Dat is wel een goeie ja, want ik heb eerder ergens in dit topic een link neergezet van volgens mij een jeugdherberg in Utrecht (provincie of stad, God zal het weten) en dat kost 17 euro per bed per nacht, op een 4 persoonskamer.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:35 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://www.brommerforum.nl/showtopic/39367/last
De 21e is die meeting, in Utrecht. Kunnen we ook nog ff langs, mochten we in Utrecht ergens blijven slapen.![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]! Wat een rare zinsbouw eik.
ik fiets harder dan jij dan op je brommer
quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Welke zaak ga je heen dan? Ik kom net uit Rotterdam
Ik ging zo dus met de bus, stond er bij Centraal Station (Rotterdam, waar ik opstap) een kassameisje van de C1000 hier in de buurt, en aangezien ik en m'n vrienden het dagelijks ritueel hebben om minstens 1 keer per dag naar het winkelcentrum te gaan (en dan bij de C1000 altijd wat te kopen) had ik die al wat vaker gezien. En heb dus de hele busreis met haar gekletst enzo![]()
![]()
![]()
Ze is wel leuk enzo maar ik hoef d'r verder niet enzo, en ze is 18, ik 16, dus veel kans heb ik nietgok ik.
En ze studeert rechten op de uni. Dus als ik dr ff trouw enzoMeteen zekerheid in de toekomst
Geld enzo
Mwah das wel erg flauw.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:47 schreef Ipho het volgende:
[..]
Grom....![]()
Iemand anders even een nieuwe maken. Of je moet tot 4 uur wachten![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:59 schreef Ipho het volgende:
Dankje je bent een skatjuh <3
Kijk eensch bij je naam in de OPquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:25 schreef BazzieK het volgende:
teeveepee
Klassiekerquote:
Ik hoop dat het droog blijft, tis echt een tyfuseindquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:23 schreef no1uknow het volgende:
Zometeen met FS naar Rotterdam fietsen
Even wat spulletjes halen.
Later
Ja allicht.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:39 schreef Herox het volgende:
Haha die stickerTe lui om foto's te draaien trouwens?
Waarvoor ga je hem ruilen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:22 schreef hardcorebass het volgende:Vanavond ff de deal rondmaken en dan deze week waarschijnlijk ruilen. Ik heb er zin an
Toch rijdt me SR nu ook weer heerlyk...
SR vind ik de mooiste scooterquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:27 schreef Herox het volgende:
[..]
Waarvoor ga je hem ruilen?
SR is kut btw, spreek uit ervaring![]()
Gast, als je niet mag, dan geef je mij je telefoonnummer, en dan ga ik je ouders bellen, echt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:28 schreef Diemietuhriej het volgende:
Godverdomme, net onder het eten beginnen me ouders ineens moeilijk te doen over die meeting..
"Kei ver rijden.." "Weinig ervaring.." "Kan veel gebeuren.." "Duur.."
Wat een non-argumenten allemaal.Ik hoop niet dat ze nu nog moeilijker gaan doen en dat ik dalijk niet meer mag.
Zou ik wel erg nep van ze vinden maja, dan kom ik wel met de trein ofzo..
Met je crossbrommer in de treinquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:28 schreef Diemietuhriej het volgende:
Godverdomme, net onder het eten beginnen me ouders ineens moeilijk te doen over die meeting..
Wat een non-argumenten allemaal.Ik hoop niet dat ze nu nog moeilijker gaan doen en dat ik dalijk niet meer mag.
Kom nou maar naar de meeting ipv zo'n grote bekquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:59 schreef Ferrox het volgende:
Echte mannen slapen op de grond ipv een bed![]()
Jij komt gewoon anders krijgen je ouders bezoek van een boze gozert in een leren pakquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:28 schreef Diemietuhriej het volgende:
Welke overnachting we sliepen toch bij iemand thuis?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:56 schreef no1uknow het volgende:
Enne even over de meeting, de overnachting van zaterdag op zondag.
Ik ben bang dat ik daar niet genoeg geld voor kan regelen (een motel/hotel) en me pa wil me ook niks lenenEn FS180 zei ook van daar heb ik geen zin in, en me pa zegt van ga maar lekker met een tentje ergens op t gras ergens.
?!
Me pa opperde ook het idee om naar een jeugdherberg te gaan, en als ik zo een beetje kijk, liggen die prijzen per bed (1 nacht) 20 euro of lager! is dat geen goed idee? wel even van tevoren reserveren, kijk bijv. bij deze, een 4 persoonkamer, 17 euro per bed per nacht.
http://www.strowis.nl/NL-html/hostel-utrecht-kamers.html
(Deze link is even voor mezelf, moet ff naar PC bovenen moet die links zo ff hebben)
http://jeugdherberg-nederland.verzamelgids.nl/
Kijk.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Welke overnachting we sliepen toch bij iemand thuis?Volg er geen kloot meer van
![]()
Dan knal ik wel ff naar huisquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:20 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kijk.
Van vrijdag op zaterdag slapen we bij mij (als dat luktVolgens mij heeft mn pa er weinig zin in dat iedereen binnen gaat slapen, maar dat lukt denk ik wel) maar van zaterdag op zondag gaan we ergens in utrecht/gelderland/brabant overnachten
Ergens in een motel/hotel, maar das dus geen optie meer, of iemand wil meebetalen aan mij kosten.
Daarom opper ik een jeugdherberg.
Scootersquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:25 schreef BazzieK het volgende:
Gisteren trouwens op een viertakt scooter 50cc gereden van een vriend van me. Best grappig motorkarakter. Reed wel al de eerste bocht de bok aan de grondKutscooters
Dat past niet en dat vinden mijn ouders niet goed denk ikquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:48 schreef no1uknow het volgende:
He Bas, kunnen we niet gewoon met zn allen bij jou maffen dan?/
Volgens de routeplanner is het met de auto, de korste weg, en de optie vermijd snelwegen aangevinkt dit:
Van Zoetermeer
Naar 's-Hertogenbosch
Afstand 93,5 km.
Reisduur 03:13 Zal wel meer zijn
Flikkerquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat past niet en dat vinden mijn ouders niet goed denk ik![]()
Klootviool, @ the meeting gaan we van vrijdag tot zaterdag al bij mij maffen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:25 schreef hardcorebass het volgende:
haha ik denk dat jou pa het ook niet zo leuk zou vinden al komen er opeens een man of 6-7 slapen, als je dan 18 bent ofniet maakt geen zak uit.
Blijft hun huisquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:21 schreef no1uknow het volgende:
Je bent fucking 18, en dan zeggen 'Het mag niet van m'n ouders'![]()
Waarom niet gewoon 2 dagen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Klootviool, @ the meeting gaan we van vrijdag tot zaterdag al bij mij maffen.
ja echt wel!!1111ein!1zwei!!1 ja sandert daar komt ie: polizei!!111lollergriezel!1bbqqmoapimp!quote:
je hebt gewoon kudoudersquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:30 schreef hardcorebass het volgende:
Ja maar ik bedoel, ligt maar net aan je ouwe.. al ben je 17 en dan mag het niet, zal het echt niet opeens wel mogen omdat je 18 bent.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:35 schreef fs180 het volgende:
[..]
ja echt wel!!1111ein!1zwei!!1 ja sandert daar komt ie: polizei!!111lollergriezel!1bbqqmoapimp!![]()
En dat vind m'n pa nou iets teveel van het goede, en zowiezo, wou je de hele dag rondom Zoetermeer rijden?quote:
Ken toch kenkersniel terugboekenquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
En dat vind m'n pa nou iets teveel van het goede, en zowiezo, wou je de hele dag rondom Zoetermeer rijden?![]()
Ik heb hier zelf een ruime 2 persoonstent, en ik kan wel nog een tent regelen dat daar iemand in kan slapen en dan kan ik zelf lekker in m'n bedjequote:Op maandag 9 oktober 2006 20:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
Nou kijk, ik weet niet of jij thuis een tent hebt ofzo No1, maar ik geef er geen hol om of ik binnen slaap of buiten in een tentje ofzo.. En een jeugdherberg is mij ook best voor de 2e nacht..
Of bij iemand thuis, nog beter..![]()
Nee, om een weekend buitenshuis te slapen, en naar Zoetermeer te rijden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:32 schreef fs180 het volgende:
wtf
jij vraagt je ouders toestemming om op je brommer te rijden dus
Ja is best.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik heb hier zelf een ruime 2 persoonstent, en ik kan wel nog een tent regelen dat daar iemand in kan slapen en dan kan ik zelf lekker in m'n bedje![]()
![]()
Nadat we erin geslapen hebben dan he.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja is best.![]()
En FS heeft wel een tent ofzo, anders kopen we bij de lokale wibra ofzo wel een tent voor 20 euro, of wat die krengen ook kosten, en daarna tapen we hem om BazzieK z'n uitlaat.![]()
Tuurlijk welquote:
Hell noquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
Maar zou ik eigenlijk met mijn brommer in de trein mogen?
Handig tochquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:48 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee, om een weekend buitenshuis te slapen, en naar Zoetermeer te rijden.
Jij schrijft zeker zoeen briefje als je 's morgens gaat:
"Ik ben ff een weekendje naar Limburg op de brommer, tot zondag!"
Waar is die meeting nou eigenlijk??quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:48 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Zoetermeer, maar de 2e dag willen we naar iemand anders toerijden om daar te overnachten van zaterdag op zondag.quote:
Oh, maar dat van limburg was maar een voorbeeld.quote:
"ik" heb 2 huizen in Den Bosch staanquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
Devolution woonde ook in 's hertogenbosch.![]()
Gescheiden ouders of geld teveel?quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:06 schreef Devolution het volgende:
[..]
"ik" heb 2 huizen in Den Bosch staan![]()
maarre geen van beide zullen mogen. Vooral niet sinds ik een paar weken terug een party heb gehouden in een van die huizen zonder dat mijn ouders het wisten van tevoren
Praat je ouders gewoon omquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik zei ook al tegen mam.. Dan breng mij maar he.. Zei zo, oja is goed, dan gaat vanuit 's hertogenbosch die jongen ook maar mee, dan betalen jullie maar een gedeelte van de benzine mee..
Ik zo van, het rijden is juist het leuke eraan, dan ga je toch niet geld betalen om met een gare auto mee te gaan waar achterin je brommer staat.![]()
Ja, ze bedoelde dan wel de auto + aanhanger he, wij hebben zo'n tiefusgrote aanhanger waar wel 10 brommer inkunnen. Overdekt.![]()
'echte' brommers niet volgensmij.. Hij had/ heeft een stuk of 7583 minikbikes ofzo.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:17 schreef hardcorebass het volgende:
waarom staat devolution btw niet in de OP? Wat heeft hij voor iets?
aids, of bedoelde je dat niet?quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:17 schreef hardcorebass het volgende:
waarom staat devolution btw niet in de OP? Wat heeft hij voor iets?
Dat is wel een goeie ja, want ik heb eerder ergens in dit topic een link neergezet van volgens mij een jeugdherberg in Utrecht (provincie of stad, God zal het weten) en dat kost 17 euro per bed per nacht, op een 4 persoonskamer.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:35 schreef Diemietuhriej het volgende:
De 21e is die meeting, in Utrecht. Kunnen we ook nog ff langs, mochten we in Utrecht ergens blijven slapen.![]()
limburgquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:48 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee, om een weekend buitenshuis te slapen, en naar Zoetermeer te rijden.
Jij schrijft zeker zoeen briefje als je 's morgens gaat:
neequote:Op maandag 9 oktober 2006 20:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
Maar zou ik eigenlijk met mijn brommer in de trein mogen?
van mij mag je hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
Magoed.. die 2e nacht.. Hoe doen we dat dan? Kunnen we niet bij FS slapen ofzo? Of bij Devolution?![]()
BBQ! ik doe meee!!111einz!11zwei!!1en daar komt ie dan: polizei!!111quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:35 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja ok, maar wat vind je van m'n plan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:49 schreef fs180 het volgende:
4514 kud! spammen f0r lIfEEee!!111
Neeeejohquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:42 schreef fs180 het volgende:
kan ook gewoon zo:
1e dag rijden we hier rond.. 2e dag rijden we iedereen een stuk meer naar het oosten en dan diezelfde dag iedereen thuis?
scheelt wat moeite![]()
Ok das 2 voor, 1 twijfelende en 1 waarvan we het nog niet wetenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:23 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik vind het goed Sander.. 14.gif.
Van die jeugdherberg dan he.![]()
Daar zou ik diefstal shit verzekering op nemen, dat is ie wel waard.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:47 schreef Ferrox het volgende:
hmm das wel zo, maar met een Zündapp ligt dat ietsje anders...
Dan zet je die brommer toch gewoon op jouw naam?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:29 schreef Ferrox het volgende:
GVD GRAFKANKERHOEREN BIJ UNIVE![]()
![]()
![]()
Omdat mn pa mn brommer op zijn naam heeft laten zetten moet ik naar een bureau van hun toe om mn verzekering af te sluitenNIET EERLIJK
![]()
Maar nog ff een vraagje, wat voor verzekering hebben jullie? Alleen WA of nog meer dingen er bij?
verkapte tvp
En hoppa wéér 10 euro foetsiequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan zet je die brommer toch gewoon op jouw naam?
Waar stond hij niet in eerste instantie op jouw naam dan??quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:08 schreef Ferrox het volgende:
[..]
En hoppa wéér 10 euro foetsie![]()
Ik ga wel lekker langs oid, alleen wel irritant
Welke? Die grote bedoel je? Volgensmij wel..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:32 schreef Ferrox het volgende:
en owja, Dimi, Is dat slot van je ART goedgekeurd?
Wat is later? We verzamelen savonds bij mijquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:03 schreef BazzieK het volgende:
Wir haben muchos problemos, kan 20 oktober pas vanaf wat later komen.
Half een tweede keuring van de plisie, geen idee hoe laat dat wordt, zal ook wel meevallen. Dimi al een update on zeh parents?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wat is later? We verzamelen savonds bij mij
zou nog steeds wa doen.. allrisk is wel beste ervoor.. maar gewoon niet te betalen (de all risk is een keuze doordat ook schade door jezelf (schuiver) gedekt zijnquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:47 schreef Ferrox het volgende:
hmm das wel zo, maar met een Zündapp ligt dat ietsje anders...
owja.. wa met rechtsbijstand!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:49 schreef Ferrox het volgende:
ja dat zei mn pa ook al, hij wou desnoods wel het verschil betalen ( aangezien ik het zelf moet betalen) en hij vindt het zonde als mn brommert gejat zou worden
gex voel je je wel goed?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:04 schreef Geqxon het volgende:
Dus.
Vier vrijgezelle jongens op 1 kamer.
Vind ik vrij gay hoor.
Dat kan dan nog. Ik ga niet voor me brommer 350 of zelfs meer in het jaar aan verzekering betaken.quote:
Het zegt genoeg wie de persoon is die het denkt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:04 schreef Geqxon het volgende:
Dus.
Vind ik vrij gay hoor.
Mwah ligt er aan hoe laat we daar moeten zijn misschien kan ik gewoon samen met jou rijden, is wel gesjelligerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja dan rij ik wel zonder BazzieK naar Zoetermeer, rijdt voor ons beide wat fijner aangezien we geen rekening met elkaar hoeven te houden.. Kan BazzieK ook over de snelweg 'blazen'.![]()
![]()
Ma nog geen update hier, begin er gewoon op het laatste moment over, en dan zeggen van, ja, de overnachting is betaald enzo. Blablabla, alles geregeld voor zoveel mensen, kan nu niet meer afzeggen.
Dan zullen ze wel overstag gaan..
..hoop ik.![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja dan rij ik wel zonder BazzieK naar Zoetermeer, rijdt voor ons beide wat fijner aangezien we geen rekening met elkaar hoeven te houden.. Kan BazzieK ook over de snelweg 'blazen'.![]()
![]()
Ma nog geen update hier, begin er gewoon op het laatste moment over, en dan zeggen van, ja, de overnachting is betaald enzo. Blablabla, alles geregeld voor zoveel mensen, kan nu niet meer afzeggen.
Dan zullen ze wel overstag gaan..
..hoop ik.![]()
Heb nu een gheiler pakkie.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:21 schreef Ipho het volgende:
[afbeelding]
Hopelijk zie ik je naar de meeting zonder helm.Op een leuke foto
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
Oh en BazzieK, diegene die nog willen leren schakelen kunnen dat wel op jouw motor leren he? Zou toch geen probleem moeten zijn?![]()
Wat is eigenlijk die dikke (slang) van je motor, naar je stuur zegma.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als ze dood willen is dat geen probleem nee
Bovendien is mijn motor kut met koppelen
Kan beter iets verdraagzamers nemen
O nu ik beter gekeken heb, denk ik koeling?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:43 schreef Ipho het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk die dikke (slang) van je motor, naar je stuur zegma.
koop een hoerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:04 schreef Geqxon het volgende:
Dus.
Vind ik vrij gay hoor.
Mja extra luchttoevoer naar de radiator. Ding van me blijf ijs en ijskoud als ik hard doorrijdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:43 schreef Ipho het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk die dikke (slang) van je motor, naar je stuur zegma.
kijkt dimi aan*quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als ze dood willen is dat geen probleem nee
Bovendien is mijn motor kut met koppelen
Kan beter iets verdraagzamers nemen
Op me fiets zekers?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hebt ik niet, kom maar naar de meeting![]()
ram air ervan makenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mja extra luchttoevoer naar de radiator. Ding van me blijf ijs en ijskoud als ik hard doorrijd![]()
Nee, neequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:49 schreef Ferrox het volgende:
Hey BazzieK, aangezien ik een schakelbrommer heb hea, mag ik dan om je motor?![]()
Zo niet, mag ik dan op je WoW account?
Ik heb veel over om jou te zien maar dit....quote:
Van uit Hattem ook?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
![]()
als mn puch niet rijd kom ik ook op de fietsen bobbie kotm ook op zn fiets
Kneusquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:55 schreef Ferrox het volgende:
ik had zelf ook een account, maar ik ben gestopt omdat ik anders vwo 5 niet ging halen
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:56 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik heb veel over om jou te zien maar dit....![]()
Mijn lichaam is raar geproportioneerd en zou je wss niet passenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:58 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik dacht.. anders geef je dr gewoon een aan mij![]()
Slaat dat nou weer op danquote:
Werken voor school is veur heumeu'squote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:00 schreef Ferrox het volgende:
[..]
Slaat dat nou weer op dan![]()
Ik bleef bijna zitten in de 4e door WoW, dan lijkt mij het een logisch gevolg om er mee te stoppen en het volgende jaar met wat reserve's te gaan halen![]()
En zo heel af en toe, als ik een beetje tijd over heb....
dan denk ik wel es: "had ik nog maar een WoW account"
maar dat beeld vervang ik dan door mn schooldiploma![]()
blijven zitten/zakken door een spelquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:00 schreef Ferrox het volgende:
[..]
Slaat dat nou weer op dan![]()
Ik bleef bijna zitten in de 4e door WoW, dan lijkt mij het een logisch gevolg om er mee te stoppen en het volgende jaar met wat reserve's te gaan halen![]()
En zo heel af en toe, als ik een beetje tijd over heb....
dan denk ik wel es: "had ik nog maar een WoW account"
maar dat beeld vervang ik dan door mn schooldiploma![]()
Inderdaad best ziek. Je hebt zelf toch wel discipline om je computer gewoon uit te houden?quote:
krip ik die bierbuik van je eruit en naai het het netjes dichtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mijn lichaam is raar geproportioneerd en zou je wss niet passen![]()
Meer mijn achterlijk lange benenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:03 schreef fs180 het volgende:
[..]
krip ik die bierbuik van je eruit en naai het het netjes dicht![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:04 schreef Ferrox het volgende:
Als ik 1 tiende lager had gehad op mn laatste wiskunde toets was het een feit geweest
maar goed, ik doe liever iets voor school dan dat ik een jaar blijf zitten
Begrenzers eruithalen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mja als ik em sneller wil laten lopen is er een makkelijkere manier
Och, blijven zitten is voor de elite moet je maar denken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:14 schreef Ferrox het volgende:
mn ouders konden er minder hard om lachen![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:20 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Begrenzers eruithalen?
Neem aan dat die er wel een paar inzitten..
Toerenbegrenzers zijn wel tof.quote:
Pff, alsof dat wat boeit.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:36 schreef wudstik het volgende:
dat is heel goed voor de motor
Hee maar vind je dat goed? Datgene wat in de OP staat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Half een tweede keuring van de plisie, geen idee hoe laat dat wordt, zal ook wel meevallen. Dimi al een update on zeh parents?
Hoequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:53 schreef Ayaxola het volgende:
Mijn brommer slipt zo hendig sjiek
En dat voor een Puch, echt genieten, ik heb nooit kunnen remmen, ofja, dat wel, maar met een remweg van 250 meter.
Er gaat een wereld voor me open![]()
Trommelremmen zijn lastig af te stellen, laat het gewoon door een pro doen. Niet fs180quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
HoeIk krijg m'n remmen niet goed afgesteld, volgens mij zijn me fokking remmen gewoon kut.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:28 schreef fs180 het volgende:
[..]
mits ik 120 rij![]()
mt remtrommel voor helpt wel mee aan wat stopkracht![]()
gooi firefox eropquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:55 schreef hardcorebass het volgende:
Ja ben maar blij, bij ons is fok en veel meer allemaal gebannt op school
ori puch remmenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Een MT rem zorgt voor verbetering? Wat voor kenkerharde pauperremmen zitten er dan wel niet op?
![]()
Vrouwen in het verkeerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:51 schreef Ferrox het volgende:
[upd] Daphne Bunskoek schept bromfietser
wow, zij mag ook wel tegen mij aan rijden![]()
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:54 schreef hardcorebass het volgende:
firefox? Was dat maar waar.. u heeft geen rechten om dit te installeren..Echt niemand kan erin komen, alle websites die ook maar iets niet met school hebben te maken zijn geblokkeerd , behalve autoblog
Iedereen moet btw inloggen met eigen inlogcode en wachtwoord, rechtermuisknop is afgesloten op bureaublad etc.
Ja dat hebben we hier ook, echt alles is afgesloten, kunt alleen maar bij programma's die zijn toegewezen aan je account etc. Novell en al die shit staat eropquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Herkenbaar.
De systeembeheerders kijken soms ook mee met wat we doen, met zon gaar programmatje.
En toen ik een keer naar hun hok ging want ik had problemen met me account, Toen zag ik gewoon de Fok! frontpage openstaan. Totnutoe heeft de zoektocht naar m'n systeembeheerder me niks opgeleverd(de zoektocht naar zijn account op fok dan he)
Die aap doet de hele dag niks dan kinderen pesten en fokken
Ga dan gewoon nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:35 schreef hardcorebass het volgende:
Ik zie mezelf niet met een laptop naar de MIDDELBAREschool
Waarom niet?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:35 schreef hardcorebass het volgende:
Ik zie mezelf niet met een laptop naar de MIDDELBAREschool
Eh? Er kunnen ook andere games op een laptop hoor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:41 schreef Ferrox het volgende:
en handig om toegang te krijgen bij de schaakclub![]()
Op zijn school zijn laptops voor nerds en marokkanen met bontkraagjes cool, snap dat danquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Eh? Er kunnen ook andere games op een laptop hoor.
Laptops zijn tof, apple's zijn voor homo'squote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:51 schreef Geqxon het volgende:
O. Ik vind mezelf redelijk tof met mijn appel notebook.
Triestquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:06 schreef hardcorebass het volgende:
haha me2, het 2de jaar al
1,2: gymnasium
3: atheneum zelf naartoe gegaan ( ja moet even laten weten dat ik toch wel wat verstand heb )
4: havo
5: havo
en nu weer havo
Je middelbare school niet afmaken is toch wel heel erg kansloos hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:13 schreef Geqxon het volgende:
1 MHV
2 HV
2 HV
3 V
1 MBO
2 MBO
3 MBO / 1 HBO
2 HBO
3 HBO
Het mooie is dat is nog sneller klaar ben dan mijn oude havo klasgenoten
Nee, je DENKT dat je het niet kan, of je WILT het niet kunnen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:13 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
Das het probleem, dat kan ik niet
Over drie en half jaar heb ik mijn HBO diploma in mijn zak zitten. Wat is daar nou kansloos aanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Je middelbare school niet afmaken is toch wel heel erg kansloos hoor
Lekker voor je als er straks iemand is die in totaal langer op school heeft gezeten maar WEL wordt aangenomen omdat 'ie een HAVO diploma in zn zak heeft.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Over drie en half jaar heb ik mijn HBO diploma in mijn zak zitten. Wat is daar nou kansloos aan
Ik heb liever iemand die al 5.5 jaar bezig is met een vakgebied dan iemand die slechst 4 jaar bezig is met een vakgebied.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Lekker voor je als er straks iemand is die in totaal langer op school heeft gezeten maar WEL wordt aangenomen omdat 'ie een HAVO diploma in zn zak heeft.
Ik weet wel dat ik het kanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee, je DENKT dat je het niet kan, of je WILT het niet kunnen.
Gelukkig heb ik dat ook niet meerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:21 schreef Geqxon het volgende:
Ik bedoel, wat heb je verdomme aan DUITS of FRANS![]()
Dat wordt een dure grap.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:24 schreef no1uknow het volgende:
![]()
![]()
MIJN 5000ste POST!!!
![]()
![]()
![]()
Gratis bier bij mij, tijdens de meeting!
en dan nog kun je school gewoon kei hard opnaaien, tips en tricks ask C2Cquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:54 schreef hardcorebass het volgende:
firefox? Was dat maar waar.. u heeft geen rechten om dit te installeren..Echt niemand kan erin komen, alle websites die ook maar iets niet met school hebben te maken zijn geblokkeerd , behalve autoblog
Iedereen moet btw inloggen met eigen inlogcode en wachtwoord, rechtermuisknop is afgesloten op bureaublad etc.
Ja leukquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:28 schreef Geqxon het volgende:![]()
![]()
MIJN 22327ste POST!!!
![]()
![]()
Gratis water bij mij, tijdens de meeting!
heee i know thatquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:27 schreef mister_dog het volgende:
[..]
en dan nog kun je school gewoon kei hard opnaaien, tips en tricks ask C2Cgoeie ouwe tijd
vroegaah toen ik nog in de 1e zat heb ik een keer net-send gedaan
of te wel er staat op elke pc in het net werk inclusief de directeur enz. ''christiaan is een klootzak'' (kerel geloofde niet dat ik dat kon
) ik moest de systeemman gaan uitlegen hoe ik dat geflikt had
![]()
pwnedquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:29 schreef mister_dog het volgende:
1e VWO+
2e VWO+
3e havo
4e havo --> blijve zitten
dit jaar weer 4e havo
dat is zeg maar IQ 130+quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:53 schreef hardcorebass het volgende:
wtf is vwo+ ?
houd je muil..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
pwned
Ben op HAVO 4 overgegaan zonder onvoldoendes
Nee het is gewoon bullshit en een prestige projectje van een schoolquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:58 schreef mister_dog het volgende:
[..]
dat is zeg maar IQ 130+nee dat is gewoon vwo maar ze gaan dieper op de stof enzo in dus net iets ingewikkelder gewoon gym eigk maar dan zonder vreemde talen (kon je wel kiezen maar deed ik niet)
Omdat ik van Havo 4 naar 5 overging met allemaal 6jes en 7ens, en nu ook alleen maar 7ens haal enzoquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:00 schreef Geqxon het volgende:
no1uknow, waarom zit je niet op het VWO?
Ik heb nog wel wat trucs op zulke pc's, na jaren ervaring ermeequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:54 schreef hardcorebass het volgende:
Kun je zometeen dan niet naar VWO6 door gaan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Omdat ik van Havo 4 naar 5 overging met allemaal 6jes en 7ens, en nu ook alleen maar 7ens haal enzo
ik ook, ik ben van vmbo4 naar havo4 gegaan, meteen overgaan met alles hoger dan een 7, pwnedquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
pwned
Ben op HAVO 4 overgegaan zonder onvoldoendes
Pwnedquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
Goedemorgen.
Ik ben ook naar school toe.. Naar mijn VMBO4 klasje.
Havo/VWO1
VMBO2
VMBO3
VMBO3
VMBO4
Magoed, ik doe nog wel theoretisch, niet tussen al die negers van praktijk schoffelen ofzo, dat niet.![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je voelt je wel erg elitair met je Havo.
Het is je niet eens gelukt naar het VWO door te gaan.quote:
En jij hebt een Tomosquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het is je niet eens gelukt naar het VWO door te gaan.
En daarnaast heb je iemand nodig om je bromfiets te fixxen.
Je fais HBOquote:
Overschrijven naar?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:21 schreef hardcorebass het volgende:
Moet je kenteken ook overschrijven? of doet de verzekering dat?
Verzekering overschrijven lijkt mij niet zo 123 te doen, al helemaal niet als je een andere leeftijd hebt of in een ander postcodegebied woont.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:26 schreef hardcorebass het volgende:
Ik ga zaterdag me scoot ruilen, ik wil zijn verzekering dan dus overschrijven naar de mijne, zijn kenteken ook.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:35 schreef Ipho het volgende:
lolomfgwtfbbq!!111Ein111eleven11!!!!11!!!!111 vooruit: Polizei..
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:52 schreef C2C het volgende:
ik hier gewoon alles in een keer gehaald nu havo 5
vorig jaar zat ik meer in de kroeg dan in de les onder schooltijd, h4 was niet zo moeilijk als iedereen zij
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:52 schreef C2C het volgende:
ik hier gewoon alles in een keer gehaald nu havo 5
vorig jaar zat ik meer in de kroeg dan in de les onder schooltijd, h4 was niet zo moeilijk als iedereen zij
whehe in opnaaien was en ben ik nog steeds de bestequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:27 schreef mister_dog het volgende:
[..]
en dan nog kun je school gewoon kei hard opnaaien, tips en tricks ask C2Cgoeie ouwe tijd
vroegaah toen ik nog in de 1e zat heb ik een keer net-send gedaan
of te wel er staat op elke pc in het net werk inclusief de directeur enz. ''christiaan is een klootzak'' (kerel geloofde niet dat ik dat kon
) ik moest de systeemman gaan uitlegen hoe ik dat geflikt had
![]()
Dan was dat Duits echt geen toets, je kan mij niet wijsmaken dat je Duits kunt luisteren en southpark tegelyk kunt kijken. Dan heb je dus echt wel een 1 en daar zal jij echt wel heel erg mee zittenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:02 schreef C2C het volgende:
[..]
whehe in opnaaien was en ben ik nog steeds de beste
als ik hier alles op moet gaan schrijven wat ik geflikt heb (niet eens ala vandalisme ofzo)
- naja die netsend dingen maar das niet zo moeilijk
- zorgen dat je onbeperkt kan spijbelen
- zorgen dat je formulier word afgetekend van lob (wat je later wil gaan doen) terwijl je daar iets van 15 uur aan moet besteden oid
- een website maken waar alle leraren in de zeik worden gezet (was in de 1e) na een tijdje zaten de leraren zelfs elkaar dood te meppen achter de computers![]()
- in h4 zo ongeveer 2 a 3x in de week in de kroeg zitten naast de school, en lang ook (nu 1x of 2x per week)
- als de huismeester je mobiel af wil pakken en hij met z'n rug naar je toestaat om een andere maat er bij te naaien rustig weglopen, schreeuwen tegen een andere gast dat we naar de kroeg gaan en dan op je fiets stappen en zien dat die huismeester achter je aan zit (tis een dikke trol zou zo uit de lord of the rings kunnen komen)
dan achter een muurtje gaan staan (me scooter was stuk, hij ging bij me scooter kijken) hij had het hek al dicht gedaan zodat er niemand meer uit kon, ik loop naar me fiets.. ging ie het hek half open doen (in z'n beveiligingscamera kamertje) en toen lekker de kroeg in gedoken, maandag dik gezeik toen ouwe mobiel ingelevert en nu heb ik me normale nog steeds
vandaag met zo'n gast southpark onder luistertoets duits zitten kijkenlekker saai was die toets
en nog wel meer maar daar kom ik later nog wel op
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:35 schreef Ipho het volgende:
lolomfgwtfbbq!!111Ein111eleven11!!!!11!!!!111 vooruit: Polizei..
Tenzij ze erop zitten en niet werken, toch?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:14 schreef hardcorebass het volgende:
Ja, en das niet verplicht
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:06 schreef Ipho het volgende:
Grappig, lachen, leuk!
Een roflcopter en roflskaters. En wtfbbqgras spel![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tenzij ze erop zitten en niet werken, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |