Hij klinkt lekker, tot ze op het einde alles door elkaar gooienquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:21 schreef DrDentz het volgende:
Strawberry Fields klinkt erg druggy
Ik vraag me elke keer weer af waar de gitaar van Prince terecht is gekomen!quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:43 schreef Thelonious het volgende:
Gave solo van Prince op While my guitar gently weeps:
http://www.youtube.com/watch?v=x7uL05NGDL0&NR
Hij gooide 'm wel hoog ja...quote:Op zondag 12 november 2006 02:08 schreef mindgames het volgende:
[..]
Ik vraag me elke keer weer af waar de gitaar van Prince terecht is gekomen!
(zie 06:11)
op de streams in de OPquote:Op zondag 12 november 2006 20:57 schreef satecl het volgende:
op welke zender hoor jij beatle-muziek?
Bedankt voor de tip. Heb er inmiddels een aantal beluisterd. Klinkt heel erg mooi.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:45 schreef mindgames het volgende:
Even ter informatie:
'LOVE' is uitgelekt op internet.
De geluidskwaliteit ---->![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oordeel over de remixen zelf komt later.
Uitgelekt?!!?!quote:Op woensdag 15 november 2006 23:45 schreef mindgames het volgende:
Even ter informatie:
'LOVE' is uitgelekt op internet.
De geluidskwaliteit ---->![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oordeel over de remixen zelf komt later.
Kan me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die dat denken, ongeacht de eventuele kwaliteit van Love.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:15 schreef Thelonious het volgende:
Dat er mensen zijn die denken dat dit het originele materiaal overtreft snap ik niet.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:49 schreef Zanderrr het volgende:
Zo te lezen kan ik net zo goed Abbey Road en Sgt. Pepper tegelijkertijd draaien voor hetzelfde effect.
Ik zeik wat ik wilquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:32 schreef IdlersDream het volgende:
FAAN-TAS-TISCHH!!!! Geweldig gedaan. Niet lopen zeiken hier, als een aantal van dergelijke mixen als origineel waren uitgegeven hadden jullie er lof over gesproken!! Het is gewoon HEEL HEEEEL erg gaaf gedaan
Plus nog een DVD-Audio/DTS er bijquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:19 schreef PimD het volgende:
Het lijkt mij dat ze, als ze dan toch de boel gaan remasteren het meteen goed doen: 2 cd's met de originele mono en stereo mix (1 cd voor de eerdere albums die geen 40 minuten duren) en 1 cd met een nieuwe 2007 remaster a la YSS/Love ?
Afgezien van het grote kwaliteitsverschil bedoel je?quote:Op zondag 19 november 2006 14:45 schreef Skazminko het volgende:
Ik heb nog geen verschil opgemerkt tussen Help! van Love en de orginele Help!.![]()
Afgezien daarvan ja. Maar niets ertussen geplakt of eruit geknipt ofzo?quote:Op zondag 19 november 2006 15:46 schreef webfreak het volgende:
[..]
Afgezien van het grote kwaliteitsverschil bedoel je?
Klinkt véél voller.
Ik heb 'm ook gedownload. Al heel lang geen cd's gekocht, maar ik heb deze besteld. Dit is gewoon zo'n cd (+audio-dvd) waarvan je het origineel moet hebben, m.i. Een tijd geleden heb ik ook de bootleg "BRG Abbey Road Remix" op de kop kunnen tikken. Ook zoiets geweldigs. LOVE vindt ik een soort vol. 2 hiervan. Hulde aan pa en zoon Martin!quote:Op donderdag 16 november 2006 23:35 schreef webfreak het volgende:
Heb 'm gedownload.. Wat een spektakel!
Hoewel ik in den beginnen ook kritisch was, moet ik zeggen dat 't zeer boeiende remixen zijn.
Er gebeurt vanalles; je hoort overal puzzelstukjes van andere nummers. Een gitaarnoot hier, een schreeuw daar. Het hele album voelt als een soort trip: er gebeurt zoveel.
Je moet je gewoon even losmaken van al die nummers die je al 1000 keer hebt gehoord, en je openstellen voor verrassingen.
Dat is mijn conclusie na een 1e luisterbeurt. Vrij positief dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |