Mwach, vond de waterballoons (en eerder al BANG! maar dies afgekeurdquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:26 schreef Mystikvm het volgende:
http://www.joystiq.com/20(...)ts-advertising-mojo/
Prachtige reclame.
Hoe leeg je het (systeem) cache? (Wat te doen bij hangers/vastlopers?)quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:03 schreef nietteveranderen het volgende:
hoe leegde ik me cache ook alweer
Gamers he.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
serieus, gaan we weer![]()
Xboxers zijn echt nooit tevreden he, altijd maar wachten op de volgende 'grote release'... Je zou ns alle topictitels moeten teruglezen.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Nooit. Kutspel.
Is het al november?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
serieus, gaan we weer![]()
Xboxers zijn echt nooit tevreden he, altijd maar wachten op de volgende 'grote release'... Je zou ns alle topictitels moeten teruglezen.
Lijkt me leuk! Kzal wel weer enorm zuigen in het spel, vooral met de 360 maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:23 schreef quantas het volgende:
er is best wel een pes-cup op te zetten eind van de maand lijkt mij zo, een knock-out wel te verstaan
Zoals het artikel op Joystiq al vermeldt is dit een hommage aan de Franse film. Heel goed gefilmd, dit. Voor een reclame zeer kunstzinnig. Zoals de kabels op de grond inderdaad de indruk wekken slangen te zijn, en hoe de vogeltjes op het eind ook 'draadloos' zijn...Gewoon goed verzonnen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mwach, vond de waterballoons (en eerder al BANG! maar dies afgekeurd) stiekem toch briljanter. Dit is gewoon hameren op het feit dat ze draadloos zijn, en in mijn inziens een beetje op een vervelende manier. (bovendien zijn ze deze generatie ALLEMAAL draadloos, so what's their point?
Ja enige minpuntje die ik vond is dat het menuletters zo klein zijn...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:13 schreef Strolie75 het volgende:
Even kort mijn impressies van de Tiger Woods demo: het spel ziet er geweldig uit, zo ook de banen. De toeschouwers zijn gelukkig geen 2D boordkartonnen personages, ze lijken meer op de Sims. De gameplay is nagenoeg hetzelfde, al doet die ring iets van onvoorspelbaarheid toevoegen (positief). Menu ziet er voor zover aanwezig helder en functioneel uit.
Grotere tv kopenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:14 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja enige minpuntje die ik vond is dat het menuletters zo klein zijn...
Ik kon ze nog lezen, maar ze zijn inderdaad Dead Rising-klein.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:14 schreef Atuniel het volgende:
Ja enige minpuntje die ik vond is dat het menuletters zo klein zijn...
Je word verplicht om een HD tv te kopenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kon ze nog lezen, maar ze zijn inderdaad Dead Rising-klein.
Voorlopig toch écht even niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:39 schreef Atuniel het volgende:
Je word verplicht om een HD tv te kopen
Ziet er goed uit! Maar ik wacht een jaartje. Nu vollop aan het genieten van CoD2.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:06 schreef gijsje79 het volgende:
interview CoD3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |