Ja,... elkaar afmaken dusquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:13 schreef quantas het volgende:
Gears of War à la multiplayer
de multiplayermodi voor GoW
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:27 schreef Legendkiller het volgende:
Zojuist twee vastlopers op hetzelfde punt in Dead Rising, that's not good.
Die had ik laatst ook, zat al zo van oh noes, maar gelukkig zat mijn Scart kabel er niet goed in.quote:
coop (in de vorm die CT kent) zit niet in de 360 versiequote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die had ik laatst ook, zat al zo van oh noes, maar gelukkig zat mijn Scart kabel er niet goed in.
Tering ik heb zin in Splinter Cell, en dan die co-op challenges, nog 8 dagen
Dat nog niet, maar ook in Table Tennis nu een vastloper (geluid kraakt even, vervolgens allemaal blokjes en nergens meer een reactie op)quote:
Nee, er zitten co-op challenges in, niet zoals in CT (dat zo leuk was maarja) nu zijn er missie's die steeds moeilijker worden, ook erg leukquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:48 schreef BMH het volgende:
[..]
coop (in de vorm die CT kent) zit niet in de 360 versie
Enkel versus mode met bots.
Nee. niet leukquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee, er zitten co-op challenges in, niet zoals in CT (dat zo leuk was maarja) nu zijn er missie's die steeds moeilijker worden, ook erg leuk.
SDF victory!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:38 schreef Legendkiller het volgende:
Het lijkt erop dat mijn Xbox 360 overleden is, steeds krijg ik na bepaalde tijd een plaatje als deze hier, dezelfde vage blokken door m'n spel heen die de console vast doen lopen. Ondanks dat dit onderwerp al drieduizend keer voorbij gekomen is zou ik toch graag wat willen weten:
1) Op de site staat een nummer voor ondersteuning (0800 023 3894), moet ik dat nummer hebben voor een kapotte Xbox 360?
2) Moet ik de HDD meesturen?
3) Hoe lang ben je hem ongeveer kwijt?
4) Nog andere dingen waar ik op moet letten?
Alvast bedankt
Ik koop SC:DA idd enkel voor de versus mode. De singleplayer mode is mooi meegenomenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:28 schreef Wessiej het volgende:
Ik vind het zelf ook wel jammer ja, die co-op was geweldig.
Altijd die 2 levels spelen, ene in dat grote huis met die tv en dan als ze gaan juichen allebei tegelijk een kogel door de kop jagen, en die andere met dat station, geweldig
Alsnog koop ik dit spel voor de SP, en BMH, jij niet toch?
Ja, ookal ging alles daarbij toen ik dat kocht hopeloos misquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:44 schreef Legendkiller het volgende:
Ik neem niet aan dat ik de HDD terug krijg, zal dus een memory card moeten halen om al m'n savegames op te slaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |