Neequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:01 schreef Rory78 het volgende:
Okay, ter gelegenheid van topic #2: Beste NLse film aller tijden tot nu toe, ja of nee?
Juist.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee
heb er niet super veel gezien, maar ik vind Soldaat van Oranje toch nog beter
Dat hangt er vanaf of het failissement daadwerkelijk toegewezen wordt en hoe de curator dan de tent gaat verkopen. Het zal van de nieuwe eigenaar afhangen wat er met de film gaat gebeuren. Als de nieuwe eigenaar de film uit de bioscopen haalt en ook niet op DVD uitbrengt is dat zijn goed recht.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:14 schreef Rory78 het volgende:
Welke gevolgen heeft het faillissement van de BVvoor de film? Blijft ze draaien? Komt ze wel op DVD? Blijven de acteurs hun royalties krijgen?
JdM vond ik het enige minpuntje van de filmquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:59 schreef debb0r het volgende:
en Theo (Johnny de Mol) lollll, "JE VLOEKT!!"..ah Theo was mn favoriet![]()
Ja, vreemd. Hem 'm vanmiddag in de bios gezien en het was toch aardig vol.quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:20 schreef Hare het volgende:
Over dat failissement:
Hoe is dit in godsnaam mogelijk. De film verkoopt 5/6 weken na release nog steeds uitverkochte zalen, moet wel bakken met geld binnen slepen en toch kunnen ze een paar rekeningen niet betalen?
ahw, das jammer..wat vond JIJ het toppunt dan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:59 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
JdM vond ik het enige minpuntje van de film![]()
Nou hier in Denhaag pakt ie niet echt volle zalen..en als het dan vol is zijn het meestal van die typetjes die dan van die recensies moeten schrijven...Peopletjes van over de 40 jaar..no offense tegen mensen over de 40 jaar, zijn toffe mensne hoorquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, vreemd. Hem 'm vanmiddag in de bios gezien en het was toch aardig vol.
Maar goed, het was een behoorlijk dure fim om te maken en dat moeten ze toch terugverdienen.
Caricequote:Op zondag 22 oktober 2006 19:47 schreef debb0r het volgende:
[..]
ahw, das jammer..wat vond JIJ het toppunt dan?
Johnnie zorgde voor de humorquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:59 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
JdM vond ik het enige minpuntje van de film![]()
humor idd. ja: heb zelden de afgelopen tijd zo`n beroerde acteer prestatie gezien. Altijd als ie beeld kwam lag ik dubbel van het lachenquote:
ik heb de film ook gezien, echt heel goed. maar... wie is die gast die zo slecht is? welke rol heeft hij in die film.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
humor idd. ja: heb zelden de afgelopen tijd zo`n beroerde acteer prestatie gezien. Altijd als ie beeld kwam lag ik dubbel van het lachen![]()
inderdaadquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
humor idd. ja: heb zelden de afgelopen tijd zo`n beroerde acteer prestatie gezien. Altijd als ie beeld kwam lag ik dubbel van het lachen![]()
Niet alleen hij, ik vond dat de joden op die boot er ook nog wel erg gezond/goed uitzagen voor 1944 maarja gewoon maar niet teveel op dat soort dingetjes letten want verder vond ik het een hele goede film.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:14 schreef BdR het volgende:
Oh ja, en was Frank Lammers (Kees) niet wat weldoorvoed voor iemand in oorlogstijd?
In het filmhuis in Nijmegen trekt ie dus echt tot de dag van vandaag nog volle, uitverkochte zalen en echt niet alleen 40+. Alle leeftijdenquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:48 schreef debb0r het volgende:
[..]
Nou hier in Denhaag pakt ie niet echt volle zalen..en als het dan vol is zijn het meestal van die typetjes die dan van die recensies moeten schrijven...Peopletjes van over de 40 jaar..no offense tegen mensen over de 40 jaar, zijn toffe mensne hoor
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:43 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
Niet alleen hij, ik vond dat de joden op die boot er ook nog wel erg gezond/goed uitzagen voor 1944 maarja gewoon maar niet teveel op dat soort dingetjes letten want verder vond ik het een hele goede film.
Verzetsleden kwamen natuurlijk vaak in aanraking met de Engelse taal....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:24 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Gisteren geweest, vond em zeer goed!!! alleen zei iemand (van het verzet) op een gegeven moment de zin: "ik check buiten".... checkchikedicheck, volgens mijn werd dat word nog niet gebrukt toen....
Behalve dat ik dan denk dat ze het dan toch nog zo snel over zouden nemen, lijkt het me ook niet echt slim om als verzetslid Engels te gaan gebruiken in "dagelijkse" taal. Ook is het tussen je eigen mensen, op een ander ogenblik kun je jezelf nog steeds verspreken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Verzetsleden kwamen natuurlijk vaak in aanraking met de Engelse taal....
wie nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:03 schreef scrub_nurse het volgende:
johnny de mol vond ik echt n storende factor in de film..maar dat komt meer omdat ik hem zo ontzettend ongeloofwaardig vind, ik heb n hekel aan m..![]()
Nou, z'n acteerprestaties in zwartboek zijn gewoon zwaar onder de mate.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:40 schreef Rory78 het volgende:
Ik vind het wel erg makkelijk om Johnny zo af te z**ken.
Volgens mij beginnen de voordelen zo langzamerhand niet meer op te wegen tegen de nadelen van zijn zwaarbeladen achternaam.
wat valt er te onderbouwen? hij is gewoon slecht. Overtuigd niet en ziet er niet uit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:31 schreef Rory78 het volgende:
ik heb het echter nog niemand zien onderbouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |