Mwach, vond de waterballoons (en eerder al BANG! maar dies afgekeurdquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:26 schreef Mystikvm het volgende:
http://www.joystiq.com/20(...)ts-advertising-mojo/
Prachtige reclame.
Hoe leeg je het (systeem) cache? (Wat te doen bij hangers/vastlopers?)quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:03 schreef nietteveranderen het volgende:
hoe leegde ik me cache ook alweer
Gamers he.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
serieus, gaan we weer![]()
Xboxers zijn echt nooit tevreden he, altijd maar wachten op de volgende 'grote release'... Je zou ns alle topictitels moeten teruglezen.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Nooit. Kutspel.
Is het al november?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
serieus, gaan we weer![]()
Xboxers zijn echt nooit tevreden he, altijd maar wachten op de volgende 'grote release'... Je zou ns alle topictitels moeten teruglezen.
Lijkt me leuk! Kzal wel weer enorm zuigen in het spel, vooral met de 360 maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:23 schreef quantas het volgende:
er is best wel een pes-cup op te zetten eind van de maand lijkt mij zo, een knock-out wel te verstaan
Zoals het artikel op Joystiq al vermeldt is dit een hommage aan de Franse film. Heel goed gefilmd, dit. Voor een reclame zeer kunstzinnig. Zoals de kabels op de grond inderdaad de indruk wekken slangen te zijn, en hoe de vogeltjes op het eind ook 'draadloos' zijn...Gewoon goed verzonnen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mwach, vond de waterballoons (en eerder al BANG! maar dies afgekeurd) stiekem toch briljanter. Dit is gewoon hameren op het feit dat ze draadloos zijn, en in mijn inziens een beetje op een vervelende manier. (bovendien zijn ze deze generatie ALLEMAAL draadloos, so what's their point?
Ja enige minpuntje die ik vond is dat het menuletters zo klein zijn...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:13 schreef Strolie75 het volgende:
Even kort mijn impressies van de Tiger Woods demo: het spel ziet er geweldig uit, zo ook de banen. De toeschouwers zijn gelukkig geen 2D boordkartonnen personages, ze lijken meer op de Sims. De gameplay is nagenoeg hetzelfde, al doet die ring iets van onvoorspelbaarheid toevoegen (positief). Menu ziet er voor zover aanwezig helder en functioneel uit.
Grotere tv kopenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:14 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja enige minpuntje die ik vond is dat het menuletters zo klein zijn...
Ik kon ze nog lezen, maar ze zijn inderdaad Dead Rising-klein.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:14 schreef Atuniel het volgende:
Ja enige minpuntje die ik vond is dat het menuletters zo klein zijn...
Je word verplicht om een HD tv te kopenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kon ze nog lezen, maar ze zijn inderdaad Dead Rising-klein.
Voorlopig toch écht even niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:39 schreef Atuniel het volgende:
Je word verplicht om een HD tv te kopen
Ziet er goed uit! Maar ik wacht een jaartje. Nu vollop aan het genieten van CoD2.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:06 schreef gijsje79 het volgende:
interview CoD3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Terecht.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Maar ik wacht een jaartje. Nu vollop aan het genieten van CoD2.![]()
Ongelooflijk ja!quote:
Ik ben ook nog aan het genieten van deeltje 2. Maar dat betekent des te meer dat ik deeltje 3 ga halen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Maar ik wacht een jaartje. Nu vollop aan het genieten van CoD2.![]()
Ja zag dat je meteen al was begonnen op veteran of niet?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ongelooflijk ja!Ik had een beetje "standaard" shooter verwacht. Beetje door gangen heen, af en toen een vijand neerknallen...etc. Maar je hebt echt het gevoel dat je midden in een oorlog zit.
Zeker op Veteran is het ongelooflijk spannend.
Ben nu begonnen met de missies in Noord-Afrika.
17 November.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:13 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik ben ook nog aan het genieten van deeltje 2. Maar dat betekent des te meer dat ik deeltje 3 ga halen.
Wanneer komt ie ook alweer uit?
Ik ben begonnen op Hardened, maar ik vond toch dat je dan wel erg vaak geraakt kon worden. Normal is voor mietjes en op die moeilijkheidsgraad speel ik nooitquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:15 schreef gijsje79 het volgende:
Ja zag dat je meteen al was begonnen op veteran of niet?
Heb hem zelf eerst op normal gespeeld toen op veteran op 3 levels na.
Ik ben bang dat als ik hierna meteen deel 3 speel het gaat aanvoelen als "meer van hetzelfde". Beter een paar andere games tussendoor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:13 schreef EvilWasp het volgende:
Ik ben ook nog aan het genieten van deeltje 2. Maar dat betekent des te meer dat ik deeltje 3 ga halen.
Nee deel 3 schijnt ook een hele coole MP te hebben met CTF er in!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik hierna meteen deel 3 speel het gaat aanvoelen als "meer van hetzelfde". Beter een paar andere games tussendoor.
Ik ben meer een single playerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:44 schreef Atuniel het volgende:
Nee deel 3 schijnt ook een hele coole MP te hebben met CTF er in!
Zou ik op zich BiA kopen denk ik.. maar dan moet je ook meteen 2 squads meenemen, dat vind ik zelf wel zuigen omdat die mensen altijd domme dingen gaan doen. Overigs ook een minpuntje voor mij bij RB6, die gasten meesleuren.quote:
Nee, heb ik helaas niet meer, maar over 16 dagen neem ik de uitdaging aanquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:01 schreef twi het volgende:
Toernooitje valt doorgaans in het water. Bij PES5 op Live ook het geval. Heb je PES5 Wessiej, kan je je voorspelling een keertje uit laten komen tegen mij
Dat is ook zo irritant bij GR:AWquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:56 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zou ik op zich BiA kopen denk ik.. maar dan moet je ook meteen 2 squads meenemen, dat vind ik zelf wel zuigen omdat die mensen altijd domme dingen gaan doen. Overigs ook een minpuntje voor mij bij RB6, die gasten meesleuren.
Ik vond de A.I. in BiA bijzonder goed! Daarom viel de domheid van de soldaten in GRAW me ook zo tegen. Delen ze bij Ubisoft geen kennis ofzo?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:56 schreef Atuniel het volgende:
Zou ik op zich BiA kopen denk ik.. maar dan moet je ook meteen 2 squads meenemen, dat vind ik zelf wel zuigen omdat die mensen altijd domme dingen gaan doen. Overigs ook een minpuntje voor mij bij RB6, die gasten meesleuren.
quote:Gears of War will be shipping with 10, not the previously stated 8, multiplayer maps! Cliff Bleszinski, the game's lead designer, made the announcement today on the Gears of War forum. See below for the post.
"Folks,
Turns out we ARE shipping with 10 versus maps. (We were saying 8 to be on the safe side.) Go forth and spread the word!"
quote:Ultimate Mortal Kombat 3 Coming Soon
By Brandon Hofer - 09 Oct 06
Today Midway issued a press release talking about one of their biggest franchises, Mortal Kombat. They revealed to gamers everywhere that Ultimate Mortal Kombat 3 will be coming to XBox Live in November. They didn't specify an exact date, but it is exciting to know that we won't have to wait much longer. I just hope that Midway handles XBox Live play better than Capcom did with Street Fighter 2. They still haven't fixed the online play for that, so I'm hoping that Ultimate Mortal Kombat 3 will be a better experience.
As far as achievements are concerned, specific achievements have not been released. However you will get them for performing various finishers such as a babality or fatality. You can also earn achievements by giving mercy, for getting ten wins over XBox Live, landing a five hit combo and things of that nature.
The storyline for Ultimate Mortal Kombat 3 is as follows:
"For centuries Earth has used Mortal Kombat to defend itself against the Outworld's Emperor Shao Kahn. But, Kahn becomes frustrated by failed attempts at taking Earth through tournament battle. Upon breaching the portal into Earth, Shao Kahn slowly transforms the planet into a part of the Outworld itself. Kahn strips the Earth of all human life: claiming every soul as his own. But there are souls which Kahn cannot take. These souls belong to the warriors chosen to represent Earth in a new Mortal Kombat!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |