Mooi plaatje!quote:
Pikkiequote:
Ik dacht, laat ik het bescheiden houdenquote:
Hij heeft ook trillende handjes.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:38 schreef Jegorex het volgende:
Ze hebben een nieuwe negert achter de knoppen gezet.
Hij beweegt de camera regelmatig de verkeerde kant op
Nouja, je bent aan het verkennen in Afrika. Je avontuurlijke kant speelt op, maar wel verantwoord en veilig!quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:44 schreef yvonne het volgende:
Hoe vertel je dit nou aan anderen?
Kijk, BB kan men nog wel begrijpen, maar dat je een hele dag naar een plas en modder zit te staren valt toch moeilijker uit te leggen
Maar.. maar.. maar..quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:44 schreef yvonne het volgende:
Kijk, BB kan men nog wel begrijpen, maar dat je een hele dag naar een plas en modder zit te staren valt toch moeilijker uit te leggen
quote:
Laat ze zelf kijken. Dan begrijpen ze het.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:44 schreef yvonne het volgende:
Toch iets spannender dan een serverruimte hčquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar.. maar.. maar..
Het is de thrill van iets zien en die op hun meest genansts op screenshot vastleggen..
En beestjes zien![]()
Maar het is wel ziek..
Vannacht zaten we ook te kijken, die mensen die de logs checken zullen ook wel denken. Welke drie malloten uit Nederland zitten om kwart over drie 's nachts naar een modderpoel te kijken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:44 schreef yvonne het volgende:
hahahaha ja vast.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
FOK! meets nature
Ja mensen dit is allemaal BUITEN!
omg yvonnequote:Op maandag 9 oktober 2006 15:57 schreef yvonne het volgende:
Nu we soeppics hebben wil ik een "jank hier dat de streams het niet doen" Scanman tietuh en Purplerose, kinderarmpjes topics
Dat volgeltje brengt me wel heerlijk tot rust op mijn 2e monitor gedurende een hectische werkdagquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:59 schreef Janetje het volgende:Foto's van vogels..
Hoe diep zinken we?![]()
Ik ruik een eigen subforumquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:57 schreef yvonne het volgende:
Nu we soeppics hebben wil ik een "jank hier dat de streams het niet doen" Scanman tietuh en Purplerose, kinderarmpjes topics
Buiten? Dit is in een studio heurquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
FOK! meets nature
OMG hoe ziek is datquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
FOK! meets nature
Lijkt meer op bambi's pappaquote:
Hoe een toffe avatarquote:
Zei ik tochquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
Buiten? Dit is in een studio heur
Die 'hoorns' in de bosjes zit te wachten op zn que![]()
Misschien heeft ie ook wel een zebrapikquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:09 schreef pussydeluxe het volgende:
Lekker kontje weer.
Ik heb gisteravond nog gegoogled naar het sexleven van kikkers in Afrika.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Misschien heeft ie ook wel een zebrapik
http://www.srobbin.com/africam.phpquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hij buffert echt constant opnieuw bij mij... irritant!
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:11 schreef cptmarco het volgende:
zijn er vanmiddag nog spannende beestjes gesignaleerd??
Seks als in geslachtsgemeenschap als in een pappa die een mamma kapot loopt te neuken?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:11 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond nog gegoogled naar het sexleven van kikkers in Afrika.
Heb niks kunnen vinden.
Misschien tijd om ons wat meer te verdiepen in de dieren die we zien?
Thnx, eens ff proberenquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:11 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
http://www.srobbin.com/africam.php
met deze link was het bij mij verholpen![]()
gemsbok?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:14 schreef Janetje het volgende:
Dat beest van net was volgens geen gazelle.. wat was het wel?
Gemsbok misschien?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:14 schreef Janetje het volgende:
Ja had je ze moeten horen gisteravondquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Seks als in geslachtsgemeenschap als in een pappa die een mamma kapot loopt te neuken?
Getsie!
Leeuwenvoerquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:14 schreef Janetje het volgende:
Ik was erbij!quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja had je ze moeten horen gisteravond.
Hier een remix van KaMo http://media.putfile.com/Kikermix
Dank jequote:Op maandag 9 oktober 2006 16:09 schreef pussydeluxe het volgende:
Lekker kontje weer.
"buiten" is voor mensen zonder sociaal levenquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
hahahaha ja vast.
"Buiten" is een hoax![]()
Haha. Even lezenquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:28 schreef cptmarco het volgende:
alles wat je altijd al over kikkers wilde weten...
Een mier?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:35 schreef purplerose het volgende:
Ik zie iets heel kleins langs de oever trippelen
Ik denk dat de dagploeg aan het uitklokken is en de lollerfanters onderweg zijnquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:35 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
Zeer rustig bij de FOK! poel..
kut mixquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja had je ze moeten horen gisteravond.
Hier een remix van KaMo http://media.putfile.com/Kikermix
Dan lag ik in een deukquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:42 schreef venomsnake het volgende:
Ik ga even douchen..
owee als de olifanten komen als ik sta te douchen. [afbeelding]
Bijna gemistquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:54 schreef EvilThijn het volgende:
Ik ga me vanavond maar zwartschminken en de kachel op 40 zettenIs het net of ik zelf in Afrika ben
![]()
vetquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:56 schreef fiedel het volgende:
nog een foto van de zebra's van gisteren
[afbeelding]
Oh ja.. bij de waterpoel, waar misschien leeuwen/etc op de loer liggen..quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:03 schreef Renesite het volgende:
Ik wil seksende beesjes!
ze zijn geen kikkersquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh ja.. bij de waterpoel, waar misschien leeuwen/etc op de loer liggen..
Die beesten zijn toch niet achterlijk
En te horen!quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Gelukkig valt er 's-avonds ook veel te beleven.
ga eens je tenstament opstellenquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:22 schreef most_wanted het volgende:
Wat een saaie boel.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Brulkikker.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En te horen!![]()
mompelt iets over kikkers
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Brulkikker
quote:Het geluid van de brulkikker klinkt zeer hard en wordt wel vergeleken met het loeien van een rund, daaraan is ook de naam te danken. De kikkervisjes worden tot 15 centimeter lang en zijn bruingroen met kleine donkere vlekjes.
Ze geven vannacht een speciaal concert voor de trouwe kijkersquote:
Nee hoor, dat heb je fout:quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:37 schreef bonke het volgende:
de google earth link klopt niet hoor
het park ligt namelijk in mozambique
bronquote:Nkorho Pan is a natural water hole in the prestigious Sabi Sands Private Game Reserve, in South Africa.
ik dacht ergens gelezen te hebben in et kruger park in mozambiquequote:
Ik zga laatst wel apen neukenquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh ja.. bij de waterpoel, waar misschien leeuwen/etc op de loer liggen..
Die beesten zijn toch niet achterlijk
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:44 schreef Hathor het volgende:
Ik kan me natuurlijk vergissen, maar volgens mij zag ik net Antonio die de park aan het checken was.
Ja, was die z bezig op die andere, loopt dat vrouwtje ineens wegquote:
ja euhh, hij was klaar hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, was die z bezig op die andere, loopt dat vrouwtje ineens wegGing die dr maar zielig bijzitten
Nee hij was bezig, en toen liep ze ineens weg. Puik vrouwtjequote:Op maandag 9 oktober 2006 17:55 schreef bonke het volgende:
[..]
ja euhh, hij was klaar hoor
en toen zei die, "rot nu maar op"
dan heb je niet goed gekekenquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee hij was bezig, en toen liep ze ineens weg. Puik vrouwtje
Ik weet het toch echt 100% zekerquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:00 schreef bonke het volgende:
[..]
dan heb je niet goed gekeken
hij zei er nog "bitch"achteraan ook in het oehoes
Gnoes zo te zienquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat zijn dit
Hyena's met hoorns?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:00 schreef Matness het volgende:
waarom zoomt ie nou niet in?
zijn het hyena's ?
quote:
dat heb je met vrouwen hequote:
Scherpstellen danquote:
Silouhet bekijken en tadaaaa.....quote:
Maar goed dat ze het niet kunnen lezen....quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:09 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vind gnoes wel lelijke beesten hoor
Gnoe: "ik heb jeuk, wat noe?!"quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:10 schreef Renesite het volgende:
He, eentje had jeuk.
In Ulead ook, dus ik vraag me hetzelfde afquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:12 schreef Renesite het volgende:
Hoe maak je screenshots? In PSP loopt alles nog door!
"Ik laat me niet koeienerenquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:12 schreef -CRASH- het volgende:
Ik hoor ze al denken.... "tja nou staan we hier.... wat nu"
Zie OP.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:12 schreef Renesite het volgende:
quote:
Ik maak ze met Fraps, dan kan je op F10 drukken en je hebt een screenshot.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:12 schreef Renesite het volgende:
UH lache..... meute neu*equote:Op maandag 9 oktober 2006 18:24 schreef Matness het volgende:
het is af en toe alsof ze in koor vreselijk aan het lachen zijn
Is dat real time?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:29 schreef bonke het volgende:
http://www.fourmilab.ch/c(...)0A653B8A41E8011DF262
Een orgiequote:Op maandag 9 oktober 2006 18:29 schreef Rabieluh het volgende:
Haha, wat een geluid dit, lijkt wel een soort bizar gehijg
Coolquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:31 schreef bonke het volgende:
jeopsals je ene half uurtje later f5 doet staat et zonnetje een stukje verder
Ik zag het ritme....quote:
Ik heb er ook een DVD van.... bestellen via... bla..bla..blaquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hou op. Anders krijg ik associaties.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:32 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dit geluid en jouw avatar![]()
[afbeelding]
Jammiequote:Op maandag 9 oktober 2006 18:39 schreef pussydeluxe het volgende:
Pittig roergebakte kikkerbilletjes
Gatverdamme dat fluppertje bewoog nogquote:
Dan hadden we wel vliegtuigen gehoortquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:02 schreef Frumzel het volgende:
Iemand de juiste coördinaten al gevonden? Ik denk iets te hebben, maar er ligt een landingsbaan bij en ik heb er nog geen vliegtuig horen landen en het water (de vorm) klopt ook niet helemaal...
quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Doet het nu weertering zijn ze weer bezig
![]()
Het hartje van de kikker..quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
Gatverdamme dat fluppertje bewoog nog!
quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:08 schreef -CRASH- het volgende:
Voor wie het niet kan missen, heb ik nog een MP3tje van het gekwaak
ik heb ook een .wavquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:08 schreef -CRASH- het volgende:
Ja heerlijk, voor als ik in bed lig en niet kan slapenquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:08 schreef -CRASH- het volgende:
Ik heb het gisteren 3 uur aangehoordquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:11 schreef Rabieluh het volgende:
Doen ze dat nou de hele nacht door dat geluid?
Lekker wakker wordenquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:12 schreef Janetje het volgende:
Ik viel in slaap.. met het kwetteren van vogeltjes vanacht..
Schrok ik wakker omdat er zo'n stom hert heel hard stond te blaten..![]()
Hoe klinkt dat? Doet es veurquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:12 schreef Janetje het volgende:
Ik viel in slaap.. met het kwetteren van vogeltjes vanacht..
Schrok ik wakker omdat er zo'n stom hert heel hard stond te blaten..![]()
*Huh..quote:
Ik bedoel dat geblaat mutsquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
*Huh..
Wat de fuck?
Wat is dat?
*rechtop zit
Oh. pc..
Jezus..
*Op uitknop drukt
*Weer in slaap valt
Dat weet ikquote:
Vraag jij je ook af waar ze het over hebben?quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:22 schreef Janetje het volgende:
Iemand die morse code kent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |