Schitterend werk! Mooie compilatie, en die muziek past er perfect bij!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Battlestar Galactica: The Occupation
Nou pas ??quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:46 schreef Frautie het volgende:
ik heb net epi 4 gezien maar OMG wat een aflevering!!!!!!![]()
![]()
![]()
De meeste vragen worden morgen voor je beantwoord. Ik wil nog één ding toevoegen aan het rating gebeuren. De vrouw van Ron Moore ( Ron Moore de grote baas achter BSG) heeft gepost op de officiele forums van BSG. Dit naar aanleiding van de vele threads dat BSG zou worden geaxed vanwege de ratings. Zij zei dat het absolute onzin is, aangezien SCiFI blij met BSG is, omdat het hun vlaggeschip is met heel veel positieve reviews van de pers en het feit dat scifi het zelf een goede show vindt. De kans op seizoen vier neemt dus zeker toe. En de overal ratings zijn beter als afgelopen seizoen, zoals ik al zei dus je moet je je niet blind staren op die 1.4 in het 21:00 tijdslot. Zo dit was het aangezien het rating gebeuren. Ik kijk met spanning uit naar aflevering 5.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:22 schreef PPL het volgende:
Ik ben beniuwd wat er weer allemaal gaat gebeuren.
Wat zal er gaan gebeuren met de collaborateurs (bijvoorbeeld Jammer en Gaeta)?
Waar is Baltar?
Kan Starbuck nog normaal functioneren en wat zal haar rol zijn (Kat is nu toch CAG)?
Demotie voor Lee, of volgt hij Thigh op?
Vragen, vragen en nog eens vragen...
Itunes loopt idd goed heb ik gelezen en dat is een goede zaak omdat de inkomsten daarvan rechtstreeks naar NBC Universal gaan (eigenaar van SciFi). In tegenstelling tot bijvoorbeeld Stargate waar MGM nog tussenzit geloof ik.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:51 schreef DooD het volgende:
[..]
Mjah je vergeet te vermelden dat het met itunes wel goed gaat en de herhalingen van afgelopen seizoen super ratings haalde.
Die vergelijking vind ik niet opgaan, Lost heeft in seizoen 2 aan kwaliteit ingeleverd imo. Op tijden werd het zelfs te langdradig, dat verklaart voor mij de lagere ratings.quote:Mjah het is wat minder nu, maar wat verwacht je na drie seizoenen. Lost ondervind hetzelfde probleem.
Volgens mij kwam dat direct erna . . .quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:06 schreef Rhinestone het volgende:
Is BSG trouwens niet direct na Threshold geprogrammeerd? Nogal logisch dan dat de rating in het 21.00 tijdslot relatief laag liggen, wat een rukserie is Threshold na de eerste twee afleveringen geworden zeg![]()
Niet dat ik serieus geloof dat dat de oorzaak is hoor, maar ik wilde gewoon even melden dat het echt een kutserie is na 4 afleveringen te hebben gezien.
quote:
donders lekkere compilatie. Welk nummer is dat als ik vragen mag.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Battlestar Galactica: The Occupation
Het is Alanis Morisette met Uninvited.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:50 schreef zBus het volgende:
[..]
donders lekkere compilatie. Welk nummer is dat als ik vragen mag.
Eigenlijk heiligschennis. Voor BSG MOET je gewoon tijd voor vrijmakenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:15 schreef Frautie het volgende:
![]()
Veels te druk gehad met andere dingen![]()
Alanis Morrisette - Uninvitedquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:50 schreef zBus het volgende:
donders lekkere compilatie. Welk nummer is dat als ik vragen mag.
Threshold heb ik vorig jaar 3 afleveringen volgehoudenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:06 schreef Rhinestone het volgende:
Is BSG trouwens niet direct na Threshold geprogrammeerd? Nogal logisch dan dat de rating in het 21.00 tijdslot relatief laag liggen, wat een rukserie is Threshold na de eerste twee afleveringen geworden zeg![]()
Niet dat ik serieus geloof dat dat de oorzaak is hoor, maar ik wilde gewoon even melden dat het echt een kutserie is na 4 afleveringen te hebben gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:47 schreef ThunderChild het volgende:
Was een goeie afleveringGoede aflevering om even pas op de plaats te nemen en alles weer goed neer te zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder zullen die cracks meevallen denk ik.
Godfather Bodybuilding topic reeks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |