Vind ik juist iets positiefs.quote:
Het is misschien een raar fenomeen, maar in een game als SC zorgt het er wel voor dat je nog voorzichtiger te werk gaat, immers weet je niet wat je nog te wachten staat verderop in het level.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:46 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Vind ik juist iets positiefs.
Goed het geeft niet echt een geweldige indicatie, maar healthbars zijn vaak zo.... raar. (zoekt naarstig naar betere woorden)
Als ze dit blijven updaten en live houden is het wel handig.. Hoef je iig niet meer door dat kloten menu van je 360 te surfen om teleurgesteld te worden door een demo die er nog niet is.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:50 schreef TheSouthsideKid het volgende:
http://www.xboxlivepipeline.com/
Dit kwam ik tegen toen ik wat aan het surfen was, ziet er wel interessant uit. Alleen is het erg traag bij mij.
Bij 'dig dug' voor de Live Arcade staat bij datum 'TBD' terwijl deze morgen uitkomt... geen goede start.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:50 schreef TheSouthsideKid het volgende:
http://www.xboxlivepipeline.com/
Dit kwam ik tegen toen ik wat aan het surfen was, ziet er wel interessant uit. Alleen is het erg traag bij mij.
Is ook weer waar.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is misschien een raar fenomeen, maar in een game als SC zorgt het er wel voor dat je nog voorzichtiger te werk gaat, immers weet je niet wat je nog te wachten staat verderop in het level.
hij is er zelfs alquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Bij 'dig dug' voor de Live Arcade staat bij datum 'TBD' terwijl deze morgen uitkomt... geen goede start.
GERUCHT, maar wel een leuke.quote:Als we Microsoft moeten geloven kunnen we binnen twee maanden DivX en XviD ondersteuning verwachten voor de Xbox 360. De wens om de beide videoformaten speelbaar te krijgen op de console gaat met de volgende firmware-update eindelijk in vervulling. Een redacteur van website Xlife kreeg het smakelijke nieuwtje te horen bij Mission 360, een training-event voor winkelpersoneel. Nu zijn we alleen benieuwd wat voor verrassingen we nog meer kunnen verwachten met de update. Wat wil jij graag zien?
Heeeerlijk orgineelquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:13 schreef quantas het volgende:
Gears of War à la multiplayer
de multiplayermodi voor GoW
quote:More importantly, this easily will be the best Superman game you've ever played
quote:In short, the city is big, detailed, filled with pedestrians, traffic, and enemies, so you'll have en enormous amount of space in which to kick ass.
quote:Tiburon's Superman Returns has come a long way. The early builds of the game didn't impress. But now that EA is leading with the Xbox 360 version and we're seeing a solid, 30 FPS build, we're looking forward to a game that's finally rounded that tough developmental hurdle.
waaaaaaaaa.... ze zijn onder de indruk daar bij IGN!quote:More importantly, Tiburon has solved several of the problems that have haunted previous Superman games before, all of which revolve around control. It all starts with good smooth mechanics, and Tiburon has done an excellent job with the Man of Steel's controls.
Ze zullen wel smeergeld hebben gehadquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:44 schreef Retarded het volgende:
[afbeelding]
[..]
[..]
[..]
[..]
waaaaaaaaa.... ze zijn onder de indruk daar bij IGN!![]()
Kan nu echt niet meer wachten!
als dat eens zo zou zijn....quote:Gears of War demo over 2 dagen?
Een interessant gerucht op kotaku: een Gears of War demo over 2 dagen op Xbox Live! Zou het echt mogelijk zijn? Degenen die zich hadden ingeschreven op de officiele website van Gears of War hebben een email ontvangen, met daarin een cryptische boodschap. Met name de volgende regel sprong daar uit: "Marcus Fenix has been located. You have 48 hours to mobilize". Zou dit er op kunnen duiden dat er inderdaad een demo zal worden vrijgegeven binnen 2 dagen? We zullen het snel genoeg merken.
Goh goh das moeilijk, alle andere waaren ronduit crapquote:More importantly, this easily will be the best Superman game you've ever played
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |