Blijft hun huisquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:21 schreef no1uknow het volgende:
Je bent fucking 18, en dan zeggen 'Het mag niet van m'n ouders'![]()
Waarom niet gewoon 2 dagen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:25 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Klootviool, @ the meeting gaan we van vrijdag tot zaterdag al bij mij maffen.
ja echt wel!!1111ein!1zwei!!1 ja sandert daar komt ie: polizei!!111lollergriezel!1bbqqmoapimp!quote:
je hebt gewoon kudoudersquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:30 schreef hardcorebass het volgende:
Ja maar ik bedoel, ligt maar net aan je ouwe.. al ben je 17 en dan mag het niet, zal het echt niet opeens wel mogen omdat je 18 bent.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:35 schreef fs180 het volgende:
[..]
ja echt wel!!1111ein!1zwei!!1 ja sandert daar komt ie: polizei!!111lollergriezel!1bbqqmoapimp!![]()
En dat vind m'n pa nou iets teveel van het goede, en zowiezo, wou je de hele dag rondom Zoetermeer rijden?quote:
Ken toch kenkersniel terugboekenquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
En dat vind m'n pa nou iets teveel van het goede, en zowiezo, wou je de hele dag rondom Zoetermeer rijden?![]()
Ik heb hier zelf een ruime 2 persoonstent, en ik kan wel nog een tent regelen dat daar iemand in kan slapen en dan kan ik zelf lekker in m'n bedjequote:Op maandag 9 oktober 2006 20:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
Nou kijk, ik weet niet of jij thuis een tent hebt ofzo No1, maar ik geef er geen hol om of ik binnen slaap of buiten in een tentje ofzo.. En een jeugdherberg is mij ook best voor de 2e nacht..
Of bij iemand thuis, nog beter..![]()
Nee, om een weekend buitenshuis te slapen, en naar Zoetermeer te rijden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:32 schreef fs180 het volgende:
wtf
jij vraagt je ouders toestemming om op je brommer te rijden dus
Ja is best.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik heb hier zelf een ruime 2 persoonstent, en ik kan wel nog een tent regelen dat daar iemand in kan slapen en dan kan ik zelf lekker in m'n bedje![]()
![]()
Nadat we erin geslapen hebben dan he.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja is best.![]()
En FS heeft wel een tent ofzo, anders kopen we bij de lokale wibra ofzo wel een tent voor 20 euro, of wat die krengen ook kosten, en daarna tapen we hem om BazzieK z'n uitlaat.![]()
Tuurlijk welquote:
Hell noquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
Maar zou ik eigenlijk met mijn brommer in de trein mogen?
Handig tochquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:48 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee, om een weekend buitenshuis te slapen, en naar Zoetermeer te rijden.
Jij schrijft zeker zoeen briefje als je 's morgens gaat:
"Ik ben ff een weekendje naar Limburg op de brommer, tot zondag!"
Waar is die meeting nou eigenlijk??quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:48 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Zoetermeer, maar de 2e dag willen we naar iemand anders toerijden om daar te overnachten van zaterdag op zondag.quote:
Oh, maar dat van limburg was maar een voorbeeld.quote:
"ik" heb 2 huizen in Den Bosch staanquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
Devolution woonde ook in 's hertogenbosch.![]()
Gescheiden ouders of geld teveel?quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:06 schreef Devolution het volgende:
[..]
"ik" heb 2 huizen in Den Bosch staan![]()
maarre geen van beide zullen mogen. Vooral niet sinds ik een paar weken terug een party heb gehouden in een van die huizen zonder dat mijn ouders het wisten van tevoren
Praat je ouders gewoon omquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik zei ook al tegen mam.. Dan breng mij maar he.. Zei zo, oja is goed, dan gaat vanuit 's hertogenbosch die jongen ook maar mee, dan betalen jullie maar een gedeelte van de benzine mee..
Ik zo van, het rijden is juist het leuke eraan, dan ga je toch niet geld betalen om met een gare auto mee te gaan waar achterin je brommer staat.![]()
Ja, ze bedoelde dan wel de auto + aanhanger he, wij hebben zo'n tiefusgrote aanhanger waar wel 10 brommer inkunnen. Overdekt.![]()
'echte' brommers niet volgensmij.. Hij had/ heeft een stuk of 7583 minikbikes ofzo.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:17 schreef hardcorebass het volgende:
waarom staat devolution btw niet in de OP? Wat heeft hij voor iets?
aids, of bedoelde je dat niet?quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:17 schreef hardcorebass het volgende:
waarom staat devolution btw niet in de OP? Wat heeft hij voor iets?
Dat is wel een goeie ja, want ik heb eerder ergens in dit topic een link neergezet van volgens mij een jeugdherberg in Utrecht (provincie of stad, God zal het weten) en dat kost 17 euro per bed per nacht, op een 4 persoonskamer.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:35 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://www.brommerforum.nl/showtopic/39367/last
De 21e is die meeting, in Utrecht. Kunnen we ook nog ff langs, mochten we in Utrecht ergens blijven slapen.![]()
limburgquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:48 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee, om een weekend buitenshuis te slapen, en naar Zoetermeer te rijden.
Jij schrijft zeker zoeen briefje als je 's morgens gaat:
neequote:Op maandag 9 oktober 2006 20:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
Maar zou ik eigenlijk met mijn brommer in de trein mogen?
van mij mag je hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
Magoed.. die 2e nacht.. Hoe doen we dat dan? Kunnen we niet bij FS slapen ofzo? Of bij Devolution?![]()
BBQ! ik doe meee!!111einz!11zwei!!1en daar komt ie dan: polizei!!111quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:35 schreef Diemietuhriej het volgende:
De 21e is die meeting, in Utrecht. Kunnen we ook nog ff langs, mochten we in Utrecht ergens blijven slapen.![]()
Dat is wel een goeie ja, want ik heb eerder ergens in dit topic een link neergezet van volgens mij een jeugdherberg in Utrecht (provincie of stad, God zal het weten) en dat kost 17 euro per bed per nacht, op een 4 persoonskamer.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:35 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja ok, maar wat vind je van m'n plan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:49 schreef fs180 het volgende:
4514 kud! spammen f0r lIfEEee!!111
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |