Is wel aardig, ik vermaak me er prima mee en ik vind het ook goed dat ze je de keuze geven tussen de Japanse en de Engelse voice acting. Het vecht systeem vond ik origineel maar het aantal random encounters is erg hoog en omdat het turn based het tempo eruit haalt maakt dit het een beetje eentonig om erg lang te spelen achterelkaar. De gewone gevechten zijn vrij simpel. de Boss fights zijn wel lekker pittig.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:35 schreef NrSiX het volgende:
Wat vinden mensen van enchanted arms?
Ik ga er niet meer op rekenen.. Ik wacht nu al weken op demo's voor xbox live, maar alles word constant uitgesteld.. Ik vind het wel best zo. 360 blijft gewoon uit tot de 18equote:
quote:Erik-IGN posted:
Expect the open beta to come this weekend. I was told updated specifics would be released on Thursday.
Servers up houden en wekelijks nieuwe ( gratis !!! ) content, geen microtransacties dus. Vind ik eigenlijk primaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:38 schreef Tain het volgende:
Eigenlijk wel belachelijk dat je nog steeds moet betalen voor het online gamen van PSU, je speelt dat max met zijn 4'en in een game ofzo...
Servers uphouden hoeven ze in principe alleen te doen voor de lobby, rest is maximaal met 4 personen dus dat zouden ze desnoods lokaal laten kunnen hosten op een 360 van 1 van de spelers.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Servers up houden en wekelijks nieuwe ( gratis !!! ) content, geen microtransacties dus. Vind ik eigenlijk prima
ik heb episode 1&2 ook helemaal grijs gespeeld offline, echt lachen om co op te doenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb PSO gespeeld en best leuk spel en ook leuk online, maar het is het niet waard om 10 euro per maand voor te betalen.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:20 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat TW2007 een beetje compleet is, en niet dat we straks allemaal extra zooi op marktplace moeten downloaden.
"Tiger Woods is missing his putter and driver...but don't fret, you can buy them in the marketplace!"
"You'll also be able to buy the 12th, 14th and 17th holes of Augusta on the marketplace. We at EA Sports thought about dumping the 18th hole on the marketplace as well, but decided to be generous and include it with the game, giving you more value for your dollar!"
"EA Sports...if it isn't in the game, buy it on marketplace!"
Holy shite. Pathetic.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:01 schreef Strolie75 het volgende:
OMG...wat triest![]()
![]()
http://www.sonydefenseforce.com/
Ik ga weer verder dan.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:06 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen maar lekker Splinter Cell double agent spelen, ben nu toch in een kut bui
Als gamer.nl de reviewcode heeft dan zijn er ook honderden andere mensen.quote:
Helemaal waar. M'n debug wil alleen niet online. Die games lopen dan altijd vast.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Als gamer.nl de reviewcode heeft dan zijn er ook honderden andere mensen.![]()
Ah, ik had net zin in een bak koffie bij jou.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:16 schreef =HellFire= het volgende:
Ik kan trouwens alvast wel in splitscreen MP-en denk ik.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ah, ik had net zin in een bak koffie bij jou.
Het gaat om de multiplayer.. De single player mode is al sinds deel 1 geen bout aanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:21 schreef =HellFire= het volgende:
[..].
Ik moet zeggen: de afwerking is naar mijn gevoel iets minder dan CT, de nieuwe gameplay features maken het weer goed. Ik denk dat dit best wel eens een Splinter Cell kan worden die iedereen leuk gaat vinden.
Co-op missies van CT waren echt supertof! En in DA de slechterik spelen is ook leuk. Bitter mens zeg, die Sam nu.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Het gaat om de multiplayer.. De single player mode is al sinds deel 1 geen bout aan
Alhoewel de vrijheid die je in de missies (van CT & DA) krijgt een groots pluspunt is.
Klopt.. nu versus mode! Ik maak alvast een lijstje met vragenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:25 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Co-op missies van CT waren echt supertof! En in DA de slechterik spelen is ook leuk. Bitter mens zeg, die Sam nu.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:36 schreef =HellFire= het volgende:
En geen healthbar he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |