Grappiger dan dezequote:
Zo jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Grappiger dan deze
[afbeelding]
Ben wel benieuwd naar die Beta. Geen idee of ik dit soort games trek.quote:Phantasy Star Universe prijzen bekend
Woensdag 11 oktober 2006 - Ondanks dat we nog een paar dagen langer op de Beta van de game moeten wachten, heeft SEGA wel de prijzen van Phantasy Star Universe bekend gemaakt. De prijs van de game zal gelijk aan een normale Xbox 360 game, maar Phantasy Star Universe kan natuurlijk ook online gespeeld worden.
Voor dit online spelen zal een maandelijks bedrag van $10 neergelegd moeten worden (reken voor het gemak maar gewoon op 10 euro in Europa), dit geldt voor zowel de PS2, PC als Xbox 360 versie. Voor dit bedrag koop je een zogenaamde Guardians license, die je het recht geeft om online te spelen waardoor de game in een ware MMORPG verandert.
Let wel op dat deze maandelijkse kosten niet verplicht zijn! De game leent zich ook prima om als een gewone RPG te spelen, offline dus. In dit geval zul je alleen moeten betalen voor de aanschaf van de game, en dus geen maandelijkse kosten. Mocht je wel interesse hebben in een Guardians license, dan is deze gewoon via Marketplace te verkrijgen.
Overigens is geen Xbox Live Gold abonnement vereist om Phantasy Star Universe online te spelen. Ook Xbox 360 bezitters met een Silver account kunnen tegen het maandelijkse bedrag van 10 euro dus gewoon online kunnen spelen.
Een stukje uit de FAQ van de Phantasy Star Universe website:
Why should I have to pay?
Well, you don't *have* to pay. You only have to if you want to play online. This is to keep the servers alive, recoup development costs and help defray other costs (Game Masters, for example). Most importantly though, this will also be going towards developing all the new content and updates we'll be throwing your way. There will be new quests, contests, and top-notch support!
Online zal er constant nieuwe content toegevoegd worden. Bijvoorbeeld in de vorm van nieuwe quests, maps, items, kleding, vijanden en bazen, wapens en SUV attacks. Ook zit er een expansion pack aan te komen met nog meer nieuwe avonturen en goodies.
Mocht je nog niet overtuigd zijn, dan kun je de game dus binnenkort gratis een week online uitproberen! Hou voor de precieze datum deze website goed in de gaten. Voor al je overige vragen kun je een kijkje nemen in de Phantasy Universe FAQ op de officiele website.
Die is dan weer wel grappigquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:13 schreef Ceased2Be het volgende:
NIet helemaal op z'n plek hier, maar bij de comics mag deze ook niet ontbreken:
[afbeelding]
Tis idd niet een echte MMORPG, je zit wel in een lobby met een paar honderd man, om vervolgens een groep te maken van 4 man en dan een dungeon in te gaan zeg maarquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:38 schreef Tain het volgende:
Eigenlijk wel belachelijk dat je nog steeds moet betalen voor het online gamen van PSU, je speelt dat max met zijn 4'en in een game ofzo...
Guild Wars is toch ook gratis?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tis idd niet een echte MMORPG, je zit wel in een lobby met een paar honderd man, om vervolgens een groep te maken van 4 man en dan een dungeon in te gaan zeg maar
Heb PSO gespeeld en best leuk spel en ook leuk online, maar het is het niet waard om 10 euro per maand voor te betalen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tis idd niet een echte MMORPG, je zit wel in een lobby met een paar honderd man, om vervolgens een groep te maken van 4 man en dan een dungeon in te gaan zeg maar
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:45 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vertik het sowieso om extra te betalen, ik betaal al genoeg voor mijn Live-abo.
De angst zit blijkbaar heel diepquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:01 schreef Strolie75 het volgende:
OMG...wat triest![]()
![]()
http://www.sonydefenseforce.com/
OMFGquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:01 schreef Strolie75 het volgende:
OMG...wat triest![]()
![]()
Jawel..vrijdag waarschijnlijk..quote:
Is wel aardig, ik vermaak me er prima mee en ik vind het ook goed dat ze je de keuze geven tussen de Japanse en de Engelse voice acting. Het vecht systeem vond ik origineel maar het aantal random encounters is erg hoog en omdat het turn based het tempo eruit haalt maakt dit het een beetje eentonig om erg lang te spelen achterelkaar. De gewone gevechten zijn vrij simpel. de Boss fights zijn wel lekker pittig.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:35 schreef NrSiX het volgende:
Wat vinden mensen van enchanted arms?
Ik ga er niet meer op rekenen.. Ik wacht nu al weken op demo's voor xbox live, maar alles word constant uitgesteld.. Ik vind het wel best zo. 360 blijft gewoon uit tot de 18equote:
quote:Erik-IGN posted:
Expect the open beta to come this weekend. I was told updated specifics would be released on Thursday.
Servers up houden en wekelijks nieuwe ( gratis !!! ) content, geen microtransacties dus. Vind ik eigenlijk primaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:38 schreef Tain het volgende:
Eigenlijk wel belachelijk dat je nog steeds moet betalen voor het online gamen van PSU, je speelt dat max met zijn 4'en in een game ofzo...
Servers uphouden hoeven ze in principe alleen te doen voor de lobby, rest is maximaal met 4 personen dus dat zouden ze desnoods lokaal laten kunnen hosten op een 360 van 1 van de spelers.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Servers up houden en wekelijks nieuwe ( gratis !!! ) content, geen microtransacties dus. Vind ik eigenlijk prima
ik heb episode 1&2 ook helemaal grijs gespeeld offline, echt lachen om co op te doenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb PSO gespeeld en best leuk spel en ook leuk online, maar het is het niet waard om 10 euro per maand voor te betalen.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:20 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat TW2007 een beetje compleet is, en niet dat we straks allemaal extra zooi op marktplace moeten downloaden.
"Tiger Woods is missing his putter and driver...but don't fret, you can buy them in the marketplace!"
"You'll also be able to buy the 12th, 14th and 17th holes of Augusta on the marketplace. We at EA Sports thought about dumping the 18th hole on the marketplace as well, but decided to be generous and include it with the game, giving you more value for your dollar!"
"EA Sports...if it isn't in the game, buy it on marketplace!"
Holy shite. Pathetic.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:01 schreef Strolie75 het volgende:
OMG...wat triest![]()
![]()
Ik ga weer verder dan.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:06 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen maar lekker Splinter Cell double agent spelen, ben nu toch in een kut bui
Als gamer.nl de reviewcode heeft dan zijn er ook honderden andere mensen.quote:
Helemaal waar. M'n debug wil alleen niet online. Die games lopen dan altijd vast.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Als gamer.nl de reviewcode heeft dan zijn er ook honderden andere mensen.![]()
Ah, ik had net zin in een bak koffie bij jou.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:16 schreef =HellFire= het volgende:
Ik kan trouwens alvast wel in splitscreen MP-en denk ik.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ah, ik had net zin in een bak koffie bij jou.
Het gaat om de multiplayer.. De single player mode is al sinds deel 1 geen bout aanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:21 schreef =HellFire= het volgende:
[..].
Ik moet zeggen: de afwerking is naar mijn gevoel iets minder dan CT, de nieuwe gameplay features maken het weer goed. Ik denk dat dit best wel eens een Splinter Cell kan worden die iedereen leuk gaat vinden.
Co-op missies van CT waren echt supertof! En in DA de slechterik spelen is ook leuk. Bitter mens zeg, die Sam nu.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Het gaat om de multiplayer.. De single player mode is al sinds deel 1 geen bout aan
Alhoewel de vrijheid die je in de missies (van CT & DA) krijgt een groots pluspunt is.
Klopt.. nu versus mode! Ik maak alvast een lijstje met vragenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:25 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Co-op missies van CT waren echt supertof! En in DA de slechterik spelen is ook leuk. Bitter mens zeg, die Sam nu.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:36 schreef =HellFire= het volgende:
En geen healthbar he.
Op Easy en Normal iig. Weet niet hoe dat met Hard zit, maar indien dat zo is zal dat wel richting Veteran mode neigen in COD2 denk ik. Iets makkelijker hoop ik.quote:
Vind ik juist iets positiefs.quote:
Het is misschien een raar fenomeen, maar in een game als SC zorgt het er wel voor dat je nog voorzichtiger te werk gaat, immers weet je niet wat je nog te wachten staat verderop in het level.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:46 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Vind ik juist iets positiefs.
Goed het geeft niet echt een geweldige indicatie, maar healthbars zijn vaak zo.... raar. (zoekt naarstig naar betere woorden)
Als ze dit blijven updaten en live houden is het wel handig.. Hoef je iig niet meer door dat kloten menu van je 360 te surfen om teleurgesteld te worden door een demo die er nog niet is.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:50 schreef TheSouthsideKid het volgende:
http://www.xboxlivepipeline.com/
Dit kwam ik tegen toen ik wat aan het surfen was, ziet er wel interessant uit. Alleen is het erg traag bij mij.
Bij 'dig dug' voor de Live Arcade staat bij datum 'TBD' terwijl deze morgen uitkomt... geen goede start.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:50 schreef TheSouthsideKid het volgende:
http://www.xboxlivepipeline.com/
Dit kwam ik tegen toen ik wat aan het surfen was, ziet er wel interessant uit. Alleen is het erg traag bij mij.
Is ook weer waar.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is misschien een raar fenomeen, maar in een game als SC zorgt het er wel voor dat je nog voorzichtiger te werk gaat, immers weet je niet wat je nog te wachten staat verderop in het level.
hij is er zelfs alquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Bij 'dig dug' voor de Live Arcade staat bij datum 'TBD' terwijl deze morgen uitkomt... geen goede start.
GERUCHT, maar wel een leuke.quote:Als we Microsoft moeten geloven kunnen we binnen twee maanden DivX en XviD ondersteuning verwachten voor de Xbox 360. De wens om de beide videoformaten speelbaar te krijgen op de console gaat met de volgende firmware-update eindelijk in vervulling. Een redacteur van website Xlife kreeg het smakelijke nieuwtje te horen bij Mission 360, een training-event voor winkelpersoneel. Nu zijn we alleen benieuwd wat voor verrassingen we nog meer kunnen verwachten met de update. Wat wil jij graag zien?
Heeeerlijk orgineelquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:13 schreef quantas het volgende:
Gears of War à la multiplayer
de multiplayermodi voor GoW
quote:More importantly, this easily will be the best Superman game you've ever played
quote:In short, the city is big, detailed, filled with pedestrians, traffic, and enemies, so you'll have en enormous amount of space in which to kick ass.
quote:Tiburon's Superman Returns has come a long way. The early builds of the game didn't impress. But now that EA is leading with the Xbox 360 version and we're seeing a solid, 30 FPS build, we're looking forward to a game that's finally rounded that tough developmental hurdle.
waaaaaaaaa.... ze zijn onder de indruk daar bij IGN!quote:More importantly, Tiburon has solved several of the problems that have haunted previous Superman games before, all of which revolve around control. It all starts with good smooth mechanics, and Tiburon has done an excellent job with the Man of Steel's controls.
Ze zullen wel smeergeld hebben gehadquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:44 schreef Retarded het volgende:
[afbeelding]
[..]
[..]
[..]
[..]
waaaaaaaaa.... ze zijn onder de indruk daar bij IGN!![]()
Kan nu echt niet meer wachten!
als dat eens zo zou zijn....quote:Gears of War demo over 2 dagen?
Een interessant gerucht op kotaku: een Gears of War demo over 2 dagen op Xbox Live! Zou het echt mogelijk zijn? Degenen die zich hadden ingeschreven op de officiele website van Gears of War hebben een email ontvangen, met daarin een cryptische boodschap. Met name de volgende regel sprong daar uit: "Marcus Fenix has been located. You have 48 hours to mobilize". Zou dit er op kunnen duiden dat er inderdaad een demo zal worden vrijgegeven binnen 2 dagen? We zullen het snel genoeg merken.
Goh goh das moeilijk, alle andere waaren ronduit crapquote:More importantly, this easily will be the best Superman game you've ever played
Ja,... elkaar afmaken dusquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:13 schreef quantas het volgende:
Gears of War à la multiplayer
de multiplayermodi voor GoW
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:27 schreef Legendkiller het volgende:
Zojuist twee vastlopers op hetzelfde punt in Dead Rising, that's not good.
Die had ik laatst ook, zat al zo van oh noes, maar gelukkig zat mijn Scart kabel er niet goed in.quote:
coop (in de vorm die CT kent) zit niet in de 360 versiequote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die had ik laatst ook, zat al zo van oh noes, maar gelukkig zat mijn Scart kabel er niet goed in.
Tering ik heb zin in Splinter Cell, en dan die co-op challenges, nog 8 dagen
Dat nog niet, maar ook in Table Tennis nu een vastloper (geluid kraakt even, vervolgens allemaal blokjes en nergens meer een reactie op)quote:
Nee, er zitten co-op challenges in, niet zoals in CT (dat zo leuk was maarja) nu zijn er missie's die steeds moeilijker worden, ook erg leukquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:48 schreef BMH het volgende:
[..]
coop (in de vorm die CT kent) zit niet in de 360 versie
Enkel versus mode met bots.
Nee. niet leukquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee, er zitten co-op challenges in, niet zoals in CT (dat zo leuk was maarja) nu zijn er missie's die steeds moeilijker worden, ook erg leuk.
SDF victory!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:38 schreef Legendkiller het volgende:
Het lijkt erop dat mijn Xbox 360 overleden is, steeds krijg ik na bepaalde tijd een plaatje als deze hier, dezelfde vage blokken door m'n spel heen die de console vast doen lopen. Ondanks dat dit onderwerp al drieduizend keer voorbij gekomen is zou ik toch graag wat willen weten:
1) Op de site staat een nummer voor ondersteuning (0800 023 3894), moet ik dat nummer hebben voor een kapotte Xbox 360?
2) Moet ik de HDD meesturen?
3) Hoe lang ben je hem ongeveer kwijt?
4) Nog andere dingen waar ik op moet letten?
Alvast bedankt
Ik koop SC:DA idd enkel voor de versus mode. De singleplayer mode is mooi meegenomenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:28 schreef Wessiej het volgende:
Ik vind het zelf ook wel jammer ja, die co-op was geweldig.
Altijd die 2 levels spelen, ene in dat grote huis met die tv en dan als ze gaan juichen allebei tegelijk een kogel door de kop jagen, en die andere met dat station, geweldig
Alsnog koop ik dit spel voor de SP, en BMH, jij niet toch?
Ja, ookal ging alles daarbij toen ik dat kocht hopeloos misquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:44 schreef Legendkiller het volgende:
Ik neem niet aan dat ik de HDD terug krijg, zal dus een memory card moeten halen om al m'n savegames op te slaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |