Vrouwen in het verkeerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:51 schreef Ferrox het volgende:
[upd] Daphne Bunskoek schept bromfietser
wow, zij mag ook wel tegen mij aan rijden![]()
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:54 schreef hardcorebass het volgende:
firefox? Was dat maar waar.. u heeft geen rechten om dit te installeren..Echt niemand kan erin komen, alle websites die ook maar iets niet met school hebben te maken zijn geblokkeerd , behalve autoblog
Iedereen moet btw inloggen met eigen inlogcode en wachtwoord, rechtermuisknop is afgesloten op bureaublad etc.
Ja dat hebben we hier ook, echt alles is afgesloten, kunt alleen maar bij programma's die zijn toegewezen aan je account etc. Novell en al die shit staat eropquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Herkenbaar.
De systeembeheerders kijken soms ook mee met wat we doen, met zon gaar programmatje.
En toen ik een keer naar hun hok ging want ik had problemen met me account, Toen zag ik gewoon de Fok! frontpage openstaan. Totnutoe heeft de zoektocht naar m'n systeembeheerder me niks opgeleverd(de zoektocht naar zijn account op fok dan he)
Die aap doet de hele dag niks dan kinderen pesten en fokken
Ga dan gewoon nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:35 schreef hardcorebass het volgende:
Ik zie mezelf niet met een laptop naar de MIDDELBAREschool
Waarom niet?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:35 schreef hardcorebass het volgende:
Ik zie mezelf niet met een laptop naar de MIDDELBAREschool
Eh? Er kunnen ook andere games op een laptop hoor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:41 schreef Ferrox het volgende:
en handig om toegang te krijgen bij de schaakclub![]()
Op zijn school zijn laptops voor nerds en marokkanen met bontkraagjes cool, snap dat danquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Eh? Er kunnen ook andere games op een laptop hoor.
Laptops zijn tof, apple's zijn voor homo'squote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:51 schreef Geqxon het volgende:
O. Ik vind mezelf redelijk tof met mijn appel notebook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |