niet, maar is het niet gewoon een woordgrapje?
Lees dit nu pas. Zijn julliequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |