quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:54 schreef EvilThijn het volgende:
Ik ga me vanavond maar zwartschminken en de kachel op 40 zettenIs het net of ik zelf in Afrika ben
![]()
vetquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:56 schreef fiedel het volgende:
nog een foto van de zebra's van gisteren
[afbeelding]
Oh ja.. bij de waterpoel, waar misschien leeuwen/etc op de loer liggen..quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:03 schreef Renesite het volgende:
Ik wil seksende beesjes!
ze zijn geen kikkersquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh ja.. bij de waterpoel, waar misschien leeuwen/etc op de loer liggen..
Die beesten zijn toch niet achterlijk
En te horen!quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Gelukkig valt er 's-avonds ook veel te beleven.
ga eens je tenstament opstellenquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:22 schreef most_wanted het volgende:
Wat een saaie boel.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Brulkikker.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En te horen!![]()
mompelt iets over kikkers
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Brulkikker
quote:Het geluid van de brulkikker klinkt zeer hard en wordt wel vergeleken met het loeien van een rund, daaraan is ook de naam te danken. De kikkervisjes worden tot 15 centimeter lang en zijn bruingroen met kleine donkere vlekjes.
Ze geven vannacht een speciaal concert voor de trouwe kijkersquote:
Nee hoor, dat heb je fout:quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:37 schreef bonke het volgende:
de google earth link klopt niet hoor
het park ligt namelijk in mozambique
bronquote:Nkorho Pan is a natural water hole in the prestigious Sabi Sands Private Game Reserve, in South Africa.
ik dacht ergens gelezen te hebben in et kruger park in mozambiquequote:
Ik zga laatst wel apen neukenquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh ja.. bij de waterpoel, waar misschien leeuwen/etc op de loer liggen..
Die beesten zijn toch niet achterlijk
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:44 schreef Hathor het volgende:
Ik kan me natuurlijk vergissen, maar volgens mij zag ik net Antonio die de park aan het checken was.
Ja, was die z bezig op die andere, loopt dat vrouwtje ineens wegquote:
ja euhh, hij was klaar hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, was die z bezig op die andere, loopt dat vrouwtje ineens wegGing die dr maar zielig bijzitten
Nee hij was bezig, en toen liep ze ineens weg. Puik vrouwtjequote:Op maandag 9 oktober 2006 17:55 schreef bonke het volgende:
[..]
ja euhh, hij was klaar hoor
en toen zei die, "rot nu maar op"
dan heb je niet goed gekekenquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee hij was bezig, en toen liep ze ineens weg. Puik vrouwtje
Ik weet het toch echt 100% zekerquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:00 schreef bonke het volgende:
[..]
dan heb je niet goed gekeken
hij zei er nog "bitch"achteraan ook in het oehoes
Gnoes zo te zienquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat zijn dit
Hyena's met hoorns?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:00 schreef Matness het volgende:
waarom zoomt ie nou niet in?
zijn het hyena's ?
quote:
dat heb je met vrouwen hequote:
Scherpstellen danquote:
Silouhet bekijken en tadaaaa.....quote:
Maar goed dat ze het niet kunnen lezen....quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:09 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik vind gnoes wel lelijke beesten hoor
Gnoe: "ik heb jeuk, wat noe?!"quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:10 schreef Renesite het volgende:
He, eentje had jeuk.
In Ulead ook, dus ik vraag me hetzelfde afquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:12 schreef Renesite het volgende:
Hoe maak je screenshots? In PSP loopt alles nog door!
"Ik laat me niet koeienerenquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:12 schreef -CRASH- het volgende:
Ik hoor ze al denken.... "tja nou staan we hier.... wat nu"
Zie OP.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:12 schreef Renesite het volgende:
quote:
Ik maak ze met Fraps, dan kan je op F10 drukken en je hebt een screenshot.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:12 schreef Renesite het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |