abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:09:17 #76
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_42532831
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 08:07 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ziet er goed uit! Maar ik wacht een jaartje. Nu vollop aan het genieten van CoD2.
Terecht.
Complete chaos he.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_42532848
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 08:09 schreef gijsje79 het volgende:
Terecht.
Complete chaos he.
Ongelooflijk ja! Ik had een beetje "standaard" shooter verwacht. Beetje door gangen heen, af en toen een vijand neerknallen...etc. Maar je hebt echt het gevoel dat je midden in een oorlog zit. Zeker op Veteran is het ongelooflijk spannend.

Ben nu begonnen met de missies in Noord-Afrika.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_42532867
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 08:07 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ziet er goed uit! Maar ik wacht een jaartje. Nu vollop aan het genieten van CoD2.
Ik ben ook nog aan het genieten van deeltje 2. Maar dat betekent des te meer dat ik deeltje 3 ga halen.

Wanneer komt ie ook alweer uit?
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:15:01 #79
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_42532881
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 08:10 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ongelooflijk ja! Ik had een beetje "standaard" shooter verwacht. Beetje door gangen heen, af en toen een vijand neerknallen...etc. Maar je hebt echt het gevoel dat je midden in een oorlog zit. Zeker op Veteran is het ongelooflijk spannend.

Ben nu begonnen met de missies in Noord-Afrika.
Ja zag dat je meteen al was begonnen op veteran of niet?
Heb hem zelf eerst op normal gespeeld toen op veteran op 3 levels na.
Halo Stats
360 Blog
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:15:38 #80
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_42532897
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 08:13 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Ik ben ook nog aan het genieten van deeltje 2. Maar dat betekent des te meer dat ik deeltje 3 ga halen.

Wanneer komt ie ook alweer uit?
17 November.
Deze haal ik op met de kerst.
Halo Stats
360 Blog
pi_42532958
echt waar, maanden is er voor mijn smaak geen goed spel uitgekomen, en nu komen zodadelijk in 1 maand, Star Trek,Splinter Cell 4, Rainbow Six en Gears of War, het mot nie gekker worden! Me vriendin weet al dat ze in november sociaal achtergesteld gaat worden
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_42532999
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 08:15 schreef gijsje79 het volgende:
Ja zag dat je meteen al was begonnen op veteran of niet?
Heb hem zelf eerst op normal gespeeld toen op veteran op 3 levels na.
Ik ben begonnen op Hardened, maar ik vond toch dat je dan wel erg vaak geraakt kon worden. Normal is voor mietjes en op die moeilijkheidsgraad speel ik nooit Veteran is alleen niet te doen als het te hectisch of chaotisch worden (die laatste missie in Stalingrad, wanneer je als sniper moet optreden lukt bijvoorbeeld niet). Maar de andere missies worden zo wel een stuk spannender.
pi_42533016
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 08:13 schreef EvilWasp het volgende:
Ik ben bang dat als ik hierna meteen deel 3 speel het gaat aanvoelen als "meer van hetzelfde". Beter een paar andere games tussendoor.
pi_42533181
Is Call of Duty 2 hetzelfde versie als voor de pc? Of heb je nog wat extra's?
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:44:11 #85
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_42533191
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 08:28 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik ben bang dat als ik hierna meteen deel 3 speel het gaat aanvoelen als "meer van hetzelfde". Beter een paar andere games tussendoor.
Nee deel 3 schijnt ook een hele coole MP te hebben met CTF er in!
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:51:24 #86
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_42533293
gister de hele dag lopen tafeltennissen

humor zo'n simpel spelletje
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_42533336
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 08:44 schreef Atuniel het volgende:
Nee deel 3 schijnt ook een hele coole MP te hebben met CTF er in!
Ik ben meer een single player
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:56:42 #88
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_42533376
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 08:54 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik ben meer een single player
Zou ik op zich BiA kopen denk ik.. maar dan moet je ook meteen 2 squads meenemen, dat vind ik zelf wel zuigen omdat die mensen altijd domme dingen gaan doen. Overigs ook een minpuntje voor mij bij RB6, die gasten meesleuren.
  Redactie Games dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:58:40 #89
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_42533410
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 21:01 schreef twi het volgende:
Toernooitje valt doorgaans in het water. Bij PES5 op Live ook het geval. Heb je PES5 Wessiej, kan je je voorspelling een keertje uit laten komen tegen mij
Nee, heb ik helaas niet meer, maar over 16 dagen neem ik de uitdaging aan .
.....Kennedy
pi_42533467
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 08:56 schreef Atuniel het volgende:

[..]

Zou ik op zich BiA kopen denk ik.. maar dan moet je ook meteen 2 squads meenemen, dat vind ik zelf wel zuigen omdat die mensen altijd domme dingen gaan doen. Overigs ook een minpuntje voor mij bij RB6, die gasten meesleuren.
Dat is ook zo irritant bij GR:AW Al zijn de characters die je moet beschermen nog veel irritanter door midden in het zicht stil te gaan staan
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42533629
hehehe mijn ervaring is dat mijn teamgenoten de vijand altijd eerder zien en doodschieten dan dat ik doe dat was altijd bij swat..
pi_42533658
cod3 ziet er echt wel vet uit! , alleen eerst nog even cod2 kopen..
Zo niet.. dan toch!
pi_42533732
Kijk, en zolang de technologie zich zo blijft ontwikkelen is een DVD9 schijfje meer dan genoeg. .
Hoppaaa.
Verder wordt het druk met PES6, SC4, RB6, GoW en BiA de komende maanden.. .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_42533777
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 08:56 schreef Atuniel het volgende:
Ik vond de A.I. in BiA bijzonder goed! Daarom viel de domheid van de soldaten in GRAW me ook zo tegen. Delen ze bij Ubisoft geen kennis ofzo?

Ik haal als WW2-fanaat trouwens beiden! BiA en CoD2. Verschil tussen beiden zit hem vooral in de mate van actie. BiA is toch was slomer en strategischer.
pi_42533842
2 extra MP maps voor GoW!
quote:
Gears of War will be shipping with 10, not the previously stated 8, multiplayer maps! Cliff Bleszinski, the game's lead designer, made the announcement today on the Gears of War forum. See below for the post.

"Folks,

Turns out we ARE shipping with 10 versus maps. (We were saying 8 to be on the safe side.) Go forth and spread the word!
"
.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_42533882
De good-news-train dendert voort....
quote:
Ultimate Mortal Kombat 3 Coming Soon
By Brandon Hofer - 09 Oct 06

Today Midway issued a press release talking about one of their biggest franchises, Mortal Kombat. They revealed to gamers everywhere that Ultimate Mortal Kombat 3 will be coming to XBox Live in November. They didn't specify an exact date, but it is exciting to know that we won't have to wait much longer. I just hope that Midway handles XBox Live play better than Capcom did with Street Fighter 2. They still haven't fixed the online play for that, so I'm hoping that Ultimate Mortal Kombat 3 will be a better experience.

As far as achievements are concerned, specific achievements have not been released. However you will get them for performing various finishers such as a babality or fatality. You can also earn achievements by giving mercy, for getting ten wins over XBox Live, landing a five hit combo and things of that nature.

The storyline for Ultimate Mortal Kombat 3 is as follows:

"For centuries Earth has used Mortal Kombat to defend itself against the Outworld's Emperor Shao Kahn. But, Kahn becomes frustrated by failed attempts at taking Earth through tournament battle. Upon breaching the portal into Earth, Shao Kahn slowly transforms the planet into a part of the Outworld itself. Kahn strips the Earth of all human life: claiming every soul as his own. But there are souls which Kahn cannot take. These souls belong to the warriors chosen to represent Earth in a new Mortal Kombat!"
pi_42533942
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 09:22 schreef Panick het volgende:
[..]

.
pi_42534092
Tussen 11 en 12 oktober is de Beta van Phantasy Star Universe gratis te downloaden voor iedereen met een Xbox Live Gold account. De Beta is een week speelbaar. Ik heb nog nooit een MMORPG gespeeld dus lijkt me leuke gelegenheid om er eens een uit te proberen

bron
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:49:49 #99
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_42534354
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 09:22 schreef Panick het volgende:
[..]

.
pi_42534402
quote: