Mooi plaatje!quote:
Pikkiequote:
Ik dacht, laat ik het bescheiden houdenquote:
Hij heeft ook trillende handjes.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:38 schreef Jegorex het volgende:
Ze hebben een nieuwe negert achter de knoppen gezet.
Hij beweegt de camera regelmatig de verkeerde kant op
Nouja, je bent aan het verkennen in Afrika. Je avontuurlijke kant speelt op, maar wel verantwoord en veilig!quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:44 schreef yvonne het volgende:
Hoe vertel je dit nou aan anderen?
Kijk, BB kan men nog wel begrijpen, maar dat je een hele dag naar een plas en modder zit te staren valt toch moeilijker uit te leggen
Maar.. maar.. maar..quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:44 schreef yvonne het volgende:
Kijk, BB kan men nog wel begrijpen, maar dat je een hele dag naar een plas en modder zit te staren valt toch moeilijker uit te leggen
quote:
Laat ze zelf kijken. Dan begrijpen ze het.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:44 schreef yvonne het volgende:
Toch iets spannender dan een serverruimte hèquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Maar.. maar.. maar..
Het is de thrill van iets zien en die op hun meest genansts op screenshot vastleggen..
En beestjes zien![]()
Maar het is wel ziek..
Vannacht zaten we ook te kijken, die mensen die de logs checken zullen ook wel denken. Welke drie malloten uit Nederland zitten om kwart over drie 's nachts naar een modderpoel te kijken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:44 schreef yvonne het volgende:
hahahaha ja vast.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
FOK! meets nature
Ja mensen dit is allemaal BUITEN!
omg yvonnequote:Op maandag 9 oktober 2006 15:57 schreef yvonne het volgende:
Nu we soeppics hebben wil ik een "jank hier dat de streams het niet doen" Scanman tietuh en Purplerose, kinderarmpjes topics
Dat volgeltje brengt me wel heerlijk tot rust op mijn 2e monitor gedurende een hectische werkdagquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:59 schreef Janetje het volgende:Foto's van vogels..
Hoe diep zinken we?![]()
Ik ruik een eigen subforumquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:57 schreef yvonne het volgende:
Nu we soeppics hebben wil ik een "jank hier dat de streams het niet doen" Scanman tietuh en Purplerose, kinderarmpjes topics
Buiten? Dit is in een studio heurquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
FOK! meets nature
OMG hoe ziek is datquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
FOK! meets nature
Lijkt meer op bambi's pappaquote:
Hoe een toffe avatarquote:
Zei ik tochquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:04 schreef purplerose het volgende:
[..]
Buiten? Dit is in een studio heur
Die 'hoorns' in de bosjes zit te wachten op zn que![]()
Misschien heeft ie ook wel een zebrapikquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:09 schreef pussydeluxe het volgende:
Lekker kontje weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |