Triestquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:06 schreef hardcorebass het volgende:
haha me2, het 2de jaar al
1,2: gymnasium
3: atheneum zelf naartoe gegaan ( ja moet even laten weten dat ik toch wel wat verstand heb )
4: havo
5: havo
en nu weer havo
Je middelbare school niet afmaken is toch wel heel erg kansloos hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:13 schreef Geqxon het volgende:
1 MHV
2 HV
2 HV
3 V
1 MBO
2 MBO
3 MBO / 1 HBO
2 HBO
3 HBO
Het mooie is dat is nog sneller klaar ben dan mijn oude havo klasgenoten
Nee, je DENKT dat je het niet kan, of je WILT het niet kunnen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:13 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
Das het probleem, dat kan ik niet
Over drie en half jaar heb ik mijn HBO diploma in mijn zak zitten. Wat is daar nou kansloos aanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Je middelbare school niet afmaken is toch wel heel erg kansloos hoor
Lekker voor je als er straks iemand is die in totaal langer op school heeft gezeten maar WEL wordt aangenomen omdat 'ie een HAVO diploma in zn zak heeft.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Over drie en half jaar heb ik mijn HBO diploma in mijn zak zitten. Wat is daar nou kansloos aan
Ik heb liever iemand die al 5.5 jaar bezig is met een vakgebied dan iemand die slechst 4 jaar bezig is met een vakgebied.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Lekker voor je als er straks iemand is die in totaal langer op school heeft gezeten maar WEL wordt aangenomen omdat 'ie een HAVO diploma in zn zak heeft.
Ik weet wel dat ik het kanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee, je DENKT dat je het niet kan, of je WILT het niet kunnen.
Gelukkig heb ik dat ook niet meerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:21 schreef Geqxon het volgende:
Ik bedoel, wat heb je verdomme aan DUITS of FRANS![]()
Dat wordt een dure grap.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:24 schreef no1uknow het volgende:
![]()
![]()
MIJN 5000ste POST!!!
![]()
![]()
![]()
Gratis bier bij mij, tijdens de meeting!
en dan nog kun je school gewoon kei hard opnaaien, tips en tricks ask C2Cquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:54 schreef hardcorebass het volgende:
firefox? Was dat maar waar.. u heeft geen rechten om dit te installeren..Echt niemand kan erin komen, alle websites die ook maar iets niet met school hebben te maken zijn geblokkeerd , behalve autoblog
Iedereen moet btw inloggen met eigen inlogcode en wachtwoord, rechtermuisknop is afgesloten op bureaublad etc.
Ja leukquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:28 schreef Geqxon het volgende:![]()
![]()
MIJN 22327ste POST!!!
![]()
![]()
Gratis water bij mij, tijdens de meeting!
heee i know thatquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:27 schreef mister_dog het volgende:
[..]
en dan nog kun je school gewoon kei hard opnaaien, tips en tricks ask C2Cgoeie ouwe tijd
vroegaah toen ik nog in de 1e zat heb ik een keer net-send gedaan
of te wel er staat op elke pc in het net werk inclusief de directeur enz. ''christiaan is een klootzak'' (kerel geloofde niet dat ik dat kon
) ik moest de systeemman gaan uitlegen hoe ik dat geflikt had
![]()
pwnedquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:29 schreef mister_dog het volgende:
1e VWO+
2e VWO+
3e havo
4e havo --> blijve zitten
dit jaar weer 4e havo
dat is zeg maar IQ 130+quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:53 schreef hardcorebass het volgende:
wtf is vwo+ ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |