Wanneer heb jij haar dan dood zien gaan? Ik zag haar alleen maar flauw vallen of in slaap vallen...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:02 schreef Zhenar het volgende:
Jammer dat Ellen Thigh dood is...
Wake up, Anders zei toch dat Tigh het beter zelf kon doen dan het aan een ander overlaten. Als iemand het anders zou doen ging het er een stuk geweldadiger aan toe denk ik.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:11 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Wanneer heb jij haar dan dood zien gaan? Ik zag haar alleen maar flauw vallen of in slaap vallen...
Hoe liep het toen af?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:27 schreef Karina het volgende:
Ik hoop dat ze in de volgende afleveringen Aarde gaan vinden (net als in de oude Galactica serie).
Lee Adama outranked Tigh tegenwoordig.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:57 schreef Rhinestone het volgende:
Beter gaat Tigh nu met een ooglapje XO zijn![]()
Apollo kan beter zijn tijd besteden in de sportschool dan XO zijnquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Lee Adama outranked Tigh tegenwoordig.![]()
kben benieuwd hoe ze die gaan oplossen.
Dus? Dat zegt nog steeds niet dat Tigh haar gedood heeft? Misschien alleen in slaap laten vallen omdat ie dacht dat ze dan toch dood zou gaan door de cylons, maar die nemen haar gevangen waardoor ze overleeft. Om maar wat te noemen. Zo zijn er nog legio mogelijkheden. Ik heb haar niet expliciet dood zien gaan. En als we dat zouden zien, dan weet je nog niets, aangezien het ook niet zeker is dat ze geen cylon is.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:50 schreef DarthNick het volgende:
[..]
Wake up, Anders zei toch dat Tigh het beter zelf kon doen dan het aan een ander overlaten. Als iemand het anders zou doen ging het er een stuk geweldadiger aan toe denk ik.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:08 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Apollo kan beter zijn tijd besteden in de sportschool dan XO zijn![]()
Mag men niet zeggen op puriteins TV . . .quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:14 schreef Crazykill het volgende:
Trouwens, het woordje "Frak" begint irritant te worden. Liever zeggen ze gewoon FUCK![]()
En dan wordt het helemaal leuk als niemand dat snapt . . .quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:03 schreef Madine het volgende:
Frak is frakkin' geweldig!
Frak is leuk man, begin het nu ook afentoe irl te zeggen, dalijk ga ik nog trekkiekleding dragen ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:14 schreef Crazykill het volgende:
Trouwens, het woordje "Frak" begint irritant te worden. Liever zeggen ze gewoon FUCK![]()
Er is een aflevering waarin iemand "fuck" zegt ipv "frak"... weet niet meer welke dat is.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Mag men niet zeggen op puriteins TV . . .![]()
Het is wel een beetje gejat van Farscape, waar ze "frill" als vervanging voor "fuck" gebruiktenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:03 schreef Madine het volgende:
Waarschijnlijk is ze ook geen Cylon, maar ik ga niet zondermeer vanuit dat ze dood is... Expect the unexpected, daar houden de scrhijvers van deze serie wel vanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:08 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Frak is leuk man, begin het nu ook afentoe irl te zeggen, dalijk ga ik nog trekkiekleding dragen ook![]()
Ellen Tigh is geen Cylon. Dat kan niet omdat zij al met Tigh omging voordat de Cylon-infiltratie begon. En waarschijnlijk is ze gewoon dood, laten we het nu niet ingewikkelder maken dan dat het is.
De orginele BSG gebruikte frak blijkbaar ook al:quote:Op zondag 22 oktober 2006 07:24 schreef Pek het volgende:
[..]
Het is wel een beetje gejat van Farscape, waar ze "frill" als vervanging voor "fuck" gebruikten![]()
Ah, okquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De orginele BSG gebruikte frak blijkbaar ook al:
"Frak is derived from the Original Series expletive, "frack," a term used in character dialogue far less often (or "colorfully") than its counterpart in the Re-imagined Series."
Of de Cyclons vinden haar lichaam, reanimeren het en maken van Ellen een zombie sex slaaf voor die pastoor. In scfi kan tenslotte alles, zolang er geen fuck wordt gezegd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:17 schreef DarthNick het volgende:
Het enige wat ze er nog van zouden kunnen maken is dat de Cylons Ellen's lichaam gebruiken als nieuw skinjob model. Dat zou dan model nummer 13 worden. Erg vergezocht denk ik echter
Hera is al Number 13quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:17 schreef DarthNick het volgende:
Het enige wat ze er nog van zouden kunnen maken is dat de Cylons Ellen's lichaam gebruiken als nieuw skinjob model. Dat zou dan model nummer 13 worden. Erg vergezocht denk ik echter
Je bedoelt Number 12.5quote:
De serie werd toen wat minder en werd toen idd van de buis gehaald. Wat wel grappig was, was dat ze bijvoorbeeld niet wisten hoe een telefooncel werkte en dat soort dingen. Maar als het dit keer wat beter wordt uitgewerkt, kan het nog heel leuk worden lijkt mij.quote:
Hmmm.. volgens mij heb ik één van de Cylons (number Six of Three denk ik) Hera al Number 13 horen noemen.quote:
Ja hoei in een deleted scene van Downloaded zegt D'anna dat ze haar maar '13' moeten noemen. Dus Isis is gewoon een Cylon-bitchquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:53 schreef Madine het volgende:
Hmmm.. volgens mij heb ik één van de Cylons (number Six of Three denk ik) Hera al Number 13 horen noemen.
Heel flauw, ik weet hetquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:53 schreef Madine het volgende:
Six of Three
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt erg realistisch met wat er wel vaker na een oorlog gebeurt.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:54 schreef DooD het volgende:
Aflevering 3.05 belooft een mooie aftermatch te worden op aflevering 3.04OMG...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt erg realistisch met wat er wel vaker na een oorlog gebeurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag trouwens een stukje op SciFi.com waarin de acteurs vertellen wat er met hun personages gaat gebeuren (en waaruit blijkt dat ze zelf bar weinig spoilers te horen krijgen). De acteur die Gaeta speelt houdt een mooie monoloog:
“In Battlestar Galactica season 3, Gaeta loses his cherry! Yeah, by now… I don’t care who it is anymore: man, woman, human, Cylon… just gimme some!”
![]()
De hele cast was behoorlijk grappig eigenlijk
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:29 schreef DarthNick het volgende:
Wat het maken van schepen etc betreft hoop ik dat ze slim genoeg zijn geweest om dat te kopieren naar het Flat-top civilian ship. Zodat nieuwe schepen daar gebouwd kunnen worden, ze zullen ze hard nodig hebben want ik denk dat Leoban aardig pissed is op Starbuck dat ze hem voor de zesde keer om zeep heeft geholpen !
hmm, dat 6e en 7e plaatjequote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:09 schreef Sharkdoggie het volgende:
Spoilerpics (3x06 A Measure of Salvation):
http://pics.livejournal.com/drewcypher/gallery/00091xp6
Dat zien we over 2 weken.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hmm, dat 6e en 7e plaatje![]()
Wat gaat er met Baltar gebeuren?
Ze moeten dus gewoon SG-1 niet cancelen na season 10 en verder gaan met alles op 1 avondquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Helaas gaat het in de VS niet goed met de ratings. SciFi heeft dit seizoen flink uitgepakt met flink wat trailers en reclame voor BSG. En voor het eerst sinds de start van BSG staat de show niet meer geprogrammeerd op één avond met de 2 Stargate series (die 3 achter elkaar).
BSG had dit seizoen dé show van SciFi moeten worden gezien de lovende kritieken en de recente Peabody Award.
Maar dat lijkt niet uit te pakken, van een 2,6 rating bij de start van seizoen 2 heeft BSG met Exodus Part II het dieptepunt bereikt met een 1,4 rating. Elke aflevering van seizoen 3 tot nu toe heeft een -0,2 in de ratings laten zien...
En dat is ongelofelijk als je kijkt naar de kwaliteit van de serie.![]()
Farscape en Stargate zijn op SciFi gecancelled voor vergelijkbare ratings...
Versrpeid dit soort onheilsberichten niet hier!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Helaas gaat het in de VS niet goed met de ratings. SciFi heeft dit seizoen flink uitgepakt met flink wat trailers en reclame voor BSG. En voor het eerst sinds de start van BSG staat de show niet meer geprogrammeerd op één avond met de 2 Stargate series (die 3 achter elkaar).
BSG had dit seizoen dé show van SciFi moeten worden gezien de lovende kritieken en de recente Peabody Award.
Maar dat lijkt niet uit te pakken, van een 2,6 rating bij de start van seizoen 2 heeft BSG met Exodus Part II het dieptepunt bereikt met een 1,4 rating. Elke aflevering van seizoen 3 tot nu toe heeft een -0,2 in de ratings laten zien...
En dat is ongelofelijk als je kijkt naar de kwaliteit van de serie.![]()
Farscape en Stargate zijn op SciFi gecancelled voor vergelijkbare ratings...
Mjah je vergeet te vermelden dat het met itunes wel goed gaat en de herhalingen van afgelopen seizoen super ratings haalde. Mjah het is wat minder nu, maar wat verwacht je na drie seizoenen. Lost ondervind hetzelfde probleem. Verder zijn ratings bij een scifi channel normaal nooit je van het. En bovendien Battlestar staat op vrijdag op de meest onmogelijke tijd. Heel veel mensen zijn dan niet thuis of tapen het. Veel mensen sprak de story arc op NC niet aan. Je weet hoe gevoellig politiek bij amerikanen ligt. Nu ze van NC af zijn en het weer een space race wordt zullen de ratings wel weer bijtrekken of stabiel blijven. BSG is het paradepaartje van SCifi channel en krijgt heel veel lovende kritiek. Zolang de pers ze blijft benoemen en ze awards blijven halen, voorzie ik geen problemen. BSG zorgt ervoor dat erover scifi channel gesproken wordt en dat kan je niet kopen met reclames. Bovendien is BSG geen show voor de mainstream markt. Het is allemaal niet zo somber als dat het lijkt en de ratings worden gemeten dankzij Nielsen boxen en die geven nooit een accuraat beeld. En als ik kijk naar hoeveel leechers erzijn als er een nieuwe ep verschijnt in de duistere uithoeken van het internet, dan is er bijna lange na nog geen man overboord.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Versrpeid dit soort onheilsberichten niet hier!![]()
Mjah ik las net iets interessant op de scifi boards. BSG wordt in 3 verschillende tijdsloten uitgezonden 21:00 en 22:00 en na middennacht. Dit is gelijk een groot probleem. Als je de show maar op één tijdstip uitzend dan moeten de mensen wel primetime kijken. Kijk je niet dan kan je een torrent gaan zoeken of naar itunes. Als je mensen de keuze geeft dan zijn er zat mensen die voor een andere tijd kiezen. Ik vind het niet meer dan logisch om alle ratings bij elkaar op te tellen voor een accuraat beeld. RTL doet hetzelfde met seizoen 5 van 24 en deed het ook met prison break. De ene dag op rtl5 en de andere dag op rtl7. En ik ben ook zo'n figuur ik kijk niet op zateravond als het tijd is voor andere dingen naar 24, dus ik kijk ook zondag. Ik ben dan ook een nieuwe kijker dus ik moet bij de rating worden opgeteld. Het geeft enkelt geen accuraat beeld er zijn altijd mensen die ook de herhaling kijken, maar is dat een probleem? Ook die mensen zien weer de reclames en daar gaat het de netwerken om. Dus als BSG in het 21:00 tijdslot nou een 1.4 haalt en in het 22:00 een 0.6 ofzo en in het middernacht een 0.5 dan zou het rond de 2.5 miljoen kijkers zitten. Of het de werkelijkheid is weet ik niet, maar om je blind te staren op enkelt de 21:00 rating vind ik zelf naïef.quote:
Maar die doen moeilijk met dat soort dingenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
Youtube?
Schitterend werk! Mooie compilatie, en die muziek past er perfect bij!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Battlestar Galactica: The Occupation
Nou pas ??quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:46 schreef Frautie het volgende:
ik heb net epi 4 gezien maar OMG wat een aflevering!!!!!!![]()
![]()
![]()
De meeste vragen worden morgen voor je beantwoord. Ik wil nog één ding toevoegen aan het rating gebeuren. De vrouw van Ron Moore ( Ron Moore de grote baas achter BSG) heeft gepost op de officiele forums van BSG. Dit naar aanleiding van de vele threads dat BSG zou worden geaxed vanwege de ratings. Zij zei dat het absolute onzin is, aangezien SCiFI blij met BSG is, omdat het hun vlaggeschip is met heel veel positieve reviews van de pers en het feit dat scifi het zelf een goede show vindt. De kans op seizoen vier neemt dus zeker toe. En de overal ratings zijn beter als afgelopen seizoen, zoals ik al zei dus je moet je je niet blind staren op die 1.4 in het 21:00 tijdslot. Zo dit was het aangezien het rating gebeuren. Ik kijk met spanning uit naar aflevering 5.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:22 schreef PPL het volgende:
Ik ben beniuwd wat er weer allemaal gaat gebeuren.
Wat zal er gaan gebeuren met de collaborateurs (bijvoorbeeld Jammer en Gaeta)?
Waar is Baltar?
Kan Starbuck nog normaal functioneren en wat zal haar rol zijn (Kat is nu toch CAG)?
Demotie voor Lee, of volgt hij Thigh op?
Vragen, vragen en nog eens vragen...
Itunes loopt idd goed heb ik gelezen en dat is een goede zaak omdat de inkomsten daarvan rechtstreeks naar NBC Universal gaan (eigenaar van SciFi). In tegenstelling tot bijvoorbeeld Stargate waar MGM nog tussenzit geloof ik.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:51 schreef DooD het volgende:
[..]
Mjah je vergeet te vermelden dat het met itunes wel goed gaat en de herhalingen van afgelopen seizoen super ratings haalde.
Die vergelijking vind ik niet opgaan, Lost heeft in seizoen 2 aan kwaliteit ingeleverd imo. Op tijden werd het zelfs te langdradig, dat verklaart voor mij de lagere ratings.quote:Mjah het is wat minder nu, maar wat verwacht je na drie seizoenen. Lost ondervind hetzelfde probleem.
Volgens mij kwam dat direct erna . . .quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:06 schreef Rhinestone het volgende:
Is BSG trouwens niet direct na Threshold geprogrammeerd? Nogal logisch dan dat de rating in het 21.00 tijdslot relatief laag liggen, wat een rukserie is Threshold na de eerste twee afleveringen geworden zeg![]()
Niet dat ik serieus geloof dat dat de oorzaak is hoor, maar ik wilde gewoon even melden dat het echt een kutserie is na 4 afleveringen te hebben gezien.
quote:
donders lekkere compilatie. Welk nummer is dat als ik vragen mag.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Battlestar Galactica: The Occupation
Het is Alanis Morisette met Uninvited.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:50 schreef zBus het volgende:
[..]
donders lekkere compilatie. Welk nummer is dat als ik vragen mag.
Eigenlijk heiligschennis. Voor BSG MOET je gewoon tijd voor vrijmakenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:15 schreef Frautie het volgende:
![]()
Veels te druk gehad met andere dingen![]()
Alanis Morrisette - Uninvitedquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:50 schreef zBus het volgende:
donders lekkere compilatie. Welk nummer is dat als ik vragen mag.
Threshold heb ik vorig jaar 3 afleveringen volgehoudenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:06 schreef Rhinestone het volgende:
Is BSG trouwens niet direct na Threshold geprogrammeerd? Nogal logisch dan dat de rating in het 21.00 tijdslot relatief laag liggen, wat een rukserie is Threshold na de eerste twee afleveringen geworden zeg![]()
Niet dat ik serieus geloof dat dat de oorzaak is hoor, maar ik wilde gewoon even melden dat het echt een kutserie is na 4 afleveringen te hebben gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:47 schreef ThunderChild het volgende:
Was een goeie afleveringGoede aflevering om even pas op de plaats te nemen en alles weer goed neer te zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder zullen die cracks meevallen denk ik.
Godfather Bodybuilding topic reeks
Ik denk van niet. Tigh begint het duidelijk echt te verliezen. Adama greep in bij CIC, maar je kon aan zijn gezicht zien dat hij het moeilijk had met Tigh. Adama zei niet voor niks slaap het er maar vanaf, terwijl hij zelf weet dat Tigh een lopende tijdbom is. Ik denk niet dat Tigh de Xo van galactica blijft. Vroeger of later verschijnen de Cylons weer als Tigh dan instort wat zeker gaat gebeuren dan loopt de hele vloot risico. Je kon duidelijk zien dat Helo moeite had met Tigh zijn gedrag. Het gaat frictie opleveren over de komende afleveringen. Ik ben beniewd hoe dat verder gaat. en wat doet Adama nou met zijn zoontje lief. Hij deed vrij koud tegen hem, maar Lee had nog steeds zijn commander ranks. Het was duidelijk wel weer pure humor die keep jumping line tegen Lee. Ik zie het er uiteindelijk toch van komen dat Lee de plaats van Tigh overneemt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:04 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Goede aflevering om even pas op de plaats te nemen en alles weer goed neer te zetten.
Verder zullen die cracks meevallen denk ik.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:46 schreef DarthNick het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:04 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Goede aflevering om even pas op de plaats te nemen en alles weer goed neer te zetten.
Verder zullen die cracks meevallen denk ik.![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:54 schreef DooD het volgende:
Aflevering 3.05 belooft een mooie aftermatch te worden op aflevering 3.04Goede voorspelling hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt erg realistisch met wat er wel vaker na een oorlog gebeurt.Burnt to the core but not broken
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:10 schreef DooD het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Tigh begint het duidelijk echt te verliezen. Adama greep in bij CIC, maar je kon aan zijn gezicht zien dat hij het moeilijk had met Tigh. Adama zei niet voor niks slaap het er maar vanaf, terwijl hij zelf weet dat Tigh een lopende tijdbom is. Ik denk niet dat Tigh de Xo van galactica blijft. Vroeger of later verschijnen de Cylons weer als Tigh dan instort wat zeker gaat gebeuren dan loopt de hele vloot risico. Je kon duidelijk zien dat Helo moeite had met Tigh zijn gedrag. Het gaat frictie opleveren over de komende afleveringen. Ik ben beniewd hoe dat verder gaat. en wat doet Adama nou met zijn zoontje lief. Hij deed vrij koud tegen hem, maar Lee had nog steeds zijn commander ranks. Het was duidelijk wel weer pure humor die keep jumping line tegen Lee. Ik zie het er uiteindelijk toch van komen dat Lee de plaats van Tigh overneemt.
Er zijn wel wat vragen beantwoord maar er zijn er nog vele open. Sharon waar zit die nu? Lee zijn positie? Starbuck en Lee? Leeft Baltar nu continu in zijn droomwereld? Wat is er met Caprica Six gebeurt ze lijkt Baltar te gaan verstoten? Vragen vragen vragen en weer een week wachten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:03 schreef Madine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het worden zeker interessante weken. Volgende week aflevering Torn en eigenlijk zegt die naam heel veel.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
Zit net een Q&A sessie te kijken met Mary McDonnell (Roslin) en daar bekend ze dat ze Frak vaak IRL gebruikt. Zo vaak zelfs dat haar gezin heeft gevraagd om het iets minder te doen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:03 schreef Madine het volgende:
Die heb ik ook gezien!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zit net een Q&A sessie te kijken met Mary McDonnell (Roslin) en daar bekend ze dat ze Frak vaak IRL gebruikt. Zo vaak zelfs dat haar gezin heeft gevraagd om het iets minder te doen.![]()
Ja dat viel me ook gelijk op!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien!Wat is ze trouwens knap op die video!
Veel mooier dan in de serie
![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:43 schreef DooD het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het worden zeker interessante weken. Volgende week aflevering Torn en eigenlijk zegt die naam heel veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij heb ik dit op Ain't it cool news gelezen in een interview met Helo en the Chief.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Ehm...quote:
- Body double ojah, natuurlijkquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ehm...
-Lee Adama valt al af en de buikscene zal een body double geweest zijn.
-brillen machine... wtf?
-Lichamelijk zullen Cylons niet ouder worden, geestelijk zullen ze natuurlijk wel ouder worden.
-Baltar is aanboord van een Basestar, ze sturen hem nu echt niet meer terug naar Galactica.
-Ze zijn op zoek naar de aarde niet naar de Cylon homeworld, daar willen ze juist zo ver mogelijk vandaan blijven.
-Billy is dood...
-Verloop van de serie wordt deels vertaald naar succes (zoals elke serie), maar BSG heeft het voordeel het paradepaardje te zijn van SciFi / Universal.
Of je kijkt gewoon de videoblogs . . .quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:14 schreef outcast_within het volgende:
Zal lee odama afvallen?. Was zijn buik computer gegenereerd? of moest hij echt zo dik worden?
Of je geeft gewoon even het antwoordquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:00 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Of je kijkt gewoon de videoblogs . . .![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:00 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Of je kijkt gewoon de videoblogs . . .![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door DooD op 30-10-2006 13:18:12 ]De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:41 schreef Madine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |